De benarde situatie waarin de Europese jood zich tegenwoordig bevind blijft lastige kwestie voor de ''nazi!''-roepers. Hoe ermee om te gaan?quote:French Jewish family beaten, robbed and kidnapped from their home
“You are Jews, you have money” the attackers told the victims before beating them.
ByShoshana Kranish, Jerusalem Post, September 10, 2017:
A French-Jewish family on Thursday night was beaten, robbed and kidnapped from their home in a suburb of Paris.
”You are Jews, you have money” the unidentified attackers told the three family members, reportedly well-known in their community, before brutally beating them and kidnapping them. They told the victims that they were going to ”take money from the Jews to give to the poor.”
The assailants stole jewelry in addition to the cash and credit cards they took from the family. The incident is being investigated by French authorities, who are looking into classifying it as a hate crime. They have said they will also look into charging those involved with extortion.
On Sunday, the National Bureau for Vigilance Against Antisemitism (BNCVA) condemned the attack, calling the ”manifestly antisemitic” attack ”premeditated.”
The Representative Council of Jewish Institutions in France (Crif) joined the BNCVA in denouncing the attack, which they termed ”very violent.”
The president of Crif, Francis Kalifat, said that the ”odious attack” is ”proof – as if any were needed- that Jews in France are particularly threatened in the streets and, even more disturbingly, in their homes.”
”After the atrocious murder of Sarah Halimi in her home, this new aggression must compel the authorities in our country to be more vigilant.”
Earlier this year, Sarah Halimi, a 65-year-old Parisian Jew, was murdered by her neighbor, Kada Traore, a Muslim native of Mali. Following the attack, Traore plead insanity and was hospitalized. He remains in an institution where prosecutors are awaiting a clinical decision as to whether his insanity claims are legitimate. As such, he has not been charged. The incident is not being investigated as a hate crime.
While antisemitic attacks dropped by 61% in France in 2016, they have by no means come to a full stop. In January of 2015, a kosher supermarket in the Parisian suburb of Vincennes was targeted by a gunman who shot and killed 4 people. In similar attacks in 2015 and 2016, Jewish men were stabbed in the southern city of Marseille by individuals who claimed to be affiliated with ISIS. In August 2016, a Jewish man was stabbed in the eastern city of Strasbourg.
https://pamelageller.com/(...)-family-terror.html/
Tja. Dat is het dilemma van de Goedmensch. Als zijn favoriete beschermelingen met elkaar in conflict komen. Hoe dan partij te kiezen?quote:Op zondag 10 september 2017 21:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De benarde situatie waarin de Europese jood zich tegenwoordig bevind blijft lastige kwestie voor de ''nazi!''-roepers. Hoe ermee om te gaan?
Negeren maar? Lijkt me wel verstandig.
Tot nu toe wordt vrijwel altijd meteen de kant van de moslim gekozen.quote:Op zondag 10 september 2017 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja. Dat is het dilemma van de Goedmensch. Als zijn favoriete beschermelingen met elkaar in conflict komen. Hoe dan partij te kiezen?
Wat Joden beteft, die zijn te succesvol om nog zielige gevonden te worden en vallen al lang niet meer in de knuffelzone van links. Er wordt zelfs daar al weer voorzichtig opgeroepen tot een nieuw e holocaust. Dus in dit geval kan de schuld dus aan Ïsraël/stageplaatsen/institutioneel racisme of Wilders gegeven worden.
Hoe succesvoller, hoe minder kans om door Links in bescherming genomen te worden. Homo's zijn ook al vogelvrij, die hebben enkel nog een lichte voorkeur ten opzichte van hetero's.quote:Op zondag 10 september 2017 22:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Tot nu toe wordt vrijwel altijd meteen de kant van de moslim gekozen.
Andere kant snijdt ook; degene die kritiek uiten op degene die in actie op nazi's lijken, worden nazi's genoemd. In context van zulke berichten zijn zij nu juist eigenlijk de tolerante-geallieerden.quote:Op zondag 10 september 2017 21:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja. Dat is het dilemma van de Goedmensch. Als zijn favoriete beschermelingen met elkaar in conflict komen. Hoe dan partij te kiezen?
Wat Joden beteft, die zijn te succesvol om nog zielige gevonden te worden en vallen al lang niet meer in de knuffelzone van links. Er wordt zelfs daar al weer voorzichtig opgeroepen tot een nieuw e holocaust. Dus in dit geval kan de schuld dus aan Ïsraël/stageplaatsen/institutioneel racisme of Wilders gegeven worden.
Sommigen zeggen dan weer dat dat daar een motief inzit, hè. Daarbij zit ook het idee dat de Messias terugkeert zodra het christendom in Europa vernietigt is na een grootste oorlog met de islam.quote:Op zondag 10 september 2017 22:18 schreef Toga het volgende:
Apart is wel dat deze broeders er voor zorgen dat Franse joden naar Israël vertrekken waar ze zich veiliger voelen dan in heel Europa. Maar ja.. Palestina.. Wat doe ik m'n allerliefste broeders aldaar aan als deze joden zich in settlements gaan vestigen? Ach, wat kan het mij ook schelen, ik heb voor vanavond weer een zak met geld om qat te kopen of een hoertje te batsen...
Knap dat jij dat uit de OP kan opmaken, er staat namelijk helemaal nergens wie de daders waren of hoe ze eruit zagen.quote:Op zondag 10 september 2017 22:44 schreef crystal_meth het volgende:
Nazi's. Vorige maand in Charlottesville, nu in Parijs. Onlangs nog een groep in Duitsland opgepakt...
Ik zeg toch enkel iets over hun gedrag?quote:Op zondag 10 september 2017 22:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Knap dat jij dat uit de OP kan opmaken, er staat namelijk helemaal nergens wie de daders waren of hoe ze eruit zagen.
Je zegt nazi's.quote:Op zondag 10 september 2017 22:50 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik zeg toch enkel iets over hun gedrag?
Nee, dat is wat ik met eigen ogen duidelijk kan zien.quote:Op zondag 10 september 2017 23:08 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen wat je denkt.
Ja, maar veel dingen tegenwoordig wat zogenaamd doorgaat voor 'kennis' is ook gewoon geroddel en vermoedens die een eigen leven gaan leiden. Waar zijn de bewijzen dat er Grote Joodse Hand is die dingen beïnvloed?quote:Op zondag 10 september 2017 23:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat van de Groote Joodsche Hand in de wereld weinig goeds komt.
Je wil ze op een presenteerblaadje of is je Google stuk?quote:Op zondag 10 september 2017 23:15 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja, maar veel dingen tegenwoordig wat zogenaamd doorgaat voor 'kennis' is ook gewoon geroddel en vermoedens die een eigen leven gaan leiden. Waar zijn de bewijzen dat er Grote Joodse Hand is die dingen beïnvloed?
Ik vind het vooral simpel hoe sommigen zo makkelijk zoiets voor zoete koek slikken.quote:Op zondag 10 september 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
IP ban aub en verder geen aandacht aan dit soort walgelijk gespui.
Betreffende figuren zijn in de 'new world-bubbel' opgevoed; totaal geen weet van de sluw en -valsheid die achter het e.e.a. schuilgaat. Nimmer al vechtend tot een dergelijk besef hoeven te komen. Het enige wat ze weten, want aangeleerd en meer dan eenmaal benadrukt immers, is dat het nazisme als de duivel is - en dat al wat er ook maar een beetje op lijkt verafschuwt dient te worden. De (enige, echte) vijand van de nieuw geconstrueerde bubbelmens. Alleen door dat duivelse kunnen we nog terugvallen in de hel. Het simplistische duale erin is haast religieus. Maar dan nog een scheutje naïever.quote:Op zondag 10 september 2017 23:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral simpel hoe sommigen zo makkelijk zoiets voor zoete koek slikken.
Ik ken de theorie wel: om Israël voor elkaar te krijgen, is de holocaust zogenaamd bewust opgezet en de joden als offer voor de stichting van Israël gebruikt.
Je moet er maar op komen.
Nee dat is niet wat ik denk.quote:Op zondag 10 september 2017 23:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral simpel hoe sommigen zo makkelijk zoiets voor zoete koek slikken.
Ik ken de theorie wel: om Israël voor elkaar te krijgen, is de holocaust zogenaamd bewust opgezet en de joden als offer voor de stichting van Israël gebruikt.
Je moet er maar op komen.
Nou, wat denk je dan wél, meneer lachebekje?quote:Op zondag 10 september 2017 23:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Nee dat is niet wat ik denk.
Ik slik nu juist niet dingen voor zoete koek.
Net als dat niet de atheist, maar de gelovige religieus is.
Ho, begrijp me niet verkeerd: ik vind die theorie dat de Joden zélf achter de holocaust zitten bespottelijk. Maar dat er op hoog niveau psychopatisch gewetenloze dingen worden besloten, waarbij je nergens meer van op hoeft te kijken, zou me ook niets verbazen. Alleen dit gaat me te ver en lijkt me niet het geval.quote:Op zondag 10 september 2017 23:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Betreffende figuren zijn in de 'new world-bubbel' opgevoed; totaal geen weet van de sluw en -valsheid die achter het e.e.a. schuilgaat. Nimmer al vechtend tot een dergelijk besef hoeven te komen. Het enige wat ze weten, want aangeleerd en meer dan eenmaal benadrukt immers, is dat het nazisme als de duivel is - en dat al wat er ook maar een beetje op lijkt verafschuwt dient te worden. De (enige, echte) vijand van de nieuw geconstrueerde bubbelmens. Alleen door dat duivelse kunnen we nog terugvallen in de hel. Het simplistische duale erin is haast religieus. Maar dan nog een scheutje naïever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |