Ik zou dan toch maar eens rondkijken in Amsterdamquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:48 schreef Oerbeer het volgende:
Nou, ik zie dit nooit dus het zal wel meevallen TS
Wie is Allah?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Trouwen is helemaal uit den boze:
"Een moslimvrouw mag alleen met een moslimman trouwen.Dus een moslimvrouw mag niet met een niet-moslim man trouwen omdat Allah dit heeft verboden."
bron
Wat een bekrompenheidquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
"Een moslimvrouw mag alleen met een moslimman trouwen.(...) Dus een moslimvrouw mag niet met een niet-moslim man trouwen omdat Allah dit heeft verboden."
bron
Nou, gewoon. Af en toe bij elkaars familie op bezoek en zo. Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:38 schreef AMAR420 het volgende:
Ik zie dat steeds vaker. Ik vraag me dan af hoe ze dat gaan doen met familieleden enzo..
Dat kutgeloof van ze.. en conservatie papa's, mama's en broers die het een schande vinden dat dochterlief voor dr eigen geluk gaat in plaats van de profeet te verblijden met toekomstige moslimkindjes.quote:Op zondag 3 september 2017 13:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Af en toe bij elkaars familie op bezoek en zo. Wat is het probleem?
Zowel "Marokkaans" als "Nederlands" is geen geloof.quote:Op zondag 3 september 2017 19:13 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat kutgeloof van ze.. en conservatie papa's, mama's en broers die het een schande vinden dat dochterlief voor dr eigen geluk gaat in plaats van de profeet te verblijden met toekomstige moslimkindjes.
Man moet bekeren dus. Dan kan het.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:00 schreef bakfietsmoeder het volgende:
"Een moslimvrouw mag alleen met een moslimman trouwen.(...) Dus een moslimvrouw mag niet met een niet-moslim man trouwen omdat Allah dit heeft verboden."
bron
Nee, maar je kan Marokkaans met een gerust hart lezen als 'moslim' en een Nederlander als 'niet-moslim'. Even ervanuitgaand dat je met Nederlander de autochtone, blanke Nederlander leest.quote:Op zondag 3 september 2017 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zowel "Marokkaans" als "Nederlands" is geen geloof.
Er van uitgaande ....quote:Op zondag 3 september 2017 20:18 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nee, maar je kan Marokkaans met een gerust hart lezen als 'moslim' en een Nederlander als 'niet-moslim'. Even ervanuitgaand dat je met Nederlander de autochtone, blanke Nederlander leest.
Dan kun je een Marokkaan ook geen Marokkaan noemen, want die zal veelal hier geboren en opgegroeid zijn en dan tevens ook in het bezit van een Nederlands paspoort.quote:Op zondag 3 september 2017 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er van uitgaande ....
Dat gaat dus niet. In de OP wordt niets vermeld over het eventuele geloof, dus ga ik uit van de informatie die gegeven wordt: Nederlands en Marokkaans. Meer niet.
Als een atheistische marokkaan probeert te trouwen met een bekeerde Nederlandse heb je nog steeds het probleem.quote:Op zondag 3 september 2017 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er van uitgaande ....
Dat gaat dus niet. In de OP wordt niets vermeld over het eventuele geloof, dus ga ik uit van de informatie die gegeven wordt: Nederlands en Marokkaans. Meer niet.
Ook dat staat er niet. Het betreft een Marokkaan: iemand met de Marokkaanse nationaliteit.quote:Op zondag 3 september 2017 20:20 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dan kun je een Marokkaan ook geen Marokkaan noemen, want die zal veelal hier geboren en opgegroeid zijn en dan tevens ook in het bezit van een Nederlands paspoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |