Ben ik de enige ????
Tips ????
HELP !!!!
Groetjes Magics
Ehm, je kan altijd nog kunstenaar worden bij het AKI
quote:Nou ja ach...Ik ben 27 en begin in februari een studie Psychologie, tja het is maar wat je allemaal laat vind...Ik heb ook eerst een tijd lang gereist en gewerkt, om eerlijk te zijn maakt leefdtijd geen bal uit hoor...it comes and it goes.
Op dinsdag 17 december 2002 06:18 schreef Magics het volgende:
*(en dan word ik 23) dus ben 27 !!! als ik dan klaar zou zijn op zn snelst AHHHHHHHH.Ben ik de enige ????
Tips ????
HELP !!!!
Maar goed ik wist ook nooit wat ik wilde gaan doen, ben er dus afgelopen jaar achter dat psychologie iets voor me is en het zal echt wel een tijd duren eer ik klaar ben met deze studie (Ga het doen via de Open Universiteit) Maar in mijn optiek studeer ik voor mezelf en mijn eigen ontwikkeling, niet zo zeer om iets te "zijn" of te "worden". Wellicht helpt die instelling ook wel wat bij mijn noncelange er over lol.
Maak je niet druk, meestal als je een tijdje ronddoolt rol je wel ergens in wat je erg leuk vind, als je maar durf voor dingen te gaan, waarvan je niet weet of je daarin slaagt...maar je heb gereist dus dat lijkt me geen probleem....Gewoon op je gevoel afgaan....klink heel "Obibio" als je 22 bent, maar geloof me het werkt wel...en daarbij je ben zomaar 27....is mij overkomen en echt vervelend is dat niet lol.
//edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door Shivo op 17-12-2002 10:41]
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 09:38 schreef Shivo het volgende:
Als je zo van reizen houdt, dan ga je dat toch doen? Werken en vervolgens de hort op? Je leeft dat het leven waar een heleboel mensen van dromen. Dat jij denkt dat je carriere moet maken leg je jezelf op, dat is geen verplichting. Ik zou zeggen: rugzak mee en backpacken richting Azie!
Ik denk dat ik in januari een korte duiktrip plan, om zo het duiken weer op te pakken, en wie weet rol ik daarin verder..... Maar goed, wat lekker dat ik hier ff van me af kan schrijven.....
groetjes Magics
quote://offtopic
Op dinsdag 17 december 2002 14:44 schreef Magics het volgende:
Ik ben dit jaar begonnen met Tennis, Yoga en Klimmen. Het is leuk ( en duuuuur)
Klimmen rules! Ik ben nu ongeveer een half jaar ermee bezig, niveau is nu 5+ (binnenkort eindelijk deelnemen aan licht-gevorderdencursus, misschien dat het dan eindelijk eens 6a wordt )! In de vakantie ook tegen rotsen geklommen, dat is nog veel leuker dan tegen een wand.
quote:ook offtopic : is leuk he, ik heb niveau 4+
Op dinsdag 17 december 2002 14:49 schreef Shivo het volgende:[..]
//offtopic
Klimmen rules! Ik ben nu ongeveer een half jaar ermee bezig, niveau is nu 5+ (binnenkort eindelijk deelnemen aan licht-gevorderdencursus, misschien dat het dan eindelijk eens 6a wordt
)! In de vakantie ook tegen rotsen geklommen, dat is nog veel leuker dan tegen een wand.
quote:ok
Op dinsdag 17 december 2002 15:00 schreef Kreator het volgende:
Caps verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |