abonnement Unibet Coolblue
pi_173563765
Wat rondbrowsen liet mij terechtkomen op de site van David Meade. Die beweert dat de planeet Nibiru op het punt staat om terug te keren, wat gepaard zou gaan met het einde der tijden. Natuurlijk zou er een cover up van NASA zijn zoals we dat van de Platte Aarders kennen.

http://www.express.co.uk/(...)nibiru-planet-x-nasa
Het is wel opvallend dat er in het sterrenbeeld Orion op google sky een stukje is uitgewist.

Lees en huiver over de openbaringen van David Meade:

http://planetxnews.com/2017/08/30/october-2017-end-days/
During the last week of October of 2017, at the very end of the week, Russia and China, along with North Korea, will engage in a surprise dawn attack against the US and Great Britain. This will be a nuclear exchange. This is the start of World War III and the Great Tribulation. I have a close friend who saw this event in a vision. I know the date. The fuses are now set. Everything is in place.
When this attack occurs, the Rapture (disappearance) of the Church will occur. Over one billion people will disappear.
Among those who disappear will be President Trump and Vice President Pence.
A ‘special election’ will be held to replace them.
Obama will be one of the candidates in this special election.
Obama will win the election. That should tell you something right there.
Within five months, RFID chipping will occur of the population.
Let me be very blunt: the Great Tribulation has begun. Planet X will appear in the skies. Devastation will be incomprehensible.
There is almost no time left. We have had the Sign of Jonah on August 21st–the Great American Eclipse. You need knowledge to prepare. You need to buy my book yesterday. You need to be ready for all of these events. My book contains the big picture; it is a total geopolitical and spiritual introduction to what is happening. It covers everything. Everything.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  zondag 3 september 2017 @ 15:40:30 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173563843
Nou.
Tijd om maar eens langzaam te verhuizen naar mijn ondergrondse bunker.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173564056
We live in interesting times.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173564122
Holy fuck dat zijn veel opeenvolgende gebeurtenissen zeg.
pi_173564246
You need to buy my book yesterday
pi_173564298
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:01 schreef WodanIsGroot het volgende:
Beginnersfout. Je moet het einde der tijden altijd ver genoeg vooruit voorspellen, zodat je nog wat boeken kan verkopen. In september voorspellen dat in oktober de wereld vergaat lijkt nergens op
pi_173564311
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:01 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ff m'n Chronovisor activeren dan maar. ^O^
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 september 2017 @ 16:08:46 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173564375
Volgens mij is Niburu/Nibiru inmiddels al een keer of 35 teruggekeerd, afgaande op de 'Niburu komt terug!'-berichten? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173564556
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
Nou.
Tijd om maar eens langzaam te verhuizen naar mijn ondergrondse bunker.
Moet je niet in Texas wonen. En volgens mij zit je met een nucleaire ondergrondse bunker in Nederland ook niet zo veilig als de dijken doorbreken. Zit je dan met je prepper.
  zondag 3 september 2017 @ 16:23:48 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173564741
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:16 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Moet je niet in Texas wonen. En volgens mij zit je met een nucleaire ondergrondse bunker in Nederland ook niet zo veilig als de dijken doorbreken. Zit je dan met je prepper.
Ik woon in Limburg. _O_
Zo ver komt dat water niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173564903
Dat zou 21-12-2012 toch zijn?
pi_173564924
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 15:36 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Wat rondbrowsen liet mij terechtkomen op de site van David Meade. Die beweert dat de planeet Nibiru op het punt staat om terug te keren, wat gepaard zou gaan met het einde der tijden. Natuurlijk zou er een cover up van NASA zijn zoals we dat van de Platte Aarders kennen.

Het is wel opvallend dat er in het sterrenbeeld Orion op google sky een stukje is uitgewist.

During the last week of October of 2017, at the very end of the week, Russia and China, along with North Korea, will engage in a surprise dawn attack against the US and Great Britain. This will be a nuclear exchange. This is the start of World War III and the Great Tribulation. I have a close friend who saw this event in a vision. I know the date. The fuses are now set. Everything is in place.
When this attack occurs, the Rapture (disappearance) of the Church will occur. Over one billion people will disappear.
Let me be very blunt: the Great Tribulation has begun. Planet X will appear in the skies. Devastation will be incomprehensible.
There is almost no time left. We have had the Sign of Jonah on August 21st–the Great American Eclipse. You need knowledge to prepare. You need to buy my book yesterday. You need to be ready for all of these events. My book contains the big picture; it is a total geopolitical and spiritual introduction to what is happening. It covers everything. Everything.

sooooooow dat die nog heel is na het 21 12 2012 drama.
pi_173564957
Moet je youtube eens checken?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_173565594
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 16:32 schreef halfway het volgende:
Moet je youtube eens checken?
Welke idioot stopt daar toch zijn tijd in? werkelijk tientallen filmpjes.
  zondag 3 september 2017 @ 19:24:08 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173569371
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 16:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Welke idioot stopt daar toch zijn tijd in? werkelijk tientallen filmpjes.
Welkom op BNW, je schraapt net het topje van de ijsberg!

quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 15:36 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

Zijn nogal wat beweringen.

Kan het niet een andere week? ik heb dan al plannen ;(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173569637
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:06 schreef Jopie78 het volgende:
Mis nog de datum waarop alles gaat gebeuren;

23 september 2017.

pi_173570705
'I have a close friend who saw this event in a vision'
Tja..
pi_173573541
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 19:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welkom op BNW, je schraapt net het topje van de ijsberg!

[..]

Zijn nogal wat beweringen.

Kan het niet een andere week? ik heb dan al plannen ;(
Nee nee is niet mijn ding. Ben dus weg hier.
pi_173573784
Ben best wel benieuwd wat de uitvlucht van Meade zal zijn als het op 1 november allemaal niet is uitgekomen.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
pi_173573951
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:03 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
Ben best wel benieuwd wat de uitvlucht van Meade zal zijn als het op 1 november allemaal niet is uitgekomen.
Dat het een close call was en / of dat het waarschijnlijk nog op een later tijdstip gaat gebeuren. :')
pi_173574704
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat het een close call was en / of dat het waarschijnlijk nog op een later tijdstip gaat gebeuren. :')
Dit :+
  zondag 3 september 2017 @ 22:50:24 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173574845
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Of het is gebeurd, we merken er alleen geen fluit van .. zoals het 2012 event, waarbij dus van alles is veranderd, maar niemand merkt iets..

ff kijken hoe dat ook weer zat 1 moment.
Was erg blurry!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173576306
Toch triest dat iemand zo zn boek aan de man brengt. Angst werkt altijd nog erg goed als middel om geld te verdienen. Er zullen helaas zat mensen zijn die erin trappen...
  maandag 4 september 2017 @ 03:39:42 #24
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173576394
Nou, ik geef dit de laatste kans. Als er nou niet eens een keer zo'n voorspelling uitkomt, geloof ik er nooit meer in!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 4 september 2017 @ 11:59:40 #25
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_173579919
Het enige goede aan voorspelling is het woord voorspel.. :D
- You tried hard, and failed miserably. The lesson is: Never try!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')