Dat is hoe het dan 1 november bij de overdracht moet zijn neem ik aan? Anders teken je toch gewoon niet..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:27 schreef hierissieweer het volgende:
Het koopcontract staat dat het huis verkocht wordt vrij van huurders en in de staat van bezichtiging.
Huis is al verkocht dus ik neem aan dat dat de bank ook weinig interesseertquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:29 schreef BrandX het volgende:
Ik dacht dat het niet eens mag, onderhuur. In ieder geval niet zonder toestemming van de hypotheekverstrekker van die eigenaar.
Je hoeft er ook niet aan mee te werken. Die verkoper kan gewoon die huurder er zonder contract inzetten zonder meedewerking van TS de koper.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:33 schreef hugecooll het volgende:
Uhu en dan mag jij die huurder eruit zien te krijgen. Ik zou hier niet aan meewerken.
Zeker!quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:29 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Dat is hoe het dan 1 november bij de overdracht moet zijn neem ik aan? Anders teken je toch gewoon niet..
Lijkt mij overdrevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:02 schreef LXIV het volgende:
Ik zal vertellen hoe het gaat.
Je hebt al een hypotheek op dat huis. VOor dat jij er in trekt zitten er huurders in. Die zijn er met toestemming ingegaan, dus krijg je er nooit meer uit.
Jij gaat rente+aflossing voor dat huis betalen. Ondertussen moet jij je huidige huis uit. Je staat op straat. Je verslonst, raakt je baan kwijt. Je stopt met betalen aan je hypotheek en er komt ene executieveilig van je huis. Niemand durft het aan te kopen, behalve de huurders. Die zijn spekkoper.
Jij hebt nu een schuld, geen baan en komt ook niet meer aan werk.
WIl je dit voorkomen, maak dan 5000 euro over op rknr 32ABN083089301 ovv wanhoop
Kan dat ja? Dat je een schadevergoeding eist als de boel niet op orde is op de dag van overdracht? Hoe is dat juridisch geregeld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:39 schreef Fer het volgende:
Je doet toch een bezichtiging voor de sleuteloverdracht?
Is de huurder niet weg of iets stuk, gaat de overdracht niet door en kun je een schadevergoeding indienen.
Dat staat allemaal in je voorlopig koopcontract (of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 18:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan dat ja? Dat je een schadevergoeding eist als de boel niet op orde is op de dag van overdracht? Hoe is dat juridisch geregeld?
Klopt, maar dan moet hij wel geld hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:39 schreef Fer het volgende:
Je doet toch een bezichtiging voor de sleuteloverdracht?
[quote]Is de huurder niet weg of iets stuk, gaat de overdracht niet door en kun je een schadevergoeding indienen.
Bedoel het meer in de zin dat ik geen goedkeuring oid zou gevenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 17:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet aan mee te werken. Die verkoper kan gewoon die huurder er zonder contract inzetten zonder meedewerking van TS de koper.
Mooi kut in elk geval. Ik zou goed pissed zijn als men dat deed met "mijn" huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |