SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ah vandaar. Dan zie ik persoonlijk liever Jorah doodgaan ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat er zeker nog een major character dood gaat aan de 'good side' en de rest vind ik allemaal leuker![]()
Ik heb overigens geen scripts gelezen oid. Veel van de voorspellingen zijn al voorzetjes voor gegeven in de afgelopen seizoenen. Zoals dat Littlefinger dood gaat lijkt me logisch (al wil ik nog wel dolgraag weten wat nu zijn plan/doel was!) en Jaime is steeds meer een good guy aan het worden, dus die blijft niet bij zijn evil zus. En er is nog steeds de voorspelling dat Cersei dood gaat door haar broer. Zij denkt Tyrion, wij hoopten Jaime, maar ik denk dus de baby (indirect Jaime als moordenaar) omdat ze maar 3 kinderen zou krijgen en die zijn al dood.
Niet veel langer dan de vorige 2 afleveringen geloof ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:30 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
79 minuten en 43 seconden volgens HBO zelf.
Ep 6 was 71.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:20 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Niet veel langer dan de vorige 2 afleveringen geloof ik.
Het scheelt niet heel veel nee.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:20 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Niet veel langer dan de vorige 2 afleveringen geloof ik.
We zullen vroeg in seizoen 8 wel een veldslagje krijgen bij Winterfell.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:21 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Het scheelt niet heel veel nee.
Genoeg tijd voor het slopen van de Wall en een eerste veldslag met de WW hoop ik
Je zult nog een nachtje moeten slapenquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:40 schreef vigen98 het volgende:
Oh shit! ben net terug van werk en nu ff Game of thrones kijken
Nee hoor, hij is al in Amerika uitquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:42 schreef dumble het volgende:
[..]
Je zult nog een nachtje moeten slapen
quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is al in Amerika uitIk heb zo'n Kodi kastje waarop ik die kan kijken. In Nederland is het maandag dan ja.
Nee, check r/freefolkquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:47 schreef Fylax het volgende:
[..]Is ie geleaked dan? Uitzending is pas om 9PM (hier 03;00)
http://www.hbo.com/schedule?zone=west Hij komt dus over zo'n half uurtje op tv in Amerika.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:47 schreef Fylax het volgende:
[..]Is ie geleaked dan? Uitzending is pas om 9PM (hier 03;00)
Waar heb je t over? Dat is een herhaling van 6.6quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
http://www.hbo.com/schedule?zone=west Hij komt dus over zo'n half uurtje op tv in Amerika.
Oh shit... Lmao ik zou zweren dat er The dragon and the wolf stondquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar heb je t over? Dat is een herhaling
Ja whateverquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh shit... Lmao ik zou zweren dat er The dragon and the wolf stond
Jij faalt hier héél hard.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
http://www.hbo.com/schedule?zone=west Hij komt dus over zo'n half uurtje op tv in Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |