abonnement Unibet Coolblue
pi_173619089
Ik heb een homoseksuele relatie. Mijn vriend en ik zijn versatile met elkaar. Maar we zijn beiden meer top.

Nu wilde hij mij afgelopen week neuken en had ik daar dus geen zin in. Toen maakte hij een opmerking dat ik het ook kon doen om hem een plezier te doen. Beweerde vervolgens dat hij dat ook wel eens voor mij deed.

Nou dat laatste geloof ik al niet echt. Volgens mij is dat vooral manipulatief dat hij dat zegt. Maar los daarvan vind ik niet dat je seks moet hebben als je geen zin hebt.

Daarbij wil hij naar mijn beleving erg vaak top zijn. Maar na zijn beleving wil ik 3 keer top zijn voor elke keer dat ik bottom ben. Wie gelijk heeft is dus maar de vraag.

Los van dit puntje is de seks gewoon goed tussen ons. En ik vind het ook best wel eens lekker zijn bottom te zijn. Maar niet standaard.

De vraag en thema van dit topic: In hoeverre is het normaal je eigen behoeften te parkeren om je partner tegenmoet te komen?

Zelf vind ik dus "geen zin is geen zin".

Meningen?
pi_173619245
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:14 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb een homoseksuele relatie. Mijn vriend en ik zijn versatile met elkaar. Maar we zijn beiden meer top.
Whut ... daar zit echt een verschil .... ?

Ik heb WERKELIJK altijd gedacht dat dat een two-way street zou zijn ....
  woensdag 6 september 2017 @ 13:22:38 #3
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_173619261
Na een half jaar nu al gezeur hebben om wie wie neukt....raar.
  Forum Admin woensdag 6 september 2017 @ 13:24:22 #4
35723 crew  GGMM
pi_173619290
Klinkt gezond! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 6 september 2017 @ 13:24:50 #5
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173619302
Als je echt geen zin hebt heb je geen zin. Wel kan het goed zijn soms te kijken of je zin kan maken.

Wbt dat top/bottom, waarom wisselen jullie niet gewoon af in 1 spel? Hebben jullie beide gehad en gegeven, hoeft er ook niet geturft te worden. Problem solved.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173619548
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:14 schreef Moofasah het volgende:
Nou dat laatste geloof ik al niet echt. Volgens mij is dat vooral manipulatief dat hij dat zegt. Maar los daarvan vind ik niet dat je seks moet hebben als je geen zin hebt.

Daarbij wil hij naar mijn beleving erg vaak top zijn. Maar na zijn beleving wil ik 3 keer top zijn voor elke keer dat ik bottom ben. Wie gelijk heeft is dus maar de vraag.
Als je dit soort kinderachtige discussies hebt over seks moet je misschien maar geen seks hebben.
pi_173619563
Je kan elkaar toch neuken in 1 sessie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_173620224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Als je dit soort kinderachtige discussies hebt over seks moet je misschien maar geen seks hebben.
Dit
Sowieso in combinatie met de posthistorie van TS
pi_173621670
Om de vraag van de thema te beantwoorden - vrouwen parkeren vaak genoeg hun eigen behoeftes om hun man te plezieren :P
Wanneer ze zeestert of "doe snel" roept, dan weet je het al :D
pi_173621911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wbt dat top/bottom, waarom wisselen jullie niet gewoon af in 1 spel? Hebben jullie beide gehad en gegeven, hoeft er ook niet geturft te worden. Problem solved.
Ben ook benieuwd waarom dit blijkbaar geen optie is.
pi_173622006
Oh en TS. Koop gewoon een tube aambeienzalf en dan zeg je dat je niet kan ontvangen, maar wel top kan zijn.

'Sorry schat, ik heb aambeien' is weer eens iets anders dan hoofdpijn.
pi_173623360
quote:
7s.gif Op woensdag 6 september 2017 15:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd waarom dit blijkbaar geen optie is.
Nou ja, wil jij elke dag in je reet geneukt worden :')
pi_173623659
Ik vind net zoals cause_mayhem dat je altijd de tijd moet nemen om te bedenken of je zin kan 'maken'. Soms moet je een drempel over, en kan het best leuk worden. Maar goed, nee=nee.

En de discussie dat jij vaker in zijn kont wil dan hij in de jouwe of whatever is natuurlijk te kinderachtig voor woorden. Sex doe je samen voor je plezier, niet om op jouw manier even lekker bevredigd te raken.

Wat kinderachtig godverdomme
-nee-
pi_173623702
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:13 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Nou ja, wil jij elke dag in je reet geneukt worden :')
:')
Je kan het toch ook gewoon bij pijpen houden dan?

En dan iets minder vaak kontjebonken.
  woensdag 6 september 2017 @ 17:38:43 #15
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173623986
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:13 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Nou ja, wil jij elke dag in je reet geneukt worden :')
Nou ja tja... Euhm, eigenlijk niet zo erg nee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173624223
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:14 schreef Moofasah het volgende:

Los van dit puntje is de seks gewoon goed tussen ons. En ik vind het ook best wel eens lekker zijn bottom te zijn. Maar niet standaard.
Zinnen als dit vind ik maar vreemd om te lezen. Lees je wel vaker in bijv. R&P; wordt er nogal wat cruciale dingen gezegd en eindigt men met "los van dit is het echt een goede jongen/meisje hoor"...

Ja, als je de negatieve kanten van iets weglaat houd je alleen de positieve over...

quote:
Nu wilde hij mij afgelopen week neuken en had ik daar dus geen zin in. Toen maakte hij een opmerking dat ik het ook kon doen om hem een plezier te doen. Beweerde vervolgens dat hij dat ook wel eens voor mij deed.
Zulke 'argumenten' hoor je echt niet te gebruiken wanneer het om seks gaat. Je kunt aangeven hoe het jouw doet voelen en dat je het niet leuk vindt en aangeven waar je gebrek aan hebt, maar bovenstaande is een goed voorbeeld van zowat emotionele chantage. Leuk hoor, dat schuldgevoel bij een ander opwekken om toch aan je trekken te komen...

quote:
Nou dat laatste geloof ik al niet echt. Volgens mij is dat vooral manipulatief dat hij dat zegt. Maar los daarvan vind ik niet dat je seks moet hebben als je geen zin hebt.
Het is inderdaad manipulatief; het toont vooral aan dat hij niet naar je luistert, en vooral zin heeft om aan zijn trekken te komen.

quote:
Daarbij wil hij naar mijn beleving erg vaak top zijn. Maar na zijn beleving wil ik 3 keer top zijn voor elke keer dat ik bottom ben. Wie gelijk heeft is dus maar de vraag.
Okay, met statistieken de discussie proberen te winnen is ook echt een no-go. Je hoort de ander te plezieren omdat je dat zelf plezierig vindt, niet omdat je er dan wat voor terug kan vragen of verwachten.

Ik vind het echt heel vreemd hoe jullie hierover praten.

quote:
De vraag en thema van dit topic: In hoeverre is het normaal je eigen behoeften te parkeren om je partner tegenmoet te komen?
Dat is natuurlijk geheel persoonlijk, en hangt ook nog eens af van de mood en andere zaken die op dat moment spelen af.

Beide partners kunnen zich bijvoorbeeld flexibel opstellen, maar de omstandigheden moeten er dan wel naar zijn. Er moet dus vooral begrip naar elkaar toe zijn. Al zal dat niet altijd even lukken, bijvoorbeeld als je echt echt echt wil neuken...

quote:
Zelf vind ik dus "geen zin is geen zin".
Dat is in principe zo.

Maar als beide kanten flexibel zijn, is er vast wel wat te regelen. Bijvoorbeeld de tijd nemen en aandacht geven aan de ander, waardoor de ander er wel zin in krijgt. Om maar wat te noemen.

Blijft natuurlijk wel zo dat je niet moet blijven 'forceren', als je merkt dat het 'm gewoon niet wordt, moet je ook wel kappen met de pogingen.
pi_173624803
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:27 schreef Chai het volgende:

[..]

:')
Je kan het toch ook gewoon bij pijpen houden dan?

En dan iets minder vaak kontjebonken.
Tuurlijk, ik weet niet hoe vaak ze seks hebben :D
pi_173624813
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:38 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou ja tja... Euhm, eigenlijk niet zo erg nee.
Bestel maar vast inco-materiaal :{
pi_173625700
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je echt geen zin hebt heb je geen zin. Wel kan het goed zijn soms te kijken of je zin kan maken.

Wbt dat top/bottom, waarom wisselen jullie niet gewoon af in 1 spel? Hebben jullie beide gehad en gegeven, hoeft er ook niet geturft te worden. Problem solved.
Kan ik wel eens voorstellen.
pi_173625778
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:25 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind net zoals cause_mayhem dat je altijd de tijd moet nemen om te bedenken of je zin kan 'maken'. Soms moet je een drempel over, en kan het best leuk worden. Maar goed, nee=nee.

En de discussie dat jij vaker in zijn kont wil dan hij in de jouwe of whatever is natuurlijk te kinderachtig voor woorden. Sex doe je samen voor je plezier, niet om op jouw manier even lekker bevredigd te raken.

Wat kinderachtig godverdomme
Het gaat niet letterlijk om wie 3 keer meer is geweest dan de ander. Waar het om gaat is dat hij kennelijk al snel vindt dat hij veel bottom is. Terwijl ik juist het tegenovergestelde ervaar.
pi_173625791
Als jij seks met iemand kan hebben die dat enkel doet om jouw een plezier te doen, dan mag je wel eens bij jezelf te raden gaan.

Voor mij moet seks in ieder geval een wisselwerking zijn. We moeten er allebei zin in hebben en dat lichamelijk ook uitstralen.
pi_173625837
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zinnen als dit vind ik maar vreemd om te lezen. Lees je wel vaker in bijv. R&P; wordt er nogal wat cruciale dingen gezegd en eindigt men met "los van dit is het echt een goede jongen/meisje hoor"...

Ja, als je de negatieve kanten van iets weglaat houd je alleen de positieve over...

[..]

Zulke 'argumenten' hoor je echt niet te gebruiken wanneer het om seks gaat. Je kunt aangeven hoe het jouw doet voelen en dat je het niet leuk vindt en aangeven waar je gebrek aan hebt, maar bovenstaande is een goed voorbeeld van zowat emotionele chantage. Leuk hoor, dat schuldgevoel bij een ander opwekken om toch aan je trekken te komen...

[..]

Het is inderdaad manipulatief; het toont vooral aan dat hij niet naar je luistert, en vooral zin heeft om aan zijn trekken te komen.

[..]

Okay, met statistieken de discussie proberen te winnen is ook echt een no-go. Je hoort de ander te plezieren omdat je dat zelf plezierig vindt, niet omdat je er dan wat voor terug kan vragen of verwachten.

Ik vind het echt heel vreemd hoe jullie hierover praten.

[..]

Dat is natuurlijk geheel persoonlijk, en hangt ook nog eens af van de mood en andere zaken die op dat moment spelen af.

Beide partners kunnen zich bijvoorbeeld flexibel opstellen, maar de omstandigheden moeten er dan wel naar zijn. Er moet dus vooral begrip naar elkaar toe zijn. Al zal dat niet altijd even lukken, bijvoorbeeld als je echt echt echt wil neuken...

[..]

Dat is in principe zo.

Maar als beide kanten flexibel zijn, is er vast wel wat te regelen. Bijvoorbeeld de tijd nemen en aandacht geven aan de ander, waardoor de ander er wel zin in krijgt. Om maar wat te noemen.

Blijft natuurlijk wel zo dat je niet moet blijven 'forceren', als je merkt dat het 'm gewoon niet wordt, moet je ook wel kappen met de pogingen.
Dankje voor je berichten.
  woensdag 6 september 2017 @ 19:22:09 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173625920
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:28 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Bestel maar vast inco-materiaal :{
Nee hoor. Als je niets forceert gebeurt er niets.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173627373
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 19:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je niets forceert gebeurt er niets.
Zou het toch niet dag in dag uit doen
  woensdag 6 september 2017 @ 20:20:14 #25
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173627590
quote:
9s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:11 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Zou het toch niet dag in dag uit doen
De rest van je leven elke dag seks is dan ook niet heel realistisch.
Maar een paar keer per week anaal gebeurd toch wel hier en dat al vele jaren. En alles is echt nogsteeds helemaal normaal. Aantal dagen achter elkaar veranderd ook niets.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')