abonnement Unibet Coolblue
pi_173642016
Een aantal weken geleden wou ik wat steam items verkopen.
Ik kreeg de melding dat ik 15 dagen moest wachten voordat ik het kon verkopen.
Tevens werd mij een mail gestuurd om mijn telefoonnummer en Steam app te verifiėren.
Dit heb ik gedaan.
Echter, nu 15 dagen verder zie ik dat ik dat de blokkering is verlengt naar 16 september.
Ik vraag me af waarom ik nog steeds een blokkering heb.
Heeft iemand dit al vaker meegemaakt of wat is hier aan te doen?
pi_173642053
Even contact met steam opnemen.
pi_173642162
Heb ik ook last van gehad. Toen er maar bij laten zitten, fuck dat wisselgeld. Om hoeveel geld gaat het?
pi_173642250
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:31 schreef Leonos het volgende:
Even contact met steam opnemen.
Dit had ik al geprobeerd toen ik de melding kreeg, ik wacht tot op heden nog op antwoord :)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:35 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Heb ik ook last van gehad. Toen er maar bij laten zitten, fuck dat wisselgeld. Om hoeveel geld gaat het?
Geen groot bedrag hoor, maar het leek mij wel leuk om mijn kaarten te kunnen ruilen en te traden met andere spelers.
pi_173642265
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:39 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dit had ik al geprobeerd toen ik de melding kreeg, ik wacht tot op heden nog op antwoord :)

[..]

Geen groot bedrag hoor, maar het leek mij wel leuk om mijn kaarten te kunnen ruilen en te traden met andere spelers.
Ja had ik ook, 4euro zoveel aan shit die ik niet gebruik maar steam deed fucking gierig en moest iets van zo lang wachten, had ook nog die kutapp gedownload, elke keer die kutcodes invullen maar had allemaal geen zin. Toen dacht ik naja fuck it laatmaar.
pi_173643684
2 traps verificatie aanstaan?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')