abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7380637
Vinden jullie ze ook zo goed??

Voor degenen die ze niet kennen: The kings of convenience zijn een singer/songwriters duo uit Bergen in Noorwegen. Quiet is the new loud is hun laatste album en is één van mijn persoonlijk favoriete 'luisteralbums'. Het hele album is gevuld met heerlijk zoete deuntjes met een ontwapend eerlijke uitstraling.

Ik vind het de schattigste plaat sinds het debuutalbum van de Cardigans

pi_7380820
als je de kings lekker vindt, denk ik dat je "I am Kloot" ook wel kunt waarderen... heerlijke "laat op de avond, nahang" muziek...
Vooral Twist is top!
Crop circles are Chuck Norris' way of telling the world that sometimes corn needs to lie the fuck down.
pi_7380822
ja
Superfly.
pi_7380941
vind 'r nix aan
[b]De oorlog is voorbij, tijd voor het proces. Chirac, Schroder en Putin in de beklaagdenbank in Den Haag[/b]
pi_7380962
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 01:16 schreef tartel het volgende:
als je de kings lekker vindt, denk ik dat je "I am Kloot" ook wel kunt waarderen... heerlijke "laat op de avond, nahang" muziek...
Vooral Twist is top!
ik dacht ff dat je een geintje maakte
pi_7380993
Ik vind ze idd te gek, vooral Failure en dan de stereo vol open Quiet is the new load is alleen niet de laatste! Ga eens op zoek naar "Versus". Hier staan nummers van qitnl op geremixed door bv. royksopp en Four Tet. sommige nummers hebben ze in een hele nieuwe uitvoering opgenomen, dus ik denk dat je hem wel de moeite waard zal vinden.

www.sourcelab.net
http://www.kingsofconvenience.com/

pi_7381923
Leuke band, Quit is the new loud is ook een leuke plaat. Ik luister er helaas te weinig naar, zal hem maar weer eens opzetten.
pi_7383168
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 01:33 schreef el_bario het volgende:
Ik vind ze idd te gek, vooral Failure en dan de stereo vol open Quiet is the new load is alleen niet de laatste! Ga eens op zoek naar "Versus". Hier staan nummers van qitnl op geremixed door bv. royksopp en Four Tet. sommige nummers hebben ze in een hele nieuwe uitvoering opgenomen, dus ik denk dat je hem wel de moeite waard zal vinden.

www.sourcelab.net
http://www.kingsofconvenience.com/

ja die heb ik ook, leuke plaat
pi_7383805
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 10:35 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

ja die heb ik ook, leuke plaat

pi_7402079
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 01:30 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

ik dacht ff dat je een geintje maakte

Nope geen geintje, maar heb je er al naar geluisterd? Is echt een topbandje! gaan we hopelijk nog veel meer van horen!
indien je het hebt geluisterd, wat vond jij er van?

Crop circles are Chuck Norris' way of telling the world that sometimes corn needs to lie the fuck down.
pi_7402364
Ik dacht eerst dat het een nummer was van Royksopp die ik al maanden bezit. Blijkt dus een band te zijn, effe kijken of het wat is.
pi_7403571
KoC zijn geweldig Ze hebben ook een remix cd-tje van hun liedjes die op 'Quiet is the new loud' staan ... is ook zeker een aanrader en Erlend Oye, je weet wel de bebrilde helft van KoC, brengt volgend jaar zijn solo debuut album uit ...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
  woensdag 18 december 2002 @ 10:53:01 #13
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7403912
quote:
Op woensdag 18 december 2002 06:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik dacht eerst dat het een nummer was van Royksopp die ik al maanden bezit. Blijkt dus een band te zijn, effe kijken of het wat is.
Niet zo vreemd trouwens, die gedachte... De zanger van Kings of Convenience heeft ook de Royksopp-nummers Poor Leno en Remind Me ingezongen.
  woensdag 18 december 2002 @ 13:38:01 #14
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_7406668
Leuke band ja!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_7407865
quote:
Op woensdag 18 december 2002 03:49 schreef tartel het volgende:

[..]

Nope geen geintje, maar heb je er al naar geluisterd? Is echt een topbandje! gaan we hopelijk nog veel meer van horen!
indien je het hebt geluisterd, wat vond jij er van?

nee nog niet kunnen luisteren helaas (veel te druk) maar hij staat op het verlanglijstje
pi_13422067
ik heb ze een tijdje geleden 'ontdekt' door een remix van royksopp geweldige nummers hebben hun gemaakt.
binnenkort ga ik een paar cd halen van hun, mocht ik ze vinden

mooiste nummer : singing softly to me

Let you feelings slip but never your mask
pi_13458275
Parallel lines, move so fast
Toward the same point
Infinity is as near as it is far

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_13461463
KoC hebben mooie nr's gemaakt, maar de new acoustic movement is toch een beetje doodgebloed, qua populariteit dan, volgens mij

Je moet die remix CD eens luisteren van de KoC, staan echt leuke tracks op.

pi_13462597
hele leuke tracks iig
vooral die remix van Röyksopp

I don't know what I can safe you from

zeer goed

Let you feelings slip but never your mask
  zaterdag 27 september 2003 @ 00:26:41 #20
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_13471908
Fijne muziek, kabbelt wel door....
Hoe is de soloplaat van die ene van Kings?
*Kirke is te dronken om zijn naam te bedenken*
'T best bewaarde geheim van Nederland
  zaterdag 27 september 2003 @ 03:25:58 #21
11545 sjefhoelenpapers
Snacks zijn mijn leven!
pi_13473670
[quote]Op zaterdag 27 september 2003 00:26 schreef Kirke het volgende:
Fijne muziek, kabbelt wel door....
Hoe is de soloplaat van die ene van Kings?
*Kirke is te dronken om zijn naam te bedenken*
[/quote

Erlend Oye ]

Real-life soap Sjef Hoelenpapers??: http://www.sjefhoelenpapers.com
Download al mijn nummers: http://www.myspace.com/hoelenpapers
pi_13474381
die solosplaat van erland oye heet unrest en is in de stijl van de nummers die hij inzong voor royksopp (remind me en poor leno). Erland heeft een reis gemaakt over de wereld en bij elke stop die hij maakte met andere producers een nummer gemaakt. Dus een goed album maar wel hele andere koek dan de KoC plaat.... KoC zijn niet uitelkaar wist erland me te vertellen, meer even in een rustperiode maar ze zouden deze zomer weer nieuwe nummers gaan schrijven.... hopelijk dus snel een nieuw album!!!!
pi_19505930
De nieuwe plaat van Kings Of Convenience komt volgende maand uit: Riot On An Empty Street.
En ze treden 11 juli op in Paradiso (alleen zitplaatsen)...daar heb ik vanmiddag kaartjes voor gekocht (toen alle Madonna fans weg waren
  zondag 30 mei 2004 @ 01:53:46 #24
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_19506355
Het is een van mijn favoriete bands geworden. Heerlijke rustige muziek. Ik heb er alleen nog geen cd van dus die nieuwe moet ik maar eens beluisteren.
pi_19589505
ik heb gisteren pas 'quiet is teh new loud' gekocht , en volgens mij gaat dit wel een van mijn favorieten worden

11 juli in paradiso dus ,
koel !
do not wish to be anything but what you are , and try to be that perfectly - St . Francis de Sales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')