abonnement Unibet Coolblue
pi_173563765
Wat rondbrowsen liet mij terechtkomen op de site van David Meade. Die beweert dat de planeet Nibiru op het punt staat om terug te keren, wat gepaard zou gaan met het einde der tijden. Natuurlijk zou er een cover up van NASA zijn zoals we dat van de Platte Aarders kennen.

http://www.express.co.uk/(...)nibiru-planet-x-nasa
Het is wel opvallend dat er in het sterrenbeeld Orion op google sky een stukje is uitgewist.

Lees en huiver over de openbaringen van David Meade:

http://planetxnews.com/2017/08/30/october-2017-end-days/
During the last week of October of 2017, at the very end of the week, Russia and China, along with North Korea, will engage in a surprise dawn attack against the US and Great Britain. This will be a nuclear exchange. This is the start of World War III and the Great Tribulation. I have a close friend who saw this event in a vision. I know the date. The fuses are now set. Everything is in place.
When this attack occurs, the Rapture (disappearance) of the Church will occur. Over one billion people will disappear.
Among those who disappear will be President Trump and Vice President Pence.
A ‘special election’ will be held to replace them.
Obama will be one of the candidates in this special election.
Obama will win the election. That should tell you something right there.
Within five months, RFID chipping will occur of the population.
Let me be very blunt: the Great Tribulation has begun. Planet X will appear in the skies. Devastation will be incomprehensible.
There is almost no time left. We have had the Sign of Jonah on August 21st–the Great American Eclipse. You need knowledge to prepare. You need to buy my book yesterday. You need to be ready for all of these events. My book contains the big picture; it is a total geopolitical and spiritual introduction to what is happening. It covers everything. Everything.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  zondag 3 september 2017 @ 15:40:30 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173563843
Nou.
Tijd om maar eens langzaam te verhuizen naar mijn ondergrondse bunker.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173564056
We live in interesting times.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173564122
Holy fuck dat zijn veel opeenvolgende gebeurtenissen zeg.
pi_173564246
You need to buy my book yesterday
pi_173564298
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:01 schreef WodanIsGroot het volgende:
You need to buy my book yesterday
Beginnersfout. Je moet het einde der tijden altijd ver genoeg vooruit voorspellen, zodat je nog wat boeken kan verkopen. In september voorspellen dat in oktober de wereld vergaat lijkt nergens op
pi_173564311
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:01 schreef WodanIsGroot het volgende:
You need to buy my book yesterday
Ff m'n Chronovisor activeren dan maar. ^O^
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 september 2017 @ 16:08:46 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_173564375
Volgens mij is Niburu/Nibiru inmiddels al een keer of 35 teruggekeerd, afgaande op de 'Niburu komt terug!'-berichten? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173564556
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
Nou.
Tijd om maar eens langzaam te verhuizen naar mijn ondergrondse bunker.
Moet je niet in Texas wonen. En volgens mij zit je met een nucleaire ondergrondse bunker in Nederland ook niet zo veilig als de dijken doorbreken. Zit je dan met je prepper.
  zondag 3 september 2017 @ 16:23:48 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173564741
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:16 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Moet je niet in Texas wonen. En volgens mij zit je met een nucleaire ondergrondse bunker in Nederland ook niet zo veilig als de dijken doorbreken. Zit je dan met je prepper.
Ik woon in Limburg. _O_
Zo ver komt dat water niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173564903
Dat zou 21-12-2012 toch zijn?
pi_173564924
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 15:36 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Wat rondbrowsen liet mij terechtkomen op de site van David Meade. Die beweert dat de planeet Nibiru op het punt staat om terug te keren, wat gepaard zou gaan met het einde der tijden. Natuurlijk zou er een cover up van NASA zijn zoals we dat van de Platte Aarders kennen.

http://www.express.co.uk/(...)nibiru-planet-x-nasa
Het is wel opvallend dat er in het sterrenbeeld Orion op google sky een stukje is uitgewist.

Lees en huiver over de openbaringen van David Meade:

http://planetxnews.com/2017/08/30/october-2017-end-days/
During the last week of October of 2017, at the very end of the week, Russia and China, along with North Korea, will engage in a surprise dawn attack against the US and Great Britain. This will be a nuclear exchange. This is the start of World War III and the Great Tribulation. I have a close friend who saw this event in a vision. I know the date. The fuses are now set. Everything is in place.
When this attack occurs, the Rapture (disappearance) of the Church will occur. Over one billion people will disappear.
Among those who disappear will be President Trump and Vice President Pence.
A ‘special election’ will be held to replace them.
Obama will be one of the candidates in this special election.
Obama will win the election. That should tell you something right there.
Within five months, RFID chipping will occur of the population.
Let me be very blunt: the Great Tribulation has begun. Planet X will appear in the skies. Devastation will be incomprehensible.
There is almost no time left. We have had the Sign of Jonah on August 21st–the Great American Eclipse. You need knowledge to prepare. You need to buy my book yesterday. You need to be ready for all of these events. My book contains the big picture; it is a total geopolitical and spiritual introduction to what is happening. It covers everything. Everything.

sooooooow dat die nog heel is na het 21 12 2012 drama.
pi_173564957
Moet je youtube eens checken?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173565594
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:32 schreef halfway het volgende:
Moet je youtube eens checken?
Welke idioot stopt daar toch zijn tijd in? werkelijk tientallen filmpjes.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 3 september 2017 @ 19:24:08 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173569371
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 16:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Welke idioot stopt daar toch zijn tijd in? werkelijk tientallen filmpjes.
Welkom op BNW, je schraapt net het topje van de ijsberg!

quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 15:36 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Wat rondbrowsen liet mij terechtkomen op de site van David Meade. Die beweert dat de planeet Nibiru op het punt staat om terug te keren, wat gepaard zou gaan met het einde der tijden. Natuurlijk zou er een cover up van NASA zijn zoals we dat van de Platte Aarders kennen.

http://www.express.co.uk/(...)nibiru-planet-x-nasa
Het is wel opvallend dat er in het sterrenbeeld Orion op google sky een stukje is uitgewist.

Lees en huiver over de openbaringen van David Meade:

http://planetxnews.com/2017/08/30/october-2017-end-days/
During the last week of October of 2017, at the very end of the week, Russia and China, along with North Korea, will engage in a surprise dawn attack against the US and Great Britain. This will be a nuclear exchange. This is the start of World War III and the Great Tribulation. I have a close friend who saw this event in a vision. I know the date. The fuses are now set. Everything is in place.
When this attack occurs, the Rapture (disappearance) of the Church will occur. Over one billion people will disappear.
Among those who disappear will be President Trump and Vice President Pence.
A ‘special election’ will be held to replace them.
Obama will be one of the candidates in this special election.
Obama will win the election. That should tell you something right there.
Within five months, RFID chipping will occur of the population.
Let me be very blunt: the Great Tribulation has begun. Planet X will appear in the skies. Devastation will be incomprehensible.
There is almost no time left. We have had the Sign of Jonah on August 21st–the Great American Eclipse. You need knowledge to prepare. You need to buy my book yesterday. You need to be ready for all of these events. My book contains the big picture; it is a total geopolitical and spiritual introduction to what is happening. It covers everything. Everything.

Zijn nogal wat beweringen.

Kan het niet een andere week? ik heb dan al plannen ;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173569637
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:06 schreef Jopie78 het volgende:
Mis nog de datum waarop alles gaat gebeuren;

23 september 2017.

pi_173570705
'I have a close friend who saw this event in a vision'
Tja..
pi_173573541
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 19:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welkom op BNW, je schraapt net het topje van de ijsberg!

[..]

Zijn nogal wat beweringen.

Kan het niet een andere week? ik heb dan al plannen ;(
Nee nee is niet mijn ding. Ben dus weg hier.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173573784
Ben best wel benieuwd wat de uitvlucht van Meade zal zijn als het op 1 november allemaal niet is uitgekomen.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173573951
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:03 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Ben best wel benieuwd wat de uitvlucht van Meade zal zijn als het op 1 november allemaal niet is uitgekomen.
Dat het een close call was en / of dat het waarschijnlijk nog op een later tijdstip gaat gebeuren. :')
pi_173574704
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat het een close call was en / of dat het waarschijnlijk nog op een later tijdstip gaat gebeuren. :')
Dit :+
  zondag 3 september 2017 @ 22:50:24 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173574845
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat het een close call was en / of dat het waarschijnlijk nog op een later tijdstip gaat gebeuren. :')
Of het is gebeurd, we merken er alleen geen fluit van .. zoals het 2012 event, waarbij dus van alles is veranderd, maar niemand merkt iets..

ff kijken hoe dat ook weer zat 1 moment.
Was erg blurry!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173576306
Toch triest dat iemand zo zn boek aan de man brengt. Angst werkt altijd nog erg goed als middel om geld te verdienen. Er zullen helaas zat mensen zijn die erin trappen...
  maandag 4 september 2017 @ 03:39:42 #24
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173576394
Nou, ik geef dit de laatste kans. Als er nou niet eens een keer zo'n voorspelling uitkomt, geloof ik er nooit meer in!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 4 september 2017 @ 11:59:40 #25
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_173579919
Het enige goede aan voorspelling is het woord voorspel.. :D
- You tried hard, and failed miserably. The lesson is: Never try!
pi_173580055
Holt fuck, wat nu??? :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173581441
Nibiru en andere shizzle was vroeger toch TRU en geen BNW?
pi_173581535
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:55 schreef Beathoven het volgende:
Nibiru en andere shizzle was vroeger toch TRU en geen BNW?
Ja, eigenlijk kan het op beide subforums, maar ik zal vragen of het naar TRU verhuisd kan worden.
  maandag 4 september 2017 @ 14:13:11 #29
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_173581681
Als het einde der tijden komt dan verhuis ik naar Drenthe.
Daar gebeurt alles 100 jaar later ^O^
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  maandag 4 september 2017 @ 14:27:03 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173581933
Kleine verhuizing naar TRU.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173581973
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat het een close call was en / of dat het waarschijnlijk nog op een later tijdstip gaat gebeuren. :')
Aardbeien eten heeft ook deze keer de wereld van de ondergang gered!

Ik doe iig mee deze keer:
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_173582025
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 14:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Aardbeien eten heeft ook deze keer de wereld van de ondergang gered!

Ik doe iig mee deze keer:
[ afbeelding ]
Ik eet liever de twee grote aardbeien van die blondine. :9
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173584766
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:31 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Ik eet liever de twee grote aardbeien van die blondine. :9
Kanibaal :{w
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  maandag 4 september 2017 @ 17:04:47 #34
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173584880
Dat hele "you need to buy my book" geeft me altijd dit gevoel: :')

Als je je boodschap zo belangrijk vindt voor de wereld hang je er geen prijskaartje aan
pi_173587113
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:08 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is Niburu/Nibiru inmiddels al een keer of 35 teruggekeerd, afgaande op de 'Niburu komt terug!'-berichten? :P
In 2000 las ik al over de komst van deze planeet, hij zal toen een verkeerde afslag genomen hebben misschien.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173587211
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:04 schreef ChrisCarter het volgende:
Dat hele "you need to buy my book" geeft me altijd dit gevoel: :')

Als je je boodschap zo belangrijk vindt voor de wereld hang je er geen prijskaartje aan
Iemand die een boek schrijft is voor velen al een goeroe. De content doet er dan niet zoveel toe.

Helaas kun je ook met veel dingen wegkomen buiten dat boek. Jezelf van een Dr. titel voorzien draagt bv bij aan valse kredietwaardigheid en is bv niet strafbaar onder de noemer van artistieke vrijheid. In Nederland is de titel redelijk beschermd maar er zijn landen waar de hele bevolking elkaar met doctor aanspreekt. Een bepaalde positie hebben is daar al voldoende en dan gaat men los. Daar willen degenen die m echt "mogen" voeren 'm al niet meer gebruiken.

En zo zijn er wel meer elementen die half of volledig gelogen zijn en meegenomen kunnen worden.

Ik heb ooit (letterlijk) slapend een certificaat op een bekende uni ontvangen omdat ik met een goede vriendin meeging en twee uren bij een gastcollege zat. Ik zal dat nooit meenemen of op mn CV zetten maar een ander die voor een scam kredietwaardig wil worden zal dat wel degelijk doen.

P.s. Jullie moogt mij ook gewoon Dr. Beathoven noemen. Geen probleem.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 04-09-2017 19:33:56 ]
pi_173588115
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk kan het op beide subforums, maar ik zal vragen of het naar TRU verhuisd kan worden.
Ik twijfelde inderdaad welk forum het meest geschikt was, dank.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173588213
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 20:08 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Ik twijfelde inderdaad welk forum het meest geschikt was, dank.
Welcome ;)
pi_173745133
In 2015 had men het ook constant over die datum, als je zoekt via google zal je veel artikelen en videos over 23 september 2015 vinden.
pi_173745140
23/9 never forget. :'(



[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2017 03:32:48 ]
  donderdag 14 september 2017 @ 15:31:53 #41
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_173773465
http://www.evilbible.com/(...)testament/end-times/

Nee, eind tijd was ongeveer 1980 jaar geleden.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_173773610
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:08 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is Niburu/Nibiru inmiddels al een keer of 35 teruggekeerd, afgaande op de 'Niburu komt terug!'-berichten? :P
Waarvan al 34x toch niet.
Whatever...
pi_173805633
Ach, we gaan het wel zien volgende week..zal wel los lopen..
Graag verwijderen.
pi_173810034
Overigens zijn er op basis van afwijkingen in planeetbanen nu wel vermoedens dat er nog een planeet zou kunnen zijn met een wat aparte baan ver voorbij Pluto.

https://solarsystem.nasa.gov/planets/planetx

Die verschijnt niet zomaar aan onze hemel.
Whatever...
pi_173810956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef Spanky78 het volgende:
Overigens zijn er op basis van afwijkingen in planeetbanen nu wel vermoedens dat er nog een planeet zou kunnen zijn met een wat aparte baan ver voorbij Pluto.

https://solarsystem.nasa.gov/planets/planetx

Die verschijnt niet zomaar aan onze hemel.
Je zou zeggen dat dit al lang met een infraroodtelescoop zoals Herschel gezien moest zijn.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173811379
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:59 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat dit al lang met een infraroodtelescoop zoals Herschel gezien moest zijn.
De afstand zou enorm zijn. Dus amper merkbaar in de banen van andere planeten. En zo ver weg dat er überhaupt weinig licht en warmte is om te detecteren.

Ik vind het ook apart dat er niet nog wat beter gezocht wordt...
Whatever...
pi_173813213
Kan niet wachten *O* -O-
pi_173813896
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:08 schreef Spanky78 het volgende:
Overigens zijn er op basis van afwijkingen in planeetbanen nu wel vermoedens dat er nog een planeet zou kunnen zijn met een wat aparte baan ver voorbij Pluto.

https://solarsystem.nasa.gov/planets/planetx

Die verschijnt niet zomaar aan onze hemel.
Die wijkt straks van zn baan af en gaat regelrecht op planet urf af.
pi_173858595
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

De afstand zou enorm zijn. Dus amper merkbaar in de banen van andere planeten. En zo ver weg dat er überhaupt weinig licht en warmte is om te detecteren.

Ik vind het ook apart dat er niet nog wat beter gezocht wordt...
Denken dat er niet beter gezocht wordt.

:')
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173883134
"You need to buy my book yesterday"
Desperate much? :')
pi_173893551
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  woensdag 20 september 2017 @ 18:25:22 #52
469826 Berjanus1986
Ik ben een oude bekende
pi_173894758
quote:
Slaat toch nergens op die logica?

quote:
Meade baseert zijn theorie op het getal 33 dat een prominente rol speelt in de bijbel. „Het is onder meer de leeftijd waarop Jezus stierf en de naam Elohim - God bij de joden - wordt in de bijbel 33 keer vermeld”, onderbouwt hij zijn voorspelling in The Washington Post. Op 23 september is het 33 dagen geleden dat er in de Verenigde Staten een zonsverduistering te zien was. Een duidelijk voorteken, volgens Meade.
Dus omdat de naam Elohiem 33 keer vermeld wordt en het 33 dagen geleden is dat er een zonsverduistering is geweest (in de VS!) is het een voorteken dat er iets gebeurt? Wat een kromheid.
Alsof die zonsverduistering de enige is sinds de bijbel er is. En waarom het dan op de VS richten, alsof de bijbel ook maar iets verteld over de VS.
pi_173894834
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:25 schreef Berjanus1986 het volgende:

[..]

Slaat toch nergens op die logica?

[..]

Dus omdat de naam Elohiem 33 keer vermeld wordt en het 33 dagen geleden is dat er een zonsverduistering is geweest (in de VS!) is het een voorteken dat er iets gebeurt? Wat een kromheid.
Alsof die zonsverduistering de enige is sinds de bijbel er is. En waarom het dan op de VS richten, alsof de bijbel ook maar iets verteld over de VS.
Tis een Amerikaan hè...
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173897658
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:30 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Tis een Amerikaan hè...
Batshit crazy
  vrijdag 22 september 2017 @ 20:05:32 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173935367
enig idee hoe laat, ik moet vanavond nog 5 wedstrijden fifa in mijn competitie tegen maatje van me, en zou kut zijn als we dat net niet halen.
Nja krat pils er bij bak chips, en afwachten maar weer! B:)B
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173935571
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173942055
Ik zit al een tijdje te wachten. Zijn er al ergens tekenen van een begin? De hond moet uit en daarvoor moet ik naar buiten.
  Spellchecker zaterdag 23 september 2017 @ 09:18:57 #58
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 23 september 2017 @ 10:06:54 #59
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_173942543
Het is nog tot morgen rond het middaguur wel ergens de 23e dus nog ff billenknijpen :+ welke tijdzone houdt het einde aan :?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_173942805
:')
pi_173942815
Als alle Christenen opgestraald worden dan is het wel lekker rustig zeg. Genieten man.
pi_173942942
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 10:33 schreef Brybry het volgende:
Als alle Christenen opgestraald worden dan is het wel lekker rustig zeg. Genieten man.
Ja dan kan f&l wel dicht
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173944255
Duurt lang! :')
pi_173946079
Hij had zich vergist in de datum, Niburu ligt sinds afgelopen donderdag ergens op de bodem van de Noordzee.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173946695
Gaat weer lekker.
pi_173947406
Heerlijk weer vandaag iig.
pi_173947755
Als Kimmetje een bommetje dropt is het voor middernacht gepiept.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 23 september 2017 @ 17:19:03 #68
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_173949425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 15:35 schreef halfway het volgende:
Als Kimmetje een bommetje dropt is het voor middernacht gepiept.
realistischer scenario dan een mythische planeet die onzichtbaar is tot op heden
Same shit, different day
SC hopper present
pi_173951249
Hij heeft z'n keutel alweer ingetrokken.

http://www.ladbible.com/c(...)-speaks-out-20170923

Ok, nou is LadBible niet het meest journalistieke medium, maar ze refereren naar een artikel van The Washington Post die daadwerkelijk met David Meade heeft gesproken.
pi_173952788
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lovigen-worden-gered

Je zou toch zo in het leven moeten staan :')
pi_173953008
Hoelaat komt Nibiru trouwens? Ik wil nog even een aflevering Fargo kijken.
pi_173953276


[ Bericht 100% gewijzigd door ChronoVisor op 24-09-2017 09:01:42 ]
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173960231
Het is nog steeds 23 september op Hawaii (22:44 uur)
http://www.worldtimezone.com/

Het wachten is op Howland and Baker Islands, die als laatste overgaan naar 24 september.


[ Bericht 33% gewijzigd door de_tevreden_atheist op 24-09-2017 11:01:25 ]
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  zondag 24 september 2017 @ 10:48:42 #74
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173960325
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 10:44 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Het is nog steeds 23 september op Hawaii (22:44 uur)
Komt wel heel dichtbij zo.

Is al de zoveelste keer dat het voor september wordt voorspeld.
Waar gaat die Nibiru eigenlikk heen in de zomervakanties?
  zondag 24 september 2017 @ 10:51:38 #75
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_173960412
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 09:18 schreef maily het volgende:
Hoe laat gaat het gebeuren?
Wel een lul die Nibiru dat hij geen event op Facebook heeft aangemaakt :(
pi_173961076
Om heel eerlijk te zijn heb ik het einde van de wereld als uitzonderlijk prettig ervaren. Het was gisteren een warme dag die ik samen met mijn gezin heb doorgebracht. :)
pi_173961706
Nog 2 uur en 4 minuten voor Baker Island
http://www.worldtimezone.(...)6&hournr=0&forma=24h
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173964235
We zijn er nog, op de hele wereld is het nu 24 september.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173967383
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
We zijn er nog, op de hele wereld is het nu 24 september.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 18:53 schreef illusions het volgende:
Hij heeft z'n keutel alweer ingetrokken.

http://www.ladbible.com/c(...)-speaks-out-20170923

Ok, nou is LadBible niet het meest journalistieke medium, maar ze refereren naar een artikel van The Washington Post die daadwerkelijk met David Meade heeft gesproken.
pi_173967508
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 14:02 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
We zijn er nog, op de hele wereld is het nu 24 september.
Het gaat niet om dat ene dag zo gebeurt. Maar die 24ste kan een begin van de andere tijdperk inluiden.. Wellicht WO III en of iets anders geks..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_173967680
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:00 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Het gaat niet om dat ene dag zo gebeurt. Maar die 24ste kan een begin van de andere tijdperk inluiden.. Wellicht WO III en of iets anders geks..
Ja joh, hetzelfde excuus wat de jehova's hadden voor 1914.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173967880
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:00 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Het gaat niet om dat ene dag zo gebeurt. Maar die 24ste kan een begin van de andere tijdperk inluiden.. Wellicht WO III en of iets anders geks..
Dan had 'ie niet eerst moeten zeggen dat de hele wereld vergaat.
pi_173968053
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 16:06 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Ja joh, hetzelfde excuus wat de jehova's hadden voor 1914.
En 1915, en 1918, en 1920, en 1925, en 1941, en 1975.. :')
pi_174759596
Mag ik er op wijzen dat, willen de Russen en bondgenoten de wereld nog opblazen in Oktober, de laatste mogelijkheid wel zo’n beetje aanbreekt, en dat ze op moeten schieten?

Of is die voorspelling ook al ingetrokken?
pi_174773250
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_174778137
quote:
Oh dat is best wel gek want ik heb 'm hier op de 25e van december in m'n agenda.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:52:27 #87
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_174778986
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Oh dat is best wel gek want ik heb 'm hier op de 25e van december in m'n agenda.
Is je agenda na 25 december helemaal leeg?
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  zondag 5 november 2017 @ 03:25:16 #88
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174876728
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 13:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Oh dat is best wel gek want ik heb 'm hier op de 25e van december in m'n agenda.
Hoe laat? Dat even in verband met het plannen van het kerstdiner.
En het kopen van kerstcadeaus.
pi_174876872
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 03:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hoe laat? Dat even in verband met het plannen van het kerstdiner.
En het kopen van kerstcadeaus.
We verwachten 'm zo ongeveer rond vier over half tien s'avonds, Nederlandse tijd.

Maar het kan ook dat het iets later komt aanzetten..

edit: twee over half tien zegt m'n broer.
  zondag 5 november 2017 @ 04:51:12 #90
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174876891
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 04:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

We verwachten 'm zo ongeveer rond vier over half tien s'avonds, Nederlandse tijd.

Maar het kan ook dat het iets later komt aanzetten..

edit: twee over half tien zegt m'n broer.
Prima! ^O^
Dus wel cadeautjes maar ze hoeven niet duurzaam te zijn.
En het kerstdiner moet niet te veel gangen hebben (vijf gangen is zat), maar hoeft ook niet gezond te zijn.
pi_174883175
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 04:51 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Prima! ^O^
Dus wel cadeautjes maar ze hoeven niet duurzaam te zijn.
En het kerstdiner moet niet te veel gangen hebben (vijf gangen is zat), maar hoeft ook niet gezond te zijn.
Het mag allemaal wat vrijer dit jaar inderdaad.
pi_175166947
quote:
Vandaag! :o
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175167072
Voor de oplettende kijkers onder ons is er wel degelijk verandering gaande, polarisatie, gebrek aan zinvolle discussies, gebrek aan waarheden zoeken, oververtegenwoordiging aan emotionele uitbraken ipv zoeken naar antwoorden.

Platformen met degelijke informatie en kans op discussie zijn aan het verdwijnen, one liners icm emotie vieren hoogtij, publieke schandpaal zaken hebben het alleenrecht op vergelding en judgement, cultuur als geheel treft geen blaam, causale verbanden ontkend, politiek correcte boodschappen sturen aan op polarisatie en de werkelijkheid blijft onbesproken, deskundigen verleten werkelijke informatie te delen op cruciale momenten en versterken zo de crisis bewust.

Maar verder is er niets veranderd. In het kort is de angst die regeert.. De risico's voor leiderschap is te groot geworden en nu is het een race naar de bodem in principe.
pi_175198632
20-11-2017

Nibiru heeft ons wéér niet geraakt: “Logisch, Planeet X bestáát gewoon niet”


 © AFP

Wetenschap & Planeet NASA-wetenschapper David Morrison heeft zo stilaan zijn buik vol van de complottheorieën over Nibiru of Planeet X. Voor de derde keer in een paar weken tijd zou die het einde van de wereld inluiden, door een apocalyptische botsing met de Aarde. Maar: de bewuste planeet bestáát gewoon niet, herhaalt Morrison voor de zoveelste keer.

De vraag is ditmaal wél naar Morrison geluisterd zal worden, nu hij nog maar eens in een podcast heeft uitgeschreeuwd dat Planeet X een verzinsel is. “U vraagt mij een logische verklaring voor een compleet onlogisch idee”, zei Morrison als reactie op de derde aankondiging van het einde van de wereld in evenveel maanden. “Er is zo geen planeet, die is er ook nooit geweest, en waarschijnlijk zal die er ook nooit zijn, maar toch blijft die telkens opnieuw opduiken”, verklaarde hij stellig.

De frustratie bij Morrison is hoorbaar. Nibiru zou ons volgens de ‘believers’ al in 2003 moeten verwoest hebben. Daarna in 2012, en vervolgens op 23 september, dan op 15 oktober en... gisteren. Terwijl we dit schrijven, is de aarde er nog.

Al in 2008 schreef Morrison: “Ik ging ervan uit dat Nibiru het soort internetgerucht was dat snel zou passeren”. Mis dus. Ook toen kreeg Morrison dagelijks bezorgde vragen van mensen - vaak kinderen - die in paniek waren. Vandaag is dat nog altijd zo. “Ik kreeg onlangs nog een telefoontje”, zei Morrison in de podcast. “De wereld zou zaterdag vergaan. De man vroeg mij: ‘Zou ik gaan werken of beter bij mijn gezin blijven?’”

Nog één keertje dan. Mocht Planeet X wél bestaan, dan zouden astronomen ze al lang gespot hebben. Een planeet als Nibiru zou de positie van alle planeten verstoren en zelfs de “maan uit de baan van de aarde ejecteren”. Bovendien kwam er tot nu toe nooit iets in huis van de voorspellingen over de komst van Nibiru.

(HLN)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_175199655
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 17:14 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
20-11-2017

Nibiru heeft ons wéér niet geraakt: “Logisch, Planeet X bestáát gewoon niet”

[ afbeelding ]
 © AFP

Wetenschap & Planeet NASA-wetenschapper David Morrison heeft zo stilaan zijn buik vol van de complottheorieën over Nibiru of Planeet X. Voor de derde keer in een paar weken tijd zou die het einde van de wereld inluiden, door een apocalyptische botsing met de Aarde. Maar: de bewuste planeet bestáát gewoon niet, herhaalt Morrison voor de zoveelste keer.

De vraag is ditmaal wél naar Morrison geluisterd zal worden, nu hij nog maar eens in een podcast heeft uitgeschreeuwd dat Planeet X een verzinsel is. “U vraagt mij een logische verklaring voor een compleet onlogisch idee”, zei Morrison als reactie op de derde aankondiging van het einde van de wereld in evenveel maanden. “Er is zo geen planeet, die is er ook nooit geweest, en waarschijnlijk zal die er ook nooit zijn, maar toch blijft die telkens opnieuw opduiken”, verklaarde hij stellig.

De frustratie bij Morrison is hoorbaar. Nibiru zou ons volgens de ‘believers’ al in 2003 moeten verwoest hebben. Daarna in 2012, en vervolgens op 23 september, dan op 15 oktober en... gisteren. Terwijl we dit schrijven, is de aarde er nog.

Al in 2008 schreef Morrison: “Ik ging ervan uit dat Nibiru het soort internetgerucht was dat snel zou passeren”. Mis dus. Ook toen kreeg Morrison dagelijks bezorgde vragen van mensen - vaak kinderen - die in paniek waren. Vandaag is dat nog altijd zo. “Ik kreeg onlangs nog een telefoontje”, zei Morrison in de podcast. “De wereld zou zaterdag vergaan. De man vroeg mij: ‘Zou ik gaan werken of beter bij mijn gezin blijven?’”

Nog één keertje dan. Mocht Planeet X wél bestaan, dan zouden astronomen ze al lang gespot hebben. Een planeet als Nibiru zou de positie van alle planeten verstoren en zelfs de “maan uit de baan van de aarde ejecteren”. Bovendien kwam er tot nu toe nooit iets in huis van de voorspellingen over de komst van Nibiru.

(HLN)
Als planeet X niet bestaat, heb je altijd nog een kans op planeet Y of Z.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')