abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7374725
Ja hij is binnen met DTS en uiteraard 2 DVD's , besteld samen met "The Thing" via amazon.com.

Het enige nadeel van het bestellen via amazon was dat het pakje voor mijn deur lag toen ik thuis kwam, en dan bedoel ik voor mijn deur. Niet in een brievenbus of niet eens zo'n briefje gewoon voor mijn deur. Iemand hier ook ervaringen mee?

Thanksgiving is what makes my mom worth it
pi_7374790
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:16 schreef Carlitos het volgende:
Ja hij is binnen met DTS en uiteraard 2 DVD's , besteld samen met "The Thing" via amazon.com.

Het enige nadeel van het bestellen via amazon was dat het pakje voor mijn deur lag toen ik thuis kwam, en dan bedoel ik voor mijn deur. Niet in een brievenbus of niet eens zo'n briefje gewoon voor mijn deur. Iemand hier ook ervaringen mee?

Hoeveel dagen heeft het geduurt voordat je hem binnen had????
pi_7375137
3 December besteld en 12 december binnen, had wel de 1 na snelste besteld mode.
pi_7378207
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:16 schreef Carlitos het volgende:
Ja hij is binnen met DTS en uiteraard 2 DVD's...
Deze staat nog altijd heel hoog op mijn 'wanted'-lijstje.

Ik zie overigens net dat er eind januari 2003 een The Crow S.E. R2 versie uitkomt, met praktisch dezelfde features als de R1. (incl. DTS).

..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_7380650
Ik heb em zo ontzettend lang in NL gezocht ik werd het wachten beu, en ondertiteling mis ik toch niet.

En hij is zo gaaf die film...

pi_7733094
Ik was van het weekend in Antwerpen om LOTR TTT te zien en toen zag ik daar bij de FRS de Special Edition R2 van The Crow gezien. Helaas wel voor de schappelijke prijs van 45 euro.
  woensdag 8 januari 2003 @ 15:22:02 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_7777718
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:16 schreef Carlitos het volgende:Het enige nadeel van het bestellen via amazon was dat het pakje voor mijn deur lag toen ik thuis kwam, en dan bedoel ik voor mijn deur. Niet in een brievenbus of niet eens zo'n briefje gewoon voor mijn deur. Iemand hier ook ervaringen mee?
Ik ooit eens gehad met een MP3 CD speler... Gelukkig heeft de overbuurvrouw het ding onder het afdak gezet, anders was ie echt doorweekt, het regende die dag namelijk PIJPESTELEN!

Maar wel tof die the Crow DVD

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 8 januari 2003 @ 15:45:03 #8
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_7778353
quote:
Op maandag 16 december 2002 22:50 schreef Durbin het volgende:

[..]

Deze staat nog altijd heel hoog op mijn 'wanted'-lijstje.

Ik zie overigens net dat er eind januari 2003 een The Crow S.E. R2 versie uitkomt, met praktisch dezelfde features als de R1. (incl. DTS).

ja, alleen wel vet kut dat de DTS-track op de Nederlandse Crow DVD IN HET FRANS IS!!!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 8 januari 2003 @ 16:01:44 #9
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_7778787
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 15:45 schreef Smots het volgende:

[..]

ja, alleen wel vet kut dat de DTS-track op de Nederlandse Crow DVD IN HET FRANS IS!!!

Ben blij dat ik de R1 heb besteld zodra er een DTS track in een andere taal dan het oorspronkelijke op staat haak ik af nog effe en we krijgen ook alleen nog maar een franse of russische hoes...
  woensdag 8 januari 2003 @ 17:32:39 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_7781023
quote:

[..]

Flikken ze GVD ook bij JP3
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_7781172
lekker man ... errruuugggg goede film ...
dat ie voor je deur lag is wel risico vol ... had ik voorbij gelopen en zag ik The Crow liggen had ik het toch moeilijk gehad denk ik.
Vooral dat het zo koud was...
Is bestellen om amazon duur ?
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:32:27 #12
40664 Durbin
Who knows..
pi_7782186
quote:

[..]

Thx.

DAT wist ik dus niet.

..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_7782773
Frans is toch zo een mooie taal he
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')