Meestal rijden treinen door een tunnel.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:47 schreef Columbiafan het volgende:
Trein zal wel weer met de beste mee omhoog rijden...
Ik verwacht een aanval van Meintjes, dat is zijn specialiteitquote:Op donderdag 7 september 2017 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Oei, komt een hele groep terug. Benieuwd wat Meintjes nu gaat doen.
Vervelende autocorrect maakte van Trentin Treinquote:Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal rijden treinen door een tunnel.
Hij was ook beter dan Hesjedal.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij was zoveel beter dan Bert in 2012.
Die Giro heb ik volledig uit mijn geheugen gewist, die bestaat niet, telt niet mee.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was ook beter dan Hesjedal.
Maar Purito was niet zo slim.
Gougeard.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
Gougeard of Armee, wie zien jullie liever winnen?
Die giro was mensonterend.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was ook beter dan Hesjedal.
Maar Purito was niet zo slim.
niet die belg, ze willen iets te graag op sporzaquote:Op donderdag 7 september 2017 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
Gougeard of Armee, wie zien jullie liever winnen?
jaquote:Op donderdag 7 september 2017 16:53 schreef Aguero het volgende:
Ik heb nog niet kunnen kijken, zitten er nog mannetjes in de kopgroep die in de remmen kunnen knijpen om iets voor een kopman te doen?
De Luts, maar die lijkt voor ritwinst te gaan.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:53 schreef Aguero het volgende:
Ik heb nog niet kunnen kijken, zitten er nog mannetjes in de kopgroep die in de remmen kunnen knijpen om iets voor een kopman te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |