Jazekerquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Aiciu het volgende:
Nog meer strijders al de hele nacht wakker?
Nee wel WWEquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Mag Mc Gregor trouwens zijn MMA technieken gebruiken?
Yep, grootste deceptie waar ik ooit wakker voor ben geworden 's nachts was dat gevecht tegen Pacquiao, man man man wat was dat een deceptie. En toch sta ik weer op om een wedstrijd te zien waar Floyd alleen maar gaat verdedigen en blijkbaar dik de pot wint.quote:
de lichte neger, zegmaar verbrand toast in plaats van afgefikte kinderopvang zwartquote:
Naked full mount gaat die doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Ja ze mogen ook gewoon op de grond gaan stoeien enzoquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Reporting in.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Aiciu het volgende:
Nog meer strijders al de hele nacht wakker?
Teringquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de lichte neger, zegmaar verbrand toast in plaats van afgefikte kinderopvang zwart
mcgregor wintquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, grootste deceptie waar ik ooit wakker voor ben geworden 's nachts was dat gevecht tegen Pacquiao, man man man wat was dat een deceptie. En toch sta ik weer op om een wedstrijd te zien waar Floyd alleen maar gaat verdedigen en blijkbaar dik de pot wint.
Nee, want boksenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
als ie maar niet op het achterhoofd trapt iddquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ze mogen ook gewoon op de grond gaan stoeien enzo
Zou leuk zijn. Dan zou het alleen in 30 seconden over zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
Nee maar schijnbaar mag je sinds de Davis fight wel ellebogen gevenquote:Op zondag 27 augustus 2017 05:54 schreef MakkieR het volgende:
quote:Er wordt over gesproken om het boksgevecht tussen Floyd Mayweather en Conor McGregor uit te stellen. ESPN Sports Business Reporter Sal Palantonio heeft dit bekend gemaakt via zijn Twitter account. Op het moment zijn er veel televisie providers die de capaciteit niet aan kunnen. De organisatie hoopt deze hierdoor de tijd te geven om deze storingen op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |