Maar overdag slaapt hij toch wel goed?quote:Op woensdag 6 september 2017 09:58 schreef Roomsnoes het volgende:
En maagzuur misschien ook. Het is immers het enige moment dat hij ligt op de dag.
Misschien niet liggendquote:Op woensdag 6 september 2017 10:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maar overdag slaapt hij toch wel goed?
Ja. Maar in de wagen, dus daar ligt hij pietsjes overeind. Of in de doek en dus "zittend".quote:Op woensdag 6 september 2017 10:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Maar overdag slaapt hij toch wel goed?
Die vragen zijn onderdeel van de basisdataset van de jeugdzorg, plat gezegd een soort puntensysteem waarmee ze een risicoprofielen kunnen opstellen. Uiteraard noemen ze dat zelf niet zoquote:Op woensdag 6 september 2017 11:34 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Misschien niet liggend
Ik vroeg me ook af waarom ze je beroep willen weten. In het ziekenhuis vroegen ze er naar en bij de verloskundige en consultatiebureau idd. Ik dacht misschien om te weten of je met gevaren te maken hebt?
en ziekenhuis misschien om in te schatten of het werk zoveel eist dat je daardoor minder oplettend bent en je baby laat stuiteren?![]()
In James zn geval hoorde ik t echt omhoog klokken of hij spuugde echt zuur uit,quote:Op woensdag 6 september 2017 09:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Oh god, tanden kan het ook nog zijn ja. Hij kwijlt ook als een malle ineens.
En maagzuur misschien ook. Het is immers het enige moment dat hij ligt op de dag. Hoe kom je er achter of dat het is..?
Schimmel? Dat heb ik in ieder geval.quote:Op donderdag 7 september 2017 11:10 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb ontdekt wat er gebeurt met een bergje ondergespuugd wasgoed dat je een paar dagen vergeet![]()
Zeg me dat ik niet de enige ben...
Jep. Met draden en al. Uiteraard oa op mijn fijnste voedingsbeha waarvan ik me al dagen afvroeg waar die toch wasquote:Op donderdag 7 september 2017 11:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Schimmel? Dat heb ik in ieder geval.Ik had een klein wasmandje (goed ventilerend) in de keuken gezet omdat we bij het eten badstof slabbetjes gebruiken en haar weer schoonpoetsen met badstof spuugdoekjes en water. Het ziet er wel opgeruimd uit zo, maar de slabbetjes zijn nu wel met zwarte spikkels, ook na het wassen op 90 graden.
Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 6 september 2017 15:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
GM, hoe is het nu met jou? Je moest geopereerd worden, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En James is mn blije ventje die alles goed maakt! Volgende maand alweer 1.
Hoe is het met jou/jullie?S. 2014
J. 2016
Ewww! Heel heet wassen en dan alsnog weggooien?quote:Op donderdag 7 september 2017 11:53 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Jep. Met draden en al. Uiteraard oa op mijn fijnste voedingsbeha waarvan ik me al dagen afvroeg waar die toch was. Het is allemaal zwart dus ik ga die spikkels niet terugzien. Ik heb nog niet bedacht of dat een voordeel of een nadeel is
quote:Op donderdag 7 september 2017 12:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt
Ik moet idd geopereerd wordenaar probeer het nog uit te stellen ivm de kinderen, 6 weken niets doen is voor mij best een hele opgave zeker met 2 kinderen die voor eigenlijk allez op mij leunen.Oef, heftig allemaal! Is het ondertussen wel uit te houden met de pijn? Wat heerlijk dat James het zo goed doet! En ook al bijna 1... Wat gaat het toch snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En James is mn blije ventje die alles goed maakt! Volgende maand alweer 1.
Hoe is het met jou/jullie?
Hier gaat het heel goed. Tegelijkertijd bizar dat O. al tien weken is en pas 10 weken. Je kunt je bijna niet voorstellen dat ze er ooit niet was en ze is al zo gegroeid en kan al zo veel. Maar ondertussen is ze nog zo klein. Ben blij dat ik nog lang niet terug hoef aan het werk!
quote:Op donderdag 7 september 2017 14:59 schreef Lemijn het volgende:
Ik kneep net m'n baby wakkerZ'n wangen voelen zo lekker tussen twee vingers
![]()
Ja!!!quote:Op donderdag 7 september 2017 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
* ldg steekt verse baby om de hoek van het topic![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weinig energie gehad om mee te posten, maar ik lees wel trouw mee.![]()
Yay!quote:Op donderdag 7 september 2017 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
* ldg steekt verse baby om de hoek van het topic![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |