Ja, maar Max is weer met andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:56 schreef Quoi het volgende:
En klap eens in je handjes voor ZZ. Goed! Hier no way dat er geklapt wordt
O zit nog in maat 86 qua broeken, maar hij is idd aan de kleine kant. Was ook alleen een kort stukje omdat hij moe was maar de buggy niet in wilde. Ik heb wel verbreders liggen, maar die waren niet mee. Daarmee zit hij er nog wel prima in.quote:Op zondag 3 september 2017 00:51 schreef Adrian4 het volgende:
Welkom terug Selvaria! Volgens mij hebben jullie een heerlijke vakantie gehad!
FF, wat leuk, zo'n dagje uit, maar ben je niet helemaal gesloopt na zo'n dag?
En O in de FTG. Ik had van de draagconsulent begrepen dat het goed gaat tot maat 86, en dat het geen fijne draagzak is bij grotere kindjes. Wat vind jij?
Mijn baby keek net de chips uit papa's mond....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ben ik een dagje alleen thuis met Guppyman en Kuiken zijn de hele dag weg. Ik wil er zo nog lekker even op uit met mijn
baby
maar kan niet echt iets verzinnen
. Ik stelde hem al voor in de baby-act te laten varen en lekker in de kroeg te gaan hangen, maar zijn antwoord was: uhhhtudududuuubrrrrl.
.
quote:Op zondag 3 september 2017 10:09 schreef Burdie het volgende:
Vandaag ben ik een dagje alleen thuis met Guppyman en Kuiken zijn de hele dag weg. Ik wil er zo nog lekker even op uit met mijn
baby
maar kan niet echt iets verzinnen
. Ik stelde hem al voor in de baby-act te laten varen en lekker in de kroeg te gaan hangen, maar zijn antwoord was: uhhhtudududuuubrrrrl.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig zo'n dag met z'n tweetjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |