ja vervelendquote:
al een tijdje iddquote:Op vrijdag 1 december 2017 20:08 schreef Evertjan het volgende:
ik hoorde net volgens mij Jelmer Gussinklo bij de Frank en Vrijdag show wat leuk zeg
niemand luistert dan ook in de avond naar 538quote:Op zondag 3 december 2017 22:57 schreef franklop het volgende:
Dacht dat het van afgelopen vrijdag was, maar dit was dus al van 2 weken geleden
twitter:janpaul_b twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 17:24:41@AnneArdon Hij staat hierr: https://t.co/iywpwWdHwh reageer retweet
Eens ook al vond ik dat ook raar naar de luisteraars toequote:Op maandag 4 december 2017 06:32 schreef Cee het volgende:
Totaal niet met elkaar te vergelijken, tenzij Giel zich tegen de zin van die prostituée liet pijpen.
Dat er überhaupt nog mensen zijn die denken dat zo’n actie best moet kunnen, ongeacht de reactie van degene waar het naar gericht is.
Treurig ditquote:Op zondag 3 december 2017 23:13 schreef Evertjan het volgende:
twitter:janpaul_b twitterde op zaterdag 02-12-2017 om 17:24:41@AnneArdon Hij staat hierr: https://t.co/iywpwWdHwh reageer retweet
Omdat ze niet zonder 538 kan natuurlijk, wat een farce.quote:Op maandag 4 december 2017 07:22 schreef Paul het volgende:
Maan vanmiddag om 12 uur te gast in de show van Frank Dane
Lijkt me beperkt tot een minimum, daarom kan ie dit makkelijk roepenquote:Op maandag 4 december 2017 08:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wordt Tim Knol wel eens gedraaid op 538?
Vergeet niet dat daar een hoop productie medewerkers en stagiaires rondlopen die op zoiets staan te kijken. Daar is dan een streaker nog niets bij. Maar goed heel dat kliekje reageerde ook al niet toen Giel live op de radio het Sylvana Simons = Bokito incident. Terwijl ze altijd op alles en iedereen een mening hebben.quote:Op maandag 4 december 2017 06:32 schreef Cee het volgende:
Totaal niet met elkaar te vergelijken, tenzij Giel zich tegen de zin van die prostituée liet pijpen.
Dat er überhaupt nog mensen zijn die denken dat zo’n actie best moet kunnen, ongeacht de reactie van degene waar het naar gericht is.
Tja dat doet hij nog bij zichzelf. Ik vond zelf stenders die met een immitator als ajax fan doet overkomen dat hij zelfmoord gaat plegen terwijl ze de ajax coach aan de telefoon hebben die vervolgens alles eraan probeert te doen om deze fan te stoppen. Heel wat erger.quote:Op maandag 4 december 2017 00:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar ik me wel aan irriteer is dat alle 3FM dj’s er als vliegen op een stuk stront hier op afgaan, terwijl hun zender geen haar beter is. Heel Nederland moest ook mee genieten toen Giel zich liet pijpen op de radio, waar ook allerlei mensen bij aanwezig waren. Hoorde je ze toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |