abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173443961
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja en omdat hij vaak toch wel vrolijk postte heb ik zelf niet doorgehad dat het best logisch is als je daar fucking depressief van raakt. Had niet gedacht dat zo'n definitieve beslissing gemaakt zou worden, maar ik snap zo'n beslissing eigenlijk wel.
Voor de buitenwereld was er al nauwelijks vooruitzicht op beterschap, maar voor Bob zelf en zijn way of life evenmin.
Hij had wel vaker gepost over zelfmoordpogingen, maar dat was dan vaak binnen een inrichting wanneer hij anti-psychotica kreeg toegediend, aldus hemzelf iig.
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 12:40 schreef goodtripbob het volgende:

[..]

"helpen". :')_______ Ik heb 15 keer onegveer zelfmoord geprobeerd te plegen onder invloed van hun vergif en opsluiting en ik ben geen psychisch ziek persoon ze hebben mijn fantastische leven voor delta kapot gemaakt. Drogering, vrijheidsbeveroving en nog meer waar ik ze allemaal voor 7,5 jaa rken aanklagen d egevangenis in maar doe ik n iet want ik ben zo niet ik vergeef het ze ;) O+
;(
pi_173444007
Vanavond neem ik een hijsje voor bob.
What Would Goku Do
pi_173444034
Maar was hij nu echt verslaafd of was het alleen de psychose?
pi_173444129
RIP bobby. Hoop dat je nu je rust hebt kunnen vinden....
Ik kende bobby vanaf mijn 12e (een ruime 14 jaar dus), lang voordat hij een gekkie werd. Helaas is het contact de laatste jaren zwaar verwaterd, gewoon omdat ik het niet meer aan durfde en het niet aan kon te zien hoe diep hij afdaalde.

Het ga je goed, jong ;(
rednuhT.rohT
  maandag 28 augustus 2017 @ 16:47:03 #55
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_173444459
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
Maar was hij nu echt verslaafd of was het alleen de psychose?
Ik kan niet voor hem spreken natuurlijk, maar denk dat het voornamelijk zijn schizofrenie was. Heb hem vaak zat nuchter gezien, hij kon zonder moeite van de drugs afblijven als het moest.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:02:51 #56
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_173444721
Ik denk dat bob z'n geratel op de after van de 1e Abusersmeet (oktober '13 alweer :o ) me het meest is bijgebleven, en dan met name de legendarische uitspraken als "mijn bedtijd is 3.14 kwart over groen" _O-

quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 03:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja dat herkennen gaat denk ik lastiger omdat hij in nuchtere toestand dus soms ook al wanen en hallucinaties heeft die voor hem op dat moment compleet onderdeel van de werkelijkheid zijn. Ook als hij niet psychotisch is, bij een psychose worden daar nog een paar scheppen bovenop gedaan en is 't ook niet vreemd als je zonder drugs nachten wakker blijft (en dus nog meer gaat hallucineren).
Dat hij zelf zijn schizofrene symptomen niet herkent of erkent is ook onderdeel van schizofrenie, hij voelt/ervaart dat gewoon niet zo 'dus is dat niet zo'. Voor hem is alles wat hij beleeft net zo echt als onze wereld echt voor ons is, en geen symptoom of ziekte. Zijn werkelijkheid is de werkelijkheid, net zoals onze werkelijkheid de werkelijkheid is.
En dan nog eens overmatig drugsgebruik daarbovenop, wat ook hallucinaties/insomnia (en gekloot met neurotransmitters) met zich mee brengt, en waar hij zelf van overtuigd is dat dat hem beter maakt.. Dat maakt het eigenlijk een mengelmoes die zo ingewikkeld (en vaak onoplosbaar) is dat ze het een speciaal naampje hebben gegeven met speciale 'dubbele diagnose' afdelingen, waaronder Delta Loodds waar hij zat.

Met schizofrenie valt in principe wel prima te leven, maar dan moet je zeker niet aan de drugs gaan en dus al op tijd fatsoenlijk ziektebesef en -inzicht hebben.
Tijdens bovengenoemde meet erkende hij z'n geestesziekte (nog) en vertelde hij ook dat hij kon aanvoelen wanneer er een psychose aankwam. Dat besef leek na verloop van tijd (helaas) geheel verdwenen te zijn, met alle gevolgen van dien.

[ Bericht 85% gewijzigd door N22 op 28-08-2017 17:37:17 ]
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_173445319
Whut?

Door verstikking nog wel, dat was een dikke lijn...

Sterkte in de 3D-simulatie van het hiernamaals, Bob.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:34:10 #58
256666 leeell
I know you're lonely
pi_173446256
Bob _O_
Vaste prik om zijn dwaze verhalen al jaren te lezen. Sommige momenten leek hij er zin in te hebben en heel opgemonterd over een nieuwe onluisterbare mixtape.

Andere momenten zag je door zijn wartaal wel het verdriet en de struggle waar hij mee zat.

Hij heeft zn stempel mogen drukken op de mensen om hem heen, op feestjes, op FOK! en overal daarbuiten. Wellicht was de aardse wereld iets te tam en gereguleerd voor hem en mag hij nu in alle rust en vrijheid dikke lijnen snuiven op z'n wolk.

Hij ziet ons wel weer op onze eerste after in de hemel .
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:35:07 #59
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_173446274
Ooit nog eens paddo's gedaan met deze man. Heel lang geleden, toen ging het nog redelijk met hem. Kennelijk werd het hem toch te veel. Rust in vrede Bob.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_173447420
Kende hem alleen van z'n avonturen. Altijd naar nieuws als een mede-FOK!ker overlijdt. We hebben er al teveel zien gaan.
pi_173447812
Veel sterkte voor de nabestaanden. Gaan er FOK!kers naar de uitvaart? Misschien kan er namens FOK! een bloemstuk gelegd worden. Als iedereen 5 euro's lapt moet je toch een flinke bloem kunnen kopen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2017 19:42:18 ]
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:43:16 #62
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173447844
Dit is nog een topic wat ik me van hem kan herinneren:

Was best een tof topic.

ONZ / Maak hier FOK!memes
pi_173448605
De fapdoek origami :') Alweer helemaal vergeten ja. Never forget
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:43:08 #64
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_173449378
Rust zacht
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_173450205
RIP Bob. Ik las wel eens je verhalen, verder behoor ik niet tot de incrowd. Maar niet minder gemeend.
Sterkte aan de familie en vrienden.
pi_173450763
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:31:30 #67
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173450814
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:41 schreef bamibij het volgende:
Veel sterkte voor de nabestaanden. Gaan er FOK!kers naar de uitvaart? Misschien kan er namens FOK! een bloemstuk gelegd worden. Als iedereen 5 euro's lapt moet je toch een flinke bloem kunnen kopen.
Als je Bob een eer wilt bewijzen dan kun je dat geld beter in een feestje steken en er met zn allen van genieten...

Das wat meer des Bobs geloof ik..
pi_173452004
Zou nooit vergeten dat ik ergens in 2011/2012 uren met de trein naar Groningen was gereisd om lsd van Bob te kopen. Dus ik kom aan op station en Bob neemt me nee naar het kraakpand waar hij in een caravan woont. De dealer met lsd zou iets later komen, aldus Bob. In de tussentijd werd ik aangevallen door de honden van een doorgesnoven medekraker(Grunnig?) en deden we wat ballonnen aan het kampvuur. Die dealer is uiteindelijk nooit op komen dagen en ik ben uren later en zonder lsd weer uren teruggereisd :') :')

Had het niet willen missen :D
pi_173455894
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:57 schreef goodtripbob het volgende:

[..]

Ik zelf ben meer zo'n type en mijn begravenis zou een fissa zijn met veel drugs.
RIP
Hallon!
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:35:26 #70
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_173456488
Godverdomme Bob,

Ik heb je in 2003 leren kennen toen je achter mn vouwwagen stond in je koepeltentje op Campzone.
Wtf man...
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 08:50:46 #71
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_173456618
Holy fuck, ik bedenk me net, ik heb geluidsopnames van Campzone..

ik zal vanmiddag eens kijken of daar nog iets tussen zit
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_173458430
Damn bob.. ik denk dat ik 18/19 was toen ik hem leerde kennen op het forum hier. 7 jaar geleden alweer, Hebben veel contact gehad en nog een keertje bijna gemeet op ruigoord. Toen bleek dat er entree betaald moest worden haakte hij af. Heb ontzettend veel om hem gelachen en zal hem zeker missen :'(
pi_173466729
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 01:01 schreef deadprez het volgende:

[..]

rt

[..]

oh nu moet ik er aan denken hoe lullig t ook is dat ik m steeds als hij hoorde dat er tekno was hier in de buurt afpoeierde ( :') ) omdat ik gwn ook nie aandurfde eiglk om die kerel mee te slepen naar fissa's van t system van mn matties zeg maar. ;( Mja beetje kut wel, want is eiglk gwn bullshit, freeparties zijn sws voor iedereen

maar ja, achteraf is t mooi wonen ;(
Op zich wel logisch
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_173468284
Triest, veel te jong :'( Ik kende hem niet maar heb een paar dingen gelezen, enerzijds hilarisch maar zijn eigen frustratie snap ik ook als ik alles zo lees. Sterkte en gecondoleerd, lijkt me heel raar als je hem echt hebt gekend.
  roze dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:28:53 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173469736
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:03 schreef Kwalberto het volgende:
de tussentijd werd ik aangevallen door de honden van een doorgesnoven medekraker(Grunnig?)
Hmm... Ik kan wel eens met de zelfde mensen te maken hebben gehad. :D
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')