abonnement Unibet Coolblue
pi_173671664
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:33 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ja valt mij ook op dat ik de laatste tijd veel werk bbq's langs zie komen!

En bedankt voor t welkom. Ik lurk al een tijdje, hou van eten dus leek me wel gezellig om af en toe mee te doen hier.
Gezellig!

Ik heb al 15 jaar geen collega's meer dus ik heb geen verstand van personeelsuitjes enzo. Wel jammer.
Spoilers!
  zaterdag 9 september 2017 @ 10:07:44 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173671846
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind hem er niet heel anders dan anders uit zien... (als in: ik vond hem er nooit heel gezond uit zien)
Hij zag er idd nooit heel gezond uit, maar dit is wel wat anders.

Wel ontroerende foto ja, droevig.

Ik ben overigens voor Willem Alexander mét baard ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173671860
Ik ben ook voor mét baard. Een veel forsere baard nog. En dan een kroontje op zijn hoofd, het liefst net een beetje schuin. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173671869
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb al 15 jaar geen collega's meer dus ik heb geen verstand van personeelsuitjes enzo. Wel jammer.
Eigenlijk vallen alle leuke dingen die jij met je lief doet onder 'personeelsuitje'. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173671876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:34 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Gaaf dingetje!
Hema! ^O^

En welkom! *O* Toe, vertel eens iets over jezelf. :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 9 september 2017 @ 10:11:42 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173671882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:08 schreef minilot het volgende:
Ik ben ook voor mét baard. Een veel forsere baard nog. En dan een kroontje op zijn hoofd, het liefst net een beetje schuin. O+
Jij snapt het _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173671931
Even delen! "Onze" Safwan is net zo ver (en nog een paar mannen/jongens die ik ken). Ben apetrots op ze. Wat hebben die hard gewerkt om in 2 jaar zover te komen.

https://www.gelderlander.(...)gn=socialsharing_web
We have far more in common than that which devides us..
pi_173672215
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Eigenlijk vallen alle leuke dingen die jij met je lief doet onder 'personeelsuitje'. *)
:7
Spoilers!
pi_173672545
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Hema! ^O^

En welkom! *O* Toe, vertel eens iets over jezelf. :)
Mini, Ottolenghi gaat iets zoets maken bij Saturday Kitchen
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:18:02 #110
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173672547
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Even delen! "Onze" Safwan is net zo ver (en nog een paar mannen/jongens die ik ken). Ben apetrots op ze. Wat hebben die hard gewerkt om in 2 jaar zover te komen.

https://www.gelderlander.(...)gn=socialsharing_web
Als ik zijn columns lees klinken die in mijn hoofd altijd als Sayid:

pi_173672608
* Memento-Mori komt weer eens om 't hoekje kijken :W
pi_173672663
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:18 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Als ik zijn columns lees klinken die in mijn hoofd altijd als Sayid:

[ afbeelding ]
hahaha, het lijkt er wel een beetje op ja. Anwarj spreek redelijk accentloos Nederlands (to learn a language is to sleep with it zei mijn oom altijd). Alleen is soms de volgorde nog een beetje lastig. Maar er zijn fllink wat 2e generatie nieuwkomers die daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173672668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt weer eens om 't hoekje kijken :W
MeMo!!!! *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_173672697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:07 schreef minilot het volgende:

[..]


[..]

Zoveel wrok en leedvermaak! :D Fijn dat het niettemin gezellig was! ;)
O+ mijn collega's zijn daar ook wel van.

Enneh normaal doen we dit in juli (meestal met zon) maar het budget was vorig schooljaar opgegaan aan het lustrumfeest in maart...

Wat goed van Safwan Kaatje, dat is idd hard werken zo snel!
Kwak
pi_173672825
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+ mijn collega's zijn daar ook wel van.

Enneh normaal doen we dit in juli (meestal met zon) maar het budget was vorig schooljaar opgegaan aan het lustrumfeest in maart...

Wat goed van Safwan Kaatje, dat is idd hard werken zo snel!
Ik heb begrepen dat wij met de etage iets "leuks" gaan doen. Ben heel benieuwd. Even lekker generaliseren, HR zit er (maar die werken alleen voor top management daar zit niet veel human bij), communicatie maar die communiceren nauwelijks, daar kan niet eens goedenmorgen vanaf. Finance, dat zijn helemaal wereldvreemde figuren die alleen maar over werk kunnen praten. Eens kijken of ik mee kan doen met de organisatie, dan heb ik een beetje invloed om het wat leuker te maken.

@Kwak, Safwan is 2 weken geleden begonnen op het ROC met iets electrotechnisch, en op HBO niveau doet Anwar IPO (nederlandstalige opleiding), Farhad Werktuigbouwkunde en Muhamad Electrical engineering (engelstalige opleiding)
De laatste 3 keken heel heel raar op van de introductieweek _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_173672922
Ik dacht nog aan je kwak toen ik naar die constante regen zat te kijken gisteren. Zo blij dat je een leuk en gezellig uitje hebt gehad :)

Update; vlucht gaat rechtstreeks (had niet anders verwacht) en vertrekt tot nu toe 1,5 uur later dan gepland.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_173672928
Ja, zo'n introweek is vast niet bekend in Syrie :P

Wij zijn kleine klusjes aan het doen. J is zenuwachtig want hij gaat straks weer eens housen op Sunglow. Horren vastgeniet, raam met kranten beplakt, bed verschoond, grasmaaier verplaatst, lade gerepareerd, schaduwdoek voor het raam weggehaald, lampje verplaatst, besloten de gekochte dekbedovertrekken terug te sturen.

Ik twijfel of ik straks een patatje ga halen bij Brams. Ik had voor vanavond kaasfondue gepland. Ik weet niet of ik het beiden op krijg. Ik kan het altijd proberen natuurlijk O-)
Spoilers!
pi_173672935
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:

Update; vlucht gaat rechtstreeks (had niet anders verwacht) en vertrekt tot nu toe 1,5 uur later dan gepland.
Fijn dat het lijkt te lukken. Veel plezier :*
Spoilers!
  zaterdag 9 september 2017 @ 12:38:17 #119
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173673524
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:08 schreef minilot het volgende:
Ik ben ook voor mét baard. Een veel forsere baard nog. En dan een kroontje op zijn hoofd, het liefst net een beetje schuin. O+
Ik ben normaal gesproken tegen alle baarden, maar zo is best leuk. al komt het voornamelijk door het kapsel, denk ik. :-)

pi_173673793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mini, Ottolenghi gaat iets zoets maken bij Saturday Kitchen
Ik zag het, we hebben het inderdaad zitten kijken tijdens onderuitgezakt ontbijt net. Het deed mijn lief besluiten dat hij aankomend kerstdiner met schoonfamilie het toetje wil doen, zo'n opgerolde pavlova, maar dan met winterse specerijen en stoofpeertjes erin. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 09-09-2017 13:08:43 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_173673807
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Update; vlucht gaat rechtstreeks (had niet anders verwacht) en vertrekt tot nu toe 1,5 uur later dan gepland.
Poeh, succes met wachten. Gelukkig heb je ons! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173673826
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn kleine klusjes aan het doen. J is zenuwachtig want hij gaat straks weer eens housen op Sunglow. Horren vastgeniet, raam met kranten beplakt, bed verschoond, grasmaaier verplaatst, lade gerepareerd, schaduwdoek voor het raam weggehaald, lampje verplaatst, besloten de gekochte dekbedovertrekken terug te sturen.
Heh. Door de opsomming zo na je eerste zin is het alsof er iets heel heftigs staat te gebeuren met J. op Sunglow en dat jij dan thuis allerlei maatregelen moet nemen voor als -ie terug is! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_173673861
Geen tijd voor eerst naar huis na kantoor, dus maar gewoon al in feestjestenue naar werk. :7

Let me see you stripped down to the bone
pi_173673868
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh. Door de opsomming zo na je eerste zin is het alsof er iets heel heftigs staat te gebeuren met J. op Sunglow en dat jij dan thuis allerlei maatregelen moet nemen voor als -ie terug is! :D
Zo kwam het op mij ook over :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik dacht nog aan je kwak toen ik naar die constante regen zat te kijken gisteren. Zo blij dat je een leuk en gezellig uitje hebt gehad :)

Update; vlucht gaat rechtstreeks (had niet anders verwacht) en vertrekt tot nu toe 1,5 uur later dan gepland.
Da's toch een stuk fijner. En is die 1,5 uur later de vlucht met een overstap of 1,5 uur later dan "normaal".
We have far more in common than that which devides us..
pi_173673944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:23 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt weer eens om 't hoekje kijken :W
Hoi meisje met de toffe tattoos! :W Hoe gaat het?
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')