abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173732262
Yay, foto!
:W
Niet overboord kukelen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173732286
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:27 schreef minilot het volgende:
Yay, foto!
:W
Niet overboord kukelen!
Ik zat vast ;)
pi_173732393
Mijn fysio O+

Ik heb nu zebratape. :') Tevens heb ik m maar vertelld hoe ik aan een, nog steeds, pijnlijke knie kom van die nacht in Berijn. Hij moest lachen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173732451
Berlijnanekdote als flirt-device, ik heb je wel door hoor! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173732506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:36 schreef minilot het volgende:
Berlijnanekdote als flirt-device, ik heb je wel door hoor! :7
:7

Hij gaat nu Googlen naar de plek waar ik geweest ben. Niet op z'n werk. :7

Dat flirten gaat prima, overigens. *)
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 september 2017 @ 15:49:30 #256
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173732650
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:7

Hij gaat nu Googlen naar de plek waar ik geweest ben. Niet op z'n werk. :7

Want dat is NSFW?
pi_173732678
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Want dat is NSFW?
:Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173732955
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat 'geen fuck' is wel waar. :) Maar hoe meer ik me erin verdiep, hoe meer ik het zaaien van een angstcultuur rondom het concept bevallen wel een kwalijke zaak vind
Ik ken dat zaaien niet?
2 kinderen gebouwd hier in huis, meer verbaasde reacties dat wij ziekenhuisplan hadden dan zomg zou je dat wel doen.
Uiteindelijk allebei medisch, dus blij dat ik me niet had ingesteld op romantische muziek en kaarslicht.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173733026
Ok, jiippie. De tape dwingt mn schouder in zn natuurlijke positie en dat doet zeer. Als ik m naar voren hou, zoals ik doe en het probleem is, doet het ook zeer.
Alles doet zeer ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173733104
Velux uitgezocht. Wat een gedoe qua prijsvergelijking. Isolerend glas, isolatiebenodigdheden, hor, verduisterend gordijn.
Spoilers!
  dinsdag 12 september 2017 @ 16:16:36 #261
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173733130
De zon schijnt per ongeluk al de hele middag. B-)
Dus lig bij ons privé zwembad. Met luchtbed op een zonnebed.
Verder geen update. Oja, eten gisteren was on-Frans lekker, leuk en verrassend. Morgen naar Macon.

PS en weer eens gestoken door een domme wesp die onder me kroop. Gelukkig hebben we de aspivenin weer bij ons en samen met de nestocyl zalf voel ik niks meer. No big deal, wespensteek.

[ Bericht 13% gewijzigd door RobinOok op 12-09-2017 16:42:27 ]
pi_173733741
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:40 schreef Lonaa het volgende:
:7

Hij gaat nu Googlen naar de plek waar ik geweest ben. Niet op z'n werk. :7

Dat flirten gaat prima, overigens. *)
Ik heb zo het gevoel dat jouw fysio dat flirten van vrouwen wel gewend is 8-)

Toffe foto, Frantic!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173733788
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb zo het gevoel dat jouw fysio dat flirten van vrouwen wel gewend is 8-)

Toffe foto, Frantic!
Geen idee, daar lijkt ie niet het type voor.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173734234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 14:08 schreef minilot het volgende:
@ Fietsie, goed dat je zelf al je ziekenhuisperspectief aangeeft en je eigen ervaring met vrouw en koter spelen vanzelfsprekend een duidelijke rol. Ik begrijp je wel. :)

Mijn insteek is een wat andere. Ik verkeer in blakende gezondheid, alles gaat tot nu toe hartstikke goed, ik zal vermoedelijk geen behoefte hebben aan pijnstilling en wél aan een zo natuurlijk mogelijke bevalling en vooral ben ik sowieso niet zo fanatiek risicomijdend van aard. Kan er iets mis gaan? Yup. Richt ik daar alles op in: nope. Wereldwijd wordt nog steeds het ķvergrote deel van de kinderen op prima wijze geboren zonder medische interventies en daar in eerste instantie gewoon vanuit gaan voelt voor mij een stuk logischer dan van alles bij voorbaat al indekken voor als er mogelijk iets mis is.

Zo'n keuze hangt denk ik erg samen met hoe je verder in het leven staat, en is voor iedereen persoonlijk. Je zult mij dan ook echt nooit ook maar enig oordeel horen vellen over mensen die wél zonder indicatie in het ziekenhuis willen bevallen: ik snap het best en al deed ik dat niet: ieder z'n eigen manier. ^O^
mijn buur 2 doors down net weer prima thuis bevaollen..geen bewuste keuze (ik ken dion en alles ging prima en ineesn vliezen die braken), tweede kind en alles prima....
pi_173734257
Wat ben je weer fraai cryptisch, lie! :7 :*
Wat eet je vanavond?
Let me see you stripped down to the bone
pi_173734314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:04 schreef minilot het volgende:
Wat ben je weer fraai cryptisch, lie! :7 :*
Wat eet je vanavond?
roti kip
een kut dag en moe maar wel nog een uur staan koken en net een leuek live seesie met miss black (bejaarde band die fb live ontdekt ik vind het stoer)
pi_173734385
kortom etenb af gaat maken en dan voor de buis hange n ofzo...idd zoiemand met de wekker op 4 uur.... isa vroeg zich laatst af of je dan een leven hebt.... ja hoor, net nog een deur afgehangen etc...maar lichtje gaat wel vroeg uit, voordeel van een lief die s avonds veelwerkt... ik kan strax ook zo instorten
pi_173734432
@ kut dag, vandag zou giddie 50 geworden zijn en dat werd door die ku hersentumor in een paar weken weg het niet...nou dat!

on the posiive side...june is vandaag ook jarig

pi_173734484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:13 schreef liedetector het volgende:
@ kut dag, vandag zou giddie 50 geworden zijn en dat werd door die ku hersentumor in een paar weken weg het niet...nou dat!

on the posiive side...june is vandaag ook jarig

:*
Spoilers!
  dinsdag 12 september 2017 @ 17:18:36 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173734530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:03 schreef liedetector het volgende:

[..]

mijn buur 2 doors down net weer prima thuis bevaollen..geen bewuste keuze (ik ken dion en alles ging prima en ineesn vliezen die braken), tweede kind en alles prima....
MI van een gerimpelde aardappel die zo uit de vagina komt rollen _O_

En sterkte jij vandaag :*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173734583
Lie :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173734594
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:16 schreef RobinOok het volgende:
PS en weer eens gestoken door een domme wesp die onder me kroop. Gelukkig hebben we de aspivenin weer bij ons en samen met de nestocyl zalf voel ik niks meer. No big deal, wespensteek.
Werkt dat ook tegen de zwelling? Ik vond de pijn en jeuk best meevallen, maar hij had in m'n knieholte gestoken en dat was zo opgezwollen dat m'n hele been stijf was.
pi_173734622
Ach lie, dat zijn echt de kutdagen in je leven (knuf)


Weer op weg naar huis, 3 uur later dan gepland. Ik wilde kort op kraamvisite maar mocht niet weg. Baby heeft heel veel haar en heeft in. 5 uur geen momment gehuild. Jaloerse broer de eretitel grote broer gegeven en dat vond hij wel stoer en gaf de kleine zowaar een zoen.
Verder een hele gezellige middag gehad met goede gesprekken. En gehoord dat wanneer ze in Arnhem hadden gewoond ik gevrasgd was om bij de bevalling te zijn (veegt zweet van voorhoofd).
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 september 2017 @ 17:24:50 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173734659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Werkt dat ook tegen de zwelling? Ik vond de pijn en jeuk best meevallen, maar hij had in m'n knieholte gestoken en dat was zo opgezwollen dat m'n hele been stijf was.
Volgens mij (maar ben geen arts) kun je dan beter antihistamine erbij poppen.
Dus hooikoortstabletjes slikken (kost niks van huismerk)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 september 2017 @ 17:28:08 #275
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173734724
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Werkt dat ook tegen de zwelling? Ik vond de pijn en jeuk best meevallen, maar hij had in m'n knieholte gestoken en dat was zo opgezwollen dat m'n hele been stijf was.
Ik heb er verder geen verstand van, maar dit jaar 3 of 4 keer gestoken en lief ook. Maar steeds er snel bij met dat pompje en daarna zalf. Geen last. Ook geen zwelling. Maar het kan ook zijn dat die wesp ook helemaal niet diep gestoken heeft. En als die dat wel doet het opeens een stuk minder goed helpt. Ik weet het niet. Maar voorlopig wil ik niet op vakantie zonder beide.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')