[Dit bericht is gewijzigd door spacemangraig op 16-12-2002 21:35]
[Dus ja alle nummers zijn ongeveer zoals Lovercall en beter...]
En als je toch gelijk bezig bent dan kan je gelijk ook wel zijn eerste ceedee I'm Alive and on Fire ook wel ff halen... staan ook van die instant-klassiekertjes op.
Tsk, malloot, gaat'ie een videoclip maken waardoor heel huppelalto Nederland weer een nieuwe held erbij heeft.
quote:ach zolang de muziek niet al te commercieel wordt (lovercall zitten best commerciele stukjes in) boeit het me niet. Rammstein is bijv. ook veel commercieler dan vroeger maar ze maken nog wel goede muziek!
Op dinsdag 17 december 2002 16:33 schreef FLIPNEUS het volgende:
Maar hij wordt nu wel commercieel zeg, gadverdamme, vind het meteen een stuk minder leuk..
Tsk, malloot, gaat'ie een videoclip maken waardoor heel huppelalto Nederland weer een nieuwe held erbij heeft.
quote:me too!
Op dinsdag 10 juni 2003 20:37 schreef vector200 het volgende:
Heb Danko Jones op pinpop gezien en ik moet zeggen: DAT klinkt goed
Was wel lekker ramwerk moet ik zeggen, niet erg subtiel, maar wel erg energiek!
quote:Inderdaad ja.... nou nog ff kijken waar we die cd vandaan gaan halen... maar als ik hem heb gaat ie toch wel vastroesten in de cd wisselaar
Op dinsdag 10 juni 2003 20:38 schreef HeatWave het volgende:[..]
me too!
Was wel lekker ramwerk moet ik zeggen, niet erg subtiel, maar wel erg energiek!
quote:
quote:Dat zou ik ookwel zo kunnen stellen
Nu I'm alive and on fire ookmaar meteen besteld maar zal ookwel ff duren, maar kon echt niet tot october wachten op hun volgende album En idd Lovercall is eigenlijk nogmaar 'the top of the iceberg' ben eigenlijk alleen van het laatste nummer Love is unkind niet geheel kapot vind het geen topafsluiter maar dat mag de pret zeker niet drukken
6 Oktober 2003 komt ie uit. Schrijf dat in je agenda!!
Ennuuuuh MCH: Ergens in December tourt ie weer door Nederland, en Vera staat er ook bij. Komt allemaal goed. Ik weet alleen even de datum niet uit het blote hoofd.
I'm so horny, I need a Sex Change --> Staat nog in mijn geheugen gegrift!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |