abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173693268
Hallo.. :W

Vorig jaar rond deze tijd stapten mijn vriend en ik het vliegtuig uit in LA voor 3 weken westkust, én één van die hoofdattracties in onze vakantie was het 2 nachten slapen onderin BrightAngel en dan weer naar boven. _O_



De bewerking, nog zonder crop naar de 160x60 afmeting;


Nu heb ik in die vakantie aardig wat foto's gemaakt en we willen van één van de Grand Canyon foto's een canvas achter de bank hangen (160 x 60cm). Van alle foto's is bovenstaande foto die afbeelding geworden die wat ons betreft het meeste zegt, afgedaald via South Kaibab, via Skeleton Point richting Bright Angel Campgroud.. *tot zover het TRV gedeelte
(ohja en m'n vriend loopt ergens op deze foto, als een soort van 'where's waldo' :D

Nu heb ik zelf al wel wat geprobeerd in Paint.net en in Gimp, maar ik ben er nog niet tevreden over. De berg zelf, Skeleton Point, staat er goed scherp op, maar de Canyon daarachter vind ik wat flets, daar mist diepte en kleur. Nu heb ik al wat lopen pielen met layers, een soort van hdr achtige benadering gemaakt, maar nog niet echt tevreden en naar mijn gevoel nog niet goed genoeg om achter de bank aan de muur te hebben hangen.

Zijn er hier handige photoshoppers om er wel wat van te maken ? :) Met als eer om jaren aan onze muur te komen hangen ? :s)
Ik heb het bestand ook op dropbox staan, dus zonder evt. kwaliteitsverlies van de compressie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Meike26 op 10-09-2017 14:16:10 ]
pi_173694137
Heb al DM contact met iemand die het wil gaan doen :) ^O^
pi_173737753
Diegene die contact met mij heeft gezocht heeft uiteindelijk toch niet zoveel tijd.. Het is niet veel wat ik vraag, als de achtergrond zoals in eigen bewerking wat meer kleur/diepte heeft en een wat spannendere lucht, ben ik tevreden, maar het lukt mij dus niet om zelf tot een resultaat te komen waar ik van denk "Ja die wil ik aan de muur hebben hangen".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')