abonnement Unibet Coolblue
pi_173595341
ARNHEM - In de rechtbank in Arnhem staan negen mannen uit Veenendaal terecht voor zware mishandeling van twee broers uit Lunteren(14 en 18 jaar) op Koningsdag in Arnhem vorig jaar. De jongste jongen van 14 jaar zou 25 keer tegen het hoofd zijn geschopt, terwijl anderen zijn broer te grazen namen.

De groep zou met opzet tegen de broers van 14 en 18 zijn aangebotst. Vervolgens zouden ze zijn uitgescholden voor ’kankerlijers’en in elkaar geschopt zijn. Het OM vervolgt de jongemannen, onder wie twee minderjarigen van 16 en 17 jaar, voor openlijk geweld.

Bron; http://www.telegraaf.nl/b(...)_mishandeling__.html

Ik zeg TBS voor de hele familie.
En ben benieuwd wat de rechter er van zegt.
pi_173595533
" In de rechtbank in Arnhem staan negen mannen uit Veenendaal terecht voor zware mishandeling van twee broers uit Lunteren(14 en 18 jaar) op Koningsdag in Arnhem vorig jaar."

En erg vreemd dat dit niet als poging tot moord wordt gezien.
pi_173595647
zullen wel met een taakstrafje er vanaf komen, want moslim/"bruin" dus zielig.
pi_173595716
Wat dat betreft zouden we wel enkele passages rechtstreeks uit de sharia mogen overnemen. Oog om oog bijvoorbeeld..

Dit is natuurlijk een lachertje. Die 14 jarige loopt straks weer lachend naar buiten.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173595758
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zullen wel met een taakstrafje er vanaf komen, want moslim/"bruin" dus zielig.
In de tweets van de rechtbankverslaggever zie ik vooral Nederlandse namen.
pi_173595792
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:29 schreef DJKoster het volgende:

[..]

In de tweets van de rechtbankverslaggever zie ik vooral Nederlandse namen.
Didam is daar ook in de buurt. Hoewel er niemand is neergestoken blijkbaar.
  dinsdag 5 september 2017 @ 10:32:00 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_173595821
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zullen wel met een taakstrafje er vanaf komen, want moslim/"bruin" dus zielig.
Dat is de schuld van de wetgever die de taakstraf mogelijk maken. De VVD en dergelijke.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_173595841
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:26 schreef -AMG- het volgende:
Wat dat betreft zouden we wel enkele passages rechtstreeks uit de sharia mogen overnemen. Oog om oog bijvoorbeeld..

Dit is natuurlijk een lachertje. Die 14 jarige loopt straks weer lachend naar buiten.
Ik hoop dat die 14 jarige inderdaad weer lachend naar buiten loopt. Hopelijk valt het letsel van de 25 trappen tegen zijn hoofd mee.

quote:
4s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:16 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
" In de rechtbank in Arnhem staan negen mannen uit Veenendaal terecht voor zware mishandeling van twee broers uit Lunteren(14 en 18 jaar) op Koningsdag in Arnhem vorig jaar."

En erg vreemd dat dit niet als poging tot moord wordt gezien.
Dat zou poging tot doodslag zijn, maar zware mishandeling lijkt mij hier toch beter passen..
pi_173595905
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:32 schreef kipknots het volgende:

Dat zou poging tot doodslag zijn, maar zware mishandeling lijkt mij hier toch beter passen..
Iemand 25 keer tegen zijn hoofd schoppen is volgens mij gewoon poging tot moord/doodslag.
De kans dat je dat niet overleefd is enorm groot.
pi_173595914
Ongelooflijk dat er in deze tijd nog idioten zijn die tegen een hoofd aan trappen, vroeger gaf je elkaar klappen en degene die als eerste op de grond lag had verloren, vaak hielp je het "slachtoffer" daarna ook weer op de been. :(

Achterlijke generatie :r
  dinsdag 5 september 2017 @ 10:42:37 #12
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_173596064
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zullen wel met een taakstrafje er vanaf komen, want moslim/"bruin" dus zielig.
quote:
Zo komt het dat vandaag Mike B. (19), Dean J. (19), Lars van B. (20), Mauro Z. (20), Ramon M. (21), Stefan van B. (23), Hidde H. (20), Rodin K. (16) en Angelos G. (17) voor de rechter staan. Alle negen wordt openlijke geweldpleging ten laste gelegd.
Hier jouw broeders, ga het geweld nu maar verheerlijken tokkie
Schijt aan iedereen
  dinsdag 5 september 2017 @ 10:46:37 #13
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_173596143
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zullen wel met een taakstrafje er vanaf komen, want moslim/"bruin" dus zielig.
Vanwaar deze opmerking idd? Dit is toch echt ons eigen vuilnis.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_173596171
Hebben die jongens geen vader en familie? (de slachtoffers). Zoiets pik je toch niet. Allemaal één voor één een bezoekje brengen die daders voor een goed "gesprekje" onder vier ogen zodat ze het de volgende keer wel laten. Van de strafmaat hoef je niks te verwachten.
pi_173596175
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:42 schreef Deadre het volgende:

[..]

[..]

Hier jouw broeders, ga het geweld nu maar verheerlijken tokkie
Mwah die 1 van de 10x dat ik er naast zit is statistisch gezien verwaarloosbaar.
  dinsdag 5 september 2017 @ 10:50:53 #16
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_173596212
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Mwah die 1 van de 10x dat ik er naast zit is statistisch gezien verwaarloosbaar.
Bron?

Rot nou maar op tokkie. Wanneer ga je het geweld nou afkeuren?
Schijt aan iedereen
  dinsdag 5 september 2017 @ 11:01:08 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173596398
25 keer iemand tegen zijn hoofd schoppen en iemand niet dood krijgen. Of die jongen is KNEITERHARD of die kopschopper is gewoon een half laffe faggot die poezenlikjes geeft ipv echt kan trappen.

Welke van de 2 het ook is, merkwaardig verhaal.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_173596489
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:50 schreef Deadre het volgende:

[..]

Bron?

Rot nou maar op tokkie. Wanneer ga je het geweld nou afkeuren?
Ik keur het geweld sowieso af, waaruit blijkt dat het niet zo is?

Nu jij en je moslim broeders nog. :')
pi_173596957
En ook dit nog

"Er is zeer waarschijnlijk opzet in het spel: op camerabeelden is te zien dat de aanvallers op zoek zijn naar een confrontatie."

Met voorbedachte rade!

En natuurlijk met 9 tegen twee hoe laf kun je zijn.... :r :r :r
pi_173597210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:03 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
ARNHEM - In de rechtbank in Arnhem staan negen mannen uit Veenendaal terecht voor zware mishandeling van twee broers uit Lunteren(14 en 18 jaar) op Koningsdag in Arnhem vorig jaar. De jongste jongen van 14 jaar zou 25 keer tegen het hoofd zijn geschopt, terwijl anderen zijn broer te grazen namen.

De groep zou met opzet tegen de broers van 14 en 18 zijn aangebotst. Vervolgens zouden ze zijn uitgescholden voor ’kankerlijers’en in elkaar geschopt zijn. Het OM vervolgt de jongemannen, onder wie twee minderjarigen van 16 en 17 jaar, voor openlijk geweld.

Bron; http://www.telegraaf.nl/b(...)_mishandeling__.html

Ik zeg TBS voor de hele familie.
En ben benieuwd wat de rechter er van zegt.
Ik vind het zo'n laffe manier van iemand toetakelen.

Vroeger ging je gewoon één op één met iemand op de vuist en als de ander het onderspit droeg dan werd je door de rest van de groep uit elkaar gehaald.

Dan dronk je daarna met elkaar nog een biertje en klaar was kees.

Maar tegen iemands hoofd schoppen. Je gaat toch ook niet iemand adamsappel inslaan? Of iemand keihard in de kloten stampen?
pi_173597463
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zullen wel met een taakstrafje er vanaf komen, want moslim/"bruin" dus zielig.
Haha, dommie.
Conscience do cost.
pi_173597864
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:40 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n laffe manier van iemand toetakelen.

Vroeger ging je gewoon één op één met iemand op de vuist en als de ander het onderspit droeg dan werd je door de rest van de groep uit elkaar gehaald.

Dan dronk je daarna met elkaar nog een biertje en klaar was kees.


Maar tegen iemands hoofd schoppen. Je gaat toch ook niet iemand adamsappel inslaan? Of iemand keihard in de kloten stampen?
Hier geloof ik geen zak van
  dinsdag 5 september 2017 @ 13:06:09 #24
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_173598678
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 12:11 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Hier geloof ik geen zak van
In sommige plaatsen gebeurt het. Nu nog.

Maar dat is meer uitzondering dan dat het gebruikelijk is. Net zoals dat dat gebeuren uit de op meer uitzondering is dan gebruikelijk en ook dat gebeurde vroeger.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_173599357
Opmerkelijk rustig topic. Dat er alleen werkstraffen zijn geëist vind ik wel vreemd maar helaas heeft het ook weer heel lang geduurd voordat dit proces begon. De bezuinigingen bij OM en rechtspraak zijn gewoon niet goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')