abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 11 september 2017 @ 07:49:33 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_173707370
Of kun je twee snelheidssporters uit verschillende disciplines niet vergelijken?
Beiden in de jeugd al van aparte klasse. Beiden een vader die bij de internationale top behoorden. Ook twee vaders die een belangrijke bijdrage leverden en leveren aan de begeleiding van hun zonen.

Zowel Herlings als Verstappen onmiddellijk succesvol in de internationale senioren top.
Allebei zeer zelfverzekerd. Als leek begrijp ik dat ze worden gezien als potentiële opvolgers van de grote coureurs uit het verleden.








8-) w/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173771388
Jeffrey's oudere broer Danny heeft het niet gered. Al weet ik niet hoe dat destijds allemaal verliep.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2017 @ 14:06:49 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_173772047
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:28 schreef Nober het volgende:
Jeffrey's oudere broer Danny heeft het niet gered. Al weet ik niet hoe dat destijds allemaal verliep.
Wat bedoel je precies? Wat heeft ie niet gered? En waarin?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174124846
Ik hoop dat we over enkele jaren Max Verstappen kunnen vergelijken met die andere legende: the doctor

quote:
Graziano Rossi (Pesaro, 14 maart 1954) is een voormalig Italiaanse wegracecoureur.

Hij won in 1979, rijdend met startnummer 46, driemaal een grandprix in de 250 cc klasse met een Morbidelli, waaronder de TT in Assen. Het jaar daarop behaalde hij driemaal een podiumplek in de 500 cc klasse, waardoor hij vijfde in de eindklassering van 1980 zou worden.

Tegenwoordig is Graziano bekend als "de vader van". Zijn zoon Valentino is namelijk uitgegroeid tot een van de beste coureurs die de wereld ooit heeft gekend. Hij gebruikt als eerbetoon aan zijn vader altijd het startnummer 46.
Bij Hoevelaken linksaf
  maandag 2 oktober 2017 @ 02:04:40 #5
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_174130278
Lastig te zeggen op dit punt in beider carrières. Maar als talenten? Ja ik denk het wel.
Maar verschil is er natuurlijk ook op het hoogste niveau aangekomen... in de F1 is het materiaal vele malen duurder als bij Motorcross. Ik denk dat we daar de vergelijkingen los moeten laten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')