abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7410152
quote:
Op woensdag 18 december 2002 14:34 schreef KonnieKipke het volgende:
zoek naar de motivatie van je gevoelens; is het haar uitstraling, uiterlijk etc? en/of is ze ook relaxed enzow.
Zet niet zomaar 3 jaar relatie aan de kant. Blijf echter wel ten alle tijden eerlijk tegen je vriendin
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_7410430
Ook ik had op mijn 17 een relatie met een jongen met wie ik op mijn 18e ging samenwonen. Op mijn 22 zou ik getrouwd zijn ware het niet dat ik en mijn vriend uit elkaar waren gegroeid. Ik was wel bereid om me voor altijd te binden aan de persoon van wie ik hield. Helaas weigerde hij dingen te veranderen waardoor we mogelijk weer naar elkaar toe konden groeien en besloot ik dat het het beste was als we elkaar dan maar helemaal los lieten. De een legt zich op zijn 30e pas vast en een ander al op zijn 18e. Het veschilt per persoon. Maar als je nu al twijfels hebt over je huidige relatie en al reeds bekijkt wat voor moois er buiten de relatie verkrijgbaar is ben je er denk ik nog niet toe om je te binden, in ieder geval niet met je huidige partner. Wees eerlijk tegen over jezelf en je partner. Maar ook tegen over wie je tegen komt buiten je relatie. Ik heb persoonlijk een hekel aan liegen en bedriegen en ben van mening what goes around comes around. Ten alle tijden (zeg het nog maar een keer) moet JIJ gelukkig zijn in het leven en de keuzes die JIJ maakt moeten daartoe leiden. Hoe veel pijn dat ook betekent voor een ander. Enne hou niemand aan het lijntje!
pi_7412464
sneu
046
Dank aan Yeahinho
pi_7412625
zit er steeds meer aan te denken om het uit te maken, ben denk ik aan vrijheid toe en dat voorval afgelopen donderdag was daar een verschijnsel van.... ik denk er nog een paar nachtjes over na...moeilijk moeilijk
pi_7413491
Mijn huidige vriendin en ik waren voor we wat met elkaar kregen al 1.5 jaar gek van elkaar, maar we hadden het zelf niet helemaal door ofzo, of negeerden het een beetje. Altijd had een van de twee net iets met iemand anders of dachten we dat die ander iets met iemand anders had. We zagen elkaar niet zo veel meer, maar elke keer dat we elkaar tegen kwamen in de kroeg gingen we met elkaar. Uiteindelijk heeft mijn vriendin het 2 maanden geleden met haar vriendje uitgemaakt omdat ze er achter kwam dat ze eigenlijk nog verliefd op mij was. We hadden elkaar al heel lang niet echt meer gesproken maar binnen een week sproken we elkaar heel veel en waren we weer erug verliefd op elkaar.

Nu zijn we echt heel gelukkig met elkaar. Dus het kan wel...Plotsklaps uitmaken en met iemand anders wat beginnen. Maar wij kenden elkaar al behoorlijk goed...dat is misschien wel een verschil.

Today We Forgot To Complain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')