abonnement Unibet Coolblue
pi_173508559
De laatste tijd wanneer ik geil word, voel ik me vaak een soort van 'angstig'. Alsof ik er zo snel mogelijk vanaf wil ofzo. T voelt verkeerd. Zo overweldigend dat ik er paniekierig van word. Ik raak mezelf er zo in kwijt, dat t dan bijna voelt als verdrinken. Wat ik vroeger helemaal a-ok vond, maar nu dus niet meer, blijkbaar.

Heeft iemand hier dat ook wel eens meegemaakt? Ik vraag me af waarom dat is. Ben niet religieus opgevoed oid en had t er voorheen ook nooit last van.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 19:49:58 #2
448833 Lyve48
Dirty little thing
pi_173509139
Dat is gewoon zomaar ineens opgeplopt? Of is er iets gebeurd dat dat getriggerd kan hebben? Nare ervaringen op seksueel vlak in het verleden gehad?
pi_173509521
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:49 schreef Lyve48 het volgende:
Dat is gewoon zomaar ineens opgeplopt? Of is er iets gebeurd dat dat getriggerd kan hebben? Nare ervaringen op seksueel vlak in het verleden gehad?
Ja, heel merkwaardig. En nee, geen van dat alles. Ik worstel er wel al langer mee dat ik nogal obsessed ben met vrouwen. Wdb zou ik heel graag m'n libido verlagen.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 20:09:23 #4
448833 Lyve48
Dirty little thing
pi_173509578
quote:
11s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:07 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ja, heel merkwaardig. En nee, geen van dat alles. Ik worstel er wel al langer mee dat ik nogal obsessed ben met vrouwen. Wdb zou ik heel graag m'n libido verlagen.
Schaam je je daarvoor?
pi_173509699
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:09 schreef Lyve48 het volgende:

[..]

Schaam je je daarvoor?
Nee, maar het is gewoon irritant, dat er constant zo mee bezig zijn. Ik had een x een kut breakup waar ik echt 6 maanden helemaal kapot van was, en dat was ergens zo fijn, ik was net aseksueel. Nu ben ik weer echt zo'n ontzettende geilneef. Niet bevorderlijk voor de productiviteit. Je bent zo'n slaaf van je gevoelens.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 20:19:20 #6
448833 Lyve48
Dirty little thing
pi_173509774
Klinkt toch alsof je je schaamt/ schuldig voelt over die gevoelens en dat dat dan mogelijk dat angstgevoel teweeg brengt? Ben geen psycholoog of seksuoloog. Maar als je er zoveel last van hebt waarom ga je niet eens met een seksuoloog praten?
pi_173510501
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:15 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee, maar het is gewoon irritant, dat er constant zo mee bezig zijn. Ik had een x een kut breakup waar ik echt 6 maanden helemaal kapot van was, en dat was ergens zo fijn, ik was net aseksueel. Nu ben ik weer echt zo'n ontzettende geilneef. Niet bevorderlijk voor de productiviteit. Je bent zo'n slaaf van je gevoelens.
Geniet ervan. Seksdrive is de 'drive' achter het leven. Het is de reden dat mensen de dingen doen die ze doen. Het is de reden achter kunst, uitvindingen en doorzettingsvermogen.

Zonder seksdrive ben je een zombie. Laat het testosteron en zaad door je aderen stromen en geniet van de levenskracht. Op je 70e zul je het missen.

En gebruik de 'force' om chicks in je bed te krijgen. En als dat niet lukt, lekker wieksen natuurlijk.
pi_173510551
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Geniet ervan. Seksdrive is de 'drive' achter het leven. Het is de reden dat mensen de dingen doen die ze doen. Het is de reden achter kunst, uitvindingen en doorzettingsvermogen.

Zonder seksdrive ben je een zombie. Laat het testosteron en zaad door je aderen stromen en geniet van de levenskracht. Op je 70e zul je het missen.

En gebruik de 'force' om chicks in je bed te krijgen. En als dat niet lukt, lekker wieksen natuurlijk.
Mooie post.
pi_173510630
Te hoge bloeddruk door veel bbq voedsel ?
  zondag 3 september 2017 @ 02:30:22 #10
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_173555465
Je bent dus een man TS.
Dit probleem komt doorgaans meer voor bij vrouwen. Maar er is een ding dat mij als man net zo triggert,en dat is wanneer ik gepijpt word. Als voorspel is het nog okay, maar daarna moet het stoppen. Het begint wel lekker (alleen het idee al), maar daarna moet het stoppen!

Want dan heb ik geen meer, misschien heeft het iets met het hebben van controle te maken. Zonder controle gaat het pijn doen en dat leidt misschien tot angst? En die angst kan de rem zijn bij elke keer dat je iets doet, waar je jezelf niet helemaal lekker bij voelt.
pi_173733221
Klinkt als een paniek aanval door de adrenaline die je krijg.
pi_173733234
Bij paniekaanval springt je hart ook vaak. Heb jij dat ook dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')