ik zit heel de dag in training en heb smiddags een kerstborrel fmlquote:Op donderdag 20 december 2018 21:34 schreef Evertjan het volgende:
ik ga morgen echt wel alle 12 uur luisteren. Heb ook de HD recorder aangezet om alle 12 uur op
te nemen van SBS6
quote:In de afscheidsuitzending blikt Evers met zijn vaste sidekicks Rick Romijn, Niels van Baarlen en Jelte van der Goot en zijn nieuwslezer Henk Blok terug op 21 jaar Evers staat op. Dat doen ze samen met artiesten, vrienden van de show en 538-collega’s. Ook zal er veel (live) muziek te horen zijn. Evers gaat zich na zijn afscheid meer bezighouden met zijn eigen band en het schrijven van muziek. Ook verwacht hij weer terug te keren op de radio, alleen weet hij nog niet waar en wanneer.
twitter:NPORadio2 twitterde op vrijdag 21-12-2018 om 09:39:14Er staat niet zomaar weer een nieuwe Evers op. #NPORadio2 https://t.co/1GiO8UEQnL reageer retweet
Telefoontje van de koning zou leuk zijnquote:Op vrijdag 21 december 2018 11:25 schreef kalinhos het volgende:
Ik verwacht eigenlijk nog wel iemand vh koningshuis, buiten die hans pieter Christiaan die er al is
Mooiquote:Op vrijdag 21 december 2018 13:06 schreef Max23 het volgende:
Voor wie de beelden gemist heeft en het gejank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |