Dit dus.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gozer zit daar dus nu al jaren en het had allemaal amper zin. Dit lijkt me dan wel zo iemand die de rest van z'n leven in "het systeem" blijft zitten.
Met een beetje pech iemand die over een paar jaar op proefverlof mag omdat een behandelaar dacht dat er wel een beetje vooruitgang was..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gozer zit daar dus nu al jaren en het had allemaal amper zin. Dit lijkt me dan wel zo iemand die de rest van z'n leven in "het systeem" blijft zitten.
En dan? Volgens de verslaggeving is het een autist. Na jarenlang leven in een gesloten omgeving, waar die persoon waarschijnlijk vrijwel iedereen kent, zal die in de grote boze buitenwereld willen ontsnappen van zijn of haar begeleider? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Met een beetje pech iemand die over een paar jaar op proefverlof mag omdat een behandelaar dacht dat er wel een beetje vooruitgang was..
Daar heb je A)Een heel spectrum in, dus alleen het woord autisme zegt niets, en B) zo’n verlof is niet altijd begeleid..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
En dan? Volgens de verslaggeving is het een autist. Na jarenlang leven in een gesloten omgeving, waar die persoon waarschijnlijk vrijwel iedereen kent, zal die in de grote boze buitenwereld willen ontsnappen van zijn of haar begeleider? Ik denk het niet.
A) Dat weet ik, ik ben er zelf één. En het zegt niet niets en ook niet alles. Maar wel veel. Een meerderheid van autisten zal onder min of meer gelijke omstandigheden een vertrouwde omgeving verkiezen boven een vreemde.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daar heb je A)Een heel spectrum in, dus alleen het woord autisme zegt niets, en B) zo’n verlof is niet altijd begeleid..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |