abonnement Unibet Coolblue
pi_173723066
Ik scheer mijn hoofdhaar nu al een aantal jaar kaal met diverse tondeuses. Ik vind de tondeuses van Remington kwalitatief goed, zit een goede motor in, maar ik heb het idee dat het korter kan. Met een Philips tondeuse ging het ook korter, maar die scheerde gewoon een stuk minder goed waardoor ik langer bezig was om het egaal te krijgen.

Met een scheermes krijg je het uiteraard een stuk korter, maar ik heb geen zin in (risico op) bloedingen.

Heeft iemand tips voor een kwalitatief goede tondeuse die goed kort scheert? Of wellicht ervaringen met baardtrimmers die ook goed werken voor hoofdhaar?
Of kent iemand toevallig een goede vergelijking van tondeuses?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 12 september 2017 @ 00:14:22 #2
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_173724237
Probeer gewoon eens een scheermesje en scheerschuim. Hordes mannen en vrouwen scheren de schaamstreek ermee, en dan durf jij niet eens je hoofdhuid ermee te scheren :o
pi_173724434
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:14 schreef Kamelenteen het volgende:
Probeer gewoon eens een scheermesje en scheerschuim. Hordes mannen en vrouwen scheren de schaamstreek ermee, en dan durf jij niet eens je hoofdhuid ermee te scheren :o
Bij je schaamstreek maakt het niet uit als je een paar haartjes mist. Is met je hoofd toch wat vervelender (zichtbaarheid). Bovendien is er ook grotere kans op irritaties met scheermes. Ik heb het al weleens met scheermes gedaan, en ik vond het niet zo prettig. Bovendien zien stoppels er beter uit dan een volledig gladde kop.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_173732030
Gewoon wax strips gebruiken.
pi_173732111
Ik lees even mee. Zoek een nieuwe tondeuse waar ik mijn baard goed egaal mee kan trimmen.
  dinsdag 12 september 2017 @ 18:17:52 #6
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_173735700
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:32 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Bij je schaamstreek maakt het niet uit als je een paar haartjes mist. Is met je hoofd toch wat vervelender (zichtbaarheid). Bovendien is er ook grotere kans op irritaties met scheermes. Ik heb het al weleens met scheermes gedaan, en ik vond het niet zo prettig. Bovendien zien stoppels er beter uit dan een volledig gladde kop.
Nee. Maar een snee in je snee of een snee in je ballen is verre van fijn ;)
Ik dacht eigenlijk dat je het volledig glad wou hebben..
pi_173744828
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:32 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Bij je schaamstreek maakt het niet uit als je een paar haartjes mist. Is met je hoofd toch wat vervelender (zichtbaarheid). Bovendien is er ook grotere kans op irritaties met scheermes. Ik heb het al weleens met scheermes gedaan, en ik vond het niet zo prettig. Bovendien zien stoppels er beter uit dan een volledig gladde kop.
Scheer mijn hoofd al jaren met scheermes (boldking). Als ik een snee wil maken moet ik zelfs mijn best doen. Irritaties kun je voorkomen door een lekkere verfrissende creme. En die stoppels die je wil zitten er na anderhalve dag weer. Doen dus.
Feel the fuzz!
  zaterdag 16 september 2017 @ 17:14:34 #8
389700 BadSnoopy
ek dink nie so nie
pi_173812024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:14 schreef Kamelenteen het volgende:
Probeer gewoon eens een scheermesje en scheerschuim. Hordes mannen en vrouwen scheren de schaamstreek ermee, en dan durf jij niet eens je hoofdhuid ermee te scheren :o
Je schaamstreek scheren is erg slecht trouwens. Je ontregeld de "flora en fauna" en loopt groter risico op ontstekingen en bacteriële infecties. Bijhouden is wat anders als het kortwieken. Met als kantelpunt in je mening misschien dat een teveel aan ontstekingen//infecties daar de kans op kanker in de genitaliën/vagina kan verhogen.
🙈 🙉 🙊
pi_173812597
Ik snap TS.

Misschien eens de tondeuses van Babyliss proberen? Ik heb een baardtrimmer, perfect evenlang zijn mijn baardharen wel niet maar het toestel doet het wel goed.
Cindy De Vuyst
pi_173813688
Ik ben erachter gekomen dat er voor mijn tondeuse een korter scherend verwisselbaar mes beschikbaar is: https://www.amazon.com/Re(...)-Blade/dp/B015LULCUU

Heb deze dus besteld en hou jullie op de hoogte ;)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_173813741
Strakke schedelhuid op je schedel is met een scherp scheermes volgens mij makkelijker te scheren dan je schaamstreek hoor. Met beleid zou ik toch eens een goed scheermes (incl. scheerschuim) proberen.
  zaterdag 16 september 2017 @ 19:15:36 #12
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173813801
Graag ontopic.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_173819183
Remington mét snoer en draadloze Philips hier.
Ik vind de Remington fijner, zachter voor mijn hoofd. De Philips (hoewel handig door het draadloos-zijn) heeft tandjes met scherpere hoekjes, die nogal eens wondjes veroorzaken. En wondjes op je hoofd is niet fijn :)
Mon 'en!
pi_173819737
Ik gebruik al meer dan vijf jaar een Wahl tondeuse, met snoer. Hiermee scheer ik mijn hoofd en baard. Echt een topding, nog nooit zo'n goede gehad. Daarvoor heb ik diverse dingen van oa braun, philips en remington versleten. Die gingen vaak binnen een jaar kapot. Allemaal crap vergeleken met de onverwoestbare wahl.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')