hij is stukquote:
Toen niet hoorquote:
Doet die link van mij het niet of zo?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:36 schreef Bolasie het volgende:
Als iemand een stream kan DM'en, por favor.
tmnt ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:37 schreef Jimbo het volgende:
j
[..]
jou oude (TMNT?) ava was veel leuker
ja je had eerst een andere ava, dacht van teenage mutant ninja turtples dat poppetje ofzoquote:
Ik ben wel benieuwd naar je artikelenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op maandag 7 september 2009 07:57 Besloot iteejer wat er op Jimbo's grafsteen komt te staan:
"Jimbo gaat PR verlaten. Hij zal nog wel films en reportages voor ons blijven maken. We zullen zijn aparte en nonconformistische houding zeker missen. Ik kon het vaak wel waarderen, soms is zoiets gewoon nodig.
Bedankt voor je werk en tijd en inzet, en zoals gezegd je bent nog niet van ons af, en wij niet van jou "![]()
als mcgregor wint gaan dr echt veel zaken goed geld verliezenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:39 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels bijna 60 miljoen ingezet op Mayweather/McGregor bij Betfair, dat was nog geen 50 miljoen toen ik even ging slapen
ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je artikelen
Die fight komt er vandaag niet meertwitter:
waarom is Dc daar niet gewoon, geld zat die gozerquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Die fight komt er vandaag niet meertwitter:
Ik heb deze, geen tmnt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja je had eerst een andere ava, dacht van teenage mutant ninja turtples dat poppetje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |