Maxje en Quoi, gefeliciteerd!! Veel plezier in Blijdorp!
Oh man, wat een nacht. Vanaf dat wij naar bed gingen om 22.30 tot 3.00 heeft O. liggen spoken. Het was wel echt zielig; hoesten, spugen door het hoesten, ontroostbaar huilen, verstopte neus, alles. Ik denk dat we er minstens 10x uit zijn geweest om hem te troosten. Hij viel elke keer tussendoor wel even in slaap, maar dan werd hij weer huilend en in paniek wakker. Zo zielig! Uiteindelijk heeft hij op een zetpil nog geslapen tot 7.00. Alleen jammer dat ik vandaag gewoon weer moet werken

Gelukkig kan ik een paar uurtjes thuis werken voor ik naar kantoor ga. O. ligt nu weer op bed, vriendin ook.
Vliegangst, check! Ook last van. In oktober gaan we waarschijnlijk met z'n tweetjes een paar dagen naar Barcelona en ook bij mij is al door het hoofd gegaan dat mocht er iets met ons gebeuren, O. geen ouders meer heeft. Ik probeer me er niet al te veel door te laten weerhouden. We hebben het wel heel erg nodig om er even met z'n tweetjes uit te gaan, dus het doel heiligt de middelen.
Brood/pap: O. is ook niet zo'n broodeter. Hij houdt het meestal bij een paar stukjes of wat korsten. Wat het CB daarvan vindt, zal mij worst wezen. Wat anderen ook al zeiden, in andere landen wordt weer nauwelijks brood gegeten dus ik zie het probleem niet zo. Happen/kauwen oefent O. op andere dingen.