Dat kan, maar wat is nou concreet het probleem? Wil ze niet meer afspreken?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:07 schreef Invamous het volgende:
ze zegt dat ze niet zo lekker in haar vel zit. Dat kan natuurlijk
ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:07 schreef Invamous het volgende:
Zal ik haar juist even met rust laten totdat ze mij weer appt.
Wie weet hoopt TS hier alvast iemand anders te scoren?quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:16 schreef Argento het volgende:
[..]
ja.
overigens geen idee waarom je woonplaats in deze relevant is, maar ok.
Is ook zo, vanuit mij zal geen initiatief meer komen. Desalniettemin is het wel jammerquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef Zolderkamer het volgende:
Er was opeens een ander... straalt er toch van alle kanten vanaf? Het is zo simpel als maar zijn kan.. Voor post #4 exact hetzelfde..
Oh en die hartjes sturen is voor als het misloopt met dr nieuwe date...
Je hebt gevraagd of er iets is en je hebt gevraagd en of je ergens mee kan helpen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:07 schreef Invamous het volgende:
. Ze doet de laatste paar dagen ontzettend afstandelijk tegen me, ze geeft wel antwoord, soms stuurt ze nog hartjes of zegt ze dat ze me lief vind, maar totaal anders dan daarvoor. Ik heb haar al een paar keer gevraagd of er iets is waar ik haar mee kan helpen, ze zegt dat ze niet zo lekker in haar vel zit. Dat kan natuurlijk. Alleen ik vraag me nu af wat verstandig is om te doen.... Ik wil het niet vaker vragen want dan ben ik bang dat ik onzeker over kom. Zal ik haar juist even met rust laten totdat ze mij weer appt. Of moet ik haar toch blijven appen hoe ik dat eerst ook deed. Of op een andere manier?
We hebben het meeste contact via whatsapp. We hebben al een aantal keer afgesproken. Maar heb het gevoel dat ze er nu niet zon zin in heeft, daarom ga ik haar ook niet pushen (vandaar ook mijn post ;p) Alleen ze begint het gesprek ook uit haarzelf, alleen praat ze alsof we 'vrienden' zijn. Kan d'r natuurlijk ook gefriendzoned hebben. Maar omdat ze een paar dagen terug nog praatte alsof we een relatie hadden, lijkt me dat sterk. Dus ik als ik haar niet meer app appt ze mij wel weer. Pffft lastig. Cheersquote:Op vrijdag 1 september 2017 20:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt gevraagd of er iets is en je hebt gevraagd en of je ergens mee kan helpen.
Zij geeft aan dat ze niet zo lekker in haar vel zit.
En idd: dat kan. Heeft iedereen wel eens.
Dus beter haar gewoon ff een tijdje met rust laten
Misschien voelt ze zich tegen die tijd alweer wat beter
en/of neemt ze in die week zelf al wel contact met je op.
(misschien ook niet) Maar laat haar nu gewoon met rust.
Het is vervelend als iemand die op de hoogte is van het feit dat je niet lekker in je vel zit,
je continu lastig valt met allerlei vragen.
Bellen jullie vaak met elkaar, zien jullie elkaar regelmatig ?
Of hebben jullie vooral veel contact met elkaar via Whatsapp?
Nog iets:quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:07 schreef Invamous het volgende:
Hey, ik ben een (jonge)man van 18 jaar en ik woon in Arnhem. Ik ben sinds ongeveer 3-4 weken aan het daten met een meisje (17). Het is dus 'nog' niet mijn vriendin, maar toch begon het er wel op te lijken, ze was altijd heel enthousiast en wilde graag veel dingen met me doen. Tot een paar dagen terug. Ze doet de laatste paar dagen ontzettend afstandelijk tegen me, ze geeft wel antwoord, soms stuurt ze nog hartjes of zegt ze dat ze me lief vind, maar totaal anders dan daarvoor. Ik heb haar al een paar keer gevraagd of er iets is waar ik haar mee kan helpen, ze zegt dat ze niet zo lekker in haar vel zit. Dat kan natuurlijk. Alleen ik vraag me nu af wat verstandig is om te doen.... Ik wil het niet vaker vragen want dan ben ik bang dat ik onzeker over kom. Zal ik haar juist even met rust laten totdat ze mij weer appt. Of moet ik haar toch blijven appen hoe ik dat eerst ook deed. Of op een andere manier? Ik hoop dat jullie dit vaker hebben meegemaakt en dat jullie me kunnen helpen! Alvast bedankt! - Jeremy
(Het was een relatie van 2 jaar)quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:54 schreef Invamous het volgende:
[..]
Nog iets:
Ze zei me vandaag dat het nog maar een maand uit was met d'r vriend. (daar wist ik van). Ze zegt dat ze er nog aan moet 'wennen' om single te zijn. Klink niet goed. Iemand hier nog ervaring mee? hoor t graag! Cheers
Laat haar maar een tijdje, kijk of zij jou contacteert.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:54 schreef Invamous het volgende:
[..]
Nog iets:
Ze zei me vandaag dat het nog maar een maand uit was met d'r vriend. (daar wist ik van). Ze zegt dat ze er nog aan moet 'wennen' om single te zijn. Klink niet goed. Iemand hier nog ervaring mee? hoor t graag! Cheers
Dit iddquote:Op vrijdag 1 september 2017 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat haar maar een tijdje, kijk of zij jou contacteert.
Niet steeds zelf het initiatief nemen en als een hondje achter d'r aan lopen.
Je was haar rebound..quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:54 schreef Invamous het volgende:
[..]
Nog iets:
Als jij hét geweest was voor haar, dan was die hele ex totaal geen issue geweest. Als zij helemaal hoteldebotel head over heels verliefd op je was geweest, dan was 'nog maar een maand uit' geen issue geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:54 schreef Invamous het volgende:
[..]
Nog iets:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |