Preciesquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 18:46 schreef d4v1d het volgende:
Je weet niet hoeveel er per post binnenkomen bij de kiesraad.
Maar die kan je ook als foutmarge zien voor alle ongeldige ondertekeningen.
ja gewoon nog een keer jwtzquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hopelijk besteed Arjen lubach nog even aandacht aan.
Ik denk dat ze gewoon de straat op moeten met een hoop vrijwilligers. Er zijn veel ouderen bijvoorbeeld die net na WO2 geboren zijn en dus wel willen tekenen maar geen internet hebben.quote:
Waar kan ik me inschrijven als vrijwilliger?quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:19 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de straat op moeten met een hoop vrijwilligers. Er zijn veel ouderen bijvoorbeeld die net na WO2 geboren zijn en dus wel willen tekenen maar geen internet hebben.
Ik zou ze e-mailen dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
Waar kan ik me inschrijven als vrijwilliger?
Dat is bij de vorige referendum ook niet gebeurt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:20 schreef Mishu het volgende:
Kunnen ze de aanvraag eigenlijk afkeuren omdat het digitale handtekeningen zijn?
Klopt, je moet het wel allemaal printen en (in Zoetermeer?) bezorgen bij de belastingdienst.quote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat is bij de vorige referendum ook niet gebeurt.
Ik kom niet uit die omgevingquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil je ook meehelpen dan sta ik niet alleen(regio eindhoven dan)
nee we zijn er nog niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:53 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Zijn we er al?
Ik heb mijn burgerplicht gedaan!
klonk mooiquote:Op zondag 8 oktober 2017 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
300000 is best een hoop.
Iemand een idee waarom ze bij dat aantal zijn gekomen?
Genoeg mensen die het belangrijk vinden. Drempel opwerpen etc.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
300000 is best een hoop.
Natte vinger.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
300000 is best een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |