abonnement Unibet Coolblue
pi_173727501
Truc is om tijdens de aanval al te gooien zodat de bal land wanneer de animatie net klaar is. Timing is even oefenen maar dan raak je ook veel meer. Bij tyranitar was dit zowat een must want die is enorm hyperactief :')

Let wel op dat springen geen aanval is. Ik doel specifiek op de animatie dat hij 'bijt'.

[ Bericht 2% gewijzigd door muhahaha op 12-09-2017 10:25:04 ]
pi_173727883
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:18 schreef muhahaha het volgende:
Truc is om tijdens de aanval al te gooien zodat de bal land wanneer de animatie net klaar is. Timing is even oefenen maar dan raak je ook veel meer. Bij tyranitar was dit zowat een must want die is enorm hyperactief :')

Let wel op dat springen geen aanval is. Ik doel specifiek op de animatie dat hij 'bijt'.
Yep klopt. Ik doe dan nog niet die truc die tijdje geleden is gepost. Maar wel idd rond blijven draaien tot aanval er is. Overigens niet gelijk gooien/loslaten als hij begint. Het is een seconde er na ongeveer als hij echt naar je toe is gekomen, dan gooien. Anders gooi je te vroeg en raakt de bal de pokemon al voordat hij uit zijn aanval is
Vici, Vidi, Veni!
pi_173728068
Entei is echt mijn moby dick :'). 0 uit 6. Terwijl ik met lugia bijna 100% had.

Wat doe ik fout? Moet ik geen curveball gooien?
pi_173728127
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:59 schreef xminator het volgende:
Entei is echt mijn moby dick :'). 0 uit 6. Terwijl ik met lugia bijna 100% had.

Wat doe ik fout? Moet ik geen curveball gooien?
Ik gooi NOOIT curveballs :') Kans is groter dat ie mis gaat dan dat ik hem raak.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 september 2017 @ 11:03:28 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173728134
Niet een 100% catchrate per bal hebben :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173728538
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:59 schreef xminator het volgende:
Entei is echt mijn moby dick :'). 0 uit 6. Terwijl ik met lugia bijna 100% had.

Wat doe ik fout? Moet ik geen curveball gooien?
Ik gooi altijd curveballen. Gooi je met je curveballen alles raak, dan blijven curven. Gooit je de helft mis, dan zou je eens kunnen denken aan stoppen met curveballen ja haha.

Ik gooi bijna alle curveballen in ieder geval zo dat de pokemon geraakt/wordt (dus in het midden van waar hij staat). Echter springt/kopt hij deze nog wel eens terug. Voor mij is curveballen dus zeker goed te doen, alleen nog wat beter leren timen zodat ze niet meer ontweken of gekopt worden. In total gooi ik 8 a 9 van de 12 raak.

Van bijvoorbeeld de 9 zijn er 6 ongeveer great, 2 nice en 1 zonder. Dit is gemiddeld wat ik gooi. Soms wat meer soms wat minder. Af en toe zit er excellent tussen.

Heb ook wel gehad dat ik 8 keer een great curveball gooide en 2x nice en dat ik de pokemon niet ving. Heb ook wel eens gehad dat ik zo ruk gooide dat ik dacht dat de bal de pokemon niet zou raken, niet naar me scherm keek maar stond te praten tot ik de volgende bal kon gooien en vervolgens bleek ik de pokemon gevangen te hebben (tyranitar).

Voor mij is curveballen in mijn ogen wel rendabel.
Vici, Vidi, Veni!
pi_173728646
Ik gooi op alles een curve bal. Dit moet je oefenen om onder de knie te krijgen en de een pikt het sneller op dan de ander.
pi_173735226
Ondertussen de Plus paar dagen gebruikt. Bevalt uitstekend! Heb 1 nadeel kunnen ontdekken en dat is dat je alleen normale pokemonballen kunt gooien. En die heb ik dus niet :D die gooide ik altijd weg! Nu opnieuw sparen dus en andere ballen deleten..
Alius aliud dicit
  dinsdag 12 september 2017 @ 19:06:44 #59
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_173736657
https://www.reddit.com/r/(...)_of_v0750_has_begun/

Jaaaaa

quote:
In the meantime, here are the transcribed patch notes from /u/Myrypla's screengrab for v0.75.0:
Items received from spinning Gym PokéStops and completing Raid Battles are now displayed in the Journal.
Improved Pokemon Collection screen search functionality by allowing Trainers to search using “defender" and “legendary".
Resolved a bug which caused Pikachu hats to disappear from the in-game model and icon.
Resolved a bug which caused some icons to disappear when scrolling through the Pokédex.
Various bug fixes and performance updates.
Heuuuyyyy



nohhh
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_173745580
Jippie! Level 28. Kom er wel nu nog naar de 30!
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 13 september 2017 @ 08:37:36 #61
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_173745897
Is er een goede lijst met defenders en het motivatieverlies per soort/ cp? Heb geen idee wat optimaal is in het huidige systeem.
Life is what you make it.
pi_173746342
quote:
14s.gif Op woensdag 13 september 2017 08:37 schreef Schanulleke het volgende:
Is er een goede lijst met defenders en het motivatieverlies per soort/ cp? Heb geen idee wat optimaal is in het huidige systeem.
Heb het idee dat dat allemaal niet meer uitmaakt. Uiteraard zullen sommige defenders nu beter zijn, maar als je langer in een gym wil staan heft het volgens mij meer nu om te kijken welke gyms veel van kleur veranderen en welke niet.

In het centrum van de stad in Delft heeft het weinig nut om een gym over te nemen. Al zet je er een 3000cp blissey in en staat deze er pas 10 minuten in, er rijden daar zoveel groepen rond, je wordt er zo uitgetrapt. Aan de rand van Delft en het dorp er naast sta ik geregeld 10-12 uur er in. Prima dus om over te nemen en mijn muntjes te krijgen. Het maakt ook weinig verschil of ik daar een Tyranitar in zet of een lage Lapras.
Vici, Vidi, Veni!
pi_173746403
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:59 schreef xminator het volgende:
Entei is echt mijn moby dick :'). 0 uit 6. Terwijl ik met lugia bijna 100% had.

Wat doe ik fout? Moet ik geen curveball gooien?
Bij mij is het andersom
Of je een Pokémon vangt is net als roulette, de een heeft meer geluk dan de andere.
Als je geen ballen mis gooit met curveballs zou ik daar gewoon mee doorgaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173746433
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Bij mij is het andersom
Of je een Pokémon vangt is net als roulette, de een heeft meer geluk dan de andere.
Als je geen ballen mis gooit met curveballs zou ik daar gewoon mee doorgaan.
De een meer geluk dan de ander....de ene dag meer geluk dan de andere dag.
Bijna alles great curve gooien en golden raspberry en dan niet vangen, of zelfs met een halfbakken straight ball zonder berry wel vangen. Het kan allemaal
Vici, Vidi, Veni!
pi_173746736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:59 schreef xminator het volgende:
Entei is echt mijn moby dick :'). 0 uit 6. Terwijl ik met lugia bijna 100% had.

Wat doe ik fout? Moet ik geen curveball gooien?
1 uit 8 *O*

Na komend weekend zal ik ~235 pokemons in mijn dex hebben. Daarna alleen maar grinden met go-tcha tot seizoen 3 er is :')
pi_173746864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Heb het idee dat dat allemaal niet meer uitmaakt. Uiteraard zullen sommige defenders nu beter zijn, maar als je langer in een gym wil staan heft het volgens mij meer nu om te kijken welke gyms veel van kleur veranderen en welke niet.

In het centrum van de stad in Delft heeft het weinig nut om een gym over te nemen. Al zet je er een 3000cp blissey in en staat deze er pas 10 minuten in, er rijden daar zoveel groepen rond, je wordt er zo uitgetrapt. Aan de rand van Delft en het dorp er naast sta ik geregeld 10-12 uur er in. Prima dus om over te nemen en mijn muntjes te krijgen. Het maakt ook weinig verschil of ik daar een Tyranitar in zet of een lage Lapras.
Inderdaad het boeit niet wat erin staat zeker nu er nog maar een per soort in mag. Anders had je gyms met 6 2000+ blissey die sloeg ik mooi over.
pi_173747208
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad het boeit niet wat erin staat zeker nu er nog maar een per soort in mag. Anders had je gyms met 6 2000+ blissey die sloeg ik mooi over.
Hahaha ja idd....en met mijn pokemons sla ik heel soms een volle blissey nog over, omdat ik er dan gewoon geen zin in heb en als ik even iets door rijd kan ik mijn pokemon bij zetten, zonder te vechten
Vici, Vidi, Veni!
pi_173747455
Ze moeten gyms vechten echt weer drastisch veranderen, het slaat nu echt helemaal nergens meer op.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173747542
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:27 schreef Norrage het volgende:
Ze moeten gyms vechten echt weer drastisch veranderen, het slaat nu echt helemaal nergens meer op.
Hmm het heft niet veel meer met de power van je pokemon te maken nee, als je dat bedoeld. Echter voor mij is het nu tenminste wel haalbaar om 50 muntjes te krijgen. Was voorheen gewoon ondoenlijk. Zeker met spoofers die supersterke pokemons hadden en er in zette.
Vici, Vidi, Veni!
pi_173747585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Hmm het heft niet veel meer met de power van je pokemon te maken nee, als je dat bedoeld. Echter voor mij is het nu tenminste wel haalbaar om 50 muntjes te krijgen. Was voorheen gewoon ondoenlijk. Zeker met spoofers die supersterke pokemons hadden en er in zette.
Ja, het systeem is zeker veel beter dan het was. Ik zou gewoon zeggen: motivatie drain afstoppen of volledig weghalen en het is al veel beter.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173747604
Ach, veel raids doen en je blissey actief voeren met golden raspberry, zo krijgen ze hier in het centrum hun gymbadge goud...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 september 2017 @ 10:39:38 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173747638
Dit systeem heeft indirect als gevolg gehad dat ik bijna niet meer speel...
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173748083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Dit systeem heeft indirect als gevolg gehad dat ik bijna niet meer speel...
Hoe kan je nu klagen over de gymrework?
Buiten het feit dat je vroeger max 100 coins kon innen, is dit nu toch een verbetering?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_173748113
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:03 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Hoe kan je nu klagen over de gymrework?
Buiten het feit dat je vroeger max 100 coins kon innen, is dit nu toch een verbetering?
Het vechten is volstrekt van inferieur belang geworden, en geen reet meer aan. Na de "bug"-fix van de motivatie-decay hebben ze het verneukt. Daarvoor was het op zich nog best prima dat de 3000+ beestjes hard decayden, maar goed. En dan hebben ze ook nog het berry voeren aangepast: nu kan je met berries ook bijna niks betekenen. Je krijg er misschien 5% motivatie bij als je max aantal berries voert. Dat moet ook gewoon drastisch hoger....Ik vind dat je met 10 berries toch tenminste zo'n beest naar max moet kunnen brengen (zeker als je dat met een golden razz wel kan...).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 13 september 2017 @ 11:09:49 #75
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_173748207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:03 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Hoe kan je nu klagen over de gymrework?
Buiten het feit dat je vroeger max 100 coins kon innen, is dit nu toch een verbetering?
De gyms zijn alleen beter geworden voor de noobs. Alle goede fanatieke spelers zijn keihard in de bek gespuugd.
Life is what you make it.
pi_173748265
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:09 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De gyms zijn alleen beter geworden voor de noobs. Alle goede fanatieke spelers zijn keihard in de bek gespuugd.
Het oude systeem, maar dan maar met 1 van elke pokemon max in een gym was prima geweest. Het enige probleem van het vorige systeem waren de stagnerende gyms met alleen maar dezelfde hoog CP pokemon ...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173748668
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:09 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

De gyms zijn alleen beter geworden voor de noobs. Alle goede fanatieke spelers zijn keihard in de bek gespuugd.
Die kunnen andere uitdagingen vinden, zoals gouden gymbadges en raids met zo weinig mogelijk spelers.
Probleem in oude systeem was dat gyms gratis coinmachines waren voor de topspelers die onderling daar afspraken over hadden en de casual of nieuwe spelers uit de gyms werden geweerd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173748710
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:12 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het oude systeem, maar dan maar met 1 van elke pokemon max in een gym was prima geweest. Het enige probleem van het vorige systeem waren de stagnerende gyms met alleen maar dezelfde hoog CP pokemon ...
Demotivatie vind ik prima, zou wel beter zijn dat je niet standaard elke gemotiveerde Pokémon in 3 rondes uit de gyms krijgt. Bij oude systeem was de prestigedaling en -stijging afhankelijk van je prestatie in de gym.
Nu ram je met gemak elke Pokémon er uit, alleen blissey kost wat concentratie...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173748926
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:38 schreef Wantie het volgende:

[..]

Demotivatie vind ik prima, zou wel beter zijn dat je niet standaard elke gemotiveerde Pokémon in 3 rondes uit de gyms krijgt. Bij oude systeem was de prestigedaling en -stijging afhankelijk van je prestatie in de gym.
Nu ram je met gemak elke Pokémon er uit, alleen blissey kost wat concentratie...
Maar demotivatie zoals het nu is onzin. Berries voeren is onzinnig, en binnen een paar uur is ie op minimum.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173748956
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:54 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar demotivatie zoals het nu is onzin. Berries voeren is onzinnig, en binnen een paar uur is ie op minimum.
Ja klopt, bovendien is het raar dat je de Pokémon op een gegeven moment niet op volle motivatie kunt krijgen zonder golden raspberry
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 13 september 2017 @ 11:58:55 #81
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173749007
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die kunnen andere uitdagingen vinden, zoals gouden gymbadges en raids met zo weinig mogelijk spelers.
Probleem in oude systeem was dat gyms gratis coinmachines waren voor de topspelers die onderling daar afspraken over hadden en de casual of nieuwe spelers uit de gyms werden geweerd.
Of dat je mensen had met meerdere accounts en dan de onderste uit de gym gooide en zichzelf er in zette. Daar zijn we nu wel van af.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 september 2017 @ 12:14:58 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173749258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:03 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Hoe kan je nu klagen over de gymrework?
Buiten het feit dat je vroeger max 100 coins kon innen, is dit nu toch een verbetering?
Nee, een gigantische achteruitgang. Het vorige systeem had z'n problemen, maar was in de basis vele malen beter dan de rommel van nu.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173749437
quote:
9s.gif Op woensdag 13 september 2017 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Of dat je mensen had met meerdere accounts en dan de onderste uit de gym gooide en zichzelf er in zette. Daar zijn we nu wel van af.
Dat gebeurt nog steeds :P
maar wel in mindere mate...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 13 september 2017 @ 12:29:46 #84
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_173749491
Demotivatie van je pokemon zou op basis van je prestige in de gym moeten zijn. Heb je de gym nieuw, dan loopt hij leeg, heb je de gym goud, dan blijft hij zo goed als intact. Dat zou motiveren er iets mee te doen.
Een ander alternatief zou zijn een top3 per gym, van spelers met de meeste prestige.
Life is what you make it.
pi_173750534
Mijn pidgey van 200 verliest minder snel zijn motivatie dan mijn tyranitar van 3200 met ruim 1000 gewonnen battles onder de riem :')
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 13:30:35 #86
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_173750647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:24 schreef muhahaha het volgende:
Mijn pidgey van 200 verliest minder snel zijn motivatie dan mijn tyranitar van 3200 met ruim 1000 gewonnen battles onder de riem :')
Voor weinig dingen in het spel loont het nog om hoog level te zijn....
pi_173750660
Sowieso, slaat die battle counter uberhaupt ergens op? Soms heb ik net gevangen pokemon die al honderen battles hebben gewonnen _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173751698
Gisteren mn eerste entei :D
pi_173752608
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:32 schreef Shadowkid053 het volgende:
Gisteren mn eerste entei :D
Feli! Voelt altijd wel goed om de 1e te vangen. Daarna wordt het meeeh...haha. Heb er nu 5 van de 8. Sommige 12 van de 13.
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 13 september 2017 @ 16:11:23 #90
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_173753413
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 13:31 schreef Norrage het volgende:
Sowieso, slaat die battle counter uberhaupt ergens op? Soms heb ik net gevangen pokemon die al honderen battles hebben gewonnen _O-
Dat kan niet. Wat wel raar is, is dat ze alle battles tellen waar je pokemon in het team zat, ook al heeft hij zelf niet gevochten. Je zou dus een 10 CP magikarp als 6de kunnen zetten en hem zo flink wat gewonnen battles geven.
Life is what you make it.
  woensdag 13 september 2017 @ 16:17:47 #91
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_173753530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Feli! Voelt altijd wel goed om de 1e te vangen. Daarna wordt het meeeh...haha. Heb er nu 5 van de 8. Sommige 12 van de 13.
De eerste is speciaal en de eerste boven de 90IV is ook speciaal, daarna is het inderdaad niet zo interessant meer, enkel voor de 10k XP.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_173754111
quote:
2s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:11 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat kan niet. Wat wel raar is, is dat ze alle battles tellen waar je pokemon in het team zat, ook al heeft hij zelf niet gevochten. Je zou dus een 10 CP magikarp als 6de kunnen zetten en hem zo flink wat gewonnen battles geven.
Naja, ik weet niet precies hoeveel battles er bij stond maar zeker meer dan 0.En dat kan niet. Op een gegeven moment had ik verder een beestje met 1000 battles won, terwijl ik in totaal nog niet eens 1000 battles heb gedaan...
Volgens mij slaat het helemaal nergens op.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_173756943
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord...
  woensdag 13 september 2017 @ 19:46:03 #94
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173757414
quote:
7s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Naja, ik weet niet precies hoeveel battles er bij stond maar zeker meer dan 0.En dat kan niet. Op een gegeven moment had ik verder een beestje met 1000 battles won, terwijl ik in totaal nog niet eens 1000 battles heb gedaan...
Volgens mij slaat het helemaal nergens op.
Kwam dat niet door een bug in het begin?
Er waren toen ook mensen die hun gym op -17328473746 dagen hadden staan.
Zelf had ik het geluk dat een van "mijn" gyms veel sneller goud was, binnen een week al.
Ik heb er nu nog 3 bij maar dat duurde toch echt 3 weken bezet houden.
pi_173757457
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, een gigantische achteruitgang. Het vorige systeem had z'n problemen, maar was in de basis vele malen beter dan de rommel van nu.
Eens, zoals de gyms nu werken vind ik er geen ruk meer aan. Alleen als ik toevallig bij een gym sta en me verveel zet ik er iets in, maar verder is het een vrij zinloze bezigheid met nogal weinig rewards. Doorgaans lig je er een uur later alweer uit.

Met name die decay is echt heel ruk, ieg hoe het nu is afgesteld. Wat verwachten ze nou bij Niantec? Dat ik midden in de nacht ga opstaan om m'n gym defenders te voeren?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_173757589
Ik heb mijn gymrondes verplaatst van de avond naar de morgen. Tik je alles er zo uit :')
pi_173757675
Ergens wel heel jammer dat er niet zo veel aandacht wordt besteed aan het leuker maken van de gameplay. Of ieg kan ik niet zeggen dat dat resultaat heeft gehad.

Grafisch gezien vind ik de gyms en de raids wel heel gelikt.

Maar er zou denk ik zo veel bereikt kunnen worden met het uitbreiden / complexer maken van de gameplay. Voor mensen die dit spel veel spelen is het toch behoorlijk eentonig.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 september 2017 @ 20:05:38 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173757721
Er is geen gameplay meer :')

Het is het strategische aspect en de eindeloze strijd tegen geel wat me het spel liet spelen. Vangen is altijd bijzaak geweest, maar was wel noodzakelijk voor een goed team.

Nu het nieuwe van raids af is, merk ik toch dat het me nu geen reet meer kan schelen. Een beter team hoeft ook niet meer nu ik tig Tyra's heb.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173757872
Welke strategie precies? Je 3000 Gyarados/Dragonite/Rhydon in de gym plaatsen en met je 2e account je mede teamgenoten eruit scheren?

Sorry hoor dit spel had 0,0 taktiek. Met de huidige gym is dat niet verbeterd. Ja, je kan opten om een lagere cp in te zetten omdat alles onder de 1000 minder snel de motivatie verliest maar ze zijn deste gemakkelijker te verslaan.
pi_173765934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

De eerste is speciaal en de eerste boven de 90IV is ook speciaal, daarna is het inderdaad niet zo interessant meer, enkel voor de 10k XP.
Boven de 90 heb ik geloof ik nog geen ene legendary, allemaal 88IV of lager. Gister weer Entei gedaan voor 10K xp. Met de eerste bal ving ik m gelijk. Dat is ideal, scheelt weer 10 ballen gooien haha. 10K in 5 minuten tijd verdiend (inclusief wachten op anderen).

Nog wel een Tyranitar gevangen. Naast me ving iemand er een van 100%, grrrrr. Vorige keer naast me iemand een gevangen van 98%. Mijn hoogste is nu 91% en daarna 76,73 en 71. Toch zijn ze wel erg bruikbaar ook met lagere IV.
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')