abonnement Unibet Coolblue
pi_173716144
Nee geen zin in. Ik denk niet dat t me vreugde zou brengen.
  maandag 11 september 2017 @ 18:10:15 #27
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173716358
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 17:54 schreef ITrade het volgende:

[..]

Met de nieuwe wet "Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten" zal je je eigen niet populair maken vermoed ik.
Oh, dat! Hoop dat die petitie iets gaat uitmaken.
pi_173716385
quote:
99s.gif Op maandag 11 september 2017 18:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh, dat! Hoop dat die petitie iets gaat uitmaken.
Vermoed van niet, maar we kunnen het altijd proberen. ^O^
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_173716463
TS gebruikt psychedelics, en is derhalve niet geschikt om mensen te vermoorden, staat daarboven.
Lambo of Rekt
pi_173716488
Ja. Vermoord mijn dochter en ik maak je van kant, zo simpel ligt het.
pi_173717134
Ik doe het maar niet. Straks werkt het verslavend en dan blijf je bezig.
  maandag 11 september 2017 @ 21:49:56 #32
402457 domynsy
I´m curious
pi_173721641
Je hebt niet het recht om een leven zomaar van iemand te ontnemen. Een leven is meer dan alleen vlees en bloed. Het is een hele identiteit. Als je dat zou doen dan ben je niet 100. Een verslaving van mensen vermoorden doe je alleen als je rare psychopatische gedachten hebt. Ik kan mij aan de ene kant het wel voorstellen dat een mens zo geobsedeerd kan worden van wat dan ook. In dit geval moorden. En dat komt omdat in je ontwikkeling van dopamine voor ditgene je niet kunt stoppen. Het zuigt je waarschijnlijk leeg totdat je geen enkele vorm van medelijden voor een ander hebt. Het idee van moorden is toch anders dan daadwerkelijk een poging proberen. Zoiets zou niemand moeten durven op het moment. En terecht. Jij hoeft niet voor diegene te beslissen wanneer zijn/haar tijd op is.
Carpe diem: seize the day
Let´s change the way we treat each other.
It´s on us to do what we got to do.... To surveive.
quote- 2Pac
pi_173811962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Stel, je kreeg de kans om volledig ongezien een moord te plegen, en je wordt er ook nooit voor gepakt. Zou je het doen? Bijvoorbeeld iemand die je heel erg haat?
Ik heb wel eens de fantasie dat ik opdracht geef om verschillende etterbakken in mijn leven op te laten ruimen zonder zelf mijn handen vuil te maken en dat ziet er een beetje uit als het einde van The Godfather...

pi_173811981
Ik zou niet weten wie, volgens mij aan niemand zo'n hekel gelukkig. O~)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173812022
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou niet weten wie, volgens mij aan niemand zo'n hekel gelukkig. O~)
Ik ben ook niet zo haatdragend hoor, je kan bij mij ver gaan.
Maar diegene aan wie ik echt een bloedhekel heb zijn dan ook van die onveranderlijke bloedzuigers die het niet bij een enkele keer houden maar steeds in herhaling vallen.
Neem bijvoorbeeld een chef op je werk die de sfeer verpest of een ex waar je iedere maand een kwart van je loon naar toe moet brengen.
Of zo'n sukkel waar je aan vastgekoppeld word op je werk die te stom is om zijn lul vast te houden met pissen maar die door de rest om de één of andere reden heilig verklaard word.
pi_173812109
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 17:14 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo haatdragend hoor, je kan bij mij ver gaan.
Maar diegene aan wie ik echt een bloedhekel heb zijn dan ook van die onveranderlijke bloedzuigers die het niet bij een enkele keer houden maar steeds in herhaling vallen.
Neem bijvoorbeeld een chef op je werk die de sfeer verpest of een ex waar je iedere maand een kwart van je loon naar toe moet brengen.
Of zo'n sukkel waar je aan vastgekoppeld word op je werk die te stom is om zijn lul vast te houden met pissen maar die door de rest om de één of andere reden heilig verklaard word.
Ah ja, werk. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173818209
zou het mooi wel doen, desnoods een heel dorp uitroeien als het kon
  Moderator zondag 17 september 2017 @ 09:27:27 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173823107
Waarom heb je natriumcyanide in huis?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173825407
Laatst nog een docu gezien over gasten die na jaren van treiteren hun school uitmoorden door met vuurwapens een rondje te lopen en uiteindelijk zelfmoord pleegden.
Keur ik het goed? nee.
Begrijp ik het gezien de achtergrond van jarenlang ongestraft bloedzuigen in één of andere verneukte pikorde? Jazeker!
pi_173825818
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:11 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zoals iemand die een kind misbruikt, of een dier
:')
pi_173835785
Zolang het niet bloederig is en het slachtoffer niet zeurt dat hij niet dood wil wel
Maar waarom denk je dat je cyanide moord niet opvalt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_173844016
quote:
5s.gif Op maandag 11 september 2017 18:18 schreef Juup© het volgende:
Ja. Vermoord mijn dochter en ik maak je van kant, zo simpel ligt het.
Dan doe je het niet omdat je niet gepakt zult worden, want je bent meteen een van de hoofdverdachten.
Echter, als degene die jouw dochter vermoord wel ongezien wegkomt zoals het topic aangeeft weet jij niet eens wie je zou moeten vermoorden.
Wie dit leest is gek
  zondag 17 september 2017 @ 22:55:18 #43
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_173844080
In koele bloede? Nee, ik denk het niet.

In 'the heat of the moment', wie weet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_173847521
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
absoluut
Dit.
Niet per se ongezien. Onder de juiste omstandigheden zou ik er best voor gaan zitten.
blablablabla
pi_173849867
Natuurlijk zou ik dat doen.
Conscience do cost.
pi_173860867
Sommige mensen vergeef je nooit, die zet je op een lijst :)
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  maandag 18 september 2017 @ 23:17:53 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173863279
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 17:43 schreef vipergts het volgende:
Zolang het niet bloederig is en het slachtoffer niet zeurt dat hij niet dood wil wel
Maar waarom denk je dat je cyanide moord niet opvalt
Als ik dan toch een moord pleeg, wil ik wel dat mijn slachtoffer smeekt om zijn leven hoor.
pi_173864240
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 21:32 schreef -Deluzion- het volgende:
Sommige mensen vergeef je nooit, die zet je op een lijst :)
Dat heb ik wel eens gedaan..Viel me op dat als die lijst door de jaren heen een beetje langer word lijkt het eigenlijk net of de eersten die er op kwamen achteraf mee lijken te vallen in vergelijking met die er later bij komen...
pi_173864256
In echt zou ik het even niet weten. Maar ik heb in een virtueel omgeving al honderdduizenden moorden gepleegd. Zonder keer opgepakt of aangeklaagd voor dat. Op allerlei manieren gedaan.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_173868738
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 00:39 schreef Captain_Ghost het volgende:
In echt zou ik het even niet weten. Maar ik heb in een virtueel omgeving al honderdduizenden moorden gepleegd. Zonder keer opgepakt of aangeklaagd voor dat. Op allerlei manieren gedaan.
100.000 honorable kills in Word of Warcraft :) Kreeg als titel " the bloodthirsty"
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')