abonnement Unibet Coolblue
pi_173541822
Misschien maar geen passende foto erbij zoeken.

Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 2 september 2017 @ 13:36:34 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173541869
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:32 schreef Vanyel het volgende:

We zitten in de auto met een sprookjescd op (van de Efteling). Wat een bizarre verhalen zijn sprookjes toch eigenlijk. Ook die hele gewone.
De broodje aap verhalen uit hun tijd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173542089
Toch maar even flink geweest en de deur / het dorp uit om boskippen.
Blij dat ik thuis ben voor een bui.

Krakke: ik lees dat je voorzichtig positief bent over de afloop van de keuring.
Dat zou een opluchting zijn voor je.

Kijkend naar Harvey en Irma zal Frantic wel blij zijn met een cruise over de Baltische wateren. :?

Lucky...wat velux betref: ik koos voor de combi uitzet/ kantelraam.
Zodat ik eruitkan richting dakgoot indien een calamiteit.

En hier ook krabben waar het jeukt! -O- tot bloedens toe.

Koud en nat in Monza. Go Max. w/

Oh ja, Piet: nu een weekje later en nog niks gehoord van p.a. uitslagen?
pi_173542141
:9~ @ TT
O+ @ TS
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173542330
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:55 schreef AnneX het volgende:
Toch maar even flink geweest en de deur / het dorp uit om boskippen.
Zeg je dat irl eigenlijk ook?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173542334
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
:9~ @ TT
O+ @ TS
:* :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173542365
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zeg je dat irl eigenlijk ook?
Soms. Erfenis van een vroegere user.
pi_173542382
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zeg je dat irl eigenlijk ook?
Soms (8> Erfenis van een vroegere user
pi_173542388
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:47 schreef RobinOok het volgende:
Helemaal volgens plan om 23:00u aangekomen bij raaaar hotel aan de snelweg bij Thionville.
Tientje bespaard door vooraf te reserveren, kamer kostte ons 40 euro. Best leuke kamer, modern, strak, minimaal ingericht, maar 2 keer zo groot als normaal want invalidekamer. Yes! 8-)

Zit nu met fles wijn aan mijn mond, want invaliden poetsen geen tanden en hoeven dus geen plastic beker in de badkamer. Denk ik.

Hoe dan ook, alles is wel. :)
Morgenochtend verder rijden, om 12:30u lunch geboekt bij sterrentent ergens anderhalf uur voor ons huisje. Daarna laatste stukje rijden, onderweg nog ergens boodschappen doen en dan eerste 3 dagen niet meer van onze plek komen. (Want mooi weer, daarna storm en regen. :o )
Oh! Vakantieverslag. O+ Meer, ik wil er meer van! Alle details!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173542397
een krakje :7

# dubbelt
pi_173542399
Ben na een productieve ochtend nu @ kantoor en het is rustig, dus ik kijk Atypical op Netflix en ik heb prima pittige tabbouleh van de Lidl en yay. #comfy #blij
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 2 september 2017 @ 14:15:05 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173542433
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:13 schreef minilot het volgende:
Ben na een productieve ochtend nu @ kantoor en het is rustig, dus ik kijk Atypical op Netflix en ik heb prima pittige tabbouleh van de Lidl en yay.
Wij hadden donderdag de bulgur met witte bonen en olijf. Larf spuugde het uit en kon haar geen ongelijk geven.
Was echt niet te eten ;(
Hopelijk is die tabouleh lekkerder
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173542542
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Wij hadden donderdag de bulgur met witte bonen en olijf. Larf spuugde het uit en kon haar geen ongelijk geven.
Was echt niet te eten ;(
Hopelijk is die tabouleh lekkerder
Eens over die met bonen en olijf: die had ik gisteren mee voor toen ik een paar uur op mijn mams moest wachten in het ziekenhuis. Getverdemme. Weggegooid en een kaasbroodje gekocht. :')
Dus ik was al bezorgd over deze, maar de tabbouleh blijkt echt prima.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173542581
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:13 schreef minilot het volgende:
Ben na een productieve ochtend nu @ kantoor en het is rustig, dus ik kijk Atypical op Netflix en ik heb prima pittige tabbouleh van de Lidl en yay. #comfy #blij
Ik ben de komende vijf dagen alleen thuis, en kijk ook atypical. Ik bedacht net dat ik het bijna jammer vind dat ik zwanger ben, want nu kan ik vanavond geen lekker rood biefstukje eten, met een glas wijn...dat is mijn alleeen thuis traditie...
pi_173542673
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik ben de komende vijf dagen alleen thuis, en kijk ook atypical. Ik bedacht net dat ik het bijna jammer vind dat ik zwanger ben, want nu kan ik vanavond geen lekker rood biefstukje eten, met een glas wijn...dat is mijn alleeen thuis traditie...
Ach! Nou, zo voel ik me over MDMA en rauwmelkse kazen deze zomer. ;) *boks*

Vijf dagen, jemig! Als je strakjes Zijn Echgenote bent, gewoon afdwingen dat -ie niet meer zo lang foetsie is hč? ;)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 2 september 2017 @ 14:30:48 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173542704
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Eens over die met bonen en olijf: die had ik gisteren mee voor toen ik een paar uur op mijn mams moest wachten in het ziekenhuis. Getverdemme. Weggegooid en een kaasbroodje gekocht. :')
Dus ik was al bezorgd over deze, maar de tabbouleh blijkt echt prima.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je alleen dit op of ook suiker? Bij mij reageerde die kleine daar echt bizar heftig op.
En nu wil ze geen zoete dingen op fruit naturel na meer.

Heerlijk gevoel wel hč, echt wel bijzonder O+

Jagär, gek, zo zonder kind, dan maar jezelf verwennen met iets anders lekkers :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 2 september 2017 @ 14:35:04 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173542805
Heb heerlijk 25.5 km gewandeld, prachtige route, alleen de laatste 2 km een beetje regen voor de rest volop zon :D Nu regent het wel trouwens.
Komt nog 3 km bij, straks nog naar het dorp, biertje, eten en weer terug. Fijne dag zo.

Jaaah ik hou ook van vakantieverslagen, go Robin *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173542814
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Ach! Nou, zo voel ik me over MDMA en rauwmelkse kazen deze zomer. ;) *boks*

Vijf dagen, jemig! Als je strakjes Zijn Echgenote bent, gewoon afdwingen dat -ie niet meer zo lang foetsie is hč? ;)
Haha..ik geloof niet dat dat ook maar iets gaat veranderen...

Het is zelfs deels op mijn verzoek nu, zodat ik een paar dagen in alle rust kan werken..
pi_173543260
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je alleen dit op of ook suiker? Bij mij reageerde die kleine daar echt bizar heftig op.
Een half pak druivensap, dus wellicht! :7

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Haha..ik geloof niet dat dat ook maar iets gaat veranderen...

Het is zelfs deels op mijn verzoek nu, zodat ik een paar dagen in alle rust kan werken..
Ah, dan is het goed. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173543264
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb heerlijk 25.5 km gewandeld, prachtige route, alleen de laatste 2 km een beetje regen voor de rest volop zon :D Nu regent het wel trouwens.
Komt nog 3 km bij, straks nog naar het dorp, biertje, eten en weer terug. Fijne dag zo.

Jaaah ik hou ook van vakantieverslagen, go Robin *O*
Wat een eind! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:04:42 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173543309
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Een half pak druivensap, dus wellicht! :7

[..]

Ah, dan is het goed. ;)
Aannemelijk wel ja :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 september 2017 @ 15:08:11 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173543361
Zo in de trein terug. Zwolle was leuk :).

De tentoonstellingen in De Fundatie deden me niet zoveel. Maar goed leuk om eens deze stad gezien te hebben.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173543392
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 14:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Wij hadden donderdag de bulgur met witte bonen en olijf. Larf spuugde het uit en kon haar geen ongelijk geven.
Was echt niet te eten ;(
Hopelijk is die tabouleh lekkerder
Ik vond die hele productrange smerig. Zo jammer.

Ik heb net mijn jalapenohand een beetje verbrand. Ik vermoed dat ik vandaag weer geen pepers ga inmaken :')
Spoilers!
pi_173543410
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vond die hele productrange smerig. Zo jammer.

Ik heb net mijn jalapenohand een beetje verbrand. Ik vermoed dat ik vandaag weer geen pepers ga inmaken :')
handschoentjes?
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:11:51 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173543420
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vond die hele productrange smerig. Zo jammer.

Ik heb net mijn jalapenohand een beetje verbrand. Ik vermoed dat ik vandaag weer geen pepers ga inmaken :')
Ik had voor gisteren omdat haast een zak met Tunesische rijstschotel. Vol koriander die er volgens de ingrediënten niet in zou zitten...
En ook vies.
Dus ik at bapao's :')

Oh jee, tijdens klussen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173543438
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:11 schreef liedetector het volgende:

[..]

handschoentjes?
Ja absoluut. Nooit meer zonder. Mijn duim doet alleen nu pijn.
Spoilers!
pi_173543448
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik had voor gisteren omdat haast een zak met Tunesische rijstschotel. Vol koriander die er volgens de ingrediënten niet in zou zitten...
En ook vies.
Dus ik at bapao's :')

Oh jee, tijdens klussen?
Bummer.

Nee, gewoon lompheid bij iets uit de magnetron pakken.
Spoilers!
pi_173543480
Over jeuk en korsten gesproken: ze zijn er uit. M'n blauwe vriendjes. Wat een verademing.
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:38:19 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173543870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
Over jeuk en korsten gesproken: ze zijn er uit. M'n blauwe vriendjes. Wat een verademing.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173544143
Snif. Atypical af. Ik grien normaal al makkelijk, maar nu vul ik emmers :') #hormonen
Let me see you stripped down to the bone
pi_173544173
Ik heb voor het eerst planten met bloemen in huis. O+ Een dappere poging. Ik heb laatst een vetplantje dood laten gaan, maar ik heb weer 3 nieuwe. Ik wilde eindelijk een beetje groen in huis.
pi_173544225
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst planten met bloemen in huis. O+ Een dappere poging. Ik heb laatst een vetplantje dood laten gaan, maar ik heb weer 3 nieuwe. Ik wilde eindelijk een beetje groen in huis.
voorqal geen water geven...hoe meer je die verwaarloost hoe beter
pi_173544283
Nou, blijkbaar is teveel verwaarlozing ook niet best. Maar bedankt voor de tip.
pi_173544319
Ik heb ooit een kunstplant dood laten gaan -O- nou ja, bleek een echte plant te zijn en ik dacht dat het kunst was. Had ook wel een echte kunstplant, maar die kreeg dan wel weer water van mijn huisgenoot.

Succes met de groene vingers, Myra!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173544341
Ik gaf m'n kunstplant ook water en de echte niet. :')
pi_173544368
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik gaf m'n kunstplant ook water en de echte niet. :')
#teamantiplant
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173544388
Nou ja, ben niet tegen planten, alleen het er goed voor zorgen is nog een puntje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173544419
Is er eigenlijk al nieuws van onze Lonaa <3
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173544430
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws van onze Lonaa <3
ja, kijk maar op FB. Trots op het mens!
We have far more in common than that which devides us..
pi_173544575
ik heb al mn hele leven (komt nog bij een oma vandaan) de zelfde lidkaktus en ik ben altijd bang dat ie zich doorbloeit...en elke verhuizing is spannnend..... ghewoon 1 x per maand water ofzo....kan me niet heugen dat ie ooit nieuwe aarde heeft gekregen...en de knoppen zie ik nu al komen...kortom paar weken is het weer bloemen pracht

maar goed ik ben een eikel bij als ik kruiden koop bloeit het ook alleen maar..... en de rozemarijn voor de deur net weer een meter vanaf geknipt....oww en die bloeit ook weer/nog steeds...kweenie wat ik heb
  zaterdag 2 september 2017 @ 16:28:08 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173544638
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ja, kijk maar op FB. Trots op het mens!
Precies ditte... gaaf hoor, dat doe ik niet na...

Wat ga jij vandaag nog doen Kaatje?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 2 september 2017 @ 16:29:38 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173544666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:23 schreef liedetector het volgende:
ik heb al mn hele leven (komt nog bij een oma vandaan) de zelfde lidkaktus en ik ben altijd bang dat ie zich doorbloeit...en elke verhuizing is spannnend..... ghewoon 1 x per maand water ofzo....kan me niet heugen dat ie ooit nieuwe aarde heeft gekregen...en de knoppen zie ik nu al komen...kortom paar weken is het weer bloemen pracht

maar goed ik ben een eikel bij als ik kruiden koop bloeit het ook alleen maar..... en de rozemarijn voor de deur net weer een meter vanaf geknipt....oww en die bloeit ook weer/nog steeds...kweenie wat ik heb
Wow... gewoon geen plant dood te krijgen bij jou, top! Heb zelfs nog nooit iets van een AH tuintje omhoog kunnen krijgen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173544771
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:23 schreef liedetector het volgende:
ik heb al mn hele leven (komt nog bij een oma vandaan) de zelfde lidkaktus en ik ben altijd bang dat ie zich doorbloeit...en elke verhuizing is spannnend..... ghewoon 1 x per maand water ofzo....kan me niet heugen dat ie ooit nieuwe aarde heeft gekregen...en de knoppen zie ik nu al komen...kortom paar weken is het weer bloemen pracht

maar goed ik ben een eikel bij als ik kruiden koop bloeit het ook alleen maar..... en de rozemarijn voor de deur net weer een meter vanaf geknipt....oww en die bloeit ook weer/nog steeds...kweenie wat ik heb
De lidcactus van mijn ouders is wel dood :'( Maar ik was er op tijd bij en heb 'm kunnen stekken Heeft lang op het aanrecht gestaan. Licht maar geen directe zon. Nu heb ik dat stuk nodig en heb ze verplaatst naar de huiskamer, ook licht maar iets minder. Ben benieuwd. Nu hebben ze nog wat meer water nodig, maar daar stop ik (deels) binnenkort ook mee. Verder krijg ik zelfs een sanseferia dood
We have far more in common than that which devides us..
pi_173544841
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Precies ditte... gaaf hoor, dat doe ik niet na...

Wat ga jij vandaag nog doen Kaatje?
Niets. Nou ja niets. Ik help mee bij een Rockmusical in oktober en de verslaglegging van de organisator beviel mij (als secretaresse) niet zo. Dus een draaiboek gemaakt, dat aan iedereen voorgelegd, opmerkingen/aanvullingen gekregen en die moet ik verwerken.
Verder gaat één van mijn syrische kennissen (hij loopt stage bij een film/reclame bedrijf en wil filmmaken gaan studeren aan de HKU) het gebeuren filmen dus die moet ook wat aanwijzingen krijgen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_173544864
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Precies ditte... gaaf hoor, dat doe ik niet na...

Wat ga jij vandaag nog doen Kaatje?
Maar die 25 km. Ben je nu niet doodop? En kom je volgend jaar de Airborne lopen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_173544985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wow... gewoon geen plant dood te krijgen bij jou, top! Heb zelfs nog nooit iets van een AH tuintje omhoog kunnen krijgen :')
dar shop ik nooit.... en ze gaan dood als ze zich doodbloeien dus..... dat is het neven effect
pi_173544998
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Verder krijg ik zelfs een sanseferia dood
geef me twee weken en dat heb ik ook voorelkaar!!!
pi_173545083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:43 schreef liedetector het volgende:

geef me twee weken en dat heb ik ook voorelkaar!!!
Als je er accuzuur bij giet misschien. Anders krijg je die niet in 2 weken dood.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173545104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar die 25 km. Ben je nu niet doodop? En kom je volgend jaar de Airborne lopen?
Uniek houdt toch niet van mensenmassa's of vergis ik me.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173545156
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Uniek houdt toch niet van mensenmassa's of vergis ik me.
dan moet je dat niet lopen nee ;) Overvol daar heb ik begrepen
We have far more in common than that which devides us..
pi_173545239
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je er accuzuur bij giet misschien. Anders krijg je die niet in 2 weken dood.
ik weet neit...dat klukt me echt.....ook als ik de accu in de auto laat zitten
pi_173545336

omdat je soms blij bent dat je iets obscuurs op youtube ( wat is dat tegenwoordig waardeloos zoeken) terug vind

ik vind dat zo'n briljant nummer en nooit gevonden op lp of cd
pi_173545520
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:00 schreef minilot het volgende:
Snif. Atypical af. Ik grien normaal al makkelijk, maar nu vul ik emmers :') #hormonen
Ik jankte toen zelfs om extreme home makeover. Tranen met tuiten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173546398
Ik jankte net na mijn laatste work-out. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173546664
Oh, planten. Ik vermoorde een vetplant, binnen 4 weken ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173546803
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik jankte net na mijn laatste work-out. :7
marruh jij hebt gewoon je doel bereikt begrijp ik?
pi_173546843
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 17:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik jankte net na mijn laatste work-out. :7
Kan het me goed voorstellen. Maar wat kan (moet) jij trots op jezelf zijn _O_ _O_ _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_173546943
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan het me goed voorstellen. Maar wat kan (moet) jij trots op jezelf zijn _O_ _O_ _O_
dat bedoel ik!!!
wtf en dat meld je niet ff hier!!!! congrats op zn plaats lijkt me
pi_173547070
Jonge ik ben toch pas net thuis. :')

Ik kon meer/kwam verder dan ik verwacht had. Ben ook heel trots. En blij. De sfeer was epic _O_ Mensen die voor je klappen en juichen _O_

Ik moest huilen van uitputting/diep gaan/blijheid, alles. Dat gebeurd heel soms, als ik echt echt echt tot het gaatje ga. In de laatset 30 seconde van de laatset workout heb ik nog een sprint getrokken in het optillen van zware dingen en daarna moest ik trillen en huilen en trillend lipje. :')

:7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173547077
Ik wil jullie met liefde vertellen wat ik allemaal gedaan heb, maar ik denk niet dat dat intressant gevonde nwordt :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173547102
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil jullie met liefde vertellen wat ik allemaal gedaan heb, maar ik denk niet dat dat intressant gevonde nwordt :P
do tell!!!!! en tof
pi_173547117
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

do tell!!!!! en tof
Ok, ik ga even een post maken :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173547128
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ok, ik ga even een post maken :7
<3
  zaterdag 2 september 2017 @ 18:21:55 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173547187
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar die 25 km. Ben je nu niet doodop? En kom je volgend jaar de Airborne lopen?
Had het gelezen. Maar nee en andere is optioneel.
Het is ontzettend gezellig hier. Zon , drukte, kletsen... Heel fijn. Beetje honger al wel. Pizza met groenten , knoflook, pepers en extra veel inktvis.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173547217
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Had het gelezen. Maar nee en andere is optioneel.
Het is ontzettend gezellig hier. Zon , drukte, kletsen... Heel fijn. Beetje honger al wel. Pizza met groenten , knoflook, pepers en extra veel inktvis.
oww was het echt een loop? dat had ik gemist geoof ik (slecht in bijlezen)
pi_173547234
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

do tell!!!!! en tof
Eens!
Let me see you stripped down to the bone
pi_173547260
Hmm. Atypical af, uitgesnotterd (:')) en eens op zoek naar iets anders dat leuk genoeg is om zelf te kijken maak niet zķ tof dat ik het met J. wil kijken..
Nog tweenhalf uur werken! :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_173547326
Goed. Fine. 8 uur melden. Briefing. 1 trainer gaf tips over 'hoe het meeste uit de work-out te halen' de ander had als motto 'how to not die'

Warming up, ik zat in de eerste heat, want aangepaste (scaling), want niet duizend fit genoeg voor Rx-workout.

Anyhoe, dit was de Rx-workout:

Wat ik, en de rest in mijn heat deden:
De powerclean, maar dan met 20 kg.
Knee raises (dus niet met je tenen de balk, maar je knieen al hangend optrekken tot boven je heupen. Wel je voeten naar achter als ze hangen)
Boxjumps zoals ze er staan, maar je mocht erop stappen ipv springen.
in plaats van hand-stand-push-up een push press. Die is zo:
Ook met 20 kg.

Ik deed in die 7 minuten 99 ( :( ) herhalingen.

Anderhalf uur pauze om op te laden. En te eten. Eten O+

Daarna:

Squat snatches gedaan, met iets minder kg's. In plaats van muscle-ups dit:

Wel met voeten op de grond. Maar dit kan ik dus niet. Dus na 20 NO REPS heb ik gezegd 'oi, ik kan niet met mijn sleutelbeen de bar aanraken, ik spring wel gewoon zo hoog mogelijk'
Officiele score is dus 11 squat-snatches in 1:16, maar ik heb m wel afgemaakt tot de 3e ronde in die 11 minuten.

Daarna meer pauze. Eten. Juichen voor andere mensen. En toen kwam de bitch van de 3. Die waar we allemaal, collectief, tegenop zagen. ;(

Dit:

Ik HAAT burpees. :r Ik word er misselijk van. Ik was als eerste van de roeier af, en als eerste klaar met de thrusters. Ik was als laatste klaar met de burpees. :')
Met nog 30 minuten op de klok had ik 11 van de 30 thrusters gedaan. Toen vond ik zo een plekje met motivatie. Of...energie. I dunno. En toen jaste ik er nog 10 uit in 30 seconde. Onder luid gejuich _O_

Daarna was ik dood. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173547339
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:26 schreef minilot het volgende:
Hmm. Atypical af, uitgesnotterd (:')) en eens op zoek naar iets anders dat leuk genoeg is om zelf te kijken maak niet zķ tof dat ik het met J. wil kijken..
Nog tweenhalf uur werken! :O
laat je weten wat het wordt? Ik ben ook op zoek naar wat leuks. Kijk nu this is us, en die vind ik wel vermakelijk..
pi_173547340
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:26 schreef minilot het volgende:
Hmm. Atypical af, uitgesnotterd (:')) en eens op zoek naar iets anders dat leuk genoeg is om zelf te kijken maak niet zķ tof dat ik het met J. wil kijken..
Nog tweenhalf uur werken! :O
Ik bne begonnen met Lucifer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173547381
Maar het was heel heel heel gaaf. De sfeer, de mensen, jezelf pushen pushen pushen. O+

Nu zit ik te twijfelen over wat ik zo ga eten (bestellen :') )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173547442
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:32 schreef Lonaa het volgende:
Maar het was heel heel heel gaaf. De sfeer, de mensen, jezelf pushen pushen pushen. O+

Nu zit ik te twijfelen over wat ik zo ga eten (bestellen :') )
Wat fijn!

En, Grieks.
pi_173547496
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:32 schreef Lonaa het volgende:
Maar het was heel heel heel gaaf. De sfeer, de mensen, jezelf pushen pushen pushen. O+

Nu zit ik te twijfelen over wat ik zo ga eten (bestellen :') )
iets met veel cabs...en mega gaaf
pi_173547502
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Goed. Fine. 8 uur melden. Briefing. 1 trainer gaf tips over 'hoe het meeste uit de work-out te halen' de ander had als motto 'how to not die'

Warming up, ik zat in de eerste heat, want aangepaste (scaling), want niet duizend fit genoeg voor Rx-workout.

Anyhoe, dit was de Rx-workout:

Wat ik, en de rest in mijn heat deden:
De powerclean, maar dan met 20 kg.
Knee raises (dus niet met je tenen de balk, maar je knieen al hangend optrekken tot boven je heupen. Wel je voeten naar achter als ze hangen)
Boxjumps zoals ze er staan, maar je mocht erop stappen ipv springen.
in plaats van hand-stand-push-up een push press. Die is zo:
Ook met 20 kg.

Ik deed in die 7 minuten 99 ( :( ) herhalingen.

Anderhalf uur pauze om op te laden. En te eten. Eten O+

Daarna:

Squat snatches gedaan, met iets minder kg's. In plaats van muscle-ups dit:

Wel met voeten op de grond. Maar dit kan ik dus niet. Dus na 20 NO REPS heb ik gezegd 'oi, ik kan niet met mijn sleutelbeen de bar aanraken, ik spring wel gewoon zo hoog mogelijk'
Officiele score is dus 11 squat-snatches in 1:16, maar ik heb m wel afgemaakt tot de 3e ronde in die 11 minuten.

Daarna meer pauze. Eten. Juichen voor andere mensen. En toen kwam de bitch van de 3. Die waar we allemaal, collectief, tegenop zagen. ;(

Dit:

Ik HAAT burpees. :r Ik word er misselijk van. Ik was als eerste van de roeier af, en als eerste klaar met de thrusters. Ik was als laatste klaar met de burpees. :')
Met nog 30 minuten op de klok had ik 11 van de 30 thrusters gedaan. Toen vond ik zo een plekje met motivatie. Of...energie. I dunno. En toen jaste ik er nog 10 uit in 30 seconde. Onder luid gejuich _O_

Daarna was ik dood. :')
:o _O_ :o _O_ :o _O_ _O_ :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_173547506
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat fijn!

En, Grieks.
Ja. O+
Het mooiste aan dit, is dat iedereen doet wat ie kan, maar iedereen even kapot gaat. Dat wat we doen kosst ons allemaal even veel moeite, zeg maar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173547854
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. O+
Het mooiste aan dit, is dat iedereen doet wat ie kan, maar iedereen even kapot gaat. Dat wat we doen kosst ons allemaal even veel moeite, zeg maar.
moet er niet aan denken..geloof dat ik per dag workwise een kilo 1000 til...maar niet in korte tijd met tape waarin het mag..... nu ook wel stuk kapot en weekend....maar ik ga vroeg naar bed!!!!
pi_173547950
Jezus Lonaa, ik kreeg mijn boodschappentassen vanmorgen al met moeite opgetild! :D
*applausje*
Kan ik jou niet inhuren om mij de komende maanden rond te tillen? #lui

Alvast sterkte met je spierpijn morgen!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:02:23 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173548047
Lonaa heldin!
Ik ben heel goed in bier drinken en pizza's eten.

Mini krijg je geen buikspierpijn door al dat getrap van je gespuis?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173548095
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Lonaa heldin!
Ik ben heel goed in bier drinken en pizza's eten.
en wandelen
pi_173548290
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

en wandelen
ik heel goed in slapen...tijd dat eens toe te passen
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:15:56 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173548381
Jaah. Waar zijn jullie erg goed in?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173548660
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini krijg je geen buikspierpijn door al dat getrap van je gespuis?
Nee hoor, ik vind het wel gezellig. Het voelt leuk! :Y
Tot nu toe in vijf maanden zwangerschap sowieso geen centje pijn gehad. Zegt natuurlijk geen reet over de komende vier maanden, maar we zullen zien :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:39:37 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_173548973
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:02 schreef kwakz0r het volgende:
Ik lig regelmatig s nachts jeukend wakker ;(

Eczeem en urticaria, speelt op bij warmte, wrijving, water, droogte en stress.... niks helpt...
Al eens gedacht/getest op een voedsel allergie of intolerantie? Er zijn een aantal voedingsmiddelen die eczeem kunnen veroorzaken. De bekendste is koemelk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:44:04 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_173549051
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Goed. Fine. 8 uur melden. Briefing. 1 trainer gaf tips over 'hoe het meeste uit de work-out te halen' de ander had als motto 'how to not die'

Warming up, ik zat in de eerste heat, want aangepaste (scaling), want niet duizend fit genoeg voor Rx-workout.

Anyhoe, dit was de Rx-workout:

Wat ik, en de rest in mijn heat deden:
De powerclean, maar dan met 20 kg.
Knee raises (dus niet met je tenen de balk, maar je knieen al hangend optrekken tot boven je heupen. Wel je voeten naar achter als ze hangen)
Boxjumps zoals ze er staan, maar je mocht erop stappen ipv springen.
in plaats van hand-stand-push-up een push press. Die is zo:
Ook met 20 kg.

Ik deed in die 7 minuten 99 ( :( ) herhalingen.

Anderhalf uur pauze om op te laden. En te eten. Eten O+

Daarna:

Squat snatches gedaan, met iets minder kg's. In plaats van muscle-ups dit:

Wel met voeten op de grond. Maar dit kan ik dus niet. Dus na 20 NO REPS heb ik gezegd 'oi, ik kan niet met mijn sleutelbeen de bar aanraken, ik spring wel gewoon zo hoog mogelijk'
Officiele score is dus 11 squat-snatches in 1:16, maar ik heb m wel afgemaakt tot de 3e ronde in die 11 minuten.

Daarna meer pauze. Eten. Juichen voor andere mensen. En toen kwam de bitch van de 3. Die waar we allemaal, collectief, tegenop zagen. ;(

Dit:

Ik HAAT burpees. :r Ik word er misselijk van. Ik was als eerste van de roeier af, en als eerste klaar met de thrusters. Ik was als laatste klaar met de burpees. :')
Met nog 30 minuten op de klok had ik 11 van de 30 thrusters gedaan. Toen vond ik zo een plekje met motivatie. Of...energie. I dunno. En toen jaste ik er nog 10 uit in 30 seconde. Onder luid gejuich _O_

Daarna was ik dood. :')
Alleen met de overhead squat is voor mij een ramp ivm met schouders. Ik krijg mijn armen niet vergenoeg gestrekt.
Deze burpees vallen toch wel mee? Je het relatieve veel rust ivm de zijsprong.

Mee netje gedaan om alles vol te houden. ^O^
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:46:40 #85
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173549095
De discussie over het welk conserveringsmiddel het zou zijn, vanmorgen:

https://www.trouw.nl/home(...)indakaas%7Eae0b07c2/

https://nl.wikipedia.org/wiki/Natriumazide

Via Reddit: https://www.reddit.com/r/thenetherlands/comments/6xe2q9/coöperatie_laatste_wil_middel_gevonden_voor/

Volgens de Engelse Wikipedia is daarvan 0.7 gram genoeg om iemand te doden. Verder is het inderdaad ook een conserveringsmiddel.
pi_173549223
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:46 schreef Anthraxx het volgende:
De discussie over het welk conserveringsmiddel het zou zijn, vanmorgen:

https://www.trouw.nl/home(...)indakaas%7Eae0b07c2/

https://nl.wikipedia.org/wiki/Natriumazide

Via Reddit: https://www.reddit.com/r/thenetherlands/comments/6xe2q9/coöperatie_laatste_wil_middel_gevonden_voor/

Volgens de Engelse Wikipedia is daarvan 0.7 gram genoeg om iemand te doden. Verder is het inderdaad ook een conserveringsmiddel.
Ah, de antwoorden!

"Het stofje wordt in laboratoria veel gebruikt als antibacterieel conserveermiddel;"
"Eén theelepeltje natriumazide is daarentegen al dodelijk. De bloedvaten gaan er zo ver van openstaan dat de organen geen zuurstof meer krijgen."
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:57:23 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_173549280
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, de antwoorden!

"Het stofje wordt in laboratoria veel gebruikt als antibacterieel conserveermiddel;"
"Eén theelepeltje natriumazide is daarentegen al dodelijk. De bloedvaten gaan er zo ver van openstaan dat de organen geen zuurstof meer krijgen."
maw De bloeddruk maakt een vrije val? Dat de organen even geen zuurstof krijgen is vervelend. Als de bloedtoevoer naar de hersenen weg valt is er een groter probleem.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:01:36 #88
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_173549364
Het klinkt niet echt als heel pijnvrij doodgaan trouwens :{.
pi_173549468
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het wel gezellig. Het voelt leuk! :Y
Tot nu toe in vijf maanden zwangerschap sowieso geen centje pijn gehad. Zegt natuurlijk geen reet over de komende vier maanden, maar we zullen zien :)
Ik waardeer het dat je in maanden praat ipv weken O+

En wow Lonaa ^O^ _O_ O+ 8)7
Ik moest al janken van het boodschappen doen net.
Spoilers!
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:19:31 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173549715
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, de antwoorden!

"Het stofje wordt in laboratoria veel gebruikt als antibacterieel conserveermiddel;"
"Eén theelepeltje natriumazide is daarentegen al dodelijk. De bloedvaten gaan er zo ver van openstaan dat de organen geen zuurstof meer krijgen."
Lijkt me niet iets wat je voor zelfdoding moet gebruiken
quote:
Sodium azide, used mainly as a preservative in aqueous laboratory reagents and biologic fluids and as a fuel in automobile airbag gas generants, has caused deaths for decades. Its exposure potential for the general population increases as the use of airbags increase. In order to characterize the known health effects of sodium azide in humans and the circumstances of their exposure, the authors conducted a systematic review of the literature from 1927 to 2002 on human exposure to sodium azide and its health effects. The most commonly reported health effect from azide exposure is hypotension, almost independent of route of exposure. Most industrial exposures are by inhalation. Most laboratory exposures or suicide attempts are by ingestion. Most of the reported cases involved persons working in laboratories. The time between exposure and detection of hypotension can predict outcome. Fatal doses occur with exposures of >or=700 mg (10 mg/kg). Nonlethal doses ranged from 0.3 to 150 mg (0.004 to 2 mg/kg). Onset of hypotension within minutes or in less than an hour is indicative of a pharmacological response and a benign course. Hypotension with late onset (>1 hour) constitutes an ominous sign for death. All individuals with hypotension for more than an hour died. Additional health effects included mild complaints of nausea, vomiting, diarrhea, headache, dizziness, temporary loss of vision, palpitation, dyspnea, or temporary loss of consciousness or mental status decrease. More severe symptoms and signs included marked decreased mental status, seizure, coma, arrhythmia, tachypnea, pulmonary edema, metabolic acidosis, and cardiorespiratory arrest. The signs and symptoms from lower exposures (<700 mg) are physiological responses at the vascular level and those at or above are toxicological responses at the metabolic level. There is no specific antidote for sodium azide intoxication. Recommended preventive measures for sodium azide exposure consist of education of people at high risk, such as laboratory workers, regarding its chemical properties and toxicity, better labeling of products containing sodium azide, and strict enforcement of laboratory regulations and access control.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12851150
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173549754
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Alleen met de overhead squat is voor mij een ramp ivm met schouders. Ik krijg mijn armen niet vergenoeg gestrekt.
Deze burpees vallen toch wel mee? Je het relatieve veel rust ivm de zijsprong.

Mee netje gedaan om alles vol te houden. ^O^
90 stuks? Na zo'n dag? Hell no
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173549762
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Lonaa heldin!
Ik ben heel goed in bier drinken en pizza's eten.

Mini krijg je geen buikspierpijn door al dat getrap van je gespuis?
Ik kan ook goed bier drinken. En eten.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 2 september 2017 @ 20:26:27 #93
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173549826
8:45u, Een kwartier voor de planning gaan rijden. Bijna alles op de cruise control dus lekker relaxt. Deze vakantie wellicht eens geen boetes. Om 12:20 bij restaurant aangekomen. In the middle of nowhere-ish, maar wel een ster. Dat was me gisteren toen ik een restaurant zocht in de gault millau niet opgevallen. Ik dacht gewoon een bibje en had gezien dat ze een lunchmenu hadden voor 35 euro en alles er modern en lekker en niet oubollig uitzag. En dat was ook zo. En ze hadden naast de waslijst aan veel te dure wijnen ook een pinot noirtje van 27 euro. Afijn, ik vond het he-le-maal goed, de amuses waren al super, voorgerechten van heel oneerbiedig gezegd slakken in kwark ook (het hulpje dat de borden kwam brengen bleek bang voor buitenlanders, alleen de Fransen kregen uitleg van haar, dus ik weet er het fijne ook echt niet van). Hoofdgerecht was rood rundvlees met gerookte forel (ik zweer het je! En het was niet eens vies) en luchtige mosterdsmurrie uit de kidde en euh, courgette. Lekker! Toe was hun versie van baba au ruhm en die vond ik een beeeetje tegenvallen.
Hiero was dat : http://www.restaurant-edem.com

Daarna nog een uurtje verder gereden naar een idioot grote Super U met briljant assortiment, te lang geshopt (225 euro, geloof ik) en dus enigszins te laat bij het huisje aangekomen. Gelukkig blijkt de eigenaar tijdelijk in het huisje naast ins te zitten, dus die heeft niet voor niets op ons zitten wachten.

Huisje is schattig, bij elkaar geraapte leenbakkerkitsch, maar het past wel bij elkaar, ik stoor me er niet aan. Klein, maar goeie indeling. Alleen de keuken is een beetje om te huilen. Een paar steelpannen en een koekenpan die me wel okay lijkt. Maar niks extra's, dat wordt improviseren, maar komt ook vast wel goed. Blij dat ik van alles mee heb en goed ingekocht heb vanmiddag.m

Zo'n zit 's avonds aan de overkant van de vallei, dat is wel jammer, ik hou van de late avondzon.

Oh, en nu moet ik aan tafel. We eten brood met Kazan, rilettes, ham, worst en wijn, veel wijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door RobinOok op 02-09-2017 20:33:05 ]
pi_173550247
Kijk nou, wat een gave foto _O_

Sterkheidsbaas van alles.
pi_173550550
Gister lekker gegeten in een restaurant; moest voor m'n werk op stap.

Down Under, in Nieuwegein. Gezellig kijken hoe mensen door een kabel waterski-baan worden gelanceerd :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173550596
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Kijk nou, wat een gave foto _O_

[ afbeelding ]
Ook hier nog een keer, wat een gave foto _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_173550633
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook hier nog een keer, wat een gave foto _O_
Ik ben er ook echt heel erg blij mee _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173550722
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:45 schreef Lonaa het volgende:
Kijk nou, wat een gave foto _O_

[ afbeelding ]
Soort van concentratie en lichte verwondering, over hoe het liep, op dat moment?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173550782
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Soort van concentratie en lichte verwondering, over hoe het liep, op dat moment?
Concentratie en nervositeit. Dit was vanochtend om half 10, vlak voor mijn eerste work-out. Wat ook de aller aller eerste workout van de hele dag was. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173550798
Misschien was ik ook al wel bezig, I dunno. Die work-out ging wel lekker :P
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:11:47 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173550805
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Concentratie en nervositeit. Dit was vanochtend om half 10, vlak voor mijn eerste work-out. Wat ook de aller aller eerste workout van de hele dag was. :)
Dus je had ook niet ff een momentje om bij anderen te spieken hoe doodkapot ze in de eerste paar minuten al gingen zegmaar?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173550842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dus je had ook niet ff een momentje om bij anderen te spieken hoe doodkapot ze in de eerste paar minuten al gingen zegmaar?
Nope. Bij alle 3 de work-outs niet :P :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:13:59 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173550862
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nope. Bij alle 3 de work-outs niet :P :')
Aan de andere kant was er dan ook minder motivatie om heel hard : "Nope nope nope" roepend weer te gaan omkleden ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173550909
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Aan de andere kant was er dan ook minder motivatie om heel hard : "Nope nope nope" roepend weer te gaan omkleden ;)
Behalve bij die laatste.

Maar er zijn echt hele gave foto's gemaakt _O_ De uitdrukkingen op gezichten. Prachtig. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:17:30 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173550939
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Behalve bij die laatste.

Maar er zijn echt hele gave foto's gemaakt _O_ De uitdrukkingen op gezichten. Prachtig. O+
Tof, ook lekker, zo'n dag waarop dingen lukken ondanks de moeite die het kost :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173550974
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:39 schreef z80 het volgende:

[..]

Al eens gedacht/getest op een voedsel allergie of intolerantie? Er zijn een aantal voedingsmiddelen die eczeem kunnen veroorzaken. De bekendste is koemelk.
Ben op vanalles getest. Als kind wel gerelateerd aan koemelk, maar daar krijg ik alleen nog buikkramp van tegenwoordig (en gebruik t nauwelijks).

Het is atopisch, auto-immuun dus eigenlijk, verergert door zweten en contact met water en door wrijving en door vrijwel alles wat je kan smeren om het vet te houden, helaas. We proberen al dertig jaar vanalles uit...
Kwak
pi_173551112
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Goed. Fine. 8 uur melden. Briefing. 1 trainer gaf tips over 'hoe het meeste uit de work-out te halen' de ander had als motto 'how to not die'

Warming up, ik zat in de eerste heat, want aangepaste (scaling), want niet duizend fit genoeg voor Rx-workout.

Anyhoe, dit was de Rx-workout:

Wat ik, en de rest in mijn heat deden:
De powerclean, maar dan met 20 kg.
Knee raises (dus niet met je tenen de balk, maar je knieen al hangend optrekken tot boven je heupen. Wel je voeten naar achter als ze hangen)
Boxjumps zoals ze er staan, maar je mocht erop stappen ipv springen.
in plaats van hand-stand-push-up een push press. Die is zo:
Ook met 20 kg.

Ik deed in die 7 minuten 99 ( :( ) herhalingen.

Anderhalf uur pauze om op te laden. En te eten. Eten O+

Daarna:

Squat snatches gedaan, met iets minder kg's. In plaats van muscle-ups dit:

Wel met voeten op de grond. Maar dit kan ik dus niet. Dus na 20 NO REPS heb ik gezegd 'oi, ik kan niet met mijn sleutelbeen de bar aanraken, ik spring wel gewoon zo hoog mogelijk'
Officiele score is dus 11 squat-snatches in 1:16, maar ik heb m wel afgemaakt tot de 3e ronde in die 11 minuten.

Daarna meer pauze. Eten. Juichen voor andere mensen. En toen kwam de bitch van de 3. Die waar we allemaal, collectief, tegenop zagen. ;(

Dit:

Ik HAAT burpees. :r Ik word er misselijk van. Ik was als eerste van de roeier af, en als eerste klaar met de thrusters. Ik was als laatste klaar met de burpees. :')
Met nog 30 minuten op de klok had ik 11 van de 30 thrusters gedaan. Toen vond ik zo een plekje met motivatie. Of...energie. I dunno. En toen jaste ik er nog 10 uit in 30 seconde. Onder luid gejuich _O_

Daarna was ik dood. :')
Ik snapte nooit veel van crossfit, maar dit ziet er echt gaaf uit.
Kwak
pi_173551297
Respect loona _O_

Is dat humor van Theo ? Niet de mijne dan, zover aanwezig.
De franse woordjes monoloog is wel geestig gevonden.
pi_173551430
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik snapte nooit veel van crossfit, maar dit ziet er echt gaaf uit.
is het ook! Het is echt een beetje van alles.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:48:09 #110
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173551544
Ik vind het allemaal veel te ingewikkeld gedoe met dat crossfit. Maar wel knap als je dat allemaal achter elkaar weet vol te houden en weer energie kunt vinden om er nog nog wat extra's uit te persen.

Ik houd het wel gewoon bij hardlopen, da's al lastig zat. Volgende week 10EM, thuiswedstrijd. En daar ben ik maar net op tijd klaar voor...
pi_173551583
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:48 schreef Vork het volgende:
Ik vind het allemaal veel te ingewikkeld gedoe met dat crossfit. Maar wel knap als je dat allemaal achter elkaar weet vol te houden en weer energie kunt vinden om er nog nog wat extra's uit te persen.

Ik houd het wel gewoon bij hardlopen, da's al lastig zat. Volgende week 10EM, thuiswedstrijd. En daar ben ik maar net op tijd klaar voor...
dat kan ik dan weer niet, hardlopen. Ja. Stukje, als het moet.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:51:13 #112
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173551604
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

dat kan ik dan weer niet, hardlopen. Ja. Stukje, als het moet.
Zit dat niet bij jullie in zo'n setje met oefeningen? Of is alles wat op rennen lijkt uit een boze.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:52:55 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_173551647
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:51 schreef Vork het volgende:

[..]

Zit dat niet bij jullie in zo'n setje met oefeningen? Of is alles wat op rennen lijkt uit een boze.
Bij crossfit of een huricane training is het hooguit een sprint. Al dan niet tegengehouden door een stuk elastiek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:54:42 #114
3878 Vork
Manisch creatief
pi_173551672
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Bij crossfit of een huricane training is het hooguit een sprint. Al dan niet tegengehouden door een stuk elastiek.
Sprint is ook rennen :P.
pi_173551679
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:51 schreef Vork het volgende:

[..]

Zit dat niet bij jullie in zo'n setje met oefeningen? Of is alles wat op rennen lijkt uit een boze.
jawel hoor. Variërend van 200 meter tot 1,6 km, ongeveer. Afhankelijk van de totale workout vaker dan 1 keer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173551684
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Bij crossfit of een huricane training is het hooguit een sprint. Al dan niet tegengehouden door een stuk elastiek.
nee joh...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173551714
Laatst 1,5 mile hardlopen, 500 meter roeien, 1,5 mile hardlopen.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:58:34 #118
63722 z80
I fink you freaky
pi_173551741
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

jawel hoor. Variërend van 200 meter tot 1,6 km, ongeveer. Afhankelijk van de totale workout vaker dan 1 keer.
1 Mijl rennen ben ik tijden een crossfit nog niet tegen gekomen. Hooguit als totaal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:59:37 #119
63722 z80
I fink you freaky
pi_173551759
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:56 schreef Lonaa het volgende:
Laatst 1,5 mile hardlopen, 500 meter roeien, 1,5 mile hardlopen.
Dat is geen crossfit maar een HIIT.
Crossfit is ook een HIIT maar een HIIT is niet altijd crossfit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173551816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat is geen crossfit maar een HIIT.
Crossfit is ook een HIIT maar een HIIT is niet altijd crossfit.
het was de eerste workout van de crossfit games dit jaar...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173551924
Ladycrush op Lonaa O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173552081
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:35 schreef AnneX het volgende:
Respect loona _O_

Is dat humor van Theo ? Niet de mijne dan, zover aanwezig.
De franse woordjes monoloog is wel geestig gevonden.
gaat dit over laatste show van Maassen? Dat Franse stukje was enige waarom ik moest lachen toen ik hem in feb. in Carré zag
pi_173552304
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:58 schreef z80 het volgende:

[..]

1 Mijl rennen ben ik tijden een crossfit nog niet tegen gekomen. Hooguit als totaal.
WORKOUT OF THE DAY

Friday 170728
3 rounds for time of:
1,200-m run
20 L pull-ups
30 hip extensions, holding a 25-lb. plate
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173552308
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ladycrush op Lonaa O+
O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173553228
Wat een vervelend werk heb ik toch. Betaald worden om naar Aurora borealis te kijken. Wit/geel dit keer.
pi_173553388
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een vervelend werk heb ik toch. Betaald worden om naar Aurora borealis te kijken. Wit/geel dit keer.
Camera bij je? Kunnen wij ook meegenieten.

Waar ben je nu?
We have far more in common than that which devides us..
pi_173553701
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:13 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

gaat dit over laatste show van Maassen? Dat Franse stukje was enige waarom ik moest lachen toen ik hem in feb. in Carré zag
Inderdaad. Bien sûr. B-)
  zaterdag 2 september 2017 @ 23:35:21 #128
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173553928
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
Wat een vervelend werk heb ik toch. Betaald worden om naar Aurora borealis te kijken. Wit/geel dit keer.
Ik betwijfel het, of je daarvoor betaald wordt. Geloof er niks van.
  zondag 3 september 2017 @ 00:23:58 #129
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173554487
Anno 2017 een huisje huren en dan slapen onder een laken en deken. :)
Ik ben benieuwd..... Laaaang geleden.
pi_173554520
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:23 schreef RobinOok het volgende:
Anno 2017 een huisje huren en dan slapen onder een laken en deken. :)
Ik ben benieuwd..... Laaaang geleden.
niet warm genoeg voor alleen een laken?
  zondag 3 september 2017 @ 00:58:54 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173554905
Lonaa...je kan net en nu nog andere struggles.. Je hebt dit overwonnen en in de pocket. Je kan het allemaal leverd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173555036
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Camera bij je? Kunnen wij ook meegenieten.

Waar ben je nu?
Noorden van Finland. Geen camera mee, us sowieso heel beperkt zichtbaar.
pi_173555334
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:35 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik betwijfel het, of je daarvoor betaald wordt. Geloof er niks van.
Ik word betaald om 6-8u per dag door een raam naar buiten te kijken 8-)
pi_173556116
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:23 schreef RobinOok het volgende:
Anno 2017 een huisje huren en dan slapen onder een laken en deken. :)
Ik ben benieuwd..... Laaaang geleden.
En, hoe sliep dat? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173556126
Oooo, Noorderlicht! :9 O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173556294
Kan ik een keer uitslapen, ben ik alsnog om kwart voor 8 wakker. Nu maar eens bedenken waarmee ik ga ontbijten...
pi_173556361
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 08:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Kan ik een keer uitslapen, ben ik alsnog om kwart voor 8 wakker. Nu maar eens bedenken waarmee ik ga ontbijten...
Dit :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173556425
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2017 08:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit :')
Spierpijn?
Ik ga denk ik wentelteefjes maken..
pi_173556457
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 08:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Spierpijn?
Ik ga denk ik wentelteefjes maken..
Jup. :')

Ik geloof ook overal. :') Kuiten, hamstrings, quads, buik, rug, borst, handen, onderarm, bovenarm, schouders. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173556555
Goeiemorgen!
Tot nu toe een gezellig weekend hier in Hooghalen, Drenthe.
Spelletjes gespeeld, naar Westerbork geweest, gezwommen, boswandeling gemaakt. En heel veel lekker eten mee. Vandaag laatste dag en ik zie wel wat we gaan doen. Misschien hunebedden ofzo. Mooi aangelegd park hier :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_173556686
Ik heb ook spierpijn en was láng zo stoer niet als Lonaa :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173556756
Ik voel me vandaag wel veel minder stoer. Beetje zielig ;(

Zo maar eens kijken wat de atleten van vandag doen. En juichen :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173556761
Mini, had jij ook niet eens iets met dille bloemen gemaakt poos terug? Ze staan in Stockholm in de supermarkt
  zondag 3 september 2017 @ 09:15:55 #144
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173556817
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Mini, had jij ook niet eens iets met dille bloemen gemaakt poos terug? Ze staan in Stockholm in de supermarkt
[ afbeelding ]
Dille tussen de billen!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 september 2017 @ 09:26:34 #145
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173556931
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 07:34 schreef minilot het volgende:

[..]

En, hoe sliep dat? :)
Best okay geslapen. Met zacht fleece dekentje erbij ook nog. Wat minder is en een running gag begint te worden is wakker worden en merken dat de WiFi dood is, _O-

Nou ja, de WiFi doet het prima maar er is geen internet en de router zit niet in dit huisje. ;(

Lief wil de oude man nog niet bellen, terwijl ik denk dat die al minstens 3 uur wakker is. Ach ja, ik lees wel even bij op de phone. Die doet SRF.

In het zonnetje, op onze veranda, in de Franse ochtendzon. B-)
  zondag 3 september 2017 @ 09:42:17 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173557073
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:26 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Best okay geslapen. Met zacht fleece dekentje erbij ook nog. Wat minder is en een running gag begint te worden is wakker worden en merken dat de WiFi dood is, _O-

Nou ja, de WiFi doet het prima maar er is geen internet en de router zit niet in dit huisje. ;(

Lief wil de oude man nog niet bellen, terwijl ik denk dat die al minstens 3 uur wakker is. Ach ja, ik lees wel even bij op de phone. Die doet SRF.

In het zonnetje, op onze veranda, in de Franse ochtendzon. B-)
srf?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173557301
Ik heb ook spierpijn. Niet van sporten. Het was een leuke zaterdagavond. *)

quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Mini, had jij ook niet eens iets met dille bloemen gemaakt poos terug? Ze staan in Stockholm in de supermarkt
[ afbeelding ]
Eh, nope! Dat was ik niet :) Wel met venkelpollen, wellicht daarmee in de war? :) Hoe dan ook, dillebloemen zijn lekker. :) Nou ja, smaken naar dille, maar dille is ook lekker. *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173557324
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:26 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Best okay geslapen. Met zacht fleece dekentje erbij ook nog. Wat minder is en een running gag begint te worden is wakker worden en merken dat de WiFi dood is, _O-

Nou ja, de WiFi doet het prima maar er is geen internet en de router zit niet in dit huisje. ;(

Lief wil de oude man nog niet bellen, terwijl ik denk dat die al minstens 3 uur wakker is. Ach ja, ik lees wel even bij op de phone. Die doet SRF.

In het zonnetje, op onze veranda, in de Franse ochtendzon. B-)
Yay, update! _O_ Drie keer per dag graag - je hebt daar verder toch niks te doen. 8-) En hop, regelen die wifi. Gewoon die man bellen: als je een huisje verhuurt, verhuur je ook service hoor. :7
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 3 september 2017 @ 10:07:09 #149
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173557355
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

srf?
Oh nee, SFR. Sorry. :P

Net koffie gezet met de laatste schep koffie in huis. Wie weet hoe oud die was. :)

Hm, internet op de laptop doet het wel. Alleen op mijn iPad niet. Hmmmm, wat kan dat nou zijn? (Blij dat we die msn niet gebeld hebben. :o
Is een man die alles nog met telefoon en handgeschreven brieven doet. Hij doet niet aan email.
pi_173557372
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:04 schreef minilot het volgende:
Ik heb ook spierpijn. Niet van sporten. Het was een leuke zaterdagavond. *)

[..]

Eh, nope! Dat was ik niet :) Wel met venkelpollen, wellicht daarmee in de war? :)
oh ja :D
pi_173557406
Het theoretische plan vandaag is één kamertje leegruimen (daar staan o.a. volle boekenkasten die naar zolder moeten) zodat in dat kamertje twee nieuw gekochte kledingkasten in elkaar gezet kunnen worden. En dat zou dan betekenen dat al onze kleding, die nu nog los op planken ligt die tegen de muur in een ánder kamertje zitten dan in die kasten kan, en dan is dat andere kamertje leeg. Dat lege kamertje moet dan voor de beeb gaan worden, uiteindelijk.

Ik lees her en der om me heen dat mensen een babykamer al helemaal paraat hebben als ze vier maanden zwanger zijn en ik had al zo'n beetje een vermoeden dat wij niet zulke mensen zouden zijn. :') *kuch*

Naja, boeien. Koter komt toch eerst voor de lol & gemak & knus op onze eigen slaapkamer, babykamer af of niet.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173557420
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:07 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Oh nee, SFR. Sorry. :P
Roamingkosten zijn er toch niet meer in Europa joh! Gewoon lekker internetten met je databundel. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 3 september 2017 @ 10:12:45 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173557441
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:07 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Oh nee, SFR. Sorry. :P

Net koffie gezet met de laatste schep koffie in huis. Wie weet hoe oud die was. :)

Hm, internet op de laptop doet het wel. Alleen op mijn iPad niet. Hmmmm, wat kan dat nou zijn? (Blij dat we die msn niet gebeld hebben. :o
Is een man die alles nog met telefoon en handgeschreven brieven doet. Hij doet niet aan email.
Kijk in je instellingen waar je ipad op inlogt en vergelijk dat met laptop/telefoon? iOS heeft heel soms een restart nodig als de Netwerk stack instort, kwam ik in Denemarken achter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 september 2017 @ 10:13:26 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173557448
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Roamingkosten zijn er toch niet meer in Europa joh! Gewoon lekker internetten met je databundel. 8-)
Dataroaming is niet onbeperkt bij ieder abo.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173557456
Vanavond de prima sushi in ons dorp en daarna de oer-Blade Runner uit 1982 kijken omdat het broertje van J. die nog nooit gezien heeft! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_173557458
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dataroaming is niet onbeperkt bij ieder abo.
Weet ik, ik was ook niet helemaal serieus. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173557462
Goed. Iets nuttigs doen. Proberen. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 03-09-2017 10:22:04 ]
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 3 september 2017 @ 10:15:25 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173557476
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:14 schreef minilot het volgende:
Vanavond de prima sushi in ons dorp en daarna de oer-Blade Runner uit 1982 kijken omdat het broertje van J. die nog nooit gezien heeft! *O*
Oeh, blade runner, die wil ik ook nog een keer zien, blu ray bestellen gaat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173557481
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:10 schreef minilot het volgende:
Het theoretische plan vandaag is één kamertje leegruimen (daar staan o.a. volle boekenkasten die naar zolder moeten) zodat in dat kamertje twee nieuw gekochte kledingkasten in elkaar gezet kunnen worden. En dat zou dan betekenen dat al onze kleding, die nu nog los op planken ligt die tegen de muur in een ánder kamertje zitten dan in die kasten kan, en dan is dat andere kamertje leeg. Dat lege kamertje moet dan voor de beeb gaan worden, uiteindelijk.

Ik lees her en der om me heen dat mensen een babykamer al helemaal paraat hebben als ze vier maanden zwanger zijn en ik had al zo'n beetje een vermoeden dat wij niet zulke mensen zouden zijn. :') *kuch*

Naja, boeien. Koter komt toch eerst voor de lol & gemak & knus op onze eigen slaapkamer, babykamer af of niet.
Ik moet altijd wel glimlachen om die perfect gestilde babykamers, met meubels van duizenden euro's. Alsof die baby daar besef van heeft...
pi_173557526
Ja, kamer inrichten is leuker als ze wat ouder zijn. Dan weet je ook wat voor vlees je in de kuip hebt :+ ik heb drie jaar geleden kinds kamer helemaal opgeknapt. Hoewel ook niet met dure meubels; ikeabed en kastje, opgeknapte kasten van toen ik jong was en zelf nog wat geknutseld. De accessoires waren het duurst, maar wel helemaal passend bij hem O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173557535
Ze zijn vaak nog lelijk ook.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173557548
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik moet altijd wel glimlachen om die perfect gestilde babykamers, met meubels van duizenden euro's. Alsof die baby daar besef van heeft...
Ja inderdaad. En dan elk jaar vernieuwen. Dat gebeurt sowieso met veel interieuren tegenwoordig.

Mijn ouders deden dat ook trouwens met mijn babymeubels. Maar die meubels heb ik dan ook altijd gehouden in mijn kamer. De commode werd mijn bureau. Verder een ladenkast/nachtkastje, boekenkast en hangkast.
Ik krijg straks mijn oude ladenkastje van mijn ouders om op de slaapkamer te zetten.
Spoilers!
pi_173557582
Wij hebben voor T de oude lundia van mijn ouders staan. Commode is mijn oude bureau. Een bedje geleend van vrienden, en klaar. Straks in Brussel gaan we vast een beetje beter ons best doen...
pi_173557653
Brr. Ik overweeg om straks de kachel maar naar binnen te sjouwen. Het is gewoon koud!
Spoilers!
  zondag 3 september 2017 @ 10:35:49 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173557782
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr. Ik overweeg om straks de kachel maar naar binnen te sjouwen. Het is gewoon koud!
Als ik naar de lange tijds voorspelling kijk blijft het max rond de 21 graden overdag de komende week met heerlijk koele nachten, volgend WE regen en kouder, 15-16 graden, en dan daarna weer een spurt naar boven, 31 graden op Donderdag de 14e
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173557970
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik naar de lange tijds voorspelling kijk blijft het max rond de 21 graden overdag de komende week met heerlijk koele nachten, volgend WE regen en kouder, 15-16 graden, en dan daarna weer een spurt naar boven, 31 graden op Donderdag de 14e
Overdag en 's nachts is het heerlijk. Maar in de ochtenden en avonden is het toch net ietjes onaangenaam de laatste dagen.

J gaat straks de gaskachel naar binnen sjouwen en de airco naar buiten.
Spoilers!
  zondag 3 september 2017 @ 10:51:45 #167
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173558030
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk in je instellingen waar je ipad op inlogt en vergelijk dat met laptop/telefoon? iOS heeft heel soms een restart nodig als de Netwerk stack instort, kwam ik in Denemarken achter.
Gedaan, ik zie niks bijzonders of anders.
Op de iPhone trouwens wél internet met deze wifiverbinding. Huh?

iPhone net als hotspot gedingest, iPad kon daarop inloggen / verbinding maken, maar weer géén internet. Ik kan dat niet uuuitstaan. Waarom? Heb ik vannacht met mijn (slaap)dronken kop iets cruciaals uitgevinkt of kan internet inderdaad "kapot" gaan op een iPad?

Geen wereldprobleem, want iPhone en laptop werken, maar ik kan het niet uitstaan dat ik het niet snap.
  zondag 3 september 2017 @ 10:54:44 #168
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173558080
something something en daarom gebruik ik geen Apple :P

quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:14 schreef minilot het volgende:
Vanavond de prima sushi in ons dorp en daarna de oer-Blade Runner uit 1982 kijken omdat het broertje van J. die nog nooit gezien heeft! *O*
Ik begin de laatste tijd de jaren 80-90 films weer te herwaarderen, het heeft toch wat tegenover al die CGI van tegenwoordig.
  zondag 3 september 2017 @ 11:05:55 #169
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173558273
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

iOS heeft heel soms een restart nodig als de Netwerk stack instort, kwam ik in Denemarken achter.
Oh wacht, je bedoelt een reboot! Goeie, ga ik doen.

Snif. Nope.

[ Bericht 1% gewijzigd door RobinOok op 03-09-2017 11:12:27 ]
  zondag 3 september 2017 @ 11:09:07 #170
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173558333
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 11:05 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Oh wacht, je bedoelt een reboot! Goeie, ga ik doen.
Reboot Tut immer gut!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 september 2017 @ 11:10:15 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173558346
Heb de Final Cut Blu Ray besteld, van Blade Runner
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 september 2017 @ 11:18:44 #172
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173558470
Afijn, rebooten hielp niet. Nog eens in de instellingen gesnuffeld, ergens bij vpn verbindingen zag ik dat ie elke 2 seconden (tevergeefs) verbinding zocht. . Dat somehow uit kunnen zetten, daarna ook nog / weer het knopje voor mobiele data weer aangezet. (Sim van xs4all vergrendeld gelaten) en hoppa, hij doet UT weer. Raaaaaaaar, maar het zal wel.

Je eigen IPadje is toch het fijnste. O+
pi_173558579
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:54 schreef Erasmo het volgende:
something something en daarom gebruik ik geen Apple :P

[..]

Ik begin de laatste tijd de jaren 80-90 films weer te herwaarderen, het heeft toch wat tegenover al die CGI van tegenwoordig.
Zeker de periode vlak voor de intrede van CGI, toen grote producties veel budget en vakmanschap staken in wat uiteindelijk het hoogst haalbare was qua fantastische decors, animatronics, effecten.. O+ Ik hou er zo ontzettend veel van en hoewel goeie CGI natuurlijk een kunst op zich is kijk er gewoon veel minder graag naar. Films kunnen uiteraard nog steeds uitstekend zijn, maar van fraaie analoge filmeffecten of bijvoorbeeld treffende stopmotion klapt mijn hart nog altijd uit elkaar van bewondering en liefde O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173558606
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb de Final Cut Blu Ray besteld, van Blade Runner
Tof! (Ik heb al jaren niks meer in huis om schijfjes op af te spelen.. :'))
Let me see you stripped down to the bone
pi_173558673
Ik moet spontaan aan Kung Fury denken.
Spoilers!
  zondag 3 september 2017 @ 12:08:16 #176
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173559317
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 11:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Zeker de periode vlak voor de intrede van CGI, toen grote producties veel budget en vakmanschap staken in wat uiteindelijk het hoogst haalbare was qua fantastische decors, animatronics, effecten.. O+ Ik hou er zo ontzettend veel van en hoewel goeie CGI natuurlijk een kunst op zich is kijk er gewoon veel minder graag naar. Films kunnen uiteraard nog steeds uitstekend zijn, maar van fraaie analoge filmeffecten of bijvoorbeeld treffende stopmotion klapt mijn hart nog altijd uit elkaar van bewondering en liefde O+
Wat dat betreft is Jurassic Park toch een van mijn favorieten O+

quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 11:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Tof! (Ik heb al jaren niks meer in huis om schijfjes op af te spelen.. :'))
Hier ook al jaren geleden overgestapt en ben er nog steeds bij mee. Een kast vol bluray's past op een nas en je zit direct in de film ipv al die bloatware die je verplicht eerst moet kijken.
  zondag 3 september 2017 @ 12:16:32 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173559426
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 10:10 schreef minilot het volgende:
Het theoretische plan vandaag is één kamertje leegruimen (daar staan o.a. volle boekenkasten die naar zolder moeten) zodat in dat kamertje twee nieuw gekochte kledingkasten in elkaar gezet kunnen worden. En dat zou dan betekenen dat al onze kleding, die nu nog los op planken ligt die tegen de muur in een ánder kamertje zitten dan in die kasten kan, en dan is dat andere kamertje leeg. Dat lege kamertje moet dan voor de beeb gaan worden, uiteindelijk.

Ik lees her en der om me heen dat mensen een babykamer al helemaal paraat hebben als ze vier maanden zwanger zijn en ik had al zo'n beetje een vermoeden dat wij niet zulke mensen zouden zijn. :') *kuch*

Naja, boeien. Koter komt toch eerst voor de lol & gemak & knus op onze eigen slaapkamer, babykamer af of niet.
Neuh, dat valt best mee. Ik heb het houtwerk gelakt een week voor de keizersnee gepland was.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 september 2017 @ 12:19:17 #178
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173559467
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:16 schreef fietsie het volgende:

[..]

Neuh, dat valt best mee. Ik heb het houtwerk gelakt een week voor de keizersnee gepland was.
Ik zie het al voor me, een gestreste aanstaande vader die zwetend een babybedje probeert in elkaar te zetten terwijl vrouwlief net de eerste weeën krijgt :D
  zondag 3 september 2017 @ 12:20:22 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173559478
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:19 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me, een gestreste aanstaande vader die zwetend een babybedje probeert in elkaar te zetten terwijl vrouwlief net de eerste weeën krijgt :D
Die hebben ze in het ziekenhuis gewoon kant en klaar klaarstaan
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173559500
Ik ben naastig van plan thuis te bevallen. :7
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 3 september 2017 @ 12:24:45 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173559523
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:22 schreef minilot het volgende:
Ik ben naastig van plan thuis te bevallen. :7
U hoort tot de laatste 13% die deze folklore in stand houdt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173559550
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

U hoort tot de laatste 13% die deze folklore in stand houdt?
Neuh, niet zo mee bezig. Het lijkt me gewoon wel zo relaxed.
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 3 september 2017 @ 12:31:53 #183
63722 z80
I fink you freaky
pi_173559591
Ik had vanochtend een appeltje te schillen. De hele jaaropbrengst in de pan gehakt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173559642
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

is het ook! Het is echt een beetje van alles.
Ooit toen ik op mijn volwassen dunst was liep ik hard en ik vond krachttraining ook altijd wel leuk, haat aan cardio in the gym.

Dus als ik weer op een gewicht ben waarbij ik fysiek iets meer kan zou ik ook wel zoiets willen gaan doen.

Hoe heb jij het opgestart dat sporten? Waar vind ik een betaalbare PT bijvoorbeeld? :@
Kwak
  zondag 3 september 2017 @ 12:39:21 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173559671
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 12:36 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Een hele simpele startmethode is thuis voor de tv een simpele hometrainer neerzetten en gewoon al trappend bingen.
Dat neemt de noodzaak weg / de druk weg van een sportschool en helpt wel om al een basis stap te maken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173559722
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Een hele simpele startmethode is thuis voor de tv een simpele hometrainer neerzetten en gewoon al trappend bingen.
Dat neemt de noodzaak weg / de druk weg van een sportschool en helpt wel om al een basis stap te maken.
Ja nee dat wil ik dus niet. Het gaat niet om starten met afvallen oid, de eerste x kilo lukken prima zonder.

Het gaat mij om hoe ik straks 'binnenkom' bij iets wat me dus GAAF en LEUK lijkt (wat ik nu nog niet kan), niet hoe ik een apparaat kan kopen dat gaat staan verstoffen in de kamer omdat ik het HAAT ;)
Kwak
  zondag 3 september 2017 @ 12:43:47 #187
63722 z80
I fink you freaky
pi_173559733
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Een hele simpele startmethode is thuis voor de tv een simpele hometrainer neerzetten en gewoon al trappend bingen.
Dat neemt de noodzaak weg / de druk weg van een sportschool en helpt wel om al een basis stap te maken.
Dit kan zelfs met enkel de pedalen op een standaard. Die kun je voor de bank of onder een bureau neerzetten om in een comfortabele houding je benen te laten bewegen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 12:45:33 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173559767
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het gaat mij om hoe ik straks 'binnenkom' bij iets wat me dus GAAF en LEUK lijkt (wat ik nu nog niet kan), niet hoe ik een apparaat kan kopen dat gaat staan verstoffen in de kamer omdat ik het HAAT ;)
Vrijwel per definitie is zo'n beetje op ieder vlak alles was gaaf en leuk lijkt pas te bereiken door dingen die diepe haat oproepen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173559826
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:45 schreef fietsie het volgende:
Vrijwel per definitie is zo'n beetje op ieder vlak alles was gaaf en leuk lijkt pas te bereiken door dingen die diepe haat oproepen...
Wat een onzin. :D Je kunt (op een ander niveau misschien) prima meteen beginnen met wat je wel leuk lijkt.
  zondag 3 september 2017 @ 12:48:33 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_173559830
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 12:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja nee dat wil ik dus niet. Het gaat niet om starten met afvallen oid, de eerste x kilo lukken prima zonder.

Het gaat mij om hoe ik straks 'binnenkom' bij iets wat me dus GAAF en LEUK lijkt (wat ik nu nog niet kan), niet hoe ik een apparaat kan kopen dat gaat staan verstoffen in de kamer omdat ik het HAAT ;)
Om iets fanatiek te doen aan sporten is het beter als je lichaam al gewent is aan bewegen. Vanuit het niets starten zal niet gaan. En bij elke fatsoenlijke sportschool zul je dan ook beginnen mett wat rek en strek oefeningen. Gevolgd door core/buikspier oefeningen. Eventueel aangevuld met een rustige cardio training.
Om gezond te kunnen trainen zul je onderaan moeten beginnen. Net zoals de spierbundels en trainingsbeesten dit jaren geleden ook hebben gedaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 12:49:35 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173559854
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat een onzin. :D Je kunt (op een ander niveau misschien) prima meteen beginnen met wat je wel leuk lijkt.
Lees de post van z80 hiervoor even een keer door... En echt, dat geldt voor vrijwel alles.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173559865
Jullie gaan er voetstoots van uit dat ik helemaal niet beweeg, interessant. En bovendien dat ik niet onderaan een programma wil beginnen :')

Ik vroeg niet om paternalistisch dieetadvies, thanks. Ik vroeg Lonaa naar haar PT/crossfit.

Dus ik wacht even op een reactie van Lonaa

Kthxbai
Kwak
pi_173559895
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Lees de post van z80 hiervoor even een keer door... En echt, dat geldt voor vrijwel alles.
Wennen aan bewegen kun je ook prima met dingen die je wel leuk zou vinden. Beter nog, ik zou een actieve levensstijl niet beginnen met een beetje trappen terwijl je nog voor de tv hangt. Als je wil hardlopen, begin gewoon met wandelen. Als je wil krachttrainen, begin je gewoon met de lagere gewichten.

We hebben het hier niet over een revalidatieproces van iemand die jarenlang niet van een bank is gekomen ofzo. :')
pi_173559920
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 12:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wennen aan bewegen kun je ook prima met dingen die je wel leuk zou vinden. Beter nog, ik zou een actieve levensstijl niet beginnen met een beetje trappen terwijl je nog voor de tv hangt. Als je wil hardlopen, begin gewoon met wandelen. Als je wil krachttrainen, begin je gewoon met de lagere gewichten.

We hebben het hier niet over een revalidatieproces van iemand die jarenlang niet van een bank is gekomen ofzo. :')
Dank je Myraela. Dit dus.

Ik wandel idd, kleine stukjes, ik neem meer trappen, ren achter mijn koter aan, schlep met boodschappen, etc.

Ik ben geen gehandicapte ofzo.
Kwak
pi_173559937
En alsof ik OOIT de tijd heb om voor de tv te hangen :')
Kwak
pi_173559958
Wat voor de een werkt om te bewegen hoeft voor de ander niet per definitie te werken.

Ik ben hier aan boord weer aan t boksen geslagen 8-)
  zondag 3 september 2017 @ 12:56:03 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173559979
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 12:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dank je Myraela. Dit dus.

Ik wandel idd, kleine stukjes, ik neem meer trappen, ren achter mijn koter aan, schlep met boodschappen, etc.

Ik ben geen gehandicapte ofzo.
Dat werd door niemand geīmpliceerd; wat ik stel is dat alle vormen van "gaaf / awsome" sporten pas te beoefenen zijn als je het basisniveau conditie hebt waarop dit veilig gestart kan worden, en dat het bereiken van dat basisniveau over het algemeen gepaard gaat met activiteiten die zeer zelden enerverend zijn. Iemand die droomt van hardlopen ("liefst morgen") zal ook wandelen echt niet zien als "te gek".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 september 2017 @ 12:57:08 #198
63722 z80
I fink you freaky
pi_173560003
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 12:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wennen aan bewegen kun je ook prima met dingen die je wel leuk zou vinden. Beter nog, ik zou een actieve levensstijl niet beginnen met een beetje trappen terwijl je nog voor de tv hangt. Als je wil hardlopen, begin gewoon met wandelen. Als je wil krachttrainen, begin je gewoon met de lagere gewichten.

We hebben het hier niet over een revalidatieproces van iemand die jarenlang niet van een bank is gekomen ofzo. :')
Leren hardlopen gaat indien je "onderstel" dit aan kan. Voor krachttraining zul je met de basis moeten beginnen. doe je dit niet dan loop je zeer snel blessures op.

@ kwak.
Ik ga er niet vanuit dat je helemaal niet beweegt. Maar voor het type sport dat Lonaa doet is er wel een basis nodig. En die is zeker in het begin niet leuk om te doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 13:03:47 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173560126
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Leren hardlopen gaat indien je "onderstel" dit aan kan

Dit. Ik heb nu 65 kilo weggewerkt, basis conditie met spinning op een niveau waar ik best trots op ben. Maar hardlopen nu oppakken zou gewoon slopen van voeten / enkels zijn, dat zou heel gestructureerde opbouw vragen.
En daarbij heb ik niets aan de ervaring en techniek uit het verleden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173560236
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:57 schreef z80 het volgende:
Leren hardlopen gaat indien je "onderstel" dit aan kan. Voor krachttraining zul je met de basis moeten beginnen. doe je dit niet dan loop je zeer snel blessures op.
Dat geloof ik meteen, maar daarvoor hoef je niet ineens iets heel anders te gaan doen zoals een hometrainer voor de tv. Dat kun je jaren doen en dan heb je alsnog geen basis voor krachttraining.
pi_173560301
Ik denk dat de enige vorm van sport die ik in ieder geval op de lange termijn kan volhouden iets is dat ik leuk vind. Anders doe ik het een paar weken en is het klaar...
pi_173560376
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat werd door niemand geīmpliceerd; wat ik stel is dat alle vormen van "gaaf / awsome" sporten pas te beoefenen zijn als je het basisniveau conditie hebt waarop dit veilig gestart kan worden, en dat het bereiken van dat basisniveau over het algemeen gepaard gaat met activiteiten die zeer zelden enerverend zijn. Iemand die droomt van hardlopen ("liefst morgen") zal ook wandelen echt niet zien als "te gek".
Opbouwen kan ook best geënt zijn op 'leuk'. Ook daarin kun je afwisselen, grenzen verleggen etc. Ik heb mijn brakke lijf (chronische rugklachten met operatie e.d.) ook weer aan het werk gezet met behulp van een fijn fysio. We hebben gewoon een poos besteed aan nadenken wat voor mij werkt, wat me motiveert en hoe ik het vol kan houden. Trainingsprogrammaatje in elkaar gezet en hoewel het op puppy-niveau is, bevalt het me prima.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 3 september 2017 @ 13:23:48 #203
63722 z80
I fink you freaky
pi_173560489
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik denk dat de enige vorm van sport die ik in ieder geval op de lange termijn kan volhouden iets is dat ik leuk vind. Anders doe ik het een paar weken en is het klaar...
Tuurlijk moet sporten ook leuk zijn. Maar dat betekend niet dat elke training leuk is.
Ik sport al vanaf de basisschool en heb nog steeds bij bepaalde trainingen "moet dat echt".
En bij de overstap van zwemmen naar kracht kon ik weer onderaan de ladder beginnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 13:26:35 #204
63722 z80
I fink you freaky
pi_173560526
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 13:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Opbouwen kan ook best geënt zijn op 'leuk'. Ook daarin kun je afwisselen, grenzen verleggen etc. Ik heb mijn brakke lijf (chronische rugklachten met operatie e.d.) ook weer aan het werk gezet met behulp van een fijn fysio. We hebben gewoon een poos besteed aan nadenken wat voor mij werkt, wat me motiveert en hoe ik het vol kan houden. Trainingsprogrammaatje in elkaar gezet en hoewel het op puppy-niveau is, bevalt het me prima.
Maar dit " puppy-niveau" gaat wel de basis leggen om verder op te bouwen. Langzaam aan iets meer, iets anders, andere spiergroepen er bij betrekken. Dit maakt het leuk en zorgt er voor dat je doorgaat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 13:29:51 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173560581
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 13:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Opbouwen kan ook best geënt zijn op 'leuk'. Ook daarin kun je afwisselen, grenzen verleggen etc. Ik heb mijn brakke lijf (chronische rugklachten met operatie e.d.) ook weer aan het werk gezet met behulp van een fijn fysio. We hebben gewoon een poos besteed aan nadenken wat voor mij werkt, wat me motiveert en hoe ik het vol kan houden. Trainingsprogrammaatje in elkaar gezet en hoewel het op puppy-niveau is, bevalt het me prima.
Het is fijn dat jij het positief en als leuk ervaart; dat is echt niet voor iedereen weggelegd.

Uit mijn roeiploeg haakte destijds in het eerste jaar 1/3 af toen ze er achter kwamen dat je structureel nog niet een kwart van je tijd werkelijk in een boot zit; de rest vd trainingen zijn op het droge om eerst een basisniveau te bereiken (en boot-onderhoud enzo) . En dat is voor velen zodanig niet leuk dat ze kappen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 september 2017 @ 13:41:35 #206
63722 z80
I fink you freaky
pi_173560788
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 13:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het is fijn dat jij het positief en als leuk ervaart; dat is echt niet voor iedereen weggelegd.

Uit mijn roeiploeg haakte destijds in het eerste jaar 1/3 af toen ze er achter kwamen dat je structureel nog niet een kwart van je tijd werkelijk in een boot zit; de rest vd trainingen zijn op het droge om eerst een basisniveau te bereiken (en boot-onderhoud enzo) . En dat is voor velen zodanig niet leuk dat ze kappen.
Dit was ook zo met zwemmen. De techniek trainingen zijn oersaai. In de breedte van het bad zwemmen voor de keerpunten. Half uur lang enkel koprollen maken. 25 meters zwemmen met een overdreven armslag of voor je gevoel vreemde bewegingen. Pas als je een paar jaar verder bent merk je dat deze basis trainingen zijn nut hebben. Maar dan is het grootste deel reeds afgehaakt.
Ik merk dit nu ook weer met kracht trainingen. De basis oefeningen zijn ook nu nog oersaai. Ik weet dat ze nut hebben maar het kost elke keer weer de nodige energie om er vol voor te gaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 13:43:41 #207
63722 z80
I fink you freaky
pi_173560832
Zo de start van F1 kijken. De appelmoes in kleinere bakjes scheppen. Rondje met de fiets richting sportschool.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 13:58:01 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173561172
Passata aan het maken met de slowcooker; had nog een hele doos tomaten uit eigen kas.
Ff gestopt met ontvellen om het massaal crashen van F1 auto's te zien (dat hoop ik tenminste, filerijden erna is vaak niet echt enerverend)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 september 2017 @ 14:14:27 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173561672
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 13:58 schreef fietsie het volgende:
Passata aan het maken met de slowcooker; had nog een hele doos tomaten uit eigen kas.
Ff gestopt met ontvellen om het massaal crashen van F1 auto's te zien (dat hoop ik tenminste, filerijden erna is vaak niet echt enerverend)
Dat is toevallig.. Ik ben nu een volle ovenrek cherrytomaatjes en gele tomaatjes aan het roosteren in de oven. Daar draai ik straks tomatensoep van :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 september 2017 @ 14:15:24 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173561695
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is toevallig.. Ik ben nu een volle ovenrek cherrytomaatjes en gele tomaatjes aan het roosteren in de oven. Daar draai ik straks tomatensoep van :9
Wel de velletjes eraf voor ze in de soep gaan mag ik hopen? (Mijn moeder maakte altijd ongezeefde ongepureerde tomatensoep met ronddrijvende vellen; heb lang geen tomatensoep willen eten.... )
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 september 2017 @ 14:16:45 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173561736
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wel de velletjes eraf voor ze in de soep gaan mag ik hopen? (Mijn moeder maakte altijd ongezeefde ongepureerde tomatensoep met ronddrijvende vellen; heb lang geen tomatensoep willen eten.... )
Tuurlijk.. Heb wel heel veel gele flestomaatjes dus het wordt niet een erg rode tomatensoep denk ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 september 2017 @ 14:19:17 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173561826
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tuurlijk.. Heb wel heel veel gele flestomaatjes dus het wordt niet een erg rode tomatensoep denk ik
Leuk toch :)

Ik heb al mijn overgebleven spul erin; twee kleine courgettes, een aantal uitjes die ik net uit de tuin getrokken heb (de rest hangt te drogen) en alle oogstrijpe tomaten.
Denk dat ik komende week nog grofweg 1,5 kilo tomaten kan oogsten en dan is de kas wel redelijk uitgeproduceerd.

O ja, en nog 1 aubergine, maar die groeit nog :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 september 2017 @ 14:23:31 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173561947
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Leuk toch :)

Ik heb al mijn overgebleven spul erin; twee kleine courgettes, een aantal uitjes die ik net uit de tuin getrokken heb (de rest hangt te drogen) en alle oogstrijpe tomaten.
Denk dat ik komende week nog grofweg 1,5 kilo tomaten kan oogsten en dan is de kas wel redelijk uitgeproduceerd.

O ja, en nog 1 aubergine, maar die groeit nog :)
Leuk he? Om zo alles te gebruiken?? Ik hou er heel erg van *O*
Nou ik ga een tyfustering volkoren broodje met gekookt ei, osseworst en uitje eten...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 september 2017 @ 14:24:19 #214
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173561965
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Leuk he? Om zo alles te gebruiken?? Ik hou er heel erg van *O*
Nou ik ga een tyfustering volkoren broodje met gekookt ei, osseworst en uitje eten...
Valt tegen he met al dat restaurantgeweld van jou -plaagt-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173563571
Zo, poosje op de schuur verbracht. Die staat er weer netjes bij ^O^ Nu bedenken of ik puf heb de zandbak te ontmantelen...
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 3 september 2017 @ 17:25:37 #216
63722 z80
I fink you freaky
pi_173566436
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 14:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wel de velletjes eraf voor ze in de soep gaan mag ik hopen? (Mijn moeder maakte altijd ongezeefde ongepureerde tomatensoep met ronddrijvende vellen; heb lang geen tomatensoep willen eten.... )
Daar is een roerzeef voor uitgevonden. Complete tomaten in stukken snijden om vervolgens langzaam compleet kapot te koken. De drap/puree door de zeef heen halen en je hebt een prachtige basis.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 17:26:34 #217
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173566469
Op de schuur? Je dak opgeruimd?

Hier net de zoete aardappel patat in de oven gedaan.
  zondag 3 september 2017 @ 17:40:38 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173566720
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:25 schreef z80 het volgende:

[..]

Daar is een roerzeef voor uitgevonden. Complete tomaten in stukken snijden om vervolgens langzaam compleet kapot te koken. De drap/puree door de zeef heen halen en je hebt een prachtige basis.
Ik herinner met wel zo'n verweerde oranje draaizeef met van die metalen inzetzeven; maar ook daar kwamen velletjes prima doorheen; als opgerolde "staafjes" vel... En pitjes...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 september 2017 @ 17:42:02 #219
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173566745
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik herinner met wel zo'n verweerde oranje draaizeef met van die metalen inzetzeven; maar ook daar kwamen velletjes prima doorheen; als opgerolde "staafjes" vel... En pitjes...
Ah de passeerzeef:

  zondag 3 september 2017 @ 17:42:43 #220
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173566763
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ah de passeerzeef:

[ afbeelding ]
Vlotte Lotte noemen ze die hier
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173566835
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 13:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Opbouwen kan ook best geënt zijn op 'leuk'. Ook daarin kun je afwisselen, grenzen verleggen etc. Ik heb mijn brakke lijf (chronische rugklachten met operatie e.d.) ook weer aan het werk gezet met behulp van een fijn fysio. We hebben gewoon een poos besteed aan nadenken wat voor mij werkt, wat me motiveert en hoe ik het vol kan houden. Trainingsprogrammaatje in elkaar gezet en hoewel het op puppy-niveau is, bevalt het me prima.
Zo ben ik ook bij de sportschool gekomen. Ik had het nooit gedacht, maar ik vond het een soort speeltuin. Maar toen ik alleen moest doen, kon ik het niet meer.
Ik heb wel iets anders gevonden. Ook al trainde ik in de sportschool, dan werden mijn klachten van bekken instabiliteit niet minder. Sinds ik vrijwilligerswerk doe in een tuin, heb ik er amper last van. Mijn tip: Doe iets wat je heel graag doet. Blijf het doen als het alleen pijn doet en geen kwaad kan.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173566914
Leve de vlotte Lotte! Somsmijn heerlijk kleine foodprocessor en soms Lotte!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173566952
Note to self: Nieuw bakje voor de foodprocessor zoeken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173567146
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 17:26 schreef Erasmo het volgende:
Op de schuur? Je dak opgeruimd?

Hier net de zoete aardappel patat in de oven gedaan.
Yup :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_173567166
En over jeuk en korsten: Ik krab meestal naast de muggenbult. Als dat niet lukt en ik krijg een infectie gebruik ik calendula zalf.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173567277
Ik begin flink honger te krijgen van de lucht van spareribs die al een aantal uur op de barbecue liggen.
Spoilers!
pi_173567294
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin flink honger te krijgen van de lucht van spareribs die aleen aantal uur op de barbecue liggen.
Heerlijk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173567328
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin flink honger te krijgen van de lucht van spareribs die al een aantal uur op de barbecue liggen.
Leg je ze meteen op de barbecue of doe je ze eerst voorgaren in de oven?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173567420
Ik kreeg net een facetime kus van T. Nu kun je me opvegen...
pi_173567475
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin flink honger te krijgen van de lucht van spareribs die al een aantal uur op de barbecue liggen.
shhhttt. Ik ben (weer eens) bezig met een afvalpoging. Daar horen dit soort geuren niet bij. :P
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 3 september 2017 @ 18:13:58 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_173567548
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

shhhttt. Ik ben (weer eens) bezig met een afvalpoging. Daar horen dit soort geuren niet bij. :P
Juist wel. Vlees dat lekker lang heeft liggen sudderen heeft heel veel smaak, en geeft lange tijd een vol gevoel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173567670
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:13 schreef z80 het volgende:

[..]

Juist wel. Vlees dat lekker lang heeft liggen sudderen heeft heel veel smaak, en geeft lange tijd een vol gevoel.
zonder de zoetige marinades erover weer niet (en evt. sausjes erbij).
Ik doe het ook niet streng of zo. Maar let flink op (en neem een glas water of wat fruit ipv wat lekkerders bij trek)
We have far more in common than that which devides us..
pi_173567689
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:13 schreef z80 het volgende:

[..]

Juist wel. Vlees dat lekker lang heeft liggen sudderen heeft heel veel smaak, en geeft lange tijd een vol gevoel.
Mee eens. Een klein beetje ouderwets stoofvlees vind ik veel lekkerder dan een hamburger!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173567844
We zitten in de auto met een sprookjescd op (van de Efteling). Wat een bizarre verhalen zijn sprookjes toch eigenlijk. Ook die hele gewone.
Sprookjes zijn ook eigenlijk geen leuke verhalen voor kinderen. Het zijn lessen voor kinderen. Vertrouw de wolf niet. Laat je niet verleiden door het snoep van de heks.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173568007
Ben volgens mij m'n grootste reisvoorbereiding ooit aan t maken, kwantitatief gezien.. zelfs die voor de route bovenlangs Canada was niet zo groot. Maar die had weer andere uitdagingen. En zeer veel uitzoek en uitpluis werk.
pi_173568135
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ben volgens mij m'n grootste reisvoorbereiding ooit aan t maken, kwantitatief gezien.. zelfs die voor de route bovenlangs Canada was niet zo groot. Maar die had weer andere uitdagingen. En zeer veel uitzoek en uitpluis werk.
Wat ga je doen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173568158
Boven siberie varen? ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 3 september 2017 @ 18:37:51 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173568180
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ben volgens mij m'n grootste reisvoorbereiding ooit aan t maken, kwantitatief gezien.. zelfs die voor de route bovenlangs Canada was niet zo groot. Maar die had weer andere uitdagingen. En zeer veel uitzoek en uitpluis werk.
Je moet langs een aantal majeure bureaucratieen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173568206
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je moet langs een aantal majeure bureaucratieen?
Dat is ook een grote uitdaging ja.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173568264
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:36 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
We gaan naar Turkije, hierdoor passeren we een schier oneindige hoeveelheid aan 'speciale gebieden' waarbij onder andere veel gerapporteerd moet worden bij verkeerscentrales. Dat kost veel tijd om allemaal op papier te zetten in een volwaardige reisvoorbereiding.
pi_173568271
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je moet langs een aantal majeure bureaucratieen?
Dat sowieso.
pi_173568312
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:06 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Leg je ze meteen op de barbecue of doe je ze eerst voorgaren in de oven?
Gelijk op de barbecue op lage temperatuur, vanaf 13.30 :9
Spoilers!
pi_173568371
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:40 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

We gaan naar Turkije, hierdoor passeren we een schier oneindige hoeveelheid aan 'speciale gebieden' waarbij onder andere veel gerapporteerd moet worden bij verkeerscentrales. Dat kost veel tijd om allemaal op papier te zetten in een volwaardige reisvoorbereiding.
Dat klinkt idd als veel gedoe. Het is dus een soort avontuur. Maar ik en misschien andere mensen dachten dat je misschien om de Noord zou varen, wegens minder ijs enzo. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173568403
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gelijk op de barbecue op lage temperatuur, vanaf 13.30 :9
Is dat een bbq met deksel? Want dat heb ik niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173568518
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat klinkt idd als veel gedoe. Het is dus een soort avontuur. Maar ik en misschien andere mensen dachten dat je misschien om de Noord zou varen, wegens minder ijs enzo. ;)
Nee dat linkje om de noord was vorig jaar, ben net voor de passage met verlof gegaan. Op zich wel jammer, was t eerste Nederlandse koopvaardij schip. Geloof dat de time window voor dit jaar ook een dezer dagen begint.
pi_173568578
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee dat linkje om de noord was vorig jaar, ben net voor de passage met verlof gegaan. Op zich wel jammer, was t eerste Nederlandse koopvaardij schip. Geloof dat de time window voor dit jaar ook een dezer dagen begint.
Voor de scheepvaart is het wel goed, maar hoe denk jij erover?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 3 september 2017 @ 18:55:05 #247
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_173568603
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 18:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee dat linkje om de noord was vorig jaar, ben net voor de passage met verlof gegaan. Op zich wel jammer, was t eerste Nederlandse koopvaardij schip. Geloof dat de time window voor dit jaar ook een dezer dagen begint.
Wel tof ja, ben ook wel vaak in het hoge noorden geweest maar nog niet zo ver omhoog :P
pi_173568702
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb gelezen dat schepen vaak heel vieze olie gebruiken. Zeg maar het afval van de olie industrie.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173568807
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:46 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Is dat een bbq met deksel? Want dat heb ik niet.
Ja, met deksel. En een keramische dus de temperatuur wordt lang constant gehouden.
Spoilers!
pi_173568838
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, met deksel. En een keramische dus de temperatuur wordt lang constant gehouden.
Ah. Daarom gaar ik het voor in de oven.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173569298
Enne, over een vorig topic, over tattoos. Ik heb mijn eerste tattoo genomen nadat ik er 18 jaar over gedacht had. Ik ben er nog steeds erg blij mee.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_173569664
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:53 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Voor de scheepvaart is het wel goed, maar hoe denk jij erover?
Tja, klimaat verandering eh, voor de scheepvaart is t goed. Maar ook voor t milieu, het bespaart zo'n 3 weken varen.
pi_173569707
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 18:55 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wel tof ja, ben ook wel vaak in het hoge noorden geweest maar nog niet zo ver omhoog :P
Ik ook niet :+ al hebben wij ieder jaar wel een paar reisjes die aardig noord gaan.
  zondag 3 september 2017 @ 19:33:03 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173569767
Zou gcjoel ook naar Comic Con geweest zijn? En zo ja, als wie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173569851
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
Het is niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb gelezen dat schepen vaak heel vieze olie gebruiken. Zeg maar het afval van de olie industrie.
Klopt, al worden die steeds schoner. De olie wordt aan boord behandelt en nog meer opgeschoond. Daarbij komt dat onze motoren een veeeeel hoger rendement hebben dan bv een auto of vrachtwagen. En de uitstoot per kg vervoerde lading/vracht is ook maar een fractie van wat een vrachtwagen doet.
  zondag 3 september 2017 @ 19:41:39 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_173570085
Eerste weekeind van september = verwarming testen voor het stoken weer begint.
De ketel had wat opstart probleempjes maar draait inmiddels weer zoals het hoort. Ketel kan dus weer een jaartje mee.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 19:49:30 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173570336
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 19:41 schreef z80 het volgende:
Eerste weekeind van september = verwarming testen voor het stoken weer begint.
De ketel had wat opstart probleempjes maar draait inmiddels weer zoals het hoort. Ketel kan dus weer een jaartje mee.
Je hebt geen combiketel maar eentje dedicated voor alleen verwarming?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173570465
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 19:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je hebt geen combiketel maar eentje dedicated voor alleen verwarming?
Controle van de ketel is altijd goed. M'n ouders hadden een kapot gasventiel, ketel kreeg teveel gas. Dat levert explosiegevaar op. Werd bij de jaarlijkse check geconstateerd.
  zondag 3 september 2017 @ 19:57:02 #259
63722 z80
I fink you freaky
pi_173570547
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 19:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je hebt geen combiketel maar eentje dedicated voor alleen verwarming?
Correct. In de kelder staat een stuk gietijzer waar een gasvlam onder brand. Geen hr of andere fratsen.
Warm water op de badkamer komt uit een doorstroomboiler. In de keuken stond een onderbouwboiler maar die is gesneuveld, en omdat ik zo weinig warm water gebruik in de keuken deze niet vervangen. Mocht de groepenkast vervangen worden dan komt er ook een doorstroomboiler. Nu heb ik geen groep meer vrij waar deze op kan. De onderbouwboiler zat op een groep die al max belast was en een doorstroomboiler gebruikt nog iets meer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 19:57:14 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173570551
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 19:53 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Controle van de ketel is altijd goed. M'n ouders hadden een kapot gasventiel, ketel kreeg teveel gas. Dat levert explosiegevaar op. Werd bij de jaarlijkse check geconstateerd.
Neuh dat bedoel ik niet; hier draait de ketel gewoon 365 dagen per jaar, niet in een periode te benoemen als "het stookseizoen" omdat ie ook het warme water levert.

En hij is nu 4mnd oud, met servicecontract, dus ik maak me nergens zorgen om ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173570562
@frantic: boeiend om een captain's log te lezen.
Kwam ook daarin ook nog een (japanse) tornado tegen.
Ik dacht dat je wel blij was in de Botnische Golf, ver van Irma.

Krakkke: ik las dat je gereserveerd optimistisch bent over je lastige gesprek.
Keeping fingers crossed.

C.V. tweejaarlijkse controle :X
  zondag 3 september 2017 @ 19:58:20 #262
63722 z80
I fink you freaky
pi_173570567
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 19:53 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Controle van de ketel is altijd goed. M'n ouders hadden een kapot gasventiel, ketel kreeg teveel gas. Dat levert explosiegevaar op. Werd bij de jaarlijkse check geconstateerd.
Buiten dat. Bij een HR ketel wil de driewegklep nog wel eens vast gaan zitten. Hele zomer lekker warm water maar in de winter een koud huis.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 19:58:26 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173570570
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 19:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Correct. In de kelder staat een stuk gietijzer waar een gasvlam onder brand. Geen hr of andere fratsen.
Warm water op de badkamer komt uit een doorstroomboiler. In de keuken stond een onderbouwboiler maar die is gesneuveld, en omdat ik zo weinig warm water gebruik in de keuken deze niet vervangen. Mocht de groepenkast vervangen worden dan komt er ook een doorstroomboiler. Nu heb ik geen groep meer vrij waar deze op kan. De onderbouwboiler zat op een groep die al max belast was en een doorstroomboiler gebruikt nog iets meer.
Niet eens stookolie? ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 september 2017 @ 20:00:49 #264
63722 z80
I fink you freaky
pi_173570614
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 19:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet eens stookolie? ;)
Vaatje uit 1971 staat er nog. Past een kleine 6000 liter in. Maar nee, ik stook op gas. Wil graag naar een warmtepomp maar die zijn nu nog te duur.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 20:05:00 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173570691
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:00 schreef z80 het volgende:

[..]

Vaatje uit 1971 staat er nog. Past een kleine 6000 liter in. Maar nee, ik stook op gas. Wil graag naar een warmtepomp maar die zijn nu nog te duur.
Dat was hier dus ook een discussiepunt dit voorjaar toen de oude ketel ging kloten.
Uiteindelijk toch maar gasgestookt HR genomen.
En tot nog toe echt bizar groot verschil in gasverbruik met jaren hiervoor.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 september 2017 @ 20:17:29 #266
63722 z80
I fink you freaky
pi_173570920
typeplaatje op de olietank. Let vooral op hoeveel overdruk deze tank mag hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 20:19:07 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173570966
2,5 meter waterkolom ? Da's 0,2 bar toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 september 2017 @ 20:23:28 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173571053
Toch maar even een stukje kijken naar Merkel vs Schultz
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 3 september 2017 @ 20:25:04 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_173571077
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:19 schreef fietsie het volgende:
2,5 meter waterkolom ? Da's 0,2 bar toch?
Klopt. Maar moest google aanslingeren om te zien wat mWS betekende.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173571099
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:19 schreef fietsie het volgende:
2,5 meter waterkolom ? Da's 0,2 bar toch?
0,25 :6
  zondag 3 september 2017 @ 20:26:42 #271
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173571102
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:25 schreef z80 het volgende:

[..]

Klopt. Maar moest google aanslingeren om te zien wat mWS betekende.
Ik juist andersom, voor de omrekening. Ik had nl in mijn achterhoofd een enorme grootheid (iets van 20 bar ofzo). Dat het waterkolom was wist ik toevallig uit een vorige job.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173571125
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 19:58 schreef AnneX het volgende:
@frantic: boeiend om een captain's log te lezen.
Kwam ook daarin ook nog een (japanse) tornado tegen.
Ik dacht dat je wel blij was in de Botnische Golf, ver van Irma.
Wij blijven sowieso bij die dingen uit de buurt hoor, al heb je soms wel last van de naweeen.
  zondag 3 september 2017 @ 20:30:47 #273
63722 z80
I fink you freaky
pi_173571183
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 20:26 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

0,25 :6
2,5mH2O sind umgerechnet 0,24516625bar
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 20:30:52 #274
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173571184
De geur van tomatensaus wordt langzaam steeds intenser hier :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173571199
quote:
6s.gif Op zondag 3 september 2017 20:30 schreef z80 het volgende:

[..]

2,5mH2O sind umgerechnet 0,24516625bar
Das afgerond 0.25 :+
  zondag 3 september 2017 @ 20:32:06 #276
63722 z80
I fink you freaky
pi_173571211
En het ergste is dat dat dit een dikke plaatstalen tank is. Je zou een veel hogere druk verwachten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 20:33:08 #277
63722 z80
I fink you freaky
pi_173571234
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 20:31 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Das afgerond 0.25 :+
Dan is de 0.2 ook goed. 8-)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 september 2017 @ 20:34:33 #278
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173571269
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:33 schreef z80 het volgende:

[..]

Dan is de 0.2 ook goed. 8-)
Bij druktoestellen zou ik sowieso altijd naar beneden afronden...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173571544
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bij druktoestellen zou ik sowieso altijd naar beneden afronden...
Bij overdrukveiligheden rond ik de afgelezen druk altijd af naar boven :7 geen grappen hebben met 400-500 bar.
  zondag 3 september 2017 @ 20:51:46 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173571655
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 20:46 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Bij overdrukveiligheden rond ik de afgelezen druk altijd af naar boven :7 geen grappen hebben met 400-500 bar.
Interpretatieverschil hebben we hier denk ik..

"Max toegestane druk" --> Naar beneden afronden
"Welke druk oefen ik uit" --> omhoog afronden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173572882
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 20:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Interpretatieverschil hebben we hier denk ik..

"Max toegestane druk" --> Naar beneden afronden
"Welke druk oefen ik uit" --> omhoog afronden
Dit idd
pi_173573729
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Leren hardlopen gaat indien je "onderstel" dit aan kan. Voor krachttraining zul je met de basis moeten beginnen. doe je dit niet dan loop je zeer snel blessures op.

@ kwak.
Ik ga er niet vanuit dat je helemaal niet beweegt. Maar voor het type sport dat Lonaa doet is er wel een basis nodig. En die is zeker in het begin niet leuk om te doen.
Ok, even aanvullen dan, spuit elf vast.

Dat realiseer ik me toch juist ontzettend? Ik vraag toch niet voor niks hoe Lonaa begonnen is?!?

Dat kan zij besntwoorden, indien ze daar zin in heeft, niet jullie.
Kwak
  zondag 3 september 2017 @ 22:21:01 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173574177
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ok, even aanvullen dan, spuit elf vast.

Dat realiseer ik me toch juist ontzettend? Ik vraag toch niet voor niks hoe Lonaa begonnen is?!?

Dat kan zij besntwoorden, indien ze daar zin in heeft, niet jullie.
Waarom post/reageer jij vrijwel altijd zo verongelijkt of boos ofzo?

Het zijn normale antwoorden, normaal meedenken. Zit je daar niet op te wachten dan had je moeten DM-en ofzo of gewoon niet op een forum moeten posten.

Dat jij het weer draait naar 'oh nee ze denken dat ik de hele dag alleen maar op mijn reet vet zit te wezen' is écht jouw issue hoor Kwak. Doe er alsjeblieft iets mee/aan.
Ik zie je zo vaak reageren alsof de wereld tegen Kwak is, terwijl je volgens mij gewoon je eigen issues op anderen projecteert en insinueert dat anderen naar spreken/denken over je.
Ik lees dat er nergens in terug.

Dat niemand er eens wat steviger tegenin gaat verbaast me dan weer. Maar ik gok dat iedereen de kwestbaarheid er vanaf ziet druipen die je uitstraalt dus je maar met rust laat en de beledigingen of nare passief agressieve reacties slikt van je.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173574323
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom post/reageer jij vrijwel altijd zo verongelijkt of boos ofzo?

Het zijn normale antwoorden, normaal meedenken. Zit je daar niet op te wachten dan had je moeten DM-en ofzo of gewoon niet op een forum moeten posten.

Dat jij het weer draait naar 'oh nee ze denken dat ik de hele dag alleen maar op mijn reet vet zit te wezen' is écht jouw issue hoor Kwak. Doe er alsjeblieft iets mee/aan.
Ik zie je zo vaak reageren alsof de wereld tegen Kwak is, terwijl je volgens mij gewoon je eigen issues op anderen projecteert en insinueert dat anderen naar spreken/denken over je.
Ik lees dat er nergens in terug.

Dat niemand er eens wat steviger tegenin gaat verbaast me dan weer. Maar ik gok dat iedereen de kwestbaarheid er vanaf ziet druipen die je uitstraalt dus je maar met rust laat en de beledigingen of nare passief agressieve reacties slikt van je.
Eh ok dan. Volgens mij projecteer jij nu jouw irritaties op iets waar je niks mee van doen had verder, maar goed.

Het ging mij niet om 'arme kwak', ik heb een vrij lage tolerantie voor betweterige mannen. Ik voelde me niet eens aangevallen :?

Ik was bovendien niet passief aggressief, beledigend of naar, volgens mij. Maar als ik iets stom vind zeg ik dat. Deal with it. Ik heb er wel echt een teringhekel aan dat als ik een keer ergens wat van zeg, vanuit overtuiging, er iemand mijn kwetsbaardere momenten weer aan de haren bij moet slepen. Nu ben ik toch ook gewoon openlijk boos? Niks beledigends of passive aggressive aan hoor.

:W
Kwak
pi_173574355
Dus, iemand nog lekker gekookt vanavond of wat?
Kwak
  zondag 3 september 2017 @ 22:32:23 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173574432
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 12:50 schreef kwakz0r het volgende:
Jullie gaan er voetstoots van uit dat ik helemaal niet beweeg, interessant. En bovendien dat ik niet onderaan een programma wil beginnen :')

Ik vroeg niet om paternalistisch dieetadvies, thanks. Ik vroeg Lonaa naar haar PT/crossfit.

Dus ik wacht even op een reactie van Lonaa

Kthxbai
Dit is inderdaad een prachtig voorbeeld daarvan ja. Net als deze:


quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 12:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dank je Myraela. Dit dus.

Ik wandel idd, kleine stukjes, ik neem meer trappen, ren achter mijn koter aan, schlep met boodschappen, etc.

Ik ben geen gehandicapte ofzo.
En die over nooit tijd hebben voor tv.

Hou toch op man.

En over je DM, ik heb geen probleem met jou anders dan dat ik je een best wel huilie begin te vinden, zou graag voor jou wensen dat je wat normaler over jezelf zou denken.

Je posts zeggen veel over jou man
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173574569
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit is inderdaad een prachtig voorbeeld daarvan ja. Net als deze:

[..]

En die over nooit tijd hebben voor tv.

Hou toch op man.

En over je DM, ik heb geen probleem met jou anders dan dat ik je een best wel huilie begin te vinden, zou graag voor jou wensen dat je wat normaler over jezelf zou denken.

Je posts zeggen veel over jou man
Jezus dat over tv kijken was een garpje. Maar goed.

Je mag me een huilie vinden, ik denk dat je echt een totaal verkeerd beeld van mij hebt. Ik denk namelijk vrij normaal over mezelf.

Dat ik online open ben over moeilijke periodes die ik gehad heb betekent niet dat mijn leven een groot tranendal is. En ik snap echt niet waarom je dat erbij moet slepen.
Kwak
pi_173574687
FYI dat ik refereer aan dik zijn of over mijn opvattingen ontrent dik zijn heeft geen hol te maken met mezelf zielig vinden. Juist alles behalve dat. Het is mijn realiteit en ik omzeil die woorden niet.

Als dat ongemakkelijk is spijt dat me, maar niet echt.

Ik stuur Lonaa wel een PBtje
Kwak
pi_173574690
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat niemand er eens wat steviger tegenin gaat verbaast me dan weer.
ik had er idd geen trek in. Als je vraag stelt op forum en dan gaat lopen bitchen dat alleen 1 persoon mag antwoorden kan je beter pm sturen
  zondag 3 september 2017 @ 22:44:36 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_173574719
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 22:42 schreef kwakz0r het volgende:
FYI dat ik refereer aan dik zijn of over mijn opvattingen ontrent dik zijn heeft geen hol te maken met mezelf zielig vinden. Juist alles behalve dat. Het is mijn realiteit en ik omzeil die woorden niet.

Als dat ongemakkelijk is spijt dat me, maar niet echt.

Ik stuur Lonaa wel een PBtje
Je weet het weer mooi te draaien en in te vullen naar je eigen twisted manier van denken ja

Sterkte ermee hč
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_173574756
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik had er idd geen trek in. Als je vraag stelt op forum en dan gaat lopen bitchen dat alleen 1 persoon mag antwoorden kan je beter pm sturen
Oh boehoe. Toen ik m stelde citeerde ik lonaa gewoon en die was kort daarvoor online.

Nog meer mensen die wat kwijt moeten?
Kwak
  zondag 3 september 2017 @ 22:47:24 #292
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173574772
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh boehoe. Toen ik m stelde citeerde ik lonaa gewoon en die was kort daarvoor online.

Nog meer mensen die wat kwijt moeten?
Mag ik? :@
With the stars as her umbrella
pi_173574776
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh boehoe. Toen ik m stelde citeerde ik lonaa gewoon en die was kort daarvoor online.

oh boehoe, je kan dan ook gewoon je kop houden.
pi_173574834
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

oh boehoe, je kan dan ook gewoon je kop houden.
Ga eens een vent neuken in Stockholm ipv jezelf zo te laten gaan op een forum.
pi_173574850
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

oh boehoe, je kan dan ook gewoon je kop houden.
Weet je, jij reageert eigenlijk altijd alleen als je wat te zeiken hebt op me. Ik mag best geirriteerd terug doen. Heb je geen luidruchtige buren om over te janken ofzo?
Kwak
pi_173574865
quote:
10s.gif Op zondag 3 september 2017 22:47 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Mag ik? :@
Hoi, hoe heet je, heb je een knoflookpers en wat vind je van het basisinkomen?
Kwak
pi_173574886
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:49 schreef MCH het volgende:

[..]

Ga eens een vent neuken in Stockholm ipv jezelf zo te laten gaan op een forum.
Doe eens niet zo seksistisch.
Kwak
  zondag 3 september 2017 @ 22:53:41 #298
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173574925
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 22:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hoi, hoe heet je, heb je een knoflookpers en wat vind je van het basisinkomen?
-Miauw-
- Ik heb een knoflookpers en zo'n draaiding.
- Basisinkomen vind ik een overbodige luxe.
With the stars as her umbrella
pi_173574939
quote:
11s.gif Op zondag 3 september 2017 22:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Doe eens niet zo seksistisch.
Ok
  zondag 3 september 2017 @ 22:56:47 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173574985
Is Vanyel er al?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 3 september 2017 @ 22:56:58 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173574988
Doe ik het zware werk wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')