abonnement Unibet Coolblue
pi_173671664
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:33 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Ja valt mij ook op dat ik de laatste tijd veel werk bbq's langs zie komen!

En bedankt voor t welkom. Ik lurk al een tijdje, hou van eten dus leek me wel gezellig om af en toe mee te doen hier.
Gezellig!

Ik heb al 15 jaar geen collega's meer dus ik heb geen verstand van personeelsuitjes enzo. Wel jammer.
Spoilers!
  zaterdag 9 september 2017 @ 10:07:44 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173671846
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vind hem er niet heel anders dan anders uit zien... (als in: ik vond hem er nooit heel gezond uit zien)
Hij zag er idd nooit heel gezond uit, maar dit is wel wat anders.

Wel ontroerende foto ja, droevig.

Ik ben overigens voor Willem Alexander mét baard ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173671860
Ik ben ook voor mét baard. Een veel forsere baard nog. En dan een kroontje op zijn hoofd, het liefst net een beetje schuin. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173671869
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb al 15 jaar geen collega's meer dus ik heb geen verstand van personeelsuitjes enzo. Wel jammer.
Eigenlijk vallen alle leuke dingen die jij met je lief doet onder 'personeelsuitje'. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173671876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:34 schreef Lilith_Immaculate het volgende:

[..]

Gaaf dingetje!
Hema! ^O^

En welkom! *O* Toe, vertel eens iets over jezelf. :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 9 september 2017 @ 10:11:42 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173671882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 10:08 schreef minilot het volgende:
Ik ben ook voor mét baard. Een veel forsere baard nog. En dan een kroontje op zijn hoofd, het liefst net een beetje schuin. O+