SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Wilt u genieten van de werken van onder meer José Been en Juan Antonio Flecha en in volle finale uitgelegd krijgen hoe je het beste bochten kunt nemen dan ben je van harte welkom in het warme bad dat Eurosport heet. Als je een voorkeur hebt voor het beste commentaarduo binnen het wielrennen, Michel Wuyts en José de Cauwer, dan is Sporza meer wat voor jou. Mocht er onverhoopt een Nederlander succes hebben dan bestaat de kans er genoten kan worden van Joris van den Berg.
Opdat wij niet vergeten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorspellen:
CYCLINGMASTER:
Subleague: De Vuelta subliek van FOK!
ww: twancastelijns
SCORITO:
https://www.scorito.com/c(...)7b-a042-0f3b18a47a60
Pistoleroquote:Op donderdag 7 september 2017 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
LL Cool S bruggenhoofd voor het Godenkind.
Iemand die vroeger gepest is vind jij niet sympathiek?quote:Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind Boasson Hagen wel wat sympathieker dan Kristoff. Dat lijkt me echt iemand die vroeger gepest is.
Ik ga z'n manier van rijden niet missen!quote:Op donderdag 7 september 2017 16:38 schreef Columbiafan het volgende:
Alberto Contador is een godsgeschenk.
Gaan we niets aan missen.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:38 schreef Columbiafan het volgende:
Alberto Contador is een godsgeschenk.
Leuk dat je zijn uitspraken nu weer uit de context haalt.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ga z'n manier van rijden niet missen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op donderdag 7 september 2017 16:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ga z'n manier van rijden niet missen!
Samen je waggonetje aanhaken.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:40 schreef Columbiafan het volgende:
Andersen nog steeds bij Kelderman?
Miguel Angel Lopez.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie wordt de nieuwe Contador?
Egan Bernal.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nibali.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
In het keurslijf bij Sky kun je dat onmogelijk worden.quote:
Oomenquote:Op donderdag 7 september 2017 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meintjes.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oomen wordt een hele grote, denk dat die al gaat meedoen voor top 5 in Lombardije straks en volgend jaar in koersen als LBL de finale gaat kleuren.quote:
Yates, beidequote:Op donderdag 7 september 2017 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's inderdaad een spectaculaire rennerquote:
Kamna, Oomen, genot.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:45 schreef Columbiafan het volgende:
Er rijden hier toch een pak sensationele talenten rond hoor![]()
Meestal rijden treinen door een tunnel.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:47 schreef Columbiafan het volgende:
Trein zal wel weer met de beste mee omhoog rijden...
Ik verwacht een aanval van Meintjes, dat is zijn specialiteitquote:Op donderdag 7 september 2017 16:47 schreef Mani89 het volgende:
Oei, komt een hele groep terug. Benieuwd wat Meintjes nu gaat doen.
Vervelende autocorrect maakte van Trentin Treinquote:Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal rijden treinen door een tunnel.
Hij was ook beter dan Hesjedal.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij was zoveel beter dan Bert in 2012.
Die Giro heb ik volledig uit mijn geheugen gewist, die bestaat niet, telt niet mee.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was ook beter dan Hesjedal.
Maar Purito was niet zo slim.
Gougeard.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
Gougeard of Armee, wie zien jullie liever winnen?
Die giro was mensonterend.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was ook beter dan Hesjedal.
Maar Purito was niet zo slim.
niet die belg, ze willen iets te graag op sporzaquote:Op donderdag 7 september 2017 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
Gougeard of Armee, wie zien jullie liever winnen?
jaquote:Op donderdag 7 september 2017 16:53 schreef Aguero het volgende:
Ik heb nog niet kunnen kijken, zitten er nog mannetjes in de kopgroep die in de remmen kunnen knijpen om iets voor een kopman te doen?
De Luts, maar die lijkt voor ritwinst te gaan.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:53 schreef Aguero het volgende:
Ik heb nog niet kunnen kijken, zitten er nog mannetjes in de kopgroep die in de remmen kunnen knijpen om iets voor een kopman te doen?
Uitputtingsslag man.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Dit is niet zo'n venijnige aanval.
Ben 'm al een tijdje kwijtquote:
Wat zeg jijquote:Op donderdag 7 september 2017 16:58 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Aguirre is veel beter dan jij denkt zelfs.
DLC he.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Mas gaat knechten voor zijn grote held.
Kenners hadden dit gezien.quote:
Het mannetje is goddomme 21 en wordt alleen maar beter naarmate de koers vordert. Dat zijn de groten hoor.quote:
Mas moet je natuurlijk wel herkennen aan z'n prachtige, van Bert gekopieerde, stijl. Ik word heel vrolijk van die jongen.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid, don't blame me.
Derde week he.quote:
Da's een walgelijke lul.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
Moscon mag ook wel eens afgeschaft worden.
Daar is alles mis mee.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Met de renner Appelboer is niets mis.
Niets.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar is alles mis mee.
Alles.quote:
Het is toch moeilijk voorstelbaar dat zijn rendement bij een willekeurige andere ploeg vergelijkbaar zou zijn.quote:
quote:16km ITT met een heel goede start veel tijd kunnen pakken op de concurrentie. Laatste 4km waren ontzettend lastig met Wind tegen. Uiteindelijk toch 6seconde sneller als nummer 2. Ontzettend trots om deze tijdrit te winnen als je naar de top tien kijkt. Komende dagen vechten om de trui te behouden en te zorgen dat we zondag in Cardiff nog steeds aan de leiding staan!!! #ovotob #TT #teamlottojumbo
Als ze naar Cardiff moeten zijn ze nog wel een tijdje onderweg in de Vuelta.quote:
Iedereen die niet countert is dom/ Mourinhoquote:Op donderdag 7 september 2017 17:05 schreef vaarsuvius het volgende:
wanneer gaan Kelderwijk en Krachtman nu eens aanvallen?
Sommige zekerheden in het leven zijn echter ook kut.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:15 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vind zekerheden fijn in het leven, Sky is daar een van.
Daar worden ze bij Lotto BE op geselecteerd.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:17 schreef Columbiafan het volgende:
Armee pakt dit niet geheel tactisch meesterlijk aan.
Franco was ook heel strijdlustig.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2017 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Franco was ook heel strijdlustig.
Dat lijkt me geen compliment.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Luts is echt de nieuwe Kashechkin.
Zo was het dan ook niet bedoeld.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen compliment.
Ik vraag me af of hij daar wel aan toekomt.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:28 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd of Armee durft te pokeren.
quote:Op donderdag 7 september 2017 17:31 schreef hhh38 het volgende:
Die beelden van Aru zijn echt niet interessant
Welquote:
De Condor van Varsseveldquote:Op donderdag 7 september 2017 17:33 schreef Remzz het volgende:
Met de bouw van Armee vind ik het bijzonder dat hij uberhaupt omhoog komt
Deze hele Vuelta kan niet.quote:
Je bent Meersman, Van Genechten alweer vergeten?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze hele Vuelta kan niet.
Alaphilippe danquote:Op donderdag 7 september 2017 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lutsenko met een Zonneveldje.
Minstens 10 denk ikquote:Op donderdag 7 september 2017 17:35 schreef Evertjan het volgende:
Froome gaat hier zo seconden verliezen op dit klimmentje
Vorig jaar was erger inderdaadquote:Op donderdag 7 september 2017 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent Meersman, Van Genechten alweer vergeten?
quote:Op donderdag 7 september 2017 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op donderdag 7 september 2017 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We komen nu met Marczynski, Denifl en Armee aardig in de buurt hoor.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent Meersman, Van Genechten alweer vergeten?
Dubbelslag voor die eerste zelfs.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We komen nu met Marczynski, Denifl en Armee aardig in de buurt hoor.
Het is een schande.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dubbelslag voor die eerste zelfs.
quote:Op donderdag 7 september 2017 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Flipje 13e op 2.20
Die is volledig geparkeerd, joh.
Laat beginnen koersen?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:37 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Schrok er ook van ja toen ik 't net opzocht
Hopelijk niet. Moet Trentin wel punten pakken morgen en in Madridquote:Op donderdag 7 september 2017 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Froomey op weg naar groen in Madrid?
Soler niet eens top 15?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:38 schreef Max23 het volgende:
Soler 16e
Alleen Rojas 5e
Weg top-10 doe uit dat licht
geparkeerdquote:Op donderdag 7 september 2017 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
ik heb laatste twintig min gemist maar wtf is er gebeurd met lollerphiliph? Niet eens bij de beste tien?
Nou inderdaadquote:Op donderdag 7 september 2017 17:38 schreef Max23 het volgende:
Soler 16e
Alleen Rojas 5e
Weg top-10 doe uit dat licht
gewaagde voorspellingquote:Op donderdag 7 september 2017 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overmorgen gaan er nog wel gaten vallen en mannen sneuvelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |