bam trap op zn muilquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Dan zou het alleen in 30 seconden over zijn.
Ik ga kapot _0-quote:
Dat is ook het kutte van boksen ook. Dan krijg je steeds zulke wedstrijden ipv wedstrijden waar ze echt tegen elkaar vechten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, grootste deceptie waar ik ooit wakker voor ben geworden 's nachts was dat gevecht tegen Pacquiao, man man man wat was dat een deceptie. En toch sta ik weer op om een wedstrijd te zien waar Floyd alleen maar gaat verdedigen en blijkbaar dik de pot wint.
ik ga echt janken als ze dit doen hoorquote:
Nah, eerder take down en ground n poundquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bam trap op zn muil
dag carričre, goeie afsluiter
Naja we zien het wel. Elke bokser kan een offday hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan is dat toch een onmogelijke klus?
Flopshowquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga echt janken als ze dit doen hoor
quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nah, eerder take down en ground n pound
Je hoeft geen worstelaar te zijn om iemand op de grond te gooienquote:
Beter voorbereiden killquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:57 schreef Attitude het volgende:
iemand die een werkende stream kan dmén? al de werkende streams worden uitgeflikkerd bij ij en heel veel geven niet thuis..
Dat dit kan in 2017quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Televisieproviders waren hier dus niet op voorbereidman man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |