Voor degenen die ze niet kennen: The kings of convenience zijn een singer/songwriters duo uit Bergen in Noorwegen. Quiet is the new loud is hun laatste album en is één van mijn persoonlijk favoriete 'luisteralbums'. Het hele album is gevuld met heerlijk zoete deuntjes met een ontwapend eerlijke uitstraling.
Ik vind het de schattigste plaat sinds het debuutalbum van de Cardigans
quote:ik dacht ff dat je een geintje maakte
Op dinsdag 17 december 2002 01:16 schreef tartel het volgende:
als je de kings lekker vindt, denk ik dat je "I am Kloot" ook wel kunt waarderen... heerlijke "laat op de avond, nahang" muziek...
Vooral Twist is top!
quote:ja die heb ik ook, leuke plaat
Op dinsdag 17 december 2002 01:33 schreef el_bario het volgende:
Ik vind ze idd te gek, vooral Failure en dan de stereo vol openQuiet is the new load is alleen niet de laatste! Ga eens op zoek naar "Versus". Hier staan nummers van qitnl op geremixed door bv. royksopp en Four Tet. sommige nummers hebben ze in een hele nieuwe uitvoering opgenomen, dus ik denk dat je hem wel de moeite waard zal vinden.
www.sourcelab.net
http://www.kingsofconvenience.com/
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 10:35 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ja die heb ik ook, leuke plaat
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 01:30 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ik dacht ff dat je een geintje maakte
Nope geen geintje, maar heb je er al naar geluisterd? Is echt een topbandje! gaan we hopelijk nog veel meer van horen!
indien je het hebt geluisterd, wat vond jij er van?
quote:Niet zo vreemd trouwens, die gedachte... De zanger van Kings of Convenience heeft ook de Royksopp-nummers Poor Leno en Remind Me ingezongen.
Op woensdag 18 december 2002 06:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:Ik dacht eerst dat het een nummer was van Royksopp die ik al maanden bezit. Blijkt dus een band te zijn, effe kijken of het wat is.
quote:nee nog niet kunnen luisteren helaas (veel te druk) maar hij staat op het verlanglijstje
Op woensdag 18 december 2002 03:49 schreef tartel het volgende:[..]
Nope geen geintje, maar heb je er al naar geluisterd? Is echt een topbandje! gaan we hopelijk nog veel meer van horen!
indien je het hebt geluisterd, wat vond jij er van?
mooiste nummer : singing softly to me
Je moet die remix CD eens luisteren van de KoC, staan echt leuke tracks op.
I don't know what I can safe you from
zeer goed
Erlend Oye ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |