in slaap gevallen, die 20quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Al die mensen in de bioscoop sinds 03:00 uur
In Antwerpen is het bommetje vol. Weet niet hoe het hier isquote:
had er graag heen gegaan... maar toen besloot ik om thuis de roomba te gaan voerenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Al die mensen in de bioscoop sinds 03:00 uur
Denk je ?quote:
Entwirpahquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
In Antwerpen is het bommetje vol. Weet niet hoe het hier is
Ja, hier puntjes scoren.quote:
When you aim for the king, you best not miss.quote:
quote:
Goed planquote:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 27-08-2017 om 05:50:07Showtime PR says they will "slightly delay" the start of the main, which is next, due to ordering issues. They don't expect a lengthy delay. reageer retweet
ja doagquote:
Ga er maar niet vanuit maar ik hoop met je meequote:Op zondag 27 augustus 2017 05:50 schreef Jimbo het volgende:
oh wat hoop ik toch dat floyd compleet stukgemaakt wordt door onze ierse held
Even IS bellen, die regelen dat welquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:50 schreef mtchel112 het volgende:
Zie je dat dan? Prachtig dak hé, dat moet eraf
Lol die leprechaun gaat klop krijgen denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:50 schreef Jimbo het volgende:
oh wat hoop ik toch dat floyd compleet stukgemaakt wordt door onze ierse held
49-1quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit maar ik hoop met je mee
floyd breekt zn hand op die ierse schedelquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol die leprechaun gaat klop krijgen denk ik.
Dan begint het gewoon om 1 uur 's nachts voor de eastcoast, compleet onacceptabel natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wedden? de walk ins duren al een half uur
De enige reden waarom er een rematch zou kunnen komenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
floyd breekt zn hand op die ierse schedel
Zolang het maar een KO is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
floyd breekt zn hand op die ierse schedel
ach vroeger werd je ook snachts wakker voor een potje boxenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:52 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan begint het gewoon om 1 uur 's nachts voor de eastcoast, compleet onacceptabel natuurlijk.
dubbel de moniesquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De enige reden waarom er een rematch zou kunnen komen
Jazekerquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Aiciu het volgende:
Nog meer strijders al de hele nacht wakker?
Nee wel WWEquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Mag Mc Gregor trouwens zijn MMA technieken gebruiken?
Yep, grootste deceptie waar ik ooit wakker voor ben geworden 's nachts was dat gevecht tegen Pacquiao, man man man wat was dat een deceptie. En toch sta ik weer op om een wedstrijd te zien waar Floyd alleen maar gaat verdedigen en blijkbaar dik de pot wint.quote:
de lichte neger, zegmaar verbrand toast in plaats van afgefikte kinderopvang zwartquote:
Naked full mount gaat die doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Ja ze mogen ook gewoon op de grond gaan stoeien enzoquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Reporting in.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Aiciu het volgende:
Nog meer strijders al de hele nacht wakker?
Teringquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de lichte neger, zegmaar verbrand toast in plaats van afgefikte kinderopvang zwart
mcgregor wintquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, grootste deceptie waar ik ooit wakker voor ben geworden 's nachts was dat gevecht tegen Pacquiao, man man man wat was dat een deceptie. En toch sta ik weer op om een wedstrijd te zien waar Floyd alleen maar gaat verdedigen en blijkbaar dik de pot wint.
Nee, want boksenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
als ie maar niet op het achterhoofd trapt iddquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ze mogen ook gewoon op de grond gaan stoeien enzo
Zou leuk zijn. Dan zou het alleen in 30 seconden over zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Nee maar schijnbaar mag je sinds de Davis fight wel ellebogen gevenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
quote:Er wordt over gesproken om het boksgevecht tussen Floyd Mayweather en Conor McGregor uit te stellen. ESPN Sports Business Reporter Sal Palantonio heeft dit bekend gemaakt via zijn Twitter account. Op het moment zijn er veel televisie providers die de capaciteit niet aan kunnen. De organisatie hoopt deze hierdoor de tijd te geven om deze storingen op te lossen.
bam trap op zn muilquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Dan zou het alleen in 30 seconden over zijn.
Ik ga kapot _0-quote:
Dat is ook het kutte van boksen ook. Dan krijg je steeds zulke wedstrijden ipv wedstrijden waar ze echt tegen elkaar vechten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, grootste deceptie waar ik ooit wakker voor ben geworden 's nachts was dat gevecht tegen Pacquiao, man man man wat was dat een deceptie. En toch sta ik weer op om een wedstrijd te zien waar Floyd alleen maar gaat verdedigen en blijkbaar dik de pot wint.
ik ga echt janken als ze dit doen hoorquote:
Nah, eerder take down en ground n poundquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bam trap op zn muil
dag carričre, goeie afsluiter
Naja we zien het wel. Elke bokser kan een offday hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan is dat toch een onmogelijke klus?
Flopshowquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga echt janken als ze dit doen hoor
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah, eerder take down en ground n pound
Je hoeft geen worstelaar te zijn om iemand op de grond te gooienquote:
Beter voorbereiden killquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:57 schreef Attitude het volgende:
iemand die een werkende stream kan dmén? al de werkende streams worden uitgeflikkerd bij ij en heel veel geven niet thuis..
Dat dit kan in 2017quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Televisieproviders waren hier dus niet op voorbereidman man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |