abonnement Unibet Coolblue
pi_173543068
Gisteren op werk werd ik beetje zweverig in mijn hoofd. Ik dacht er niet zoveel van. Echter toen ik 's avonds in bed ging liggen kreeg ik een heel raar gevoel door mijn lichaam. Lastig uit te leggen. Beetje hetzelfde als wanneer je caffeine overdosis hebt.

Ik denk dat ik maandag even langs de huisarts ga, maar wat kan het potentieel zijn geweest? Als ik mijn symptomen opzoek kom ik uit op hyperventilatie. Echter leek mijn ademhaling goed zover ik het kan inschatten.
Sisco Certified
pi_173543134
Hyperventilatie of stress.
pi_173543152
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:54 schreef Elvi het volgende:
Hyperventilatie of stress.
Ja daar dacht ik ook aan, heb best wel veel stress laatste tijd. Ik was gisteren even bezorgt dat er wat met mijn hart aan de hand was.
Sisco Certified
pi_173543341
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:55 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Ja daar dacht ik ook aan, heb best wel veel stress laatste tijd. Ik was gisteren even bezorgt dat er wat met mijn hart aan de hand was.
Paniekaanval dus inderdaad

Is klote, heb er al wel 100+ gehad in m'n leven en zal er vast nog genoeg bij krijgen, helaas. Vervelend gevoel, alsof je laatste uur heeft geslagen...

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2017 15:07:25 ]
  zaterdag 2 september 2017 @ 16:12:22 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_173544358
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:50 schreef FoolWithMokey het volgende:
Gisteren op werk werd ik beetje zweverig in mijn hoofd. Ik dacht er niet zoveel van. Echter toen ik 's avonds in bed ging liggen kreeg ik een heel raar gevoel door mijn lichaam. Lastig uit te leggen. Beetje hetzelfde als wanneer je caffeine overdosis hebt.

Ik denk dat ik maandag even langs de huisarts ga, maar wat kan het potentieel zijn geweest? Als ik mijn symptomen opzoek kom ik uit op hyperventilatie. Echter leek mijn ademhaling goed zover ik het kan inschatten.
Ik zou eerst eens afwachten of het vaker gebeurt. Beetje vroeg om hiermee naar de huisarts te gaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_173544483
Te weinig gedronken? Lust je wel water?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_173546752
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens afwachten of het vaker gebeurt. Beetje vroeg om hiermee naar de huisarts te gaan.
Ik heb al een week dat ik af en toe zweverig word. Echter gisteren werd het een beetje eng met het raar gevoel in mijn lichaam.
Sisco Certified
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')