https://www.fonq.nl/product/lucide-volo-hanglamp-18-cm/55735/quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waar heb je je eetkamerlampen vandaan?
Iets "leuks" voor in m'n huisquote:
Hehequote:Op zondag 1 oktober 2017 13:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat weet ik ook niet maar ...
Het zal vast heel vet en cool worden !![]()
Had gekund, maar is het niet nee! Wel een gaaf idee. Ik heb ongeveer zo'n idee voor in een escaperoom bedacht eerder dit jaar. Helaas is die kamer (was voor ergens extern) er niet doorheen gekomen...quote:Op woensdag 4 oktober 2017 20:36 schreef gateway het volgende:
Spotjes en fans.... hmmm..... Een server of iets koelen en tegelijkertijd mooi aanlichten???
Atmoz!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:36 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk een lightrigWel een beetje laat
[ afbeelding ]
Het zijn deze: https://www.fonq.nl/product/lucide-volo-hanglamp-30-cm/55729/quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waar heb je je eetkamerlampen vandaan?
Thanks, maar dan de 30cm variant.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 15:32 schreef markje1 het volgende:
https://www.fonq.nl/product/lucide-volo-hanglamp-18-cm/55735/
Ik ga inderdaad voor het nieuwe modelquote:
Lol, dat was een andere projectorquote:Op zondag 8 oktober 2017 11:38 schreef derLudolf het volgende:
Verkoop je die met of zonder keukentrap?
Met nog minder uur denk ik?quote:Op zondag 8 oktober 2017 12:45 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad voor het nieuwe model
[..]
Lol, dat was een andere projector![]()
[ afbeelding ]
(die er overigens nog steeds hangt)
Nee, maak je geen zorgen. Daar zitten heel wat meer uren opquote:
Waarom de lamp vervangen als je ook de hele beamer kunt upgraden? Er staat hier op Fok! een leuke SONY VW500 te koop.quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:11 schreef Atmoz het volgende:
Nee, maak je geen zorgen. Daar zitten heel wat meer uren op![]()
(c.q. is eigenlijk zelfs toe aan een nieuwe lamp)
lolquote:
Hehequote:Op zondag 8 oktober 2017 19:23 schreef akatar het volgende:
Ik kom al wat dichter bij dan Puala, ik heb ruimte en interesse, mis alleen het geld
Whahahaquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:02 schreef XanderH het volgende:
Waarom de lamp vervangen als je ook de hele beamer kunt upgraden? Er staat hier op Fok! een leuke SONY VW500 te koop.
Kan mooi in de garage hangen of bij het zwembad in de tuinquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:31 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Als niemand hem voor een nette prijs wilt dan hang ik 'm inderdaad op de slaapkamer op![]()
Voor die huidige (JVC) wat daar hangt verzin ik dan nog wel eens een leuk projectje ofzo...
met hoeveel uur?quote:Op maandag 9 oktober 2017 07:15 schreef freak1 het volgende:
wat wil je er voor hebben? heb nog een vw90es hangen en wil die wel vervangen..
Je zou natuurlijk ook gewoon de populariteit van de Kerstactie wat kunnen vergroten. Ik meld me wel aan als ontvanger danquote:Op zondag 8 oktober 2017 20:31 schreef Atmoz het volgende:
Whahaha![]()
Als niemand hem voor een nette prijs wilt dan hang ik 'm inderdaad op de slaapkamer op![]()
Voor die huidige (JVC) wat daar hangt verzin ik dan nog wel eens een leuk projectje ofzo...
Makkelijker in elkaar te klikken, open te maken als er een box bovenop staat, een fractie groter van binnen, grotere kofferhandgreep... niet slechtquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:47 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon de populariteit van de Kerstactie wat kunnen vergroten. Ik meld me wel aan als ontvanger dan
Lolquote:Op maandag 9 oktober 2017 01:00 schreef DaMook het volgende:
Kan mooi in de garage hangen of bij het zwembad in de tuin.
¤ 3750,- Maar volgens mij had je dat al gezien hequote:Op maandag 9 oktober 2017 07:15 schreef freak1 het volgende:
wat wil je er voor hebben? heb nog een vw90es hangen en wil die wel vervangen..
Cool ja. Maar ook wel jammer... Ik vind de vorige ook niet verkeerd.quote:
Lol, nee dat zal wel meevallen. Ik ga er geen vervangen. Als er toevallig een nieuwe tool moet komen, dan vervang ik denk ik juist de nieuwe L-boxx met een oudequote:
Hehequote:
Haha, das misschien wat over de topquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:47 schreef bagpiper001 het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon de populariteit van de Kerstactie wat kunnen vergroten. Ik meld me wel aan als ontvanger dan
Wat dat betreft een vooruitgang jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:13 schreef RB42 het volgende:
Makkelijker in elkaar te klikken, open te maken als er een box bovenop staat, een fractie groter van binnen, grotere kofferhandgreep... niet slecht
Verkoop je vriend. 2 vliegen in één klapquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 11:19 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Ik ben wel filmgek en zie het genot van een thuisbioscoop in; ik heb alleen een vriend die er weinig om geeft(en mijn spaarvarken moet nog flink wat verder gemest worden vrees ik....)
quote:Dus ik lees wel gewoon weer mee
quote:Op woensdag 11 oktober 2017 21:19 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Wat dat betreft een vooruitgang ja
[..]
Verkoop je vriend. 2 vliegen in één klap![]()
(als hij hier meeleest: "hoi, grapje he"
[..]
aaah soort van drive-in biosquote:Op donderdag 12 oktober 2017 12:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ik zal mijn marktplaatsaccount eens afstoffen
Maar dan vrees ik wel dat het een openlucht-thuisbioscoop wordt.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |