WIE HEEFT ER EEN ALTERNATIEF... WANT IK WORDT GEK
wil je het weten???
doe een koptelefoon op een schoenen met dikke rubberen zolen!!! kan je springen zonder herrie en hoor je alleen zelf de muziek keihard! :p
hebben jullie nog goede spring muziek? die ik daar voor kan gebruiken?
quote:ben je nog niet buiten dan?
Op maandag 16 december 2002 22:38 schreef Koffiemonster het volgende:
ja maar dan mag ik nog niet springen... ons huis is al redelijk wat jaartjes oud en stort dan in en de rest hoort dan gebonk... snik snik... misschien idd maar ff naar buiten... ja das wel een slim plan...hebben jullie nog goede spring muziek? die ik daar voor kan gebruiken?
quote:In Nederland zijn mij weinig huizen bekend die door wat gespring instorten en je woont niet in een middeleeuwse ruine veronderstel ik?
Op maandag 16 december 2002 22:38 schreef Koffiemonster het volgende:
ja maar dan mag ik nog niet springen... ons huis is al redelijk wat jaartjes oud en stort dan in en de rest hoort dan gebonk... snik snik... misschien idd maar ff naar buiten... ja das wel een slim plan...hebben jullie nog goede spring muziek? die ik daar voor kan gebruiken?
Gewoon doen man, je wilt toch punk zijn of niet dan?
Goede springmuziek, puur vanuit eigen smaak gezien:
*Dead kennedys
*Bad brains
*Snapcase
*Black Flag
*Sex Pistols
*At the drive in
*New bomb turks
*the Hives
*Peter Pan Speedrock
*Jimmy eat world (maar ook zeker luistermuziek)
*Dick Dale
*Rage Against the Machine
Dat is me even springen geblazen mensen!
Trouwens, hebben jullie ook bij song 2 van blur nooit het gevoel dat je hard tegen een muur wilt aanspringen?
Maar toen ik nog met mensen rekening diende te houden ging ik meestal nar de keuken met een koptelefoon op ofzo.
quote:Nou nee niet echt.
Op woensdag 18 december 2002 10:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Heb ik ook zo vaak, dan ga ik wel naar mijn kamer.Trouwens, hebben jullie ook bij song 2 van blur nooit het gevoel dat je hard tegen een muur wilt aanspringen?
quote:wel enigszins
Op woensdag 18 december 2002 10:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:Trouwens, hebben jullie ook bij song 2 van blur nooit het gevoel dat je hard tegen een muur wilt aanspringen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |