They're not having it.Ik moet een "certificate of non-receipt" gaan ritselen bij een postkantoor. Pffff. Dit om te bewijzen dat mijn pakketje daar niet is aangekomen. Ben ik nou gek of kan iedereen met een internetverbinding dat zien al ie het trackingnummer invoert?quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:34 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
[..]
Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.
Volgens mij is er iets fout gegaan in de communicatie tussen de medewerker hier op Fok en degenen die jou en mij een bericht gestuurd hebben. Volgens mij bestaat er in Nederland niet eens meer een postkantoor zoals zij verwachten, louter servicepunten.quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
[..]
They're not having it.Ik moet een "certificate of non-receipt" gaan ritselen bij een postkantoor. Pffff. Dit om te bewijzen dat mijn pakketje daar niet is aangekomen. Ben ik nou gek of kan iedereen met een internetverbinding dat zien al ie het trackingnummer invoert?
Bedankt voor de moeite. Om het simpel te houden lijkt het mij verstandig alle orders die niet meer gaan komen (per direct) te refunden; dan bestel ik het zelf gewoon opnieuw. Ik krijg het idee dat het aan de andere kant niet helemaal soepel loopt nog. Ik heb ook geen idee op welke mails ik nu moet reageren en welke niet (Gina heeft het geheel wat onduidelijker gemaakt).quote:Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik denk dat Gina verkeerd op de hoogte is gesteld. Hier absoluut niet mee akkoord gaan! Andere hebben ook volledige refunds gekregen dus ik ga ervoor zorgen dat dit hier ook het geval is. Ik ga het direct doorgeven.
quote:Op maandag 11 september 2017 21:38 schreef thompoes het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag om 11:02 een mail ontvangen, van ticket AT17091105251, wat ook in jouw screenshot staat. Hierin staat:
[..]
Is dit de mail waarnaar je verwijst? Naar mijn idee moet ik nu alsnog 3 weken wachten. Of heb ik een mail gemist?
quote:Op dinsdag 12 september 2017 00:34 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
[..]
Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 15:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
[..]
They're not having it.Ik moet een "certificate of non-receipt" gaan ritselen bij een postkantoor. Pffff. Dit om te bewijzen dat mijn pakketje daar niet is aangekomen. Ben ik nou gek of kan iedereen met een internetverbinding dat zien al ie het trackingnummer invoert?
Ze hebben er een andere persoon op gezet dan de vorige lading resends/refunds. Ik krijg ook het vermoeden dat deze persoon (Gina) niet goed op de hoogte is gebracht....quote:Op dinsdag 12 september 2017 18:05 schreef Jungian het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite. Om het simpel te houden lijkt het mij verstandig alle orders die niet meer gaan komen (per direct) te refunden; dan bestel ik het zelf gewoon opnieuw. Ik krijg het idee dat het aan de andere kant niet helemaal soepel loopt nog. Ik heb ook geen idee op welke mails ik nu moet reageren en welke niet (Gina heeft het geheel wat onduidelijker gemaakt).
quote:Op dinsdag 12 september 2017 11:29 schreef napfok het volgende:
Ik heb over deze niet ontvangen zending al contact gehad met Gearbest. Zij laten me wachten tot 23 September.
- Orderdatum: Jul 16, 2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1707161527063568
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003018867AZ en RN003070181AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend
Wachten tot 23 September lijkt mij redelijk zinloos...
Ik ga dit doorgeven. Jullie zouden spoedig een e-mail moeten krijgen voor refund/resend. Mocht dit ook een "foute" e-mail zoals hierboven laat het dan direct weten!quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook een bestelling lopen die nog niet binnen is:
-Orderdatum: Jul 10, 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
-Ordernummer: WWP1707101315581071
-Tracking Number: AEL1112541332NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: zending nog steeds niet binnen
-voorkeur: resend
Hij zou al verstuurd moeten zijn, maar ga het doorgeven dat je deze niet hebt gekregen.quote:Op dinsdag 12 september 2017 10:05 schreef Dem_Demmy het volgende:
Dank je wel voor je hulp
Ik heb nog geen mail ontvangen heb ook in mn spam gekeken
Of moet ik nog geduld hebben?
Goed om te horen dat de eerste lading resends/refunds wel goed verlopen isquote:Op dinsdag 12 september 2017 15:56 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb inmiddels al mijn resends binnen. Heel erg bedankt voor je hulp.
Ik heb het met ene winifred aan de stok. PostNL gevraagd om raad maar die komen met een verklaring over een totaal ander trackingnummer, dus toen weer wachten tot de carrousel weer rond was. Helaas kreeg ik geen antwoord maar een wedervraag of ik dus bedoelde dat het om trackingcode <juiste trackingcode> gaat - "ja" en wachten maar weer op de volgende cyclus hahaha.quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:46 schreef Gearbest het volgende:
Ze hebben er een andere persoon op gezet dan de vorige lading resends/refunds. Ik krijg ook het vermoeden dat deze persoon (Gina) niet goed op de hoogte is gebracht....
Ik ga er voor zorgen dat nu wel alles netjes verloopt, want zo'n bewijs van postkantoor of op het postkantoor gaan kijken voor je pakketje vind ik zelf redelijk onzinnig. Mijn excuses hiervoor dan ook.
Bij mijn regel staat dat mijn emailadres in een black list staat? Dat lijkt mij zeker niet het geval. Ik heb geen mailtje gekregen, ook niet in mijn spambox van mijn provider. Op mijn GB account staat ook geen melding. Ik had wel eerder een ticket geopend voor een vraag over de order, maar daar is recentelijk niet op gereageerd. Wat nu?quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bestel al een jaar ongeveer maandelijks van alles en als er iets mis was dan was t altijd snel en goed geregeld. Producten met een beschadiging? "We sturen direct een nieuwe en deze mag je houden" - dat idee..quote:Op woensdag 13 september 2017 09:29 schreef NiEtMis het volgende:
Ik wordt steeds weer met de zelfde verzoeken opgescheept. Ik heb al veel in China besteld, maar ben nog nooit zo aan t lijntje gehouden als bij Gearbest. Dit is dus ook de (eerste en) laatste keer dat ik hier besteld heb.
PostNL, als het mogelijk is altijd die kiezen.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:35 schreef Jrex het volgende:
Weet iemand mij te vertellen wat de verzendmethode DHL(ext) precies inhoudt? Het lijkt erop dat er inmiddels een hele wildgroei aan verzendmethodes is ontstaan, en mij is het niet geheel duidelijk welke voor ons Nederlanders het beste gekozen kan worden.
Iemand suggesties voor een snelle verzendmethode? Vind het niet erg als deze niet gratis is.
Uiteraard ken ik DHL wel, maar er zijn heel wat verschillende DHL opties waaruit je kan kiezen. DHL(ext) had ik bijvoorbeeld nog nooit van gehoord, dus heb ook geen idee wat hiermee de ervaringen zijn.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:43 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
DHL is een van de meest gerenommeerde logistieke bedrijven ter wereld. Een soort UPS zeg maar
Hallo SuliR,quote:Op dinsdag 12 september 2017 20:34 schreef SuliR het volgende:
Heb een refund ontvangen voor een order (W1707090947007757), maar dan zonder de gebruikte punten. Wist niet dat ik de punten dan voor altijd kwijt zou zijn. Anders had ik een resend gevraagd. Heb specifiek vermeld dat ze mijn punten niet moesten vergeten bij de refund (voordat ik een refund kreeg). Ze hebben me toen niet geīnformeerd dat het niet mogelijk is, maar gewoon direct een refund gegeven en bij navraag waar mijn punten zijn gebleven pas verteld dat het niet mogelijk is.
Ticket:
T17082744605
Ik ga ervoor proberen te zorgen dat je gewoon een volledige refund krijgt. Het hoort naar mijn mening niet dat je maar $8 hiervan terug krijgt.quote:Op dinsdag 12 september 2017 23:56 schreef pamelala het volgende:
Bij mij is Megan lekker bezig...
We are sorry for inconvenience and understand your frustration.
We shipped the order on August 4, 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on October 4, 2017 .
Since you are a valuable customer for us , we will be able to offer 2 options as a proof of good will.
1)Refund USD8.00 on your paypal or credit card.
However, there is not extral compensation for you .
2)Refund USD8.00 on your wallet(store credit).
We can offer a partial refund of your product value which is USD 8.00 on your wallet. we also offer worth 2 time GB points with the price of product(s) (e.g. 1usd = 2 points 3usd=3*2points)This amount can be used for your future orders.
Could you please kindly let me know your decision?
We kindly ask you wait for your order patiently, if you still did not receive after October 4, 2017 , please kindly contact us again, then we refund the remain amount to your account .
We also kindly suggest checking with your local Post Office in case they received it.
Thank you for your understanding
(Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail)
Ik ga het direct voor je regelen dat je een refund krijgt. Normaal hebben we een 60 dagen beleid, maar voor dit geval is het een 35 dagen beleid. De medewerker was denk ik niet op de hoogte van deze gevallen. Ik ga het dus voor je regelen.quote:Op woensdag 13 september 2017 09:29 schreef NiEtMis het volgende:
Hier mijn ticket bij Gearbest, de zestig dagen zijn nu voorbij en ik wil mijn geld terug. Kun jij dat voor mij regelen. Ik wordt steeds weer met de zelfde verzoeken opgescheept. Ik heb al veel in China besteld, maar ben nog nooit zo aan t lijntje gehouden als bij Gearbest. Dit is dus ook de (eerste en) laatste keer dat ik hier besteld heb.
Ticket:
T17081704697
Order Number:
WP1707111126336979
Message Type:
Not delivered after 25 Business days(Shipped, not received yet )
Subject:
Still not deliverded, now the 26 day
Message:
Ticket Status:
Processing
Full Name:
Aukje Haan
Gearbest Customer Support At 08/17/2017 04:24:02 CST
Dear Aukje,
Thank you for Contacting Gearbest.com.
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:
1) Please reconfirm your delivery address as follows:
consignee name:
detailed address:
City:
State(province):
Postal code:
Country:
Phone:
2)Please contact your local post office in charge of your area, stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
Once you have checked with the post office, kindly let us know the results.
3)We shipped your order WP1707111126336979 on 07/12/2017. Therefore your delivery deadline will expire on Date 09/10/2017. (For Latin America countries like Mexico,Brazil,Agentina,Chile,Bolivia and Peru, the delivery deadline will expire on 10/10/2017.)
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to reply to this ticket. We will do our very best to assist you.
Best Regards
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/17/2017 04:35:52 CST
2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD
The adress is corect, the postoffice in the Netherlands did not receive the packet allready. I guess the packet is still at Azrbijan.
Thank you,
Gearbest Customer Support At 08/18/2017 01:41:04 CST
Dear Aukje,
Thank you for placing your order with Gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.
We have shipped your order out.
The delivery information
customers: A J Haan, shipping address: xxx
Tracking number: RN002906217AZ,shipping method: AZRAMHQ,
tracking site: http://www.17track.net/en/ shipping date: July 12, 2017 06:23:19,estimated time: 15-20 business days,
sku*quantity:152507001 * 1 ,
The precise shipping time can also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
Learn more about the shipping method from http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html
In addition, I advice you to go to your local post office to check your package. If your package is not there, please wait for 5 to 7 days. I hope you will receive the package soon.
After I checked on the tracking website, the tracking information did not be updated in time. I advised you to wait for 5 to 7 business days. If the information still cannot be updated, please feel free to contact us.
Thank you for your patience and kind support.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Best regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/25/2017 06:04:40 CST
Still nothing, alsno nothing changed on the tracking information on your site.
Gearbest Customer Support At 08/26/2017 02:18:28 CST
Dear Aukje,
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:
1) Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”:
Consignee name:
Detailed address:
City:
State(Province):
Postal code:
Country:
Phone:
2)Please contact your local post office in charge of your area stating your name and address.
In some cases, post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.
3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.
Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date. Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost.
As a proof of goodwill, we Gearbest commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
Thank you for your patience and collaboration.
Best Regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/12/2017 06:35:52 CST
3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.
The adress is good, the tracking off your site is at attachment and the tracking in the Netherlands is as attachment.
I don't believe it will come.
Please how can we (you) fix this?
.PNG .PNG
Gearbest Customer Support At 09/13/2017 02:31:14 CST
Dear Aukje,
Thank you for your feedback.
1. We hope you can also contact the post office as soon as possible.
Post office may require customers to collect parcels over there sometimes.
2. In addition, please open the claim with your post office that shows the parcel was not signed and the there should be the postmark of your post office. We only can check with shipper with that claim. Hope this is clear for you.
We look forward to hearing from you.
Thank you for your understanding.
Best Regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/13/2017 02:52:14 CST
I contacted the postoffice in the Netherlands a several times. Today for the last time. But the parcel never came in to the Netherlands.
As you can see on the order page and choose tracking, you see:
2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD
It never left Azerbaijan. So you have to contact the postoffice, you are the sender, and you had to do this earlyer.
You said to me when it's not there at the 12 of september you help me.
Now I would like to get my money back. So please arange it.
Ja ik weet dat het frustrerend is. Dit is het ook voor mij helaas. Echter heb ik voor je kunnen regelen dat je direct een volledige refund krijgt. Deze zou morgen / overmorgen geregeld moeten zijn. Ook omdat er zo wat over en weer gemaild is tussen jou en customer service, waar ik door de bomen het bos niet meer ziequote:Op woensdag 13 september 2017 12:04 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
[..]
Ik bestel al een jaar ongeveer maandelijks van alles en als er iets mis was dan was t altijd snel en goed geregeld. Producten met een beschadiging? "We sturen direct een nieuwe en deze mag je houden" - dat idee..
Wat er nu aan de hand is daar qua policy weet ik niet. Maar het niet reageren op valide vragen en voortdurend volharden in evident nutteloze eisen en dan nog op dat toontje van we doen het uiterste om jou, onze vriend, zo goed mogelijk te plezieren, daar krijg ik een heel vervelend gevoel van.
|Ondanks de eerdere fijne ervaringen zal dit voor mij ook niet zo makkelijk meer goed komen. Ik snap niet dat ze een goede, regelmatige klant zo frustreren met een onzinnige 60-dagen policy die hier duidelijk niet op de situatie van toepassing is (ze hebben nota bene de verzendmethode opgeheven pfff).
Die resend/refund moeten ze toch wel gaan regelen want iedereen weet dat AZ post een dikke fail is geweest en dat ook niet in de resterende 10, 15 dagen ineens een kameel uit de Noordzee komt opduiken met al onze pakketjes in zijn bulten.
Waarom dan zoveel sympathie verspelen? Wat nou certificaat van niet-ontrvangst? Zit die in de map met zoekgeraakte documenten? Waar is een tracker eigenlijk voor als het niet is om aan te tonen waar een pakketje voor het laatst is gesignaleerd?
Zou je je e-mail adres + eventueel een andere e-mail adres door kunnen sturen via PM. Dan kunnen ze je opnieuw hierover berichten.quote:Op woensdag 13 september 2017 12:03 schreef DJ41 het volgende:
[..]
Bij mijn regel staat dat mijn emailadres in een black list staat? Dat lijkt mij zeker niet het geval. Ik heb geen mailtje gekregen, ook niet in mijn spambox van mijn provider. Op mijn GB account staat ook geen melding. Ik had wel eerder een ticket geopend voor een vraag over de order, maar daar is recentelijk niet op gereageerd. Wat nu?
Hallo Jrex,quote:Op woensdag 13 september 2017 12:35 schreef Jrex het volgende:
Weet iemand mij te vertellen wat de verzendmethode DHL(ext) precies inhoudt? Het lijkt erop dat er inmiddels een hele wildgroei aan verzendmethodes is ontstaan, en mij is het niet geheel duidelijk welke voor ons Nederlanders het beste gekozen kan worden.
Iemand suggesties voor een snelle verzendmethode? Vind het niet erg als deze niet gratis is.
Kan je je ordernummer opnieuw geven en even controleren. Deze kan ik namelijk niet terugvinden.quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook een bestelling lopen die nog niet binnen is:
-Orderdatum: Jul 10, 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
-Ordernummer: WWP1707101315581071
-Tracking Number: AEL1112541332NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: zending nog steeds niet binnen
-voorkeur: resend
Order No.:WWP1707101315581071quote:Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Kan je je ordernummer opnieuw geven en even controleren. Deze kan ik namelijk niet terugvinden.
Het is inmiddels 64 dagen geleden, dus die 35 dagen ben ik al lang voorbij.....quote:Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga het direct voor je regelen dat je een refund krijgt. Normaal hebben we een 60 dagen beleid, maar voor dit geval is het een 35 dagen beleid. De medewerker was denk ik niet op de hoogte van deze gevallen. Ik ga het dus voor je regelen.
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Jrex,
Ligt de orderwaarde + verzendkosten boven de ¤22 en niet in een EU Warehous? Dan zou ik rekening houden met eventuele douanekosten en hoe deze te omzeilen. Ik heb zelf goede ervaring met Priority Line. Daarbij heb ik zelf nog nooit douanekosten mee gehad. Met DHL expedited shipping (de methode die je aangeeft) had ik direct 2x achter elkaar te maken met douane kosten. Mocht je meer informatie willen. Laat het dan even weten.
Ik ga voor jou de resends regelen!quote:Op woensdag 13 september 2017 14:29 schreef Frank_y het volgende:
Ik heb drie bestellingen die ik nog steeds niet ontvangen heb. Kan jij iets voor mij betekenen?
- Orderdatum: 26 juni 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261046452652
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531662NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: AMETHYST)
- Ordernummer: W1707210949006475
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548748NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: BLUE)
- Ordernummer: W1707210952026285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548770NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Daarom je zit ook al voorbij de 60 dagen zelfs dus dan zouden ze sws al moeten refunden. Nu al helemaal met de 35 voor deze gevallen.quote:Op woensdag 13 september 2017 15:11 schreef NiEtMis het volgende:
[..]
Het is inmiddels 64 dagen geleden, dus die 35 dagen ben ik al lang voorbij.....
Maar bedankt voor de moeite, ik vertrouw er nu op dat het goed komt,
Ik heb 3 weken terug een Xiaomi Robot Cleaner besteld (op vrijdag) en deze via Priority Line verstuurd en had deze binnen de 2 weken in huis (dus met 2 weekenden er nog tussen zelfs). De 7-10 werkdagen worden bijna zeker wel gehaald.quote:Op woensdag 13 september 2017 15:34 schreef Jrex het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
De orderwaarde ligt inderdaad boven de ¤ 22 en het product is niet voorradig in een EU warehouse. Echter ligt de waarde ook weer niet zo hoog dat eventuele douanekosten buitensporig zouden zijn.
Jij hebt destijds ook voor DHL(ext) gekozen? Er zijn namelijk nogal wat verschillende DHL opties.
Priority Line lijkt me ook wel een goede optie, wordt het doorgaans eigenlijk gehaald? De 7-10 dagen levertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |