abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 11 september 2017 @ 18:18:26 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173716490
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:11 schreef minilot het volgende:
Sfeertechnisch vond ik de serie Stranger Things overigens wel de betere Stephen King-verfilming, terwijl dat helemaal geen Stephen King-verfilming was. :7
Ik heb dit geheel gemist in de oude miniserie? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173716504
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 18:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je The Mist al gekeken?

:')

Vermakelijke zooi wel, maar intens slécht
Nope, nog niet. Wel de film uit 2007 gezien, maar ik ben maar moeilijk te porren voor slechte series. :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 11 september 2017 @ 18:19:08 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173716505
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:16 schreef minilot het volgende:
Oh ja, eten. Ik maak zo http://thewoksoflife.com/2017/05/chicken-pho/ maar dan nog wel met wat steranijs en kaneelstokje in de broth. :9
Ok, die ga ik van de week maken :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173716508
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 18:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb dit geheel gemist in de oude miniserie? :D
Eh? Verkeerde quote? :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 11 september 2017 @ 18:20:19 #280
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173716523
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Robin, vertel eens een verhaaltje.
De kip van gisteren had 27 uur in mijn meegenomen pedaalemmerzak liggen marineren



Braaf op laagste stand van de gasbbq in 40 minuten gaargemaakt. Grillen kon je het niet echt noemen, want het bleef een bleek kreng. Maar gelukkig wel lekker.



Vandaag stukje gelopen. Pad van ons huisje afgelopen. Met google maps, naar dit watertje:



Op de terugweg (nou ja, dat was half uur later of zo, kort wandelingetje) besloot ik "off the beaten track te gaan!". Bijna spijt gekregen toen er 10 minuten lang geen pad meer te bekennen was en het houtmolm waarover we liepen wel heel diep wegzakte. Spannennnnndddd! En toen opeens, toen zag ik een weg. En we hoefden niet eens een hek over. Alleen stonden de mensen die daar woonden/vakantie vierden wel gek te kijken toen we het bos uit kwamen geklauterd.

Daarna foto van koe gemaakt, want ik wil al een week een foto van een koe en ik denk dat het niet beter gaat worden dan dit. Koetje was heel lief en nieuwsgierig toen ik hem toezong, maar ik stond op een "verhoogde weg", dus ze kon niet bij me komen. Een Limousin koe (die ik altijd limousine noem, waarna ik op mijn kop krijg) terwijl ik eigenlijk een Charolais koe had gewild (die ik altijd Chardonnay koe noem, maar dat mag blijkbaar). Die Charolais staat hier overal op het menu.



En verder ben ik te dom om de was op te hangen. Ik snap dit rekje niet. Ik weet alleen dat zoals ik het nu deed niet de bedoeling was, maar ik wilde me niet laten kisten door zo'n typhusrekje. Ik was al blij dat ik de wasmachine aankreeg. Wie bedenkt dat nou, dat je de knop uit moet trekken voor ie gaat....



Straks uit eten.
Weer is kut. Maar kan kutter.
  maandag 11 september 2017 @ 18:20:56 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173716534
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Nope, nog niet. Wel de film uit 2007 gezien, maar ik ben maar moeilijk te porren voor slechte series. :)
Op zich mis je er uhmmm... Echt compleet niets aan

:+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 11 september 2017 @ 18:21:36 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173716544
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Eh? Verkeerde quote? :)
Ja ik bedoelde die groepsseks te quoten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173716550
Heh, de avonturen van Robin! Ik hou ervan! O+ Dank voor de update, dame!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 11 september 2017 @ 18:22:54 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173716570
5 koeien zelfs op 1 foto! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173716612
Oh Fietsie, wil jij trouwens nog even uitleggen waarom je het nodig vond om laatst te bitchen op mijn voornemen om thuis te bevallen? Hmmm? :)
Ik had me nog voorgenomen je het eerder te vragen, maar #zeefbrein. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173716614
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:20 schreef RobinOok het volgende:

[..]

En verder ben ik te dom om de was op te hangen. Ik snap dit rekje niet. Ik weet alleen dat zoals ik het nu deed niet de bedoeling was, maar ik wilde me niet laten kisten door zo'n typhusrekje. Ik was al blij dat ik de wasmachine aankreeg. Wie bedenkt dat nou, dat je de knop uit moet trekken voor ie gaat....

Is er een bad in dat huisje, want het lijkt op een rekje dat over een bad gezet kan worden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173716618
Ik vind het ook maar een mysterieus rekje, ja!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 11 september 2017 @ 18:25:44 #288
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173716630
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Is er een bad in dat huisje, want het lijkt op een rekje dat over een bad gezet kan worden.
Geen bad in het huisje. Maar ik snap het idee. Bij ons thuis zou het wel kunnen. Maar jeetje, laag!

Yup, dat is hem!

pi_173716652
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 18:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde die groepsseks te quoten
Ja, die zat inderdaad ook niet in de miniserie. Ik denk niet dat die ooit in wat voor verfilming dan ook terecht komt. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173716677
Leuke foto Robin, waar zit je?
  maandag 11 september 2017 @ 18:28:06 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173716681
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:24 schreef minilot het volgende:
Oh Fietsie, wil jij trouwens nog even uitleggen waarom je het nodig vond om laatst te bitchen op mijn voornemen om thuis te bevallen? Hmmm? :)
Ik had me nog voorgenomen je het eerder te vragen, maar #zeefbrein. :7
Zijn kind en vrouw waren bij thuisbevalling wellicht overleden, denk dat dat er iets mee te maken heeft.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173716708
quote:
1s.gif Op maandag 11 september 2017 18:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Zijn kind en vrouw waren bij thuisbevalling wellicht overleden, denk dat dat er iets mee te maken heeft.
Als dat zo is: ontzettend naar en akelig, maar dat was verder op geen enkele manier uit zijn post te halen.
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 11 september 2017 @ 18:33:12 #293
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173716770
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:27 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Leuke foto Robin, waar zit je?
Links van Macon. Frankrijk. In een huisje.
Nog t/m vrijdag, dan mogen we weer naar huis. :+
  maandag 11 september 2017 @ 18:33:15 #294
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173716771
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:24 schreef minilot het volgende:
Oh Fietsie, wil jij trouwens nog even uitleggen waarom je het nodig vond om laatst te bitchen op mijn voornemen om thuis te bevallen? Hmmm? :)
Ik had me nog voorgenomen je het eerder te vragen, maar #zeefbrein. :7
Anna wilde altijd al in het ziekenhuis en na haar laatste ervaring helemaal. Thuis zou ze het waarschijnlijk niet gered hebben met het hoeveelheid bloedverlies. Toegegeven, dit was een wat uitzonderlijke situatie. Maar als er iets gebeurd lig je toch fijner in het ziekenhuis omdat ze sneller wat voor je kunnen betekenen, zonder dat een ambulance je mag op komen halen.
pi_173716812
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:20 schreef RobinOok het volgende:

[..]

De kip van gisteren had 27 uur in mijn meegenomen pedaalemmerzak liggen marineren

[ afbeelding ]

Braaf op laagste stand van de gasbbq in 40 minuten gaargemaakt. Grillen kon je het niet echt noemen, want het bleef een bleek kreng. Maar gelukkig wel lekker.

[ afbeelding ]

Vandaag stukje gelopen. Pad van ons huisje afgelopen. Met google maps, naar dit watertje:

[ afbeelding ]

Op de terugweg (nou ja, dat was half uur later of zo, kort wandelingetje) besloot ik "off the beaten track te gaan!". Bijna spijt gekregen toen er 10 minuten lang geen pad meer te bekennen was en het houtmolm waarover we liepen wel heel diep wegzakte. Spannennnnndddd! En toen opeens, toen zag ik een weg. En we hoefden niet eens een hek over. Alleen stonden de mensen die daar woonden/vakantie vierden wel gek te kijken toen we het bos uit kwamen geklauterd.

Daarna foto van koe gemaakt, want ik wil al een week een foto van een koe en ik denk dat het niet beter gaat worden dan dit. Koetje was heel lief en nieuwsgierig toen ik hem toezong, maar ik stond op een "verhoogde weg", dus ze kon niet bij me komen. Een Limousin koe (die ik altijd limousine noem, waarna ik op mijn kop krijg) terwijl ik eigenlijk een Charolais koe had gewild (die ik altijd Chardonnay koe noem, maar dat mag blijkbaar). Die Charolais staat hier overal op het menu.

[ afbeelding ]

En verder ben ik te dom om de was op te hangen. Ik snap dit rekje niet. Ik weet alleen dat zoals ik het nu deed niet de bedoeling was, maar ik wilde me niet laten kisten door zo'n typhusrekje. Ik was al blij dat ik de wasmachine aankreeg. Wie bedenkt dat nou, dat je de knop uit moet trekken voor ie gaat....

[ afbeelding ]

Straks uit eten.
Weer is kut. Maar kan kutter.
Was dit een naaktwandeling?
pi_173716817
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:33 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Links van Macon. Frankrijk. In een huisje.
Nog t/m vrijdag, dan mogen we weer naar huis. :+
Heerlijk O+

Ik moet nodig weer eens naar Normandie
pi_173716824
The Mist heb ik trouwens ook gezien.. Dan is deze IT verfliming opeens een Oscar waard :P
pi_173716866
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Maar als er iets gebeurd lig je toch fijner in het ziekenhuis omdat ze sneller wat voor je kunnen betekenen, zonder dat een ambulance je mag op komen halen.
Ik kan me die keuze bij een ander prima voorstellen en daar heb ik dan ook absoluut geen commentaar op, maar zelf leef ik mijn leven nou eenmaal niet op een manier die uitgaat van een worst case scenario en dat gaat me tot nu toe prima af. Mijn zwangerschap loopt tot nu toe op rolletjes, het overgrote deel van de bevallingen gaat gewoon vanzelf helemaal goed en ik vlieg het simpelweg zo relaxed mogelijk aan. Als er op een gegeven moment enige indicatie voor is om toch in het ziekenhuis te bevallen, hartstikke prima, maar als er geen concrete reden voor is dan ga ik de boel liever niet lopen medicaliseren.

Dat dat voor iedereen persoonlijk anders is: uiteraard. Ik zie dan ook niet helemaal in waarom mensen zich met elkaars voorgenomen bevallingssituatie zouden moeten gaan lopen bemoeien en daarom was ik wel benieuwd naar wat Fietsies motivatie daarbij was. :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 11 september 2017 @ 18:40:13 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173716901
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 18:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik kan me die keuze bij een ander prima voorstellen en daar heb ik dan ook absoluut geen commentaar op, maar zelf leef ik mijn leven nou eenmaal niet op een manier die uitgaat van een worst case scenario en dat gaat me tot nu toe prima af. Mijn zwangerschap loopt tot nu toe op rolletjes, het overgrote deel van de bevallingen gaat gewoon vanzelf goed en ik vlieg het simpelweg zo relaxed mogelijk aan. Als er op een gegeven moment enige indicatie voor is om toch in het ziekenhuis te bevallen, hartstikke prima, maar als er geen concrete reden voor is dan ga ik de boel liever niet lopen medicaliseren.

Dat dat voor iedereen persoonlijk anders is: uiteraard. Ik zie dan ook niet helemaal in waarom mensen zich met elkaars voorgenomen bevallingssituatie zouden moeten gaan lopen bemoeien en daarom was ik wel benieuwd naar wat Fietsies motivatie daarbij was. :)
Je leest in OUD mee toch? Welkom in de wereld van kinderen en alles daaromheen. Iedereen vindt 'er wat van' O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173716907
Ik had t Mini al ge-dmd, maar mijn meisje is een schoolvoorbeeld van een goede thuisbevalling O+

In 4 uur was ons feetje er, en geen grote problemen. Afgelopen woensdag werd ze alweer 1!

Supertrots op mijn meisje en heb veel respect voor haar!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')