SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verderGroot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:21 schreef Blaadjes het volgende:
Denk dat ik morgen steden trip naar Groningen doe
Zeker. Koffie doen we niet aan hier.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh nou dan kan ik wel ff bakkie...Ehh blikkie komen doen.
Ah aha its a datequote:Op vrijdag 8 september 2017 19:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker. Koffie doen we niet aan hier.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker. Koffie doen we niet aan hier.
nerdquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:25 schreef theguyver het volgende:
straks en morgen even kijken bij Gogbot
Zeker!quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is nog eens een lekkere grote bolus
Dat is heel erg in de buurt van Rotterdam dus dikke plus.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:31 schreef SuperHartje het volgende:
Was toch nog druk geworden op het werk. En moest daarna nog boodschappen doen enzo.
Delft is idd een mooie stad Lavenderr.
En Scrummie, ik woon in Schiedam.
Waarom woon jij niet in Rotterdam?quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is heel erg in de buurt van Rotterdam dus dikke plus.
Hier werk, geen geld om zomaar te verhuizen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom woon jij niet in Rotterdam?
In IT heb je toch overal zo werk.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier werk, geen geld om zomaar te verhuizen.
Tis wel een economisch belangrijke stad. Werk genoeg daar.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier werk, geen geld om zomaar te verhuizen.
Jawel maar zonder euro’s kom ik er niet eens hè. Geen spaarcenten hier.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In IT heb je toch overal zo werk.
Wel een auto tochquote:Op vrijdag 8 september 2017 23:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel maar zonder euro’s kom ik er niet eens hè. Geen spaarcenten hier.
In Nederland is elke werkgelegenheid wel te reizen uiteraardquote:Op zaterdag 9 september 2017 01:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker, wel een auto. Maar daar kan je niet in douchen enzo.
Oh zo, ja klopt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 01:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In Nederland is elke werkgelegenheid wel te reizen uiteraard
Oh. Niets te verliezen tochquote:Op zaterdag 9 september 2017 01:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo, ja klopt.
Maar dat zal ik niet snel doen, vanuit hier ergens daar werken. Misschien ooit nog. Ligt ook wel aan mijzelf hoor, veel te schijterig om zo'n stap te nemen.
Dat is waar ja. Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op zaterdag 9 september 2017 02:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Oh. Niets te verliezen toch
Tis maar nederland. En als it'er kun je altijd wel weer terug aan de bak
Darmkrampjes.quote:Op zaterdag 9 september 2017 02:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Wie weet wat de toekomst brengt.
Hoe is het met je dochter?
Ah, dacht al haha. Vervelend, dat is alleen in het begin toch?quote:Op zaterdag 9 september 2017 02:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Darmkrampjes.
Daarom ben ik weer wakker.
hopelijk welquote:Op zaterdag 9 september 2017 02:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dacht al haha. Vervelend, dat is alleen in het begin toch?
Man man man, dat is wel bizar weinig lol. Alweer aan het werk dan ook?quote:Op zaterdag 9 september 2017 02:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
10 uur slaap de laatste 5 dagen.
kill me
sinds deze week welquote:Op zaterdag 9 september 2017 02:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Man man man, dat is wel bizar weinig lol. Alweer aan het werk dan ook?
Heftig, hopelijk denkt je dochter met je mee straksquote:Op zaterdag 9 september 2017 02:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
sinds deze week wel
maar nog wel thuis
maandag inhouse
Goed hoor.quote:Op zaterdag 9 september 2017 02:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heftig, hopelijk denkt je dochter met je mee straks. Hoe is het met je vrouw dan?
Zo, dat is wel lekker snel gegaan danquote:Op zaterdag 9 september 2017 02:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Goed hoor.
Die gaat morgen al weer naar het voetbal
Ja zeker. Div is gelijk verslaafd aan bolussenquote:Op zaterdag 9 september 2017 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankje !
Is het gezellig in Grun?
Ja hoor, gelukkig was het weer later op de dag een stuk beter dan in de middag.quote:Op zaterdag 9 september 2017 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, rustig dagje vandaag.
Heb jij een fijne dag gehad Schommel?
Het is beetje wisselvallig nu. Denk steeds dat het gaat regenen maar dan schijnt ineens de zon weer.quote:Op zondag 10 september 2017 11:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja hoor, gelukkig was het weer later op de dag een stuk beter dan in de middag.
fake news, geen bil gezienquote:
Werd ook weleens tijd he?quote:Op zondag 10 september 2017 18:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
vannacht voor het eerst in een week meer dan 2-3 uur geslapen
[ afbeelding ]
Oh dan moet je even pompen.quote:Op zondag 10 september 2017 19:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op 4b. Trein lekke band ofzo
iemand er voor gesprongen?quote:Op zondag 10 september 2017 19:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op 4b. Trein lekke band ofzo
Kaassoufflés waren op.. Zag geen andere optie meerquote:Op zondag 10 september 2017 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja Divje denk ik. Maar we stonden stil
dan is er iemand op het spoor voor een andere trein gesprongen, en daarom vertrekt deze trein niet, this godsamme mooi weer en dan nog storing hebben???quote:Op zondag 10 september 2017 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja Divje denk ik. Maar we stonden stil
Ja die kut kaas dingenquote:Op zondag 10 september 2017 19:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Kaassoufflés waren op.. Zag geen andere optie meer
Wedstrijden al heel lang niet meer, was er sowieso bijna 5 jaar helemaal (op 3 losse avonden of zo) mee gestopt. Sinds een paar maanden terug weer iemand gevonden om mee te dansen, volgende week beginnen de eerste lessenquote:Op maandag 11 september 2017 11:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe je nog wedstrijden?
Oh sorry. Op de SC verder?
Top. Leuk he, om een oude hobby weer op te pakken. Lijkt me ook niet eenvoudig om iemand te vinden die op jouw niveau mee kan doen of valt dat mee?quote:Op maandag 11 september 2017 11:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wedstrijden al heel lang niet meer, was er sowieso bijna 5 jaar helemaal (op 3 losse avonden of zo) mee gestopt. Sinds een paar maanden terug weer iemand gevonden om mee te dansen, volgende week beginnen de eerste lessen
Dat is zeker lastig, maar heb ik uiteindelijk ook niet gedaan. Een goede vriendin wilde het graag leren, maar had voornamelijk ervaring in diverse andere dansvormen. Dus die ben ik een stoomcursus gaan gevenquote:Op maandag 11 september 2017 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top. Leuk he, om een oude hobby weer op te pakken. Lijkt me ook niet eenvoudig om iemand te vinden die op jouw niveau mee kan doen of valt dat mee?
Dus je bent nu les gaan geven. Ook leukquote:Op maandag 11 september 2017 11:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is zeker lastig, maar heb ik uiteindelijk ook niet gedaan. Een goede vriendin wilde het graag leren, maar had voornamelijk ervaring in diverse andere dansvormen. Dus die ben ik een stoomcursus gaan geven
Ja weer les gaan geven zelfsquote:Op maandag 11 september 2017 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je bent nu les gaan geven. Ook leuk
quote:Op maandag 11 september 2017 12:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja weer les gaan geven zelfsDeed ik toen ook, maar dan aan absolute beginners. Dat is zij heel duidelijk niet.
Jup. Lading saus er over en lossssquote:Op maandag 11 september 2017 13:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oooh, nooit gehad, is dat te bikken?
Ook al geen viseter? Of specifiek vissticks die blegh zijn?quote:
Deze gezonde manquote:Op maandag 11 september 2017 15:10 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Avocado met tonijn en fetakaas
Ja de kilo's moeten er wel af blijven en met de leeftijdsverhoging wordt dat steeds lastiger.quote:
Bloemkoolrijstquote:Op maandag 11 september 2017 15:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja de kilo's moeten er wel af blijven en met de leeftijdsverhoging wordt dat steeds lastiger.
Morgen bloemkoolrijst met rundertartaar, overmorgen gevulde paprika met gehakt. Feest.
Ik hou niet van vis nee. Alleen al de lucht er van maakt me misselijk. Ik eet soms weleens kibbeling maar heb liever een stukje vlees.quote:Op maandag 11 september 2017 14:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup. Lading saus er over en lossss
[..]
Ook al geen viseter? Of specifiek vissticks die blegh zijn?
Ja maar puree = aardappelen = koolhydraten = satan van de voedingsmiddelen.quote:Op maandag 11 september 2017 15:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Bloemkoolrijst
Beter bloemkoolpuree met kaas & peper
Bloemkoolpuree heeft niks met aardappelen te makenquote:Op maandag 11 september 2017 15:19 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja maar puree = aardappelen = koolhydraten = satan van de voedingsmiddelen.
Vlees is wel veel lekkerder jaquote:Op maandag 11 september 2017 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou niet van vis nee. Alleen al de lucht er van maakt me misselijk. Ik eet soms weleens kibbeling maar heb liever een stukje vlees.
Ketterij! Tuurlijk wel. Aardappelen boter melk bloemkoolquote:Op maandag 11 september 2017 15:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Bloemkoolpuree heeft niks met aardappelen te maken
Lekker lekker lekkerquote:Op maandag 11 september 2017 15:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ketterij! Tuurlijk wel. Aardappelen boter melk bloemkool
Ik stop nu gewoon mijn vingers in mijn oren.
Kan gewoon zonder aardappelsquote:Op maandag 11 september 2017 15:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind spruitjes nu nog niet lekker smaken. Daar moet de vorst overheen.quote:Op maandag 11 september 2017 15:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Spruiten zijn ook weer in de aanbieding. Ook een genot.
in je bloemkool oren?quote:Op maandag 11 september 2017 15:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ook doorsnee van 55?quote:Op maandag 11 september 2017 18:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ah leverworst in aanbieding 55 cent
verdomd wat had ik zin in leverworst dit weekendquote:Op maandag 11 september 2017 18:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ah leverworst in aanbieding 55 cent
Nee dat niet.quote:
Die kaasdingen waren ook prima.quote:Op maandag 11 september 2017 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
verdomd wat had ik zin in leverworst dit weekend
Jaaaaquote:Op maandag 11 september 2017 19:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dat niet.
[..]
Die kaasdingen waren ook prima.
haha, lekker hoor. ging prima zo in dat pannetje.quote:Op maandag 11 september 2017 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaaastraks weer even wat in de pan gooien. gluut'n dr bie
Inderdaad. Niks mis meequote:Op maandag 11 september 2017 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha, lekker hoor. ging prima zo in dat pannetje.
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_salafisme.htmlquote:Op maandag 11 september 2017 20:17 schreef Divje het volgende:
Zo dan.
Scrum, wat is een antibekeerbeer ?
Ahh even kijkenquote:Op maandag 11 september 2017 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_salafisme.html
Ik vind het normaal niks, die Lubach, maar ik heb toch een aantal keer gelachen om dit stukje
Kut jaquote:Op maandag 11 september 2017 20:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Weet je wat we vergeten zijn? Een groningse eierbal.![]()
hahaha. koop ik gewoon een glutenvrije pizza.quote:Op maandag 11 september 2017 21:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Kut ja![]()
Positieve noot: minder gluten binnen gekregen
Jaaquote:Op maandag 11 september 2017 21:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha. koop ik gewoon een glutenvrije pizza.![]()
Nou ja die gluten hebben we binnengehad via pitt
Studenten pils?quote:Op maandag 11 september 2017 21:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha. koop ik gewoon een glutenvrije pizza.![]()
Nou ja die gluten hebben we binnengehad via pitt
Moe, verder wel primaquote:
Gelukkig is de jumbo niet ver.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Moe, verder wel prima
Baal van de regen want moet naar de Jumbo
Hoe is het met jou?
Om wakker te wordenquote:Op dinsdag 12 september 2017 12:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en af en toe een gladiator voor de afwisseling
Haha. Lekker eetse. Ik ga weer naar de appeltjes.quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Iddwas gelukkig ff droog.
Nu wat vissticks in de olie gooien
Dank. Werkze! Vanavond kaassoufflés bij het voetbal?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha. Lekker eetse. Ik ga weer naar de appeltjes.
Verstandig want morgen een grote storm dus dan kun je er niet uit.quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:55 schreef THEFXR het volgende:
ik ga straks naar de AH, ff blikken soep inslaan
vroege diner?quote:Op dinsdag 12 september 2017 12:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Iddwas gelukkig ff droog.
Nu wat vissticks in de olie gooien
Met mij gaat het top. Moet 1 uur wachten tot de laatste les maat.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Moe, verder wel prima
Baal van de regen want moet naar de Jumbo
Hoe is het met jou?
Hey lav! Hoe is het? Ik mis Chris in de sc. Dat is echt jammerquote:
Gisteren was hij er nog hoorquote:Op dinsdag 12 september 2017 14:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met mij gaat het top. Moet 1 uur wachten tot de laatste les maat.
[..]
Hey lav! Hoe is het? Ik mis Chris in de sc. Dat is echt jammer
moet kunnen en frituren in pannetje zonder temp meter gaat jou prima af.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2017 17:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
moet kunnen en frituren in pannetje zonder temp meter gaat jou prima af.
Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe kleurtje, Roland?quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
ja hoorquote:Op dinsdag 12 september 2017 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe kleurtje, Roland?
Ik ben er wel. In mijn digitale zwarte busje met afgeplakte ramen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 14:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 13 september 2017 14:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Is.dat PUBG nou een leuke game?
quote:Op woensdag 13 september 2017 09:02 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ben er wel. In mijn digitale zwarte busje met afgeplakte ramen.
zag m op 9gag al voorbij komen..quote:
ik ookquote:Op donderdag 14 september 2017 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind pax echt een aardige homo
--Ton Hofstedequote:"Het fijne van internet is dat je GEWOON ZELF JE EIGEN NIEUWS kan opzoeken en ZELF kan bepalen welke informatie voor jou de meeste WAARDE heeft".
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/systems/10387/29879/19086/quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind hem zo aardig dat ik hem wil pijpen (als hij dat wilt)
Afschuwelijk slecht?quote:Op vrijdag 15 september 2017 10:24 schreef ChrisCarter het volgende:
De verfilming van Death Note is trouwens echt afschuwelijk
Nouja zeg!quote:Op vrijdag 15 september 2017 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind hem zo aardig dat ik hem wil pijpen (als hij dat wilt)
Wat staat er in je nieuwe avatar?quote:Op donderdag 14 september 2017 03:12 schreef schommelstoel het volgende:
Een borrel op/met werk maakt meer lief dan je kapot is.
Wait, what..
.
#Gelukkiggmorgenvrij___watishetshtilhier.
Hij moet nog uit die kast komenquote:Op vrijdag 15 september 2017 09:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/systems/10387/29879/19086/
Moet de serie nog kijken, en tja de film ook.quote:Op vrijdag 15 september 2017 10:24 schreef ChrisCarter het volgende:
De verfilming van Death Note is trouwens echt afschuwelijk
Ik denk dat Tjacka het meent hoorquote:Op vrijdag 15 september 2017 11:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nouja zeg!
Lav zeg er wat van
thats it ... i'm out!quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Tjacka het meent hoor
quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
thats it ... i'm out!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 september 2017 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Tjacka het meent hoor
Werk ze! (Beetje te laat, maar wel gemeend)quote:Op vrijdag 15 september 2017 16:21 schreef SuperHartje het volgende:
Gelukkig is het om de week, die avonddienst.
Dank je wel skat!quote:Op vrijdag 15 september 2017 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Werk ze! (Beetje te laat, maar wel gemeend)
Dat heb ik met vrouwen.quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker! Heb nooit geduld om dat te maken. Opeten daarentegen
neequote:Op vrijdag 15 september 2017 18:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ben je al geemigreerd makker
hoezo niet meerquote:Op vrijdag 15 september 2017 18:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
veel succes he mocht ik je niet meer spreken
lekker hoorquote:Op vrijdag 15 september 2017 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik leuk wijf tegen kom wie weet
ben je toch twee keerquote:Op vrijdag 15 september 2017 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
lekker hoor
zou ook wel willen emigreren
ja wel chill manquote:Op vrijdag 15 september 2017 18:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
klopt
maar dan naar iets met warm weer
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 15 september 2017 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik leuk wijf tegen kom wie weet
Heb nu zo'n beetje elke aflevering gekeken in de afgelopen dagen..quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:41 schreef illusions het volgende:
Dat "Hot Ones" heeft ook een vette aflevering met Matty Matheson. Die gast is echt een baas.
Vissticks dan maar?quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb nu zo'n beetje elke aflevering gekeken in de afgelopen dagen..
Geen zin meer in chicken wings
iphone zekerquote:Op zaterdag 16 september 2017 13:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Nieuwe telefoon is wel ff wennenvooral het typen op fok nu
nou hopelijk blijf je eindelijk weg dan van fok.quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Nieuwe telefoon is wel ff wennenvooral het typen op fok nu
Pesten is gemeenquote:Op zaterdag 16 september 2017 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nou hopelijk blijf je eindelijk weg dan van fok.
Permban aangevraagd.quote:Op zaterdag 16 september 2017 14:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja soms heb je wel eens wat gemeen.
Geldt ook alleen voor jou eigenlijkquote:
Ik maak er een yummy-knuppel vanquote:Op zaterdag 16 september 2017 17:52 schreef Divje het volgende:
![]()
Wat doe je met die gummiknuppel chris!
quote:Op zaterdag 16 september 2017 18:08 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik maak er een yummy-knuppel van
Ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2017 21:54 schreef KingRoland het volgende:
stelletje viezeriken allemaal hier
Goedemorgen Lavquote:Op zondag 17 september 2017 10:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goedemorgen Div, en wát voor een morgen! Zon![]()
Duurt maar 1.35 ofzo. En je schiet in de lach, of je wil of nietquote:Op zondag 17 september 2017 10:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Goedemorgen Lav
Hier is 't grijs
Straks even Geer&Goor kijken
Die gordon is wel echt een grapjesmachinequote:Op zondag 17 september 2017 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Duurt maar 1.35 ofzo. En je schiet in de lach, of je wil of niet
En goeiemorgen allemaal
Dat is de intro van Joe Rogan Experience Podcast op youtube.quote:Op vrijdag 15 september 2017 11:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat staat er in je nieuwe avatar?
En goeie morgen peeps, bijna weekend
Volgens mij is hij helemaal niet zo blij, maar tegen het depressieve aan. En ja, daar komen de beste grappen vandaan. Zie Hans Dorrestein.quote:Op zondag 17 september 2017 10:57 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die gordon is wel echt een grapjesmachine![]()
Zou zomaar kunnen ja. Als een soort masker, die grapjesquote:Op zondag 17 september 2017 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij is hij helemaal niet zo blij, maar tegen het depressieve aan. En ja, daar komen de beste grappen vandaan. Zie Hans Dorrestein.
Oh. ..ik in FHFquote:Op zondag 17 september 2017 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo zit ik ook wel eens in SEX of KPD..
quote:Op zondag 17 september 2017 12:34 schreef Blaadjes het volgende:
Ik geef max vandaag max 2 3 bochten.
Dat was genereusquote:Op zondag 17 september 2017 12:34 schreef Blaadjes het volgende:
Ik geef max vandaag max 2 3 bochten.
Kwam nog niet eens in de buurt van bocht 1 schijt ferrariquote:
Ja... ffing vettelquote:Op zondag 17 september 2017 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kwam nog niet eens in de buurt van bocht 1 schijt ferrari
M'n post werd verwijderd in F1quote:Op zondag 17 september 2017 14:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Whahaha. Die moet ik ff onthouden voor op de fp straks.
F1 / Waarom?quote:Op zondag 17 september 2017 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed
Ik ben even zijn naam kwijt, maar hij poste ook veel video clips.quote:
DeMolayquote:Op zondag 17 september 2017 16:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben even zijn naam kwijt, maar hij poste ook veel video clips.
Ben jij zijn vervanger?
Met deze instelling nooit natuurlijk.quote:Op zondag 17 september 2017 16:45 schreef Divje het volgende:
[..]
DeMolay
Zijn kwaliteitsposts kan ik niet evenaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |