abonnement Unibet Coolblue
pi_173688329
Tja dat is inderdaad lastig.

Ik snap (en herken) dat je er uit geiligheid in mee gaat omdat het idee gewoon wel.... geil is, maar op een gegeven moment ben je 'bang' dat je er te ver in bent meegegaan omdat het toch wel iets blijft dat je liever voor de buitenwereld verborgen houdt.

Voor mijn huidige relatie heb ik ook wel eens zoiets meegemaakt. Had op een gegeven moment een match op tinder met een 48 jarige vrouw... Ik verveelde me, het was zaterdagavond, en zij begon opeens tegen me aan te ouwehoeren..

Vreemd genoeg werd ik er alleen maar nog geiler van toen ze vertelde dat ze een dochter had van 23 (ik was toen 26 :') ). Aanvankelijk tot een uur of 2 in de nacht een beetje zitten tinderen. Ondertussen zat ik al een beetje in een twijfel situatie : aan de ene kant vond ik het wel geil om een beetje met haar te appen en een beetje ' knipogend ' te praten over daten en seks hebben, aan de andere kant was ik ook weer een te groot schijthuis om het daadwerkelijk zo ver te laten komen.

Uiteindelijk heb ik dat 'chatten' met haar twee weken volgehouden zonder af te spreken, en toen zette ze me voor het blok, het kwam er een beetje op neer dat ik haar of diezelfde avond nog moest komen neuken, of dat ze er anders wel een beetje klaar mee was (had echt al vier keer een smoes bedacht). Heb het toen laten doodbloeden, en ben daar achteraf wel blij mee eigenlijk.

Hoewel het vanuit zo'n vrouw natuurlijk ook gewoon hartstikke onschuldig is (Een alleenstaande vrouw van eind 40 heeft ook seks nodig) is het toch altijd lastig om in te schatten hoe ze zal reageren wanneer blijkt dat je haar niet meer wilt.

Wat ik wel weet is dat het bij veel van dat soort vrouwen echt puur om de seks draait, die zien jou niet als relatie materiaal. Je zou het dus zo kunnen spelen dat je gewoon zegt dat je iemand van je eigen leeftijd hebt ontmoet waar je iets serieus mee wilt opbouwen. Grote kans dat ze daar alle begrip voor heeft.
pi_173707576
Oudere vrouwen O+
Geniet er maar van. Voor je het weet ben je 40 en heb je amper nog een seksleven, en de hele dag krijsende kinderen om je heen die het bloed onder je nagels vandaan halen.
Op zulke momenten zal je nog met weemoed terug denken aan deze tijd :')
pi_173712619
Het meeste bezwaar lijkt volgens mij voort te komen uit de angst dat het uit komt en dat mensen dan afkeurend zullen kijken dat jij seks hebt met een oudere vrouw. Was de tendens dat men dit heel normaal vond dan had jij je waarschijnlijk ook niet zo gevoeld.

Maar ja, dat is niet zo kortom een paar opties.
1) stoppen
2) mee door gaan

Veel ingewikkelder hoeft het niet te worden. Je bent echt niet de enige die zoiets doet en je zal de laatste ook niet zijn. Als je je er echt niet prettig bij voelt dan zou ik er mee stoppen als ik jou was. En anders toch proberen er bezinning in te vinden dat het gewoon fijn is en schijt aan de rest van de wereld die er dan misschien afkeurend tegenover staan. Het is jouw leven, en dat kan en mag jij doen wat je er mee wilt doen.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173753834
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:47 schreef Erik154 het volgende:
Mijn moeder zei laatst "Oh, hoor je nog wel eens wat van [naam buurvrouw]"
Ze weet het.
pi_173764760
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:50 schreef heywoodu het volgende:
Hoezo letterlijk en figuurlijk 10 keer?
:D
pi_173764827
Ach ja, op een oude fiets moet je het leren. Niet zo druk over maken.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 14 september 2017 @ 11:48:48 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_173769590
quote:
4s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:34 schreef zovty het volgende:

[..]

Ze weet het.
^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_173779751
Mijn buurvrouw was 23 en inderdaad rondborstig. Althans, ik klaag niet over 75DD met verder een slank lijfje.
Daarom reden genoeg de OP even te lezen :)

Edit: verhaal gelezen en doorgestuurd naar Brazzers.com. 1500 Dollar voor het script gekregen ^O^

[ Bericht 29% gewijzigd door Puntenjager op 14-09-2017 21:14:50 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_173780378
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 07:50 schreef J_Mormont het volgende:
Tja dat is inderdaad lastig.

Ik snap (en herken) dat je er uit geiligheid in mee gaat omdat het idee gewoon wel.... geil is, maar op een gegeven moment ben je 'bang' dat je er te ver in bent meegegaan omdat het toch wel iets blijft dat je liever voor de buitenwereld verborgen houdt.

Voor mijn huidige relatie heb ik ook wel eens zoiets meegemaakt. Had op een gegeven moment een match op tinder met een 48 jarige vrouw... Ik verveelde me, het was zaterdagavond, en zij begon opeens tegen me aan te ouwehoeren..

Vreemd genoeg werd ik er alleen maar nog geiler van toen ze vertelde dat ze een dochter had van 23 (ik was toen 26 :') ). Aanvankelijk tot een uur of 2 in de nacht een beetje zitten tinderen. Ondertussen zat ik al een beetje in een twijfel situatie : aan de ene kant vond ik het wel geil om een beetje met haar te appen en een beetje ' knipogend ' te praten over daten en seks hebben, aan de andere kant was ik ook weer een te groot schijthuis om het daadwerkelijk zo ver te laten komen.

Uiteindelijk heb ik dat 'chatten' met haar twee weken volgehouden zonder af te spreken, en toen zette ze me voor het blok, het kwam er een beetje op neer dat ik haar of diezelfde avond nog moest komen neuken, of dat ze er anders wel een beetje klaar mee was (had echt al vier keer een smoes bedacht). Heb het toen laten doodbloeden, en ben daar achteraf wel blij mee eigenlijk.

Hoewel het vanuit zo'n vrouw natuurlijk ook gewoon hartstikke onschuldig is (Een alleenstaande vrouw van eind 40 heeft ook seks nodig) is het toch altijd lastig om in te schatten hoe ze zal reageren wanneer blijkt dat je haar niet meer wilt.

Wat ik wel weet is dat het bij veel van dat soort vrouwen echt puur om de seks draait, die zien jou niet als relatie materiaal. Je zou het dus zo kunnen spelen dat je gewoon zegt dat je iemand van je eigen leeftijd hebt ontmoet waar je iets serieus mee wilt opbouwen. Grote kans dat ze daar alle begrip voor heeft.
Verhaal gelezen en doorgestuurd naar Brazzers.com. 0 Dollar voor het script gekregen -O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 19 september 2017 @ 09:43:42 #35
53151 T42
Pinball Wizard
pi_173866303
ts pm me maar ik neem der wel van je over ;)
pi_173870046
Ik vind het raar dat je dit een affaire noemt. Jullie zijn beiden single. Daarnaast zijn jullie beiden volwassen en voelen jullie je tot elkaar aangetrokken. Jullie verwachtingen lopen gelijk en het is wel wat onorthodox, maar stiekem is het daarom ook lekker spannend. Maak je niet zo druk en geniet ervan.
pi_173883766
Ik snap je gevoelens. Het komt dichtbij, het is iets wat lekker is, maar ook zeker niet iets wat je wilt wat bekend wordt. Daarnaast heb je het idee dat je ouders verwachten dat je met een leuk meisje thuis komt terwijl jij de buurvrouw ligt te naaien. Gewoon lekker van genieten (wat iedereen hier zegt) lukt dus niet helemaal, want je bent bang dat het uitkomt en je denkt dat jr faalt omdat je niet aan de verwachtingen voldoet.

Maar... je bent 21. Ik ben 35. Toen ik 21 was zat ik al 3 jaar in een langdurige relatie die tot mijn 27e duurde. Nu achteraf zie ik heel goed dat dat niet de juiste relatie was, niet de juiste persoon. Maar ja, wat weet je nou op die leeftijd he. Na mijn relatie ben ik helemaal los gegaan, van alles wat geproefd en gedaan en ik zou willen dat ik dat had gedaan toen ik 21 was. Dan had ik veel beter geweten wat ik wilde, hoe ik in de markt lig, hoe vrouwen denken en omgaan met seks, etc.

Wat je hebt met de buurvrouw is geen affaire, maar een scharrel, een seksrelatie. Je buurvrouw is ook gebaat bij discretie, dus daar kun je afspraken over maken. Ook over de intenties en de duur. Daarnaast hoef je ook niet exclusief te zijn met de buurvrouw. Mijn advies: ben gewoon lekker 21, geniet van het leven en de mogelijkheden, geniet van alle vrouwen die je tegenkomt, probeer te vinden wat haar uniek maakt, wat haar geil maakt en geniet van elkaar. Die serieuze relatie kom je dan vanzelf wel een keer tegen en ondertussen geniet je met volle teugen. Doe het met plezier en doe het veilig. Een kind of soa haalt de lol er wel vanaf. Laatste tip: vraag je buurvrouw over haar fantasieën. Oudere vrouwen zijn vaak wat uitgesprokener en meer in voor experimenten. Ik heb 2 oudere vrouwen gehad en beide waren bijvoorbeeld in voor anaal.
pi_173883815
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 07:50 schreef J_Mormont het volgende:
Tja dat is inderdaad lastig.

Ik snap (en herken) dat je er uit geiligheid in mee gaat omdat het idee gewoon wel.... geil is, maar op een gegeven moment ben je 'bang' dat je er te ver in bent meegegaan omdat het toch wel iets blijft dat je liever voor de buitenwereld verborgen houdt.

Voor mijn huidige relatie heb ik ook wel eens zoiets meegemaakt. Had op een gegeven moment een match op tinder met een 48 jarige vrouw... Ik verveelde me, het was zaterdagavond, en zij begon opeens tegen me aan te ouwehoeren..

Vreemd genoeg werd ik er alleen maar nog geiler van toen ze vertelde dat ze een dochter had van 23 (ik was toen 26 :') ). Aanvankelijk tot een uur of 2 in de nacht een beetje zitten tinderen. Ondertussen zat ik al een beetje in een twijfel situatie : aan de ene kant vond ik het wel geil om een beetje met haar te appen en een beetje ' knipogend ' te praten over daten en seks hebben, aan de andere kant was ik ook weer een te groot schijthuis om het daadwerkelijk zo ver te laten komen.

Uiteindelijk heb ik dat 'chatten' met haar twee weken volgehouden zonder af te spreken, en toen zette ze me voor het blok, het kwam er een beetje op neer dat ik haar of diezelfde avond nog moest komen neuken, of dat ze er anders wel een beetje klaar mee was (had echt al vier keer een smoes bedacht). Heb het toen laten doodbloeden, en ben daar achteraf wel blij mee eigenlijk.

Hoewel het vanuit zo'n vrouw natuurlijk ook gewoon hartstikke onschuldig is (Een alleenstaande vrouw van eind 40 heeft ook seks nodig) is het toch altijd lastig om in te schatten hoe ze zal reageren wanneer blijkt dat je haar niet meer wilt.

Wat ik wel weet is dat het bij veel van dat soort vrouwen echt puur om de seks draait, die zien jou niet als relatie materiaal. Je zou het dus zo kunnen spelen dat je gewoon zegt dat je iemand van je eigen leeftijd hebt ontmoet waar je iets serieus mee wilt opbouwen. Grote kans dat ze daar alle begrip voor heeft.
Je maakt het veel te moeilijk. Oudere vrouwen zoeken geen contact met een 21 of 23 jarige voor een relatie, maar gewoon voor seks. Zeker als ze op tinder zitten. Geen verplichtingen, geen gedoe, gewoon seks met een jonge man waarbij ze zichzelf weer even jong voelen. Je zou er wel spijt van moeten hebben, je hebt een geweldige nacht gemist.
pi_173887695
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:15 schreef janalleman13 het volgende:

[..]

Je maakt het veel te moeilijk. Oudere vrouwen zoeken geen contact met een 21 of 23 jarige voor een relatie, maar gewoon voor seks. Zeker als ze op tinder zitten. Geen verplichtingen, geen gedoe, gewoon seks met een jonge man waarbij ze zichzelf weer even jong voelen. Je zou er wel spijt van moeten hebben, je hebt een geweldige nacht gemist.
Helemaal mee eens. Oudere vrouwen moeten iets compenseren. Hun gebrek aan jeugdigheid en verlies van schoonheid. Met als resultaat dat ze vaak alles voor je doen. Patricia Paaytje? No prob.
Met hun laatste krachten slepen zij zich naar je bed...
pi_173887797
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:58 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Oudere vrouwen moeten iets compenseren. Hun gebrek aan jeugdigheid en verlies van schoonheid. Met als resultaat dat ze vaak alles voor je doen. Patricia Paaytje? No prob.
Met hun laatste krachten slepen zij zich naar je bed...
Ja dat, of ze houden gewoon van seks en hebben met de jaren hun schroom afgeschud.
pi_173887870
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:04 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ja dat, of ze houden gewoon van seks en hebben met de jaren hun schroom afgeschud.
Lelijke vrouwen hebben ook dat voordeel dat 'ze er iets meer voor moeten doen'
Liever een iets minder knappe vrouw die alles voor me doet dan een verwende schoonheid die alleen maar achterover ligt.
pi_173888292
Je oud buurvrouw is gewoon op geile neukseks uit met een jong broekie. Meer is het niet en zal het ook niet worden.
Dus ,of je geniet van je milf of je stopt er mee.
  vrijdag 22 september 2017 @ 00:56:11 #43
53151 T42
Pinball Wizard
pi_173923049
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:07 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Lelijke vrouwen hebben ook dat voordeel dat 'ze er iets meer voor moeten doen'
Liever een iets minder knappe vrouw die alles voor me doet dan een verwende schoonheid die alleen maar achterover ligt.
klopt ;)
pi_173923302
Ik had zelf als 27-jarige knul een seksrelatie met een collega van 42, best wel een milfje en was voor zowat alles in. Heb nooit een seconde schaamte gevoeld, vond het alleen maar geniaal... eindelijk een milf in bed :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 22 september 2017 @ 01:44:17 #45
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_173923428
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:47 schreef Erik154 het volgende:
En de rest is geschiedenis.
Nee, details graag.
pi_173931915
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 september 2017 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had zelf als 27-jarige knul een seksrelatie met een collega van 42, best wel een milfje en was voor zowat alles in. Heb nooit een seconde schaamte gevoeld, vond het alleen maar geniaal... eindelijk een milf in bed :')
_O_
pi_173931921
Maak een filmpje en post het op FOK! net als FOK! legende anthonyzeus
pi_173932090
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:15 schreef bamibij het volgende:
Maak een filmpje en post het op FOK! net als FOK! legende anthonyzeus
Sow, daar noem je er wel een _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173932173
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Sow, daar noem je er wel een _O_
ONZ / Anthony Zeus staat in de Panorama!

_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')