abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7378685
Ik werk sinds 2 weken bij de Albert Heijn, ik ben 19 jaar oud en verdien bruto ¤ 4,48 per uur.

Helaas ben ik afhankelijk van een bus die maar 1x/uur rijdt waardoor ik regelmatig op dat ding sta te wachten... De Albert Heijn ligt zo'n 8 km van mijn huis, terwijl op zo'n 100 meter afstand een Super De Boer gevestigd is!

Nu vraag ik mij af: wie heeft betere arbeidsvoorwaarden: de Albert Heijn of Super De Boer? Waar verdien je als 19-jarige per uur meer, en waar krijg je meer leuke extra's (méér vakantiegeld etc.)?

En ik heb een OV-kaart, voor de duidelijkheid!

[Dit bericht is gewijzigd door Darth-Vader op 16-12-2002 23:19]

Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_7378718
Ga dan lekker naar de Super de boer Lekker dichtbij en het scheelt je de reiskosten
pi_7378732
Onee doe toch maar niet .... SdB is van Laurus en dat gaat niet zo goed op dit moment....
pi_7378742
of zoek een andere baan
pi_7378748
Beiden zullen ze zich wel aan de CAO houden. En voor de rest kun je beter vragen aan mensen die er werken of aan een leidinggevende, bij supermarkten zijn ze altijd wel op zoek naar mensen. Zeker als ze al wat ervaring hebben.
pi_7378766
quote:
Op maandag 16 december 2002 23:14 schreef flat_erik het volgende:
Ga dan lekker naar de Super de boer Lekker dichtbij en het scheelt je de reiskosten
Heb een OV-kaart, dus dat scheelt!
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_7378780
ga promotie werk doen joh... 9,85 euro per uur das pas lekker verdienen...
verbeter de wereld... begin met je school...
pi_7378783
ik werk in de edah ook van laurus
draait niet als de beste winkel maar het bevalt wel!
beetje relaxt werken op zaterdag
geen vakantie geld, dat zit direct over het uurloon heen
opzich wel relaxt! heb bij mn andere baantje wel vakantie geld
Bomen zijn relaxt
  maandag 16 december 2002 @ 23:16:59 #9
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_7378784
haal je brombewijs (indien nodig) en tip een brommertje op de kop.
Of ga die 8 kilometer fietsen.

Appie heeft volgens mij wel het beste loon, 4,5 euro voor vakkenvullen op met 19 jaar is helemaal niet slecht.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
pi_7378803
voor vakken vullen zal dat wel niet zoveel uitmaken...

alleen vervelend als je al goed kan opschieten met mensen van de AH. Moet je weer opnieuw beginnen bij SdB....

~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_7378838
Bij AH blijven natuurlijk!!

Reiskosten worden vergoed, verder heb je de winstuitkering, krijg je af en toe kadobonnen etc. En AH is sowieso al veel leuker natuurlijk dan die suffe Laurus jungs

pi_7378880
quote:
Op maandag 16 december 2002 23:12 schreef Darth-Vader het volgende:
Ik werk sinds 2 weken bij de Albert Heijn, ik ben 19 jaar oud en verdien bruto ¤ 4,48 per uur.

Helaas ben ik afhankelijk van een bus die maar 1x/uur rijdt waardoor ik regelmatig op dat ding sta te wachten... De Albert Heijn ligt zo'n 8 km van mijn huis, terwijl op zo'n 100 meter afstand een Super De Boer gevestigd is!

Nu vraag ik mij af: wie heeft betere arbeidsvoorwaarden: de Albert Heijn of Super De Boer? Waar verdien je als 19-jarige per uur meer, en waar krijg je meer leuke extra's (méér vakantiegeld etc.)?

Albert heijn is met superstip een betere werkgever. Ook vergeleken met een Deen o.i.d. De andere supermarkten hebben dan wel een hoger netto uurloon, maar veelal geen dingen als winstuitkering, paasbonnen, pinksterbonnen, kerstpakket en vakantiegeld.
pi_7382943
8 km stelt toch niet veel voor, dat kan je nog op de fiets doen.
Lijkt mij dat AH betere arbeidsvoorwaarden heeft.

Als het je puur om de afstand gaat, dan moet je bij de Super gaan werken...............kun je wel langer in je nest blijven liggen!!

pi_7388725
Ga naar Digros!!
krijg je goed betaald!! Als 19 jarige 5,85 euro per uur + 8% vakantiegeld.
Ik net 21 geworden en krijg nou 6,76 euro per uur.
pi_7390411
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 15:27 schreef plopper het volgende:
Ga naar Digros!!
krijg je goed betaald!! Als 19 jarige 5,85 euro per uur + 8% vakantiegeld.
Ik net 21 geworden en krijg nou 6,76 euro per uur.
Ik krijg bij de het zelfde , alleen bij de bas van der heiden dus.
Iemand Fien soms gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')