abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 11 september 2017 @ 20:23:33 #101
155227 crew  Guppy
dus
pi_173719069
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft zijn naam ontleend aan het gebied, niet aan de ervaring ;)
Doet me denken aan Molenhoeks Makkie :'(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 11 september 2017 @ 20:47:11 #102
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_173719671
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 19:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's echt oud!

.
thanks... je herinner me er net aan dat ik zo langzamerhand richting de 50 hobbel
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 11 september 2017 @ 22:00:39 #103
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_173721987
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

thanks... je herinner me er net aan dat ik zo langzamerhand richting de 50 hobbel
>:)
F means you're fucked
pi_173726825
Leuk dat jullie allemaal zo veel runs en trails doen O+ ik zou haast zelf ook gaan kijken of ik ergens aan mee kan doen hier... Bijna :P

Gisteravond 10 km gelopen met de 5:30 trainingsgroep. Zo handig, de groepen zijn hier per halve of kwart minuut gesorteerd op tempo en daar houden ze zich ook aan! Behalve wat versnellingen met wat wandelen tussendoor dan. Gisteren vier keer een minuut harder rennen. Woensdagavond heb ik ook met deze groep gerend, toen deden we 11.4 km met twee keer 5 minuten versnellen.

Ik kan het iedereen aanraden om een plaatselijke hardloopclub op te zoeken als je in het buitenland bent voor een tijdje! Ik leer zo heel andere kanten van de stad kennen (verschillende parken, bruggen, langs het water O+ ) zonder te verdwalen of überhaupt op de route te moeten letten, en ik leer wat mensen kennen hier :)

Straks kom ik in Nederland terug met een betere conditie dan toen ik vertrok :D als ik twee keer in de week met deze groep loop, loop ik serieuzer dan thuis. Misschien kijken of er aan het eind van mijn tijd hier een wedstrijdje is waar ik aan mee kan doen als bekroning van het geheel. De Kopenhagen halve marathon is aankomend weekend al, dus dat is een beetje te dichtbij :P
  Forum Admin dinsdag 12 september 2017 @ 09:46:17 #105
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_173726988
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 19:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

40+
Zijn daar aparte shirtjes voor te verkrijgen? #askingforafriend
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_173727072
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:46 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Zijn daar aparte shirtjes voor te verkrijgen? #askingforafriend
Nee, is te lullig voor die broekies als ze worden ingehaald.
pi_173727208
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:33 schreef Tele6 het volgende:
Leuk dat jullie allemaal zo veel runs en trails doen O+ ik zou haast zelf ook gaan kijken of ik ergens aan mee kan doen hier... Bijna :P

Gisteravond 10 km gelopen met de 5:30 trainingsgroep. Zo handig, de groepen zijn hier per halve of kwart minuut gesorteerd op tempo en daar houden ze zich ook aan! Behalve wat versnellingen met wat wandelen tussendoor dan. Gisteren vier keer een minuut harder rennen. Woensdagavond heb ik ook met deze groep gerend, toen deden we 11.4 km met twee keer 5 minuten versnellen.

Ik kan het iedereen aanraden om een plaatselijke hardloopclub op te zoeken als je in het buitenland bent voor een tijdje! Ik leer zo heel andere kanten van de stad kennen (verschillende parken, bruggen, langs het water O+ ) zonder te verdwalen of überhaupt op de route te moeten letten, en ik leer wat mensen kennen hier :)

Straks kom ik in Nederland terug met een betere conditie dan toen ik vertrok :D als ik twee keer in de week met deze groep loop, loop ik serieuzer dan thuis. Misschien kijken of er aan het eind van mijn tijd hier een wedstrijdje is waar ik aan mee kan doen als bekroning van het geheel. De Kopenhagen halve marathon is aankomend weekend al, dus dat is een beetje te dichtbij :P
Ook wel jammer dat ze geen kortere afstand hebben. Toevallig ben ik dit weekend in Kopenhagen. De starttijd van de halve marathon in combinatie met mijn terugvlucht is helaas niet erg gunstig.
pi_173740160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bye bye zwaai zwaai.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo, even mezelf quoten. Ik heb vandaag als experiment voorzichtig meegelopen met de semibeginnersgroep van mijn oude loopgroep. Lang verhaal kort: het is onduidelijk hoe slecht dit voor mijn knie is, maar voor mijn mentale gesteldheid is het prima :). Morgen weet ik hoe mijn knie dit heeft verteerd.
  dinsdag 12 september 2017 @ 21:15:10 #109
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_173740417
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hallo, even mezelf quoten. Ik heb vandaag als experiment voorzichtig meegelopen met de semibeginnersgroep van mijn oude loopgroep. Lang verhaal kort: het is onduidelijk hoe slecht dit voor mijn knie is, maar voor mijn mentale gesteldheid is het prima :). Morgen weet ik hoe mijn knie dit heeft verteerd.
Het bloed rent waar het niet gaan kan....ik hoop dat het meevalt morgen!
F means you're fucked
pi_173740587
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ook wel jammer dat ze geen kortere afstand hebben. Toevallig ben ik dit weekend in Kopenhagen. De starttijd van de halve marathon in combinatie met mijn terugvlucht is helaas niet erg gunstig.
Leuk dat je ook in Kopenhagen bent! :)
  Moderator dinsdag 12 september 2017 @ 21:22:13 #111
155227 crew  Guppy
dus
pi_173740645
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hallo, even mezelf quoten. Ik heb vandaag als experiment voorzichtig meegelopen met de semibeginnersgroep van mijn oude loopgroep. Lang verhaal kort: het is onduidelijk hoe slecht dit voor mijn knie is, maar voor mijn mentale gesteldheid is het prima :). Morgen weet ik hoe mijn knie dit heeft verteerd.
Hahaha, rebel :D ben heel benieuwd morgen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_173741347
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hallo, even mezelf quoten. Ik heb vandaag als experiment voorzichtig meegelopen met de semibeginnersgroep van mijn oude loopgroep. Lang verhaal kort: het is onduidelijk hoe slecht dit voor mijn knie is, maar voor mijn mentale gesteldheid is het prima :). Morgen weet ik hoe mijn knie dit heeft verteerd.
Herkenbaar, niet klakkeloos accepteren wat anderen zeggen! Ben benieuwd naar de reactie.
Heb het niet gezien in dit forum, maar heb je nog een kijkoperatie gehad en zo ja, kwam daar een definitief iets uit?
pi_173742066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:46 schreef BlueT het volgende:

[..]

Herkenbaar, niet klakkeloos accepteren wat anderen zeggen! Ben benieuwd naar de reactie.
Heb het niet gezien in dit forum, maar heb je nog een kijkoperatie gehad en zo ja, kwam daar een definitief iets uit?
Ik heb een kijkoperatie gehad. Daarbij is een stukje van de buitenste meniscus verwijderd. Maar daarnaast heb ik kraakbeenschade.

Overigens is het niet zo dat ik adviezen niet klakkeloos accepteer, het ligt iets genuanceerder. De adviezen lopen uiteen van "ga maar fietsen" tot "het is niet aangetoond dat verder hardlopen de slijtage versnelt". Ik heb een beetje voor de middenweg gekozen. Misschien geen marathons meer, maar wel een beetje hardlopen. Dan maar wat meer lol en wellicht twee jaar eerder een knieprothese.

Ik maak nu een aantal keer per week een rit op mijn Elliptigo en hoewel het dicht bij hardlopen komt is het dat toch niet. Als ik het hardlopen weer een beetje aan kan dan is die Elliptigo ideaal om zonder schokbelasting toch behoorlijk stevige trainingen af te kunnen werken en dan bouw ik er ook voldoende conditie en kracht mee op om lol te beleven aan het rennen.
pi_173744376
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Leuk dat je ook in Kopenhagen bent! :)
Zaterdag ga ik aan de Strongvikingrun meedoen in Roskilde.
pi_173744589
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Misschien geen marathons meer, maar wel een beetje hardlopen. Dan maar wat meer lol en wellicht twee jaar eerder een knieprothese.
Ik zou er tien jaar voor opgeven. :@

Hopelijk vindt je knie dit goed en kun je blijven rennen. *O* En misschien Hoka's om de schade iets meer te beperken? Uiteraard geen wetenschappelijk bewijs, maar mij had het zeker geholpen.
pi_173745435
Hopelijk valt het mee vandaag stipstreep.

Uitbouwen van mn duurloopafstand gaat lekker, gisteren 10km gelopen op (volgens TrainAsOne) mijn huidige duurlooptempo van 5:51 min/km.

De Erasmusronde onder de 45min is het korte termijn doel. En stiekem ben ik aan het kijken naar een HM eind 2018 ;)
pi_173745819
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 21:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hallo, even mezelf quoten. Ik heb vandaag als experiment voorzichtig meegelopen met de semibeginnersgroep van mijn oude loopgroep. Lang verhaal kort: het is onduidelijk hoe slecht dit voor mijn knie is, maar voor mijn mentale gesteldheid is het prima :). Morgen weet ik hoe mijn knie dit heeft verteerd.
En, voelt het goed genoeg voor een verjaardagsloopje? Gefeliciteerd! *O*
pi_173747615
Dank je wel 8-)
SPOILER: Vandaag exact twee jaar geleden ...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel wel iets, maar ik kan nog niet goed inschatten of dat normaal is of een signaal van mijn knie dat het nog rustiger moet. We gaan het merken.
  woensdag 13 september 2017 @ 10:39:31 #119
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173747635
Ik denk dat ik het hardlopen maar even oversla vandaag :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173747941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:39 schreef Maraca het volgende:
Ik denk dat ik het hardlopen maar even oversla vandaag :D
Oh echt? Ik kan juist niet wachten! Lekker over het strand razen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 13 september 2017 @ 10:57:28 #121
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_173747951
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh echt? Ik kan juist niet wachten! Lekker over het strand razen!
En met de bus terug :9
F means you're fucked
  woensdag 13 september 2017 @ 10:57:46 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_173747956
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh echt? Ik kan juist niet wachten! Lekker over het strand razen!
Ik vind het helemaal niks. En ach, dan verschuift mijn planning en loop ik 4x tijdens mijn vakantie op een prachtig eiland in plaats van 3x. Geen straf :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_173747982
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:57 schreef YUR het volgende:

[..]

En met de bus terug :9
Iets beschutter terug ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173748030
https://www.ad.nl/den-haa(...)dens-storm~aa8c517c/

Dit is wel een aandachtspuntje voor wie vandaag gaat..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_173748055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 10:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dank je wel 8-)
SPOILER: Vandaag exact twee jaar geleden ...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel wel iets, maar ik kan nog niet goed inschatten of dat normaal is of een signaal van mijn knie dat het nog rustiger moet. We gaan het merken.
Dat loopje herinner ik me nog. Iets met alcohol en je de volgende dag niet optimaal voelen waardoor ik je in kon halen.
Hopelijk is het een normaal pijntje en kun je heel voorzichtig weer een beetje hardlopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')