Iemand?
www.allmusic.com (die vooral)
www.cdnow.com
www.amazon.com
maar ja ik vraag me af of er uberhaupt een site bestaat waar echt ALLES opstaat.. ik bedoel er zijn zoveel labels.. en sommige ervan zijn bijv. underground en niet zo bekend.. die zul je niet zo snel er tussen vinden..
quote:Offtopic: idd
Op maandag 16 december 2002 22:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Offtopic: poepoogLeuke naam
LOL
quote:maar er zijn toch ook veel film maatschappijen... Dan zouden die releases ook nergens moeten staan.
Op maandag 16 december 2002 22:08 schreef edsuit het volgende:
misschien niet precies wat je zoekt.. maar ze zijn er wel bruikbaar ervoor:www.allmusic.com (die vooral)
www.cdnow.com
www.amazon.commaar ja ik vraag me af of er uberhaupt een site bestaat waar echt ALLES opstaat.. ik bedoel er zijn zoveel labels.. en sommige ervan zijn bijv. underground en niet zo bekend.. die zul je niet zo snel er tussen vinden..
Is er geen site van de grote realeases?
quote:ja maar goed het is volgens mij makkelijker om een platenlabel op te zetten en daar muziek op uit te brengen dan met films.. dus van die eerste zijn er dan ook meer lijkt me
Op maandag 16 december 2002 22:11 schreef ChRoNiC het volgende:maar er zijn toch ook veel film maatschappijen... Dan zouden die releases ook nergens moeten staan.
Is er geen site van de grote realeases?
op Allmusic staan alle grote releases wel, alleen is het meer een artiesten database, dus op artiest gesorteerd zeg maar..
maar ja kan ook op album of nummer zoeken
quote:why not gewoon doen.
Op maandag 16 december 2002 22:25 schreef Jasper het volgende:
Ik heb er wel een, maar ben bang dat een link niet gewaardeerd wordt (alhoewel, je kan er niets downloaden dus misschien wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |