abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 21 november 2000 @ 19:56:19 #1
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_485308
Moet het toegeven mensen, ik, hardcore VOO-poster van het eerste uur ben daar practisch niet meer te vinden en dat wil wat zeggen.
Lees Nico daar (iedere dag nog) maar heb er verder weinig voeling meer mee.
De sfeer hier, de manier waarop mensen met elkaar communiceren, de oprechte belangstelling voor de Bewoners van het Big Brotherhuis zijn een verademing.
Na het constant afzeiken en katten naar elkaar en de Bewoners wat posters op andere forums blijven doen is het hier prettig toeven.
Ik denk al een paar dagen, kan ik dat hier neerzetten?
Ja, want hier kun je lekker meelūllen over Big Brother zonder nare bijgedachten.
Mijn complimenten voor dit Big Brother forum.
Kus, Sashimi.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_485333
*Qt heet Sashimi hartelijk welkom

Kom maar gauw een welkomstcocktail halen in de kroeg ff verderop!

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  dinsdag 21 november 2000 @ 20:06:31 #3
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_485344
Welkom Shashima

Ook namens de crew hoop ik dat je hier veel plezier hebt en als er vragen zijn, schroom niet !

I'm getting too old for this....
  Moderator dinsdag 21 november 2000 @ 20:36:21 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_485401
Welkom! (behalve als je vindt dat Georgie moet blijven )
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_485406
wie is jouw favoriet sashimi? oftewel wie wil jij dat wint? gewoon ff nieuwsgierig...
why live, when you can't dream?
pi_485422
quote:
Op 21 november 2000 19:56 schreef sashimi het volgende:
Moet het toegeven mensen, ik, hardcore VOO-poster van het eerste uur ben daar practisch niet meer te vinden en dat wil wat zeggen.
Lees Nico daar (iedere dag nog) maar heb er verder weinig voeling meer mee.
De sfeer hier, de manier waarop mensen met elkaar communiceren, de oprechte belangstelling voor de Bewoners van het Big Brotherhuis zijn een verademing.
Na het constant afzeiken en katten naar elkaar en de Bewoners wat posters op andere forums blijven doen is het hier prettig toeven.
Ik denk al een paar dagen, kan ik dat hier neerzetten?
Ja, want hier kun je lekker meelūllen over Big Brother zonder nare bijgedachten.
Mijn complimenten voor dit Big Brother forum.
Kus, Sashimi.
Welkom....en je kunt vanaf Fok ook Nico lezen....zie het Topic...Dijkshoorn in de bocht...
Hoef je nooit meer vreemd te gaan..
pi_485441
Haidiehooo Sashimi,

Welkom! En met zulke leuke reacties is het toch geen vreemdgaan meer?
Ik ken je naam ergens van, kan er alleen niet opkomen
However; veel plezier hier

  dinsdag 21 november 2000 @ 20:57:39 #8
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_485447
Tja, de bewoners spreken me eerlijk minder aan dan vorig jaar maar ook toen was het zo dat BB eigenlijk pas echt in de belangstelling kwam na de exit van Sabine (of eigenlijk tijdens....)
Destijds was ik een Maurice hater, nu is er nog geen bewoner die echt vreselijke irritatie bij mij opwekt of het moeten af en toe die haartjes op mijn armen zijn die rechtop gaan staan als ik Fejdi zie (en hoor)
Oh enne..... Georgie mag er uit.
Wat die er uitkraamde over Kim.... klapjes!!!!
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  dinsdag 21 november 2000 @ 21:03:57 #9
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_485467
Sashimi! Mooi dat je ook hier bent.

Aanradertje: de streams. Fantastische service van een groep tegen autisme aanhangende BB-watchers . Zou niet weten wat ik zonder die informatie moest. Geweldig! Diepe dankbaarheid.

Deze week (geloof ik) staan de streamers genoemd in mijn persoonlijke url top vijf in de veronicagids. (gids 49)

groeten
Nico

  dinsdag 21 november 2000 @ 21:12:06 #10
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_485494
Ben ik eigenlijk mee begonnen Nico, met het lezen van die streamwatchers. En toen was het gebeurd, hooked!!
Ben op de een of andere manier niet in staat om de streams zelf te volgen, kabel via UPC dus geen mr. Zap en met mijn I-mac uit de eerste serie ben ik niet bij machte om ze te ontvangen.
Mijn fout waarschijnlijk.
Daarnaast zit ik hier met een stel wat al buikschuddend in de stoel ligt als ik BB wil volgen.
Het leven is hard.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_485532
Sashimi, dat zou wel eens aan je Windows Media Player kunnen liggen. Er is een nieuwe versie die het beter doet. Ik heb sindsdien tenminste een keer naar de streams gekeken (helaas was het niet al die moeite waard).
En met zoveel hartelijke begroetingen kun je hier met goed fatsoen niet meer vertrekken!
  dinsdag 21 november 2000 @ 22:11:08 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_485565
pi_485584
Koos helemaal ZEN

Toppie MisterDre!!

pi_485596
Trouwens, nog meer vreemdgangers hier op FOK! ??

Time to come out of the closet

pi_485693
quote:
Op 21 november 2000 21:03 schreef doordevil het volgende:
Deze week (geloof ik) staan de streamers genoemd in mijn persoonlijke url top vijf in de veronicagids. (gids 49)
deze week (18-24 november) is gids 47, dus we moeten nog tot volgende week donderdag wachten op deeltje 49
rafraīchissant pour la gorge et le pharynx
pi_485711
quote:
Op 21 november 2000 23:06 schreef Soep v/d Dag het volgende:
deze week (18-24 november) is gids 47, dus we moeten nog tot volgende week donderdag wachten op deeltje 49
Dinsdag al in de winkel!

Lekker b...

pi_486058
quote:
Op 21 november 2000 22:21 schreef Cartman1 het volgende:
Trouwens, nog meer vreemdgangers hier op FOK! ??

Time to come out of the closet


Vreemdgaan... niet, maar... wel stille genieter.
Heb bij de start van BB2 eerst eens overal rondgekeken op internet, maar ben sinds het eerste uur trouwe lezer van FOK!

Is gewoon de beste.

ps. water closet?

  Admin woensdag 22 november 2000 @ 09:29:10 #18
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_486312
Sashimi, welkom hier, leuk dat ik je hier ook zie.
Al vaak dingen van je gelezen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 22 november 2000 @ 20:27:41 #19
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_487633
Nieuwsgierig, waar, waar??????
M'n Amsterdamse verhaaltjes soms?
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')