Helaas ben ik afhankelijk van een bus die maar 1x/uur rijdt waardoor ik regelmatig op dat ding sta te wachten...
De Albert Heijn ligt zo'n 8 km van mijn huis, terwijl op zo'n 100 meter afstand een Super De Boer gevestigd is!
Nu vraag ik mij af: wie heeft betere arbeidsvoorwaarden: de Albert Heijn of Super De Boer? Waar verdien je als 19-jarige per uur meer, en waar krijg je meer leuke extra's (méér vakantiegeld etc.)?
En ik heb een OV-kaart, voor de duidelijkheid!
[Dit bericht is gewijzigd door Darth-Vader op 16-12-2002 23:19]
quote:Heb een OV-kaart, dus dat scheelt!
Op maandag 16 december 2002 23:14 schreef flat_erik het volgende:
Ga dan lekker naar de Super de boerLekker dichtbij en het scheelt je de reiskosten
Appie heeft volgens mij wel het beste loon, 4,5 euro voor vakkenvullen op met 19 jaar is helemaal niet slecht.
alleen vervelend als je al goed kan opschieten met mensen van de AH. Moet je weer opnieuw beginnen bij SdB....
Reiskosten worden vergoed, verder heb je de winstuitkering, krijg je af en toe kadobonnen etc. En AH is sowieso al veel leuker natuurlijk dan die suffe Laurus jungs
quote:Albert heijn is met superstip een betere werkgever. Ook vergeleken met een Deen o.i.d. De andere supermarkten hebben dan wel een hoger netto uurloon, maar veelal geen dingen als winstuitkering, paasbonnen, pinksterbonnen, kerstpakket en vakantiegeld.
Op maandag 16 december 2002 23:12 schreef Darth-Vader het volgende:
Ik werk sinds 2 weken bij de Albert Heijn, ik ben 19 jaar oud en verdien bruto ¤ 4,48 per uur.Helaas ben ik afhankelijk van een bus die maar 1x/uur rijdt waardoor ik regelmatig op dat ding sta te wachten...
![]()
De Albert Heijn ligt zo'n 8 km van mijn huis, terwijl op zo'n 100 meter afstand een Super De Boer gevestigd is!
Nu vraag ik mij af: wie heeft betere arbeidsvoorwaarden: de Albert Heijn of Super De Boer? Waar verdien je als 19-jarige per uur meer, en waar krijg je meer leuke extra's (méér vakantiegeld etc.)?
Als het je puur om de afstand gaat, dan moet je bij de Super gaan werken...............kun je wel langer in je nest blijven liggen!!
quote:Ik krijg bij de het zelfde
Op dinsdag 17 december 2002 15:27 schreef plopper het volgende:
Ga naar Digros!!
krijg je goed betaald!! Als 19 jarige 5,85 euro per uur + 8% vakantiegeld.
Ik net 21 geworden en krijg nou 6,76 euro per uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |