abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 november 2000 @ 19:09:53 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_485194
Hieke camerabewust ??
Niet erg zo te zien.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 21 november 2000 @ 19:14:21 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_485201
Georgie : Dees, echt lachen !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 november 2000 @ 19:15:18 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_485203
misschien leuk als je ook erbij vertelt wat de situatie is. Voor degenen die nog werken enzo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 november 2000 @ 19:17:45 #4
862 Arcee
Look closer
pi_485208
quote:
Op 21 november 2000 19:15 schreef SunChaser het volgende:
misschien leuk als je ook erbij vertelt wat de situatie is. Voor degenen die nog werken enzo
Dé vond dat d'r kont te groot leek op de foto, maar ik heb zoiets van: meid, ziet er goed uit!
pi_485223
Ferdie; 'Bianca en Hieke zijn belangrijke schakels in de groep omdat ze best wel vaak koken en zo'
Dit in vergelijking met Kim...

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 21-11-2000 19:27]

pi_485242
quote:
Op 21 november 2000 19:24 schreef cos-micV het volgende:
Ferdie; 'Bianca en Hieke zijn belangrijke schakels in de groep omdat ze best wel vaak koken en zo'
Dit in vergelijking met Kim...
WAL-GE-LIJK die redenaties van Ferdi;
hij let alleen op dit soort praktische zaken.
Met de nominaties evenzo; Annet was lastig omdat ze vegetarier was en Robin stampte teveel door de slaapkamer bij het opstaan
pi_485248
Begreep ik nou goed dat Ferdi verwacht dat Kim er donderdag uitmoet?
  dinsdag 21 november 2000 @ 19:40:23 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_485268
quote:
Op 21 november 2000 19:17 schreef Arcee het volgende:
Dé vond dat d'r kont te groot leek op de foto, maar ik heb zoiets van: meid, ziet er goed uit!
Dus je heb vanavond weer gekeken!
pi_485301
quote:
Op 21 november 2000 19:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Begreep ik nou goed dat Ferdi verwacht dat Kim er donderdag uitmoet?
Tja, ik heb natuurlijk die uitzending niet gezien. Maar Ferdi wist idd zeker dat het Kim is die het huis moet verlaten. Heeft het elke keer goed geraden de afgelopen weken. Dat vertelde hij tenminste aan Dees en Robin van de week. Staat ergens ook in de verslagen. Weet ff niet meer welke dag ik dat gedaan heb, sowwy...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 november 2000 @ 20:01:14 #10
862 Arcee
Look closer
pi_485323
quote:
Op 21 november 2000 19:40 schreef misterDre het volgende:
Dus je heb vanavond weer gekeken!
Dat was ook echt het énige wat ik ervan gezien heb. Ik kan m'n aandacht er gewoon niet meer bijhouden. Ik vind het zo'n saai, nietszeggend stel. De groep straalt geen eenheid uit.

De Bus daarentegen was wel weer retegoed vanavond.

  dinsdag 21 november 2000 @ 20:02:41 #11
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_485329
De heren Ferdie, Koos en Robin in het begin van de uitzending pratend over vrouwen.
("Niks mis mee hoor, twee dikkerds die het samen leuk hebben, heb ik niks op tegen, zolang mijn vrouwtje maar slank is...")
Rook ik nu testosteron uit de speakers komen (dat kun je niet zien, want is denk ik kleurloos)of was ik bedwelmd door het geluid van de heipaal die maar op en neer en op en neer en op en neer bleef gaan?
Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 21 november 2000 @ 20:09:51 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_485357
quote:
Op 21 november 2000 20:01 schreef Arcee het volgende:
Dat was ook echt het énige wat ik ervan gezien heb. Ik kan m'n aandacht er gewoon niet meer bijhouden. Ik vind het zo'n saai, nietszeggend stel. De groep straalt geen eenheid uit.

De Bus daarentegen was wel weer retegoed vanavond.


Nou vooruit, ik geloof je!
  Moderator dinsdag 21 november 2000 @ 20:17:29 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_485373
Dat was weer een typische Robin-opmerking: eerlijk, maar vreselijk bot. "Als ik die foto zag, zou ik zo doorbladeren."
Gelukkig hoorde ze het niet.

Ik hoop van harte dat Robin erin blijft donderdag, maar kon me ineens wel weer voorstellen dat de andere bewoners zich af en toe dood-ergeren aan die hork. Onder het mom van 'eerlijkheid' de onfatsoenlijke lomperik uithangen.. stijlloos en zeker niet bewonderenswaardig.

Ik vond het dapper van Dees. En het zag er m.i. ook heel aardig uit..

De voice over zegt steeds dat de bewoners 'om een praatje met BB verlegen zitten.' Nu zat Ferdy weer om een praatje verlegen..
Is dat ook echt zo, of worden ze de DBK ingeroepen?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 21 november 2000 @ 20:40:02 #14
2180 Avia
FOK-Member
pi_485409
quote:
Op 21 november 2000 19:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Begreep ik nou goed dat Ferdi verwacht dat Kim er donderdag uitmoet?
Nouja, ik heb dus wel weer gekeken en inderdaad Ferdie denkt dat Kim eruit gaat.

Hij wil natuurlijk graag dat zijn vriendje georgie erin blijft en denkt droom is werkelijkheid, wat zal dat een nachtmerrie zijn voor hem a.s. donderdag, als ik de polls mag geloven.

Georgiexit!!

(En de Bus is inderdaad leuker op dit moment)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_485418
Ferdi gaat (helaas) deze keer niet gelijk krijgen. De vorige keren was het ook nogal makkelijk om te raden wie eruit gestemd zouden worden.... mohammed ali, de nieuwelingen en annet...

Ik vond die opmerking van Robin overigens geweldig. Hij zette daar toch even een hele groep mannen (alom vertegenwoordigd op dit forum) op een mooie manier neer ;-)

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 21 november 2000 @ 20:46:32 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_485423
quote:
Op 21 november 2000 19:31 schreef Cartman1 het volgende:
WAL-GE-LIJK die redenaties van Ferdi;
hij let alleen op dit soort praktische zaken.
Met de nominaties evenzo; Annet was lastig omdat ze vegetarier was en Robin stampte teveel door de slaapkamer bij het opstaan
Kan nou niet zeggen dat Kim zo veel doet.

Het probleem is alleen dat als Ferdi het zegt het door jullie niet gewaardeerd wordt en als Robin het zegt vinden jullie het FAN-TAS-TISCH. En niet te vergeten is hij verliefd op Hieke en kan hij (ongeloofelijk maar waar) het goed vinden met Bianca.

En hij heeft gewoon gelijk dat Kim op dit moment het best is te missen, Georgie natuurlijk ook maar dat is zijn maatje dus die zal hij wel missen (als die eruit gaat donderdag).

(kom maar op Gert)

Verder vond ik het wel weer eens leuk dat ze gesprekken in de dagboekamer uitzonden, die zag je vorig jaar veel vaker.

Maar wat een K opdrachten hebben ze dit jaar. Laat die mensen lintjes knippen en vouwen. Zit al anderhalve dag naar de meest slaapverwekkende streams te kijken die er zijn.

Ik vraag me af wat ze morgen moeten uitzenden.

  dinsdag 21 november 2000 @ 21:23:47 #17
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_485507
quote:
Op 21 november 2000 20:17 schreef Gert het volgende:
Dat was weer een typische Robin-opmerking: eerlijk, maar vreselijk bot. "Als ik die foto zag, zou ik zo doorbladeren."
Gelukkig hoorde ze het niet.

Nee Gert,dat zei hij niet ,zijn woorden waren Letterlijk: te weinig bloot ,als ik zulke foto's zou zien zou ik direct doorbladeren,en dat had volgens mij niet indirect met Desiree te maken ,toen Desiree later bij Robin en Koos aan tafel kwam,vroeg Koos als ze ook een echte reportage zou doen,en daarop vroeg Robin haar zou je dan ook meer bloot laten zien?
Dus het ging Robin om het bloot en niet om Desiree af te zeiken.
Nix bot dus want,alles wat Robin zegt word als bot gezien,en eerlijk gezegd begint me dat een beetje m'n strot uit te komen.
Nix persoonlijks hoor Gert ,maar ik moest dit even kwijt.


"je hoeft niet harder te gaan praten ,omdat je denkt dat je gelijk hebt"


Ik hoop van harte dat Robin erin blijft donderdag, maar kon me ineens wel weer voorstellen dat de andere bewoners zich af en toe dood-ergeren aan die hork. Onder het mom van 'eerlijkheid' de onfatsoenlijke lomperik uithangen.. stijlloos en zeker niet bewonderenswaardig.

Ik vond het dapper van Dees. En het zag er m.i. ook heel aardig uit..

De voice over zegt steeds dat de bewoners 'om een praatje met BB verlegen zitten.' Nu zat Ferdy weer om een praatje verlegen..
Is dat ook echt zo, of worden ze de DBK ingeroepen?


Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_486104
quote:
Op 21 november 2000 20:17 schreef Gert het volgende:
<snip>
De voice over zegt steeds dat de bewoners 'om een praatje met BB verlegen zitten.' Nu zat Ferdy weer om een praatje verlegen..
Is dat ook echt zo, of worden ze de DBK ingeroepen?
Psies, Gert, het WAS niet Fewwdie's idee, NIX verzoekje - VOO je neemt ons niet in de maling !
Aan plotselinge schokken in z'n betoog hoor je duidelijk dat de vragen van de microfoon-stem eruit zijn gesneden, en de hele 'trant' van zijn verhaal was duidelijk 'antwoorden op vragen'. Daar kunnen dus ook heel suggestieve vragen over een evt. vertrek van Kim bij gezeten hebben, alleen maar om zijn (al bekende) mening hierover uit te lokken en zo het kijkers-publiek weer te sturen.

Verder is Fewdie zo DOM (sorry hoor, maar het moet er even uit), dat zijn aandacht ook niet gespitst wordt als hij 'opgeroepen' wordt.
Robin is wat dat betreft veel sterker in z'n mening, en laat zich ook in de DBK door de aanspreektoon niet in de luren leggen.

  woensdag 22 november 2000 @ 11:17:10 #19
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_486476
quote:
Op 22 november 2000 02:15 schreef Moor het volgende:
Verder is Fewdie zo DOM (sorry hoor, maar het moet er even uit), dat zijn aandacht ook niet gespitst wordt als hij 'opgeroepen' wordt.
Robin is wat dat betreft veel sterker in z'n mening, en laat zich ook in de DBK door de aanspreektoon niet in de luren leggen.
Dom of naief optimistisch ingesteld. Is een verschilletje.

Maakt ook allemaal niet uit eigenlijk.

  woensdag 22 november 2000 @ 20:56:33 #20
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_487672
quote:
Op 21 november 2000 20:17 schreef Gert het volgende:
Onder het mom van 'eerlijkheid' de onfatsoenlijke lomperik uithangen.. stijlloos en zeker niet bewonderenswaardig.
Dat vind ik toch duizend keer beter dan onder het mom van 'aardigheid' de leugenaar uithangen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')