Het enige nadeel van het bestellen via amazon was dat het pakje voor mijn deur lag toen ik thuis kwam, en dan bedoel ik voor mijn deur. Niet in een brievenbus of niet eens zo'n briefje gewoon voor mijn deur. Iemand hier ook ervaringen mee?
quote:Hoeveel dagen heeft het geduurt voordat je hem binnen had????
Op maandag 16 december 2002 20:16 schreef Carlitos het volgende:
Ja hij is binnen met DTSen uiteraard 2 DVD's , besteld samen met "The Thing" via amazon.com.
Het enige nadeel van het bestellen via amazon was dat het pakje voor mijn deur lag toen ik thuis kwam, en dan bedoel ik voor mijn deur. Niet in een brievenbus of niet eens zo'n briefje gewoon voor mijn deur. Iemand hier ook ervaringen mee?
quote:Deze staat nog altijd heel hoog op mijn 'wanted'-lijstje.
Op maandag 16 december 2002 20:16 schreef Carlitos het volgende:
Ja hij is binnen met DTSen uiteraard 2 DVD's...
Ik zie overigens net dat er eind januari 2003 een The Crow S.E. R2 versie uitkomt, met praktisch dezelfde features als de R1. (incl. DTS).
En hij is zo gaaf die film...
quote:Ik ooit eens gehad met een MP3 CD speler... Gelukkig heeft de overbuurvrouw het ding onder het afdak gezet, anders was ie echt doorweekt, het regende die dag namelijk PIJPESTELEN!
Op maandag 16 december 2002 20:16 schreef Carlitos het volgende:Het enige nadeel van het bestellen via amazon was dat het pakje voor mijn deur lag toen ik thuis kwam, en dan bedoel ik voor mijn deur. Niet in een brievenbus of niet eens zo'n briefje gewoon voor mijn deur. Iemand hier ook ervaringen mee?
Maar wel tof die the Crow DVD
quote:ja, alleen wel vet kut dat de DTS-track op de Nederlandse Crow DVD IN HET FRANS IS!!!
Op maandag 16 december 2002 22:50 schreef Durbin het volgende:[..]
Deze staat nog altijd heel hoog op mijn 'wanted'-lijstje.
Ik zie overigens net dat er eind januari 2003 een The Crow S.E. R2 versie uitkomt, met praktisch dezelfde features als de R1. (incl. DTS).
quote:Ben blij dat ik de R1 heb besteld zodra er een DTS track in een andere taal dan het oorspronkelijke op staat haak ik af nog effe en we krijgen ook alleen nog maar een franse of russische hoes...
Op woensdag 8 januari 2003 15:45 schreef Smots het volgende:[..]
ja, alleen wel vet kut dat de DTS-track op de Nederlandse Crow DVD IN HET FRANS IS!!!
quote:Flikken ze GVD ook bij JP3
ja, alleen wel vet kut dat de DTS-track op de Nederlandse Crow DVD IN HET FRANS IS!!!
quote:Thx.
DAT wist ik dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |